Dat is helemaal jouw mening.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat een graftopic is dit geworden zeg
De ene kneus beweert dat de pizza geen vorm van pittigheid kent (wat wel zo is, dus gtfo) en de ander kan zich niet goed verdedigen.
De pizza kent een degelijke vorm van pittigheid, dat er pittigere dingen bestaan erken ik. Maar dat wil niet zeggen dat deze pizza dat niet is.
ga toch weg joh. Door indonesiers zoals jou daalt mijn zelftrouwen als halfindonesier.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat is helemaal jouw mening.
Zo zullen er mensen (of 'kneuzen' zoals jij ze noemt) zijn die tegen jou zeggen: "Wát?! Hij is hartstikke pittig, niet degelijk pittig!" En ik vind 'm totaal niet pittig. Mijn mening, mijn referentiekader. Mag dat?
Nogmaals: ik ben geen Indonesiër, ik ben een Indo!quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
ga toch weg joh. Door indonesiers zoals jou daalt mijn zelftrouwen als halfindonesier.
Je hebt het niet eens door dat jij degene bent die zit te zeiken, maar ja dat zal wel door je gedaalde zelfvertrouwen komen.quote:Wat een zeikwijf ben jij zeg.
Nee, laat ik bezorgen door mijn familie. En niet alleen pepers hoor, ook andere ingrediënten.quote:Ga lekker je pepertjes bestellen.
Nee, nogmaals, ik zie het niet als 'stoer' of 'held', ik had me echt op die pizza verheugd!quote:Je hebt je punt gemaakt en bent een echte held dat je de pizza niet pittig vindt. Verder zit je het topic alleen te verkankeren.
Laat het hier gewoon bij zitten en ga ergens anders de indische held uit hangen.
Ik ben trots op je. Ga nu maar lekker met je vriendje pittige dingetjes eten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nogmaals: ik ben geen Indonesiër, ik ben een Indo!
Je zelfvertrouwen daalt door een topic op FOK! omdat een ander een bepaalde pizza niet pittig vindt en jij wel. Ah gossie jochie toch.
[..]
Je hebt het niet eens door dat jij degene bent die zit te zeiken, maar ja dat zal wel door je gedaalde zelfvertrouwen komen.
[..]
Nee, laat ik bezorgen door mijn familie. En niet alleen pepers hoor, ook andere ingrediënten.
[..]
Nee, nogmaals, ik zie het niet als 'stoer' of 'held', ik had me echt op die pizza verheugd!
Ten eerste ben ik niet groot.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit topic was leuk totdat er mensen zoals jij kwamen die zich te groot voor dit gedoe voelden en zogenaamd even moesten melden wat zij allemaal wel niet voor pittigs kunnen handlen.
Dank je wel! En ga jij nou maar weer fijn patat eten, dan hoef je je niet zo druk te maken om dingen die je te pittig vindt en die anderen niet pittig vinden. Veel plezier daarmee en eet smakelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben trots op je. Ga nu maar lekker met je vriendje pittige dingetjes eten.
Je weet dat je er darmkanker van kunt krijgen? Veel plezier ermee
ik zeg toch: je hebt je punt gemaakt door je mening te geven, waarom blijf je dan doorgaan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik niet groot. [ afbeelding ]
Ten tweede ben ik juist naar aanleiding van o.a. dit topic die pizza gaan eten. Maar ik wist niet dat je hier alleen maar mocht posten als je de pizza pittig vindt.
Ben je boos?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
ik zeg toch: je hebt je punt gemaakt door je mening te geven, waarom blijf je dan doorgaan?
En waarom vind je het zo speciaal om constant met schuingedrukte woordjes te typen?
Je kunt alles wel kapotredeneren, maar zoals iemand anders al zei: als je suiker proeft kun je wel zeggen dat het zoutig smaakt, maar dat is het ontkennen van de waarheid.
Succes met je darmkanker; als je deze pizza niet pittig vindt zal het voor jou niet meer lang duren. Ik vind het ongezond.
God jij bent echt een achterlijk stuk stront met je stoere gedrag. Fijn voor je dat je zo trots bent op je indo-heid maar tyf dan op naar je eigen land om met pepers te pronkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ben je boos?
Pluk een roos!
Zet 'm op je hoed!
Dan is morgen alles weer goed!
[ afbeelding ]
Lekker pilsje of glas melk erbijquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:23 schreef bang_bros het volgende:
Ik ga vrijdag eten misschien, of zaterdag
Nog tips?
LOL, mensen die denken dat pepers eten stoer is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
God jij bent echt een achterlijk stuk stront met je stoere gedrag. Fijn voor je dat je zo trots bent op je indo-heid maar tyf dan op naar je eigen land om met pepers te pronken
quote:
Oh, wat ben jij gefrustreerd zeg met je 'die mensen zijn allemaal zwart' en 'tyf op naar je eigen land' en de rest van je domme gescheld, alleen maar omdat ik een bepaalde pizza niet pittig vind.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:54 schreef Boterbartje het volgende:
God jij bent echt een achterlijk stuk stront met je stoere gedrag. Fijn voor je dat je zo trots bent op je indo-heid maar tyf dan op naar je eigen land om met pepers te pronken
Ja ga dat eens snel verkondigen in je eigen land aubquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:58 schreef Lastpost het volgende:
Zo pittig was ie inderdaad niet en ik kan echt niet al te best tegen pittig eten.
Moedertroll!!1quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik gaf die pizza aan mijn moeder en zei "Dat lijkt me wel wat voor jou!"
"Oh, klinkt inderdaad wel lekker ja"
Ik kan niet wachten tot ze hem gaat eten
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef HAL9000S het volgende:
Ja ga dat eens snel verkondigen in je eigen land aub
Dat kan niet, dat is onmogelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:07 schreef HyperViper het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze pizza niet als pittig heb ervaren. Ik heb ook niet hoeven drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |