Ik heb er nog eentje voor je, krijg je weer een beetje vertrouwen door :quote:Op maandag 19 maart 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik weet weer precies waarom ik met datingsites gestopt ben. Op het einde voelde ik mijn hersencellen in sneltreinvaart afsterven als ik weer wat van die pareltjes onder de profielen las.
Die zag ik net ookquote:Op maandag 19 maart 2012 23:38 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje voor je, krijg je weer een beetje vertrouwen door :
"Hallo,
Ik ben *******, 32 jaar en woon in het zuiden. Nog steeds interesse? Koop even een VIP abbo en stuur me je email, dan praten we verder.."
(profiel van een niet-betalend lid, voor de duidelijkheid..)
1. 321 kg/m2quote:Op maandag 19 maart 2012 23:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoeveel dates gehad? Hoeveel waren leuk? Hoeveel dames voldeden redelijk aan het profiel?
Oh, limbo ?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:39 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Die zag ik net ook, wist niet wat ze met VIP bedoelde.
Jammerquote:Op maandag 19 maart 2012 23:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
1. 321 kg/m2
2. Cornflakes
3. 273,6 graden
Trouw en betrouwbaarquote:Op maandag 19 maart 2012 23:46 schreef Illiberal het volgende:
Die profielen zijn inwisselbaar, iedereen heeft dezelfde eigenschappen: reizen, to the point, eigenwijs, lief, romantisch, sportief, wijntje, jij moet een eigen leven hebben, eigen mening hebben en je moet sportief zijn.
En het liefst de uitstapjes dokken want mevrouw kampt nog met een schuld van de vorige relatiequote:
Waar staat dat?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En het liefst de uitstapjes dokken want mevrouw kampt nog met een schuld van de vorige relatie
Ongetwijfeldquote:Op maandag 19 maart 2012 23:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ondanks dat het allemaal van die niets zeggende profielen zijn zullen ze meer mail krijgen als jullie en ik
Zou dat het moraal van het verhaal zijn?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ondanks dat het allemaal van die niets zeggende profielen zijn zullen ze meer mail krijgen als jullie en ik
Gespaardquote:Op maandag 19 maart 2012 23:52 schreef Illiberal het volgende:
Trouwens, als iemand 80 maanden aan het reizen is, teh fuck komen ze dan aan geld?
Toch zijn er veel meer sociaal arme vrouwelijke singles dan mannenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zou dat het moraal van het verhaal zijn?
Dat is al in een relatie verandertquote:Op maandag 19 maart 2012 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Picardmike! Hoe is het met jouw date eigenlijk?
Perfect, ze is van het weekend 3dg bij me gebleven. Datingsites geven veel slechts maar ik heb echt een diamandje gevonden. Heb haar voorgesteld aan me ouders en die vonden haar ook leuk, heb haar ouders ook al gezien. Dit zit de komende tijd wel goed, we zijn al erg naar elkaar toegegroeid.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Picardmike! Hoe is het met jouw date eigenlijk?
Leuk om te horenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:58 schreef picardmike het volgende:
[..]
Perfect, ze is van het weekend 3dg bij me gebleven. Datingsites geven veel slechts maar ik heb echt een diamandje gevonden. Heb haar voorgesteld aan me ouders en die vonden haar ook leuk, heb haar ouders ook al gezien. Dit zit de komende tijd wel goed, we zijn al erg naar elkaar toegegroeid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |