Beter kwijt dan rijkquote:Op maandag 19 maart 2012 20:04 schreef Illiberal het volgende:
20:00 19 mrt. - Ik: Ik snap het niet helemaal?
20:00 19 mrt. - Zij: Zal ik je dan maar gewoon verwijderen?
19:58 19 mrt. - Zij: Duidelijk
19:56 19 mrt. - Zij: Laat maar. Misschien is het wel een grote fout geweest om mijn nr te geven...
19:55 19 mrt. - Ik: Niks hoezo?
19:55 19 mrt. - Zij: Wat is er?
19:54 19 mrt. - Zij: Okay....
19:54 19 mrt. - Ik: Goed
19:54 19 mrt. - Zij: Hoe gaat het?
19:53 19 mrt. - Ik: Hoi
19:36 19 mrt. - Zij: Holla
En toen blies het olifantje het verhaaltje uit.
Tja... Er niet mee zitten verder. Met die probleemgevallen kun je sowieso niks.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:04 schreef Illiberal het volgende:
20:00 19 mrt. - Ik: Ik snap het niet helemaal?
20:00 19 mrt. - Zij: Zal ik je dan maar gewoon verwijderen?
19:58 19 mrt. - Zij: Duidelijk
19:56 19 mrt. - Zij: Laat maar. Misschien is het wel een grote fout geweest om mijn nr te geven...
19:55 19 mrt. - Ik: Niks hoezo?
19:55 19 mrt. - Zij: Wat is er?
19:54 19 mrt. - Zij: Okay....
19:54 19 mrt. - Ik: Goed
19:54 19 mrt. - Zij: Hoe gaat het?
19:53 19 mrt. - Ik: Hoi
19:36 19 mrt. - Zij: Holla
En toen blies het olifantje het verhaaltje uit.
En het feit dat - nadat zij die date van afgelopen vrijdag had afgezegd - er geen communicatie meer is geweest. Ze kreeg al het idee dat je geen interesse meer had, en dat werd zojuist fijntjes bevestigd.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:16 schreef Illiberal het volgende:
Ik denk dat "Goed" in plaats van "Goed hoor, en met jou?" de druppel was die de emmer deed overlopen.
Uiterlijk is nogal persoonlijk...quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Euphrosyne het volgende:
mannen moeten gewoon beter het profiel lezen en de voorkeuren van vrouwen bekijken, als dat nodig is. Ik had zelf gewoon eerlijk in 'n profiel staan dat ik uiterlijk nogal belangrijk vind. Maar toch reageerden er ook een aantal kansloze types. Daar heb ik dus gewoon niet op gereageerd, klinkt aso maar het zij zo.
Geen fobo dus niet te controleren of je klacht terecht is.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Euphrosyne het volgende:
mannen moeten gewoon beter het profiel lezen en de voorkeuren van vrouwen bekijken, als dat nodig is. Ik had zelf gewoon eerlijk in 'n profiel staan dat ik uiterlijk nogal belangrijk vind. Maar toch reageerden er ook een aantal kansloze types. Daar heb ik dus gewoon niet op gereageerd, klinkt aso maar het zij zo.
laat da wijf de t* krijgen. Pijnig jezelf niet meer aubquote:Op maandag 19 maart 2012 20:51 schreef Illiberal het volgende:
Krijg nog een berichtje: "Ik jou ook niet meer." Zij snapt mij dus ook niet.![]()
Trouwens hadden we na vrijdag nog wel wat contact.
maar dat is andersom ook zo.....quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Euphrosyne het volgende:
En daarom kan je niet effe een mailtje sturen?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Euphrosyne het volgende:
Niet als je er 50 per dag krijgtquote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En daarom kan je niet effe een mailtje sturen?
*delete*quote:Op maandag 19 maart 2012 21:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
laat da wijf de t* krijgen. Pijnig jezelf niet meer aub
Dat is de eerste week daarna kakt het ook bij vrouwen inquote:
Surequote:
Wat is af-geappt?quote:
Niet aan jou imho. Zelf één dagje geprobeerd en ik wist niet hoe snel ik er weer weg moest wezen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:53 schreef Isambard het volgende:
Ligt het aan mij of is Pepper eigenlijk gewoon saai?
Fouten van datende mannenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:05 schreef Geester het volgende:
[..]
Wel zielig opzich.. K bedoel als ze geen vertrouwen meer heeft enzo...
Van die zware zijn er 2 Surinaams/Antiliaans. Toeval?quote:
23quote:
quote:People will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.
Ik wil samen met jou:
terrasjes pikken, zomaar een weekendje weg boeken, in bed blijven liggen als het regent, lunchen aan het strand, wakker worden van de fluitende vogeltjes, 's avonds bij de open haard zitten met rosé, picknicken in park...
Ik word er blij van! Jij ook?
Ik: direct, ruimdenkend, nuchter, positief ingesteld, trouw, nieuwsgierig, zorgzaam, leergierig en perfectionistisch.
Jij: gevatte humor, sterke persoonlijkheid, besluitvaardig, eerlijk, initiatiefrijk, nuchter, eigen leven en een waanzinnige uitstraling!
Niet schrikken van de eisenlijst... Ik zoek in eerste instantie gewoon een leuke date, geen bruiloft ;-)
Herken je jezelf in bovenstaande, dan zou ik het leuk vinden om een berichtje van je te krijgen!
Foto alleen op verzoek, die zou ik wel eens willen zien
Bovenstaande lezend kom ik er alweer op terug.quote:Zit er toch weer eens over te denken een nieuw accountje op paiq aan te maken. Lente en zulks.
Jammer dat er geen foto bijstaat, zou het een en ander duidelijker makenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:00 schreef elkravo het volgende:
Van die superpositieve profielen.... ik snap dat je goed voor de dag wilt komen... maar van die profielen waar men Amerikaans overdreven positief is. Ik trap niet in die neppigheid.
Mensen die alles helemaal superleuk vinden, van alles uit het leven willen halen als ware ze nog een jaar te leven hebben, vijftig hobbies, tachtig sporten doen...
Gewoon een ietwat realistischer profiel... zou ik waarderen,... ze zijn zeldzaam.
Ik: elke dag FOK!quote:Op maandag 19 maart 2012 23:00 schreef elkravo het volgende:
Van die superpositieve profielen.... ik snap dat je goed voor de dag wilt komen... maar van die profielen waar men Amerikaans overdreven positief is. Ik trap niet in die neppigheid.
Mensen die alles helemaal superleuk vinden, van alles uit het leven willen halen als ware ze nog een jaar te leven hebben, vijftig hobbies, tachtig sporten doen...
Gewoon een ietwat realistischer profiel... zou ik waarderen,... ze zijn zeldzaam.
Gefeliciteerd,quote:Op maandag 19 maart 2012 23:09 schreef Illiberal het volgende:
De tyfus dat wijf gaat weer berichtjes sturen.
Dan lees ik niet vaak genoeg denk ikquote:Op maandag 19 maart 2012 23:11 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Waar ik al het hele topic over post.
Borderline-stijl? Let's hear it!quote:Op maandag 19 maart 2012 23:11 schreef Illiberal het volgende:
Volgens mij gaat ze helemaal door het lint.
Ik zou nog niet te vroeg juichen. Straks komt ze met allerlei beschuldigingen, wedden?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:15 schreef Illiberal het volgende:
Woohoo, ik ben van haar af.![]()
23:14 19 mrt. - Zij: Latur
23:13 19 mrt. - Zij: Oke
23:13 19 mrt. - Ik: Ik dat het inderdaad beter is om te stoppen ja.
23:12 19 mrt. - Zij: Je wilde iets sturen...?
23:08 19 mrt. - Zij: Dus ik kan maar beter je nr verwijderen of niet?
Boh. Net zo afgezaagd als het 'receptenprofiel'.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Deze dame moet de heren voor het uitzoeken hebben
Hoeveel dates gehad? Hoeveel waren leuk? Hoeveel dames voldeden redelijk aan het profiel?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik weet weer precies waarom ik met datingsites gestopt ben. Op het einde voelde ik mijn hersencellen in sneltreinvaart afsterven als ik weer wat van die pareltjes onder de profielen las.
Ik heb er nog eentje voor je, krijg je weer een beetje vertrouwen door :quote:Op maandag 19 maart 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik weet weer precies waarom ik met datingsites gestopt ben. Op het einde voelde ik mijn hersencellen in sneltreinvaart afsterven als ik weer wat van die pareltjes onder de profielen las.
Die zag ik net ookquote:Op maandag 19 maart 2012 23:38 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje voor je, krijg je weer een beetje vertrouwen door :
"Hallo,
Ik ben *******, 32 jaar en woon in het zuiden. Nog steeds interesse? Koop even een VIP abbo en stuur me je email, dan praten we verder.."
(profiel van een niet-betalend lid, voor de duidelijkheid..)
1. 321 kg/m2quote:Op maandag 19 maart 2012 23:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoeveel dates gehad? Hoeveel waren leuk? Hoeveel dames voldeden redelijk aan het profiel?
Oh, limbo ?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:39 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Die zag ik net ook, wist niet wat ze met VIP bedoelde.
Jammerquote:Op maandag 19 maart 2012 23:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
1. 321 kg/m2
2. Cornflakes
3. 273,6 graden
Trouw en betrouwbaarquote:Op maandag 19 maart 2012 23:46 schreef Illiberal het volgende:
Die profielen zijn inwisselbaar, iedereen heeft dezelfde eigenschappen: reizen, to the point, eigenwijs, lief, romantisch, sportief, wijntje, jij moet een eigen leven hebben, eigen mening hebben en je moet sportief zijn.
En het liefst de uitstapjes dokken want mevrouw kampt nog met een schuld van de vorige relatiequote:
Waar staat dat?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En het liefst de uitstapjes dokken want mevrouw kampt nog met een schuld van de vorige relatie
Ongetwijfeldquote:Op maandag 19 maart 2012 23:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ondanks dat het allemaal van die niets zeggende profielen zijn zullen ze meer mail krijgen als jullie en ik
Zou dat het moraal van het verhaal zijn?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ondanks dat het allemaal van die niets zeggende profielen zijn zullen ze meer mail krijgen als jullie en ik
Gespaardquote:Op maandag 19 maart 2012 23:52 schreef Illiberal het volgende:
Trouwens, als iemand 80 maanden aan het reizen is, teh fuck komen ze dan aan geld?
Toch zijn er veel meer sociaal arme vrouwelijke singles dan mannenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zou dat het moraal van het verhaal zijn?
Dat is al in een relatie verandertquote:Op maandag 19 maart 2012 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Picardmike! Hoe is het met jouw date eigenlijk?
Perfect, ze is van het weekend 3dg bij me gebleven. Datingsites geven veel slechts maar ik heb echt een diamandje gevonden. Heb haar voorgesteld aan me ouders en die vonden haar ook leuk, heb haar ouders ook al gezien. Dit zit de komende tijd wel goed, we zijn al erg naar elkaar toegegroeid.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Picardmike! Hoe is het met jouw date eigenlijk?
Leuk om te horenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:58 schreef picardmike het volgende:
[..]
Perfect, ze is van het weekend 3dg bij me gebleven. Datingsites geven veel slechts maar ik heb echt een diamandje gevonden. Heb haar voorgesteld aan me ouders en die vonden haar ook leuk, heb haar ouders ook al gezien. Dit zit de komende tijd wel goed, we zijn al erg naar elkaar toegegroeid.
Leuk inderdaad om te horen.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:58 schreef picardmike het volgende:
[..]
Perfect, ze is van het weekend 3dg bij me gebleven. Datingsites geven veel slechts maar ik heb echt een diamandje gevonden. Heb haar voorgesteld aan me ouders en die vonden haar ook leuk, heb haar ouders ook al gezien. Dit zit de komende tijd wel goed, we zijn al erg naar elkaar toegegroeid.
Ze helpt zelfs al mee in het huishouden is gewoon perfect. Alleen haar kleding heb ik nog een beetje kritiek op.
Hoe was/is haar profiel nu je haar kent?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:58 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ze helpt zelfs al mee in het huishouden is gewoon perfect. Alleen haar kleding heb ik nog een beetje kritiek op.
Stond weinig in, ze zat er pas net op. Toch het beste.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe was/is haar profiel nu je haar kent?
Foto('s) gaven een goed beeld?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:02 schreef picardmike het volgende:
[..]
Stond weinig in, ze zat er pas net op. Toch het beste.
En hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:03 schreef Miniem het volgende:
Mag ik vragen hoe oud de meesten hier gemiddeld zijn?
Zit er ook over na te denken om in te schrijven bij Paiq maar ik twijfel nog aangezien het toch misschien mijn ding niet is en ik niet weet of er veel leeftijdsgenoten te vinden zijn.
Ja ze zag er goed uit. Hoewel ze later foto's van zichzelf liet zien van een paar jaar terug waar ik van schrok. Tijdens de date wist ik zeker dat ze er goed uitzag en ze is nog lekker lang ook voor een vrouw. Precies mijn lengte! Ze is goed in sport, hoewel ik haar nog wel een beetje spaar met squashen en ze is ook aardig sterk. Geen slappe hap dus, waar je elke seconde aan ergert omdat ze pijn heeft dat haar nagel gebroken is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Foto('s) gaven een goed beeld?
Kan wel, nu 62 vrouwen van 18 en 25 online in Nederlandquote:
Die ingeschreven staan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan wel, nu 62 vrouwen van 18 en 25 online in Nederland
Die nu online zijn, er zijn er veel meer. Op een meer christelijk tijdstip vast veel meerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die ingeschreven staan?
Maar ik weet niet of het echt iets voor mij is.
Goed om te horenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:58 schreef picardmike het volgende:
[..]
Je vraagt iedereen zus en zo, maar heb je nu uberhaupt gereageerd op een profiel?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zat effe wat random mannen profielen te kijken en die zien er over het algemeen heel anders uit, om te beginnen meestal 20 woorden of zo
Heb geschreven, en nu?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je vraagt iedereen zus en zo, maar heb je nu uberhaupt gereageerd op een profiel?
Of zit je steeds achter je PC van: "Zie je wel, weer zo'n dikke snol, kutRP!" en dan sluit je vervolgens je browser?
Ipv steeds te vragen hoe iemand een vrouw via een datingsite ontmoet heeft, zou ik zelf eens de stoute schoenen aantrekken en een berichtje sturen.
Of ben je bang dat je dan werkelijk moet gaan daten?
We zijn benieuwd naar haar reactiequote:
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:16 schreef Miniem het volgende:
Kan iemand me een beetje uitleggen hoe het werkt?
Snap er weinig van
Als het goed is heb je een paar matches cadeau gekregen van paiq. Voor de rest zal je zelf moeten zorgen, dat wil zeggen: speeddaten met je kadaver.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
En waar kan je je matches zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |