Natuurlijk lieg je dat niet. Net als dat ik niet lieg als ik zeg dat ik het niet als heet ervaar. Neem nou die wasabi wortel, net snoep man. Ik kan het dan echt niet verdragen als gasten zoals jij dan zitten te piepen. Dan denk ik jij bent niets gewend, jij bent een watje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:25 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb echt een tyfushekel aan mensen die stoer doen omdat ze goed tegen pittig eten kunnen, en dan zeggen dat het niet heet IS
Kk hey als ik tranen in mijn ogen heb, blaren op mijn tong en pijn in mijn buik lieg ik toch niet dat het heet is?
Ehm, het gaat om heetheid veroorzaakt dmv een chemische reactie door scoville hier he? Je krijgt niet fysiek blaren op je tong als je pepers eet, het wordt niet fysiek heet. Je kan daar ook tolerantie tegen opbouwen. En of zo'n pizza heet is of niet dat is dus een subjectieve ervaring. Lees de wiki over scoville maar eens door:quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:25 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb echt een tyfushekel aan mensen die stoer doen omdat ze goed tegen pittig eten kunnen, en dan zeggen dat het niet heet IS
Kk hey als ik tranen in mijn ogen heb, blaren op mijn tong en pijn in mijn buik lieg ik toch niet dat het heet is?
Omdat jij vertyfte bek met vertyfte smaakpapillen hebt, ben ik een watje dat nergens tegen kanquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:27 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Natuurlijk lieg je dat niet. Net als dat ik niet lieg als ik zeg dat ik het niet als heet ervaar. Neem nou die wasabi wortel, net snoep man. Ik kan het dan echt niet verdragen als gasten zoals jij dan zitten te piepen. Dan denk ik jij bent niets gewend, jij bent een watje.
Jongen dat was figuurlijk bedoeld, niet letterlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ehm, het gaat om heetheid veroorzaakt dmv een chemische reactie door scoville hier he? Je krijgt niet fysiek blaren op je tong als je pepers eet, het wordt niet fysiek heet. Je kan daar ook tolerantie tegen opbouwen. En of zo'n pizza heet is of niet dat is dus een subjectieve ervaring. Lees de wiki over scoville maar eens door:
http://en.wikipedia.org/wiki/Scoville_scale
Gelukkig, ik was al bang...quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:36 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Jongen dat was figuurlijk bedoeld, niet letterlijk
Wasabi éten? Snúiven moet je die. Watje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:27 schreef HyperViper het volgende:
Natuurlijk lieg je dat niet. Net als dat ik niet lieg als ik zeg dat ik het niet als heet ervaar. Neem nou die wasabi wortel, net snoep man. Ik kan het dan echt niet verdragen als gasten zoals jij dan zitten te piepen. Dan denk ik jij bent niets gewend, jij bent een watje.
Indonesiër is een volbloed. Ik ben zelf een Indo (Nederlands-Chinees-Indonesisch).quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:29 schreef So_Surreal het volgende:
En wat is het verschil tussen een Indo en een Indonesiër dan?
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Integendeel zelfs. Ik proef verschil in verschillende soorten sambal en pepers. Bovendien kan ik ook de andere ingrediënten in de gerechten onderscheiden ook al zit er peper en/of sambal doorheen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:35 schreef So_Surreal het volgende:
Omdat jij vertyfte bek met vertyfte smaakpapillen hebt, ben ik een watje dat nergens tegen kan?
Ik vind de pizza niet pittig, eerder laf.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:35 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Omdat jij vertyfte bek met vertyfte smaakpapillen hebt, ben ik een watje dat nergens tegen kan?
Die pizza is geewoon pittig, hij is niet mild of zo.
De een kan er alleen beter tegen dan de ander.
Verder heb ik hem gewoon opgegeten, maar kon ik er zelf slecht tegen.
Dan moet je terug naar je eigen land.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:54 schreef HyperViper het volgende:
Ik vind de pizza niet pittig, eerder laf.
Rot op stoer te doen half gaar persoonquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wasabi éten? Snúiven moet je die. Watje.
[..]
Indonesiër is een volbloed. Ik ben zelf een Indo (Nederlands-Chinees-Indonesisch).
[..]
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Integendeel zelfs. Ik proef verschil in verschillende soorten sambal en pepers. Bovendien kan ik ook de andere ingrediënten in de gerechten onderscheiden ook al zit er peper en/of sambal doorheen.
Want als je die pizza niet pittig vindt heb je een uitkering?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:50 schreef Boterbartje het volgende:
En dan ben je ook nog zo'n halfbloedje die beetje uitkeringen wegsnoept van hardwerkende nederlanders__!!1!
Je vond de pizza pittig, dus je hebt geen uitkering. Dat scheelt in ieder geval, want dan hebben de hardwerkende Nederlanders tenminste niet hoeven betalen voor een pizza die jij goor vindt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:54 schreef smegmanus het volgende:
Zeg zullen we kappen met elkaar te benamen? Dank.
OT: Ik ben gek op pittig maar deze pizza is gewoon goor, de pittige smaak overheerst, gewoon niet lekker.
Zoals gezegd, je proeft niets anders dan tabasco of whatsoever, het 'scherpe' overheerst.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Je vond de pizza pittig, dus je hebt geen uitkering. Dat scheelt in ieder geval, want dan hebben de hardwerkende Nederlanders tenminste niet hoeven betalen voor een pizza die jij goor vindt.Maar wat vond je eigenlijk van de kaasachtige substantie op die pizza?
Messen, beitels, tabasco.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:08 schreef smitjew het volgende:
Bouw gewoon eigen inferno , koop goedkope bodem en flikker er alles wat scherp is op
pepperspray , spijkers en smegmanusquote:
En de plaatselijke gezwellen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
De pizza Inferno van de Lidl genas mijn balkanker. Dit is fantastisch
Zelfgemaakte inderdaadquote:
Inderdaad. Slappe hap. Ik maak ze altijd met rode savinapeper. Puur genot. Tevens noem ik ze dan geen vlammetjes maar vlammenwerpers. Want dat zijn het.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:36 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zelfgemaakte inderdaad, want die van Topking begrijp ik eigenlijk niet dat die 'vlammetjes' genoemd worden, aangezien de naam 'vlammetjes' suggereert dat het pittig is.
Niet eens met de Naga Jolokia? Watje.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:40 schreef HyperViper het volgende:
Inderdaad. Slappe hap. Ik maak ze altijd met rode savinapeper. Puur genot. Tevens noem ik ze dan geen vlammetjes maar vlammenwerpers. Want dat zijn het.
Ik wou niet gelijk de meest hete op de scoville lijst nemen. Dan val ik straks door de mand.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Niet eens met de Naga Jolokia? Watje.
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Niet eens met de Naga Jolokia? Watje.
Ga elkaars piemel vergelijken ofzo, stelletje kut koters.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik wou niet gelijk de meest hete op de scoville lijst nemen. Dan val ik straks door de mand.
Ga lekker naar R&P krassen. Drommel. Dit is ONZ. Als je het niet kan verkroppen dan neem je maar een drion. Kansloos stuk vlees.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:07 schreef DenXD het volgende:
[..]
[..]
Ga elkaars piemel vergelijken ofzo, stelletje kut koters.
OT: Benieuwd naar deze pizza, binnenkort maar eens aanschaffenNiemand hier een klasbak filmpje als deze meneer gemaakt?
"Dit is een pizza voor DRAKEN"
Ho stop!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:10 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ga lekker naar R&P krassen. Drommel. Dit is ONZ. Als je het niet kan verkroppen dan neem je maar een drion. Kansloos stuk vlees.
God wat stom. Waar is mijn fatsoen.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ho stop!Niet in R&P, dan moet ik weer meer modereren.
Ga gewoon terug naar je eigen land als je er niet tegen kan dat mijn piemel en de piemel van HyperViper groter zijn dan de jouwe.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:07 schreef DenXD het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:53 schreef DenXD het volgende:
Overigens is de Naga Jolokia niet eens de hoogst genoteerde peper op de Scoville meter meer. Dat is de Trinidad Scorpion. Iemand van jullie twee deze al een keer anaal ingebracht toevallig? Deel je verhaal.
En als antwoord op je vraag: Nee, maar ik heb het sap en de zaadjes daarvan weleens op mijn piemel gesmeerd. Dat was een hemelse ervaring, ik kan het iedereen aanraden.quote:Trinidad Scorpion Butch T pepper
Trinidad Scorpion Butch T pepper is a chili pepper that was formerly the world's hottest
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Niet eens de Naga Jolokia Trinidad Moruga Scorpion zeker? Watje.
Ik heb geen piemel.quote:
Heb m laatst geprobeerd. Hij is wel lekker pittig, maar die kerel in het filmpje stelt zich enorm aan of kan echt niet tegen pittig eten. Hij fikt wel lekker hoor, maar het is nog goed te hebben en smaakt ook gewoon goed.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:07 schreef DenXD het volgende:
[..]
[..]
OT: Benieuwd naar deze pizza, binnenkort maar eens aanschaffenNiemand hier een klasbak filmpje als deze meneer gemaakt?
"Dit is een pizza voor DRAKEN"
Je vergeet erbij te vermelden dat je hier alleen mag posten als je de pizza pittig vindt. Zo niet, niet hier posten, maar gewoon oprotten naar je eigen land.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het gaat om de pizza, niet over jullie extreem pittige verschrikkelijke verhalen over ander eten.
Gaat het niet om. Van jullie kant werd er gelijk stoer gedaan over 10 rahbarbharbhe pepers op een fucking kippenpoot. Doe gewoon niet zo stoer.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te vermelden dat je hier alleen mag posten als je de pizza pittig vindt. Zo niet, niet hier posten, maar gewoon oprotten naar je eigen land.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:54 schreef smegmanus het volgende:
Zeg zullen we kappen met elkaar te benamen? Dank.
OT: Ik ben gek op pittig maar deze pizza is gewoon goor, de pittige smaak overheerst, gewoon niet lekker.
Oke Oerbeer, Sorry Oerbeerquote:
Oh, is het oorlog ofzo?... 'Jullie kant...' Alsof het om vijanden gaat ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:37 schreef Fopje het volgende:
Gaat het niet om. Van jullie kant werd er gelijk stoer gedaan over 10 rahbarbharbhe pepers op een fucking kippenpoot. Doe gewoon niet zo stoer.
Dat gíng wel over mij, maar ik instrueer andere mensen niet wat ze moeten posten hoor!quote:Op maandag 2 april 2012 14:52 schreef Daniel1976 het volgende:
Uhh als mijn vriendinnetje 10 rawits (http://nl.wikipedia.org/wiki/Rawit) op een kippenpoot gooit (zet) vind ze het nog niet pittig.
Dat hangt van je oven af en hoe goed die voorverwarmd is, en hoe lang je 'm in die oven hebt laten zitten.quote:
Trigger mij nou niet om nog een haatpost neer te plempen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, is het oorlog ofzo?... 'Jullie kant...' Alsof het om vijanden gaat ofzo.
Dat over die kip heb ik niet eens geschreven:
[..]
Dat gíng wel over mij, maar ik instrueer andere mensen niet wat ze moeten posten hoor!
Bovendien klopte het niet eens helemaal. Want ik vind 10 rawits op een kippenpoot heus pittig, maar gewoon lekker pittig, genieten!En niet dat ik dan ineens ga zweten en raar ademen, maar daar heb ik eigenlijk nooit last van. En nee, dat vind ik niet stoer (die benamingen van 'stoer' komen van 'jullie kant' (om het ook maar even zo te benoemen...
)), het ís gewoon zo. Ben niet anders gewend en van mijn familie ook niet.
[..]
Dat hangt van je oven af en hoe goed die voorverwarmd is, en hoe lang je 'm in die oven hebt laten zitten.
O.k., nou ik ga nog even iets eten voordat ik ga slapen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:15 schreef Fopje het volgende:
Trigger mij nou niet om nog een haatpost neer te plempen.![]()
Even voor de goede orde, ik zit ook maar wat te fucken. Zoals altijd. Neem mij niet te zereneus aub
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |