abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109297140
quote:
18s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik weet weer precies waarom ik met datingsites gestopt ben. Op het einde voelde ik mijn hersencellen in sneltreinvaart afsterven als ik weer wat van die pareltjes onder de profielen las.
Ik heb er nog eentje voor je, krijg je weer een beetje vertrouwen door :

"Hallo,

Ik ben *******, 32 jaar en woon in het zuiden. Nog steeds interesse? Koop even een VIP abbo en stuur me je email, dan praten we verder.."

(profiel van een niet-betalend lid, voor de duidelijkheid..)
I'm not shy, I'm enjoying the party in my head..
  maandag 19 maart 2012 @ 23:39:25 #152
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109297171
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:38 schreef Michel2GRFE het volgende:

[..]

Ik heb er nog eentje voor je, krijg je weer een beetje vertrouwen door :

"Hallo,

Ik ben *******, 32 jaar en woon in het zuiden. Nog steeds interesse? Koop even een VIP abbo en stuur me je email, dan praten we verder.."

(profiel van een niet-betalend lid, voor de duidelijkheid..)
Die zag ik net ook :D, wist niet wat ze met VIP bedoelde.
pi_109297180
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoeveel dates gehad? Hoeveel waren leuk? Hoeveel dames voldeden redelijk aan het profiel?
1. 321 kg/m2

2. Cornflakes

3. 273,6 graden
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_109297213
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:39 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Die zag ik net ook :D, wist niet wat ze met VIP bedoelde.
Oh, limbo ?

Ze heeft 'm alweer aangepast.. zal vast wel al een paar haat mails gekregen hebben.
I'm not shy, I'm enjoying the party in my head..
pi_109297235
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

1. 321 kg/m2

2. Cornflakes

3. 273,6 graden
Jammer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109297260
HeyHallo

Over mij:
Ik ben onder andere sociaal, gepassioneerd, romantisch, liefdevol en eigenwijs. Sta midden in het leven en heb het gewoon erg leuk.
Ben een ondernemend type, heb een leuke baan en ben erg blij met m'n vrienden.
Wanhopig op zoek ben ik niet, maar je weet nooit wie je hier tegen kunt komen.....

Jij:
Een leuke, intelligente, sportieve man die weet wat hij wil, sterk in z'n schoenen staat en positief door het leven gaat.
Ben jij iemand die het belangrijk vindt om te beleven en genieten? Oftewel het maximale uit het leven te halen, het samen leuk te hebben! Dan kom ik graag met jou in contact.

Uiteindelijk gaat het er toch om of de welbekende klik er is.

Eerste fatsoenlijke was de laatste zin
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109297331
Wie ben ik?
Hey hallo! Ik ben een spontane, lieve, sportieve meid. Ambitieus, open en to the point. I like living my life to the limit. Impossible is nothing...

In mijn vrije tijd sport ik graag. Ik hou van bmxen, (hiphop)dansen, snowboarden, basketballen, muziek, film, pokeren en toepen, tafelvoetbal, afspreken met vriend(inn)en, uitgaan. Ik vind dieren leuk en heb een hele lieve kat.

Ik ben niet desperate op zoek maar zou het wel leuk vinden om leuke mensen tegen te komen en wie weet de ware!

Wie ben jij?
Jij bent een stoere, maar ook lieve en betrouwbare jongen. Ik houd van mensen die niet bang zijn om tegengas te geven, sportief zijn en recht door zee. Daarnaast vind ik het belangrijk dat jij ook je eigen dingetjes hebt in je leven.

Wat een bezige bij
  maandag 19 maart 2012 @ 23:46:30 #158
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109297386
Die profielen zijn inwisselbaar, iedereen heeft dezelfde eigenschappen: reizen, to the point, eigenwijs, lief, romantisch, sportief, wijntje, jij moet een eigen leven hebben, eigen mening hebben en je moet sportief zijn.
pi_109297424
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:46 schreef Illiberal het volgende:
Die profielen zijn inwisselbaar, iedereen heeft dezelfde eigenschappen: reizen, to the point, eigenwijs, lief, romantisch, sportief, wijntje, jij moet een eigen leven hebben, eigen mening hebben en je moet sportief zijn.
Trouw en betrouwbaar
pi_109297465
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Trouw en betrouwbaar
En het liefst de uitstapjes dokken want mevrouw kampt nog met een schuld van de vorige relatie :D
pi_109297505
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:

[..]

En het liefst de uitstapjes dokken want mevrouw kampt nog met een schuld van de vorige relatie :D
Waar staat dat?
  maandag 19 maart 2012 @ 23:49:52 #162
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109297513
Maar uiteindelijk gaat het wel om de "klik".
pi_109297514
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar staat dat?
Verzin ik erbij
pi_109297526
Ook nog : Een leven, leuke baan
pi_109297530
Ondanks dat het allemaal van die niets zeggende profielen zijn zullen ze meer mail krijgen als jullie en ik
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  maandag 19 maart 2012 @ 23:50:52 #166
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109297551
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ondanks dat het allemaal van die niets zeggende profielen zijn zullen ze meer mail krijgen als jullie en ik
Ongetwijfeld
pi_109297578
Ligt er maar net aan wat je intentie is
  maandag 19 maart 2012 @ 23:52:19 #168
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109297599
Trouwens, als iemand 80 maanden aan het reizen is, teh fuck komen ze dan aan geld?
pi_109297652
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
Zou dat het moraal van het verhaal zijn?
UITGESCHREVEN
pi_109297737
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:52 schreef Illiberal het volgende:
Trouwens, als iemand 80 maanden aan het reizen is, teh fuck komen ze dan aan geld?
Gespaard
Ouders
Werken tijdens vakantie
Beroven
Bank overvallen
Lichaam verkopen
pi_109297744
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:53 schreef picardmike het volgende:

[..]

Zou dat het moraal van het verhaal zijn?
Toch zijn er veel meer sociaal arme vrouwelijke singles dan mannen
pi_109297761
Picardmike! Hoe is het met jouw date eigenlijk?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_109297780
quote:
5s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat is al in een relatie verandert :D
pi_109297820
quote:
5s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Perfect, ze is van het weekend 3dg bij me gebleven. Datingsites geven veel slechts maar ik heb echt een diamandje gevonden. Heb haar voorgesteld aan me ouders en die vonden haar ook leuk, heb haar ouders ook al gezien. Dit zit de komende tijd wel goed, we zijn al erg naar elkaar toegegroeid.

Ze helpt zelfs al mee in het huishouden is gewoon perfect. Alleen haar kleding heb ik nog een beetje kritiek op.
UITGESCHREVEN
pi_109297872
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:58 schreef picardmike het volgende:

[..]

Perfect, ze is van het weekend 3dg bij me gebleven. Datingsites geven veel slechts maar ik heb echt een diamandje gevonden. Heb haar voorgesteld aan me ouders en die vonden haar ook leuk, heb haar ouders ook al gezien. Dit zit de komende tijd wel goed, we zijn al erg naar elkaar toegegroeid.
Leuk om te horen :Y
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')