Smakelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 00:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
O.k., nou ik ga nog even iets eten voordat ik ga slapen.
Een Trinidad Moruga Scorpion?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
O.k., nou ik ga nog even iets eten voordat ik ga slapen.
Nee, die smeer ik alleen op mijn piemel.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:08 schreef HyperViper het volgende:
Pff, ik ben vannacht wakker geworden met een trék. Nou heel verschrikkelijk. Gelijk even wat broodjes met boter en gesneden Jolokia's gegeten; sliep als een roos. Niet dat ik probeer indruk te maken.
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het gaat om de pizza, niet over jullie extreem pittige verschrikkelijke verhalen over ander eten.
Nou, zeg zelf eens wat over die pizza dan i.p.v. alleen maar telkens te komen melden dat we het over die pizza moeten hebben!quote:Op donderdag 5 april 2012 17:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het gaat toch echt om de pizza hier. Misschien een pittig eten topic openen in CUL?
In deel 1 had ik al gezegd dat dit gekke ding erg pittig is. Ik vond het wel grappig, maar erg lekker was ie niet. De dag daarna op de wc had ik minder te lachenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
[..]
Nou, zeg zelf eens wat over die pizza dan i.p.v. alleen maar telkens te komen melden dat we het over die pizza moeten hebben!
Iets wat ik niet lekker vind zou ik niet nog een keer vrijwillig gaan kopen en opeten, maar goed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
In deel 1 had ik al gezegd dat dit gekke ding erg pittig is. Ik vond het wel grappig, maar erg lekker was ie niet. De dag daarna op de wc had ik minder te lachen
Maar het is al een half jaar geleden dat ik m at. Binnenkort nog maar eens halen en kijken wat mijn bevindingen nu zijn, wetend wat half fok intussen heeft meegemaakt.
Voor die euro (of wat dat ding kost) ben ik intussen wel weer benieuwd waar het nou precies naar smaakte. Tis niet dat ik 'm smerig vond. Maar echt geweldig ook niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Iets wat ik niet lekker vind zou ik niet nog een keer vrijwillig gaan kopen en opeten, maar goed.
Ja, want de prijs was de enige reden die ik gafquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ja, en een drol is gratis en ook niet lekker.
Nou, ik ga niet vrijwillig geld uitgeven aan iets wat ik niet lekker vind en het dan ook nog eens vrijwillig opeten ook al zou het gratis zijn.
Je moet er wel voor naar de lidl luie kniptorquote:Op maandag 25 juni 2012 13:08 schreef .Masturbatron. het volgende:
nou ik heb niet kunnen vinden jammer
ja duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh ben ik ook geweest maar hij was er nietquote:Op maandag 25 juni 2012 13:16 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Je moet er wel voor naar de lidl luie kniptor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |