abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109297914
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:58 schreef picardmike het volgende:

[..]

Perfect, ze is van het weekend 3dg bij me gebleven. Datingsites geven veel slechts maar ik heb echt een diamandje gevonden. Heb haar voorgesteld aan me ouders en die vonden haar ook leuk, heb haar ouders ook al gezien. Dit zit de komende tijd wel goed, we zijn al erg naar elkaar toegegroeid.

Ze helpt zelfs al mee in het huishouden is gewoon perfect. Alleen haar kleding heb ik nog een beetje kritiek op.
Leuk inderdaad om te horen. ^O^
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_109297921
quote:

[..]

Perfect, ze is van het weekend 3dg bij me gebleven. Datingsites geven veel slechts maar ik heb echt een diamandje gevonden. Heb haar voorgesteld aan me ouders en die vonden haar ook leuk, heb haar ouders ook al gezien. Dit zit de komende tijd wel goed, we zijn al erg naar elkaar toegegroeid.

Ze helpt zelfs al mee in het huishouden is gewoon perfect. Alleen haar kleding heb ik nog een beetje kritiek op.
Hoe was/is haar profiel nu je haar kent?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109297968
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 00:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoe was/is haar profiel nu je haar kent?
Stond weinig in, ze zat er pas net op. Toch het beste.
UITGESCHREVEN
pi_109298003
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 00:02 schreef picardmike het volgende:

[..]

Stond weinig in, ze zat er pas net op. Toch het beste.
Foto('s) gaven een goed beeld?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109298006
Mag ik vragen hoe oud de meesten hier gemiddeld zijn?

Zit er ook over na te denken om in te schrijven bij Paiq maar ik twijfel nog aangezien het toch misschien mijn ding niet is en ik niet weet of er veel leeftijdsgenoten te vinden zijn.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 20 maart 2012 @ 00:04:20 #181
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109298046
25
pi_109298050
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 00:03 schreef Miniem het volgende:
Mag ik vragen hoe oud de meesten hier gemiddeld zijn?

Zit er ook over na te denken om in te schrijven bij Paiq maar ik twijfel nog aangezien het toch misschien mijn ding niet is en ik niet weet of er veel leeftijdsgenoten te vinden zijn.
En hoe oud ben je?

Vrouwen zo'n beetje 18-25 20%, 25-30 40%, 30-35 40%, ouder kijk ik niet, maar het zal vast meer worden
pi_109298067
Ik 20.
pi_109298130
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 00:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Foto('s) gaven een goed beeld?
Ja ze zag er goed uit. Hoewel ze later foto's van zichzelf liet zien van een paar jaar terug waar ik van schrok. Tijdens de date wist ik zeker dat ze er goed uitzag en ze is nog lekker lang ook voor een vrouw. Precies mijn lengte! Ze is goed in sport, hoewel ik haar nog wel een beetje spaar met squashen en ze is ook aardig sterk. Geen slappe hap dus, waar je elke seconde aan ergert omdat ze pijn heeft dat haar nagel gebroken is.
UITGESCHREVEN
pi_109298178
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 00:05 schreef Miniem het volgende:
Ik 20.
Kan wel, nu 62 vrouwen van 18 en 25 online in Nederland
pi_109298233
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 00:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kan wel, nu 62 vrouwen van 18 en 25 online in Nederland
Die ingeschreven staan?
Maar ik weet niet of het echt iets voor mij is.
pi_109298277
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 00:10 schreef Miniem het volgende:

[..]

Die ingeschreven staan?
Maar ik weet niet of het echt iets voor mij is.
Die nu online zijn, er zijn er veel meer. Op een meer christelijk tijdstip vast veel meer

Gewoon je eigen inschrijven en wat spelen, betalend lid worden kan altijd nog
pi_109298301
3400 profielen van vrouwen tussen de 18 en 23
pi_109298438
Zat effe wat random mannen profielen te kijken en die zien er over het algemeen heel anders uit, om te beginnen meestal 20 woorden of zo
pi_109303796
quote:

[..]

Goed om te horen ^O^
pi_109304538
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zat effe wat random mannen profielen te kijken en die zien er over het algemeen heel anders uit, om te beginnen meestal 20 woorden of zo
Je vraagt iedereen zus en zo, maar heb je nu uberhaupt gereageerd op een profiel?

Of zit je steeds achter je PC van: "Zie je wel, weer zo'n dikke snol, kutRP!" en dan sluit je vervolgens je browser?

Ipv steeds te vragen hoe iemand een vrouw via een datingsite ontmoet heeft, zou ik zelf eens de stoute schoenen aantrekken en een berichtje sturen.

Of ben je bang dat je dan werkelijk moet gaan daten? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_109304821
Net ingeschreven op Paiq, ben benieuwd :)
pi_109304963
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je vraagt iedereen zus en zo, maar heb je nu uberhaupt gereageerd op een profiel?

Of zit je steeds achter je PC van: "Zie je wel, weer zo'n dikke snol, kutRP!" en dan sluit je vervolgens je browser?

Ipv steeds te vragen hoe iemand een vrouw via een datingsite ontmoet heeft, zou ik zelf eens de stoute schoenen aantrekken en een berichtje sturen.

Of ben je bang dat je dan werkelijk moet gaan daten? :')
Heb geschreven, en nu?
pi_109305135
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heb geschreven, en nu?
We zijn benieuwd naar haar reactie O+
pi_109305160
Kan iemand me een beetje uitleggen hoe het werkt?
Snap er weinig van :P
pi_109305185
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:16 schreef Miniem het volgende:
Kan iemand me een beetje uitleggen hoe het werkt?
Snap er weinig van :P
Wat is het probleem?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:17:34 #197
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_109305195
Hij wil met de sma'tjes babbelen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_109305279
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:17 schreef Silenus het volgende:
Hij wil met de sma'tjes babbelen.
Bijvoorbeeld :P
En waar kan je je matches zien?
Die berichtmodussen etc.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:23:13 #199
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_109305362
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:20 schreef Miniem het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld :P
En waar kan je je matches zien?
Als het goed is heb je een paar matches cadeau gekregen van paiq. Voor de rest zal je zelf moeten zorgen, dat wil zeggen: speeddaten met je kadaver.

Ergens bovenin links heb je een menu'tje, daar staat ook op 'speeddate aanvragen'. Dan mag je 5 minuten chatten, daarna bepalen of je het wat vindt, en zo ja (en de ander klikt ook ja) mag je 10 minuten langer kletsen. Daarna kies je weer allebei of het een 'match' is, voorlopig dan, en kom je in elkaars lijst.

Bedenk wel dat het dinsdagochtend is en ieder fatsoenlijk mens nu hard zit te werken. (of op FOK in een datingsite-topic zit :'))
Gourmetten of steengrillen?
pi_109305486
quote:
... is door kunstmatige intelligentie aan jou gekoppeld
Wat betekend dat :')
En wat houden die berichtmodussen in?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: