Leuk inderdaad om te horen.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:58 schreef picardmike het volgende:
[..]
Perfect, ze is van het weekend 3dg bij me gebleven. Datingsites geven veel slechts maar ik heb echt een diamandje gevonden. Heb haar voorgesteld aan me ouders en die vonden haar ook leuk, heb haar ouders ook al gezien. Dit zit de komende tijd wel goed, we zijn al erg naar elkaar toegegroeid.
Ze helpt zelfs al mee in het huishouden is gewoon perfect. Alleen haar kleding heb ik nog een beetje kritiek op.
Hoe was/is haar profiel nu je haar kent?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:58 schreef picardmike het volgende:
[..]
Perfect, ze is van het weekend 3dg bij me gebleven. Datingsites geven veel slechts maar ik heb echt een diamandje gevonden. Heb haar voorgesteld aan me ouders en die vonden haar ook leuk, heb haar ouders ook al gezien. Dit zit de komende tijd wel goed, we zijn al erg naar elkaar toegegroeid.
Ze helpt zelfs al mee in het huishouden is gewoon perfect. Alleen haar kleding heb ik nog een beetje kritiek op.
Stond weinig in, ze zat er pas net op. Toch het beste.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe was/is haar profiel nu je haar kent?
Foto('s) gaven een goed beeld?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:02 schreef picardmike het volgende:
[..]
Stond weinig in, ze zat er pas net op. Toch het beste.
En hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:03 schreef Miniem het volgende:
Mag ik vragen hoe oud de meesten hier gemiddeld zijn?
Zit er ook over na te denken om in te schrijven bij Paiq maar ik twijfel nog aangezien het toch misschien mijn ding niet is en ik niet weet of er veel leeftijdsgenoten te vinden zijn.
Ja ze zag er goed uit. Hoewel ze later foto's van zichzelf liet zien van een paar jaar terug waar ik van schrok. Tijdens de date wist ik zeker dat ze er goed uitzag en ze is nog lekker lang ook voor een vrouw. Precies mijn lengte! Ze is goed in sport, hoewel ik haar nog wel een beetje spaar met squashen en ze is ook aardig sterk. Geen slappe hap dus, waar je elke seconde aan ergert omdat ze pijn heeft dat haar nagel gebroken is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Foto('s) gaven een goed beeld?
Kan wel, nu 62 vrouwen van 18 en 25 online in Nederlandquote:
Die ingeschreven staan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan wel, nu 62 vrouwen van 18 en 25 online in Nederland
Die nu online zijn, er zijn er veel meer. Op een meer christelijk tijdstip vast veel meerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die ingeschreven staan?
Maar ik weet niet of het echt iets voor mij is.
Goed om te horenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:58 schreef picardmike het volgende:
[..]
Je vraagt iedereen zus en zo, maar heb je nu uberhaupt gereageerd op een profiel?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zat effe wat random mannen profielen te kijken en die zien er over het algemeen heel anders uit, om te beginnen meestal 20 woorden of zo
Heb geschreven, en nu?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je vraagt iedereen zus en zo, maar heb je nu uberhaupt gereageerd op een profiel?
Of zit je steeds achter je PC van: "Zie je wel, weer zo'n dikke snol, kutRP!" en dan sluit je vervolgens je browser?
Ipv steeds te vragen hoe iemand een vrouw via een datingsite ontmoet heeft, zou ik zelf eens de stoute schoenen aantrekken en een berichtje sturen.
Of ben je bang dat je dan werkelijk moet gaan daten?
We zijn benieuwd naar haar reactiequote:
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:16 schreef Miniem het volgende:
Kan iemand me een beetje uitleggen hoe het werkt?
Snap er weinig van
Als het goed is heb je een paar matches cadeau gekregen van paiq. Voor de rest zal je zelf moeten zorgen, dat wil zeggen: speeddaten met je kadaver.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
En waar kan je je matches zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |