abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109295638
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
Hoeveel volslanke dames? :P
Van die zware zijn er 2 Surinaams/Antiliaans. Toeval?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109295807
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
Hoeveel volslanke dames? :P
23

Grof gezegd voor iedere volslanke, 5 slanke vrouwen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109295827
Van die superpositieve profielen.... ik snap dat je goed voor de dag wilt komen... maar van die profielen waar men Amerikaans overdreven positief is. Ik trap niet in die neppigheid.
Mensen die alles helemaal superleuk vinden, van alles uit het leven willen halen als ware ze nog een jaar te leven hebben, vijftig hobbies, tachtig sporten doen...

Gewoon een ietwat realistischer profiel... zou ik waarderen,... ze zijn zeldzaam.
pi_109295925
quote:
People will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.

Ik wil samen met jou:
terrasjes pikken, zomaar een weekendje weg boeken, in bed blijven liggen als het regent, lunchen aan het strand, wakker worden van de fluitende vogeltjes, 's avonds bij de open haard zitten met rosé, picknicken in park...
Ik word er blij van! Jij ook?

Ik: direct, ruimdenkend, nuchter, positief ingesteld, trouw, nieuwsgierig, zorgzaam, leergierig en perfectionistisch.

Jij: gevatte humor, sterke persoonlijkheid, besluitvaardig, eerlijk, initiatiefrijk, nuchter, eigen leven en een waanzinnige uitstraling!

Niet schrikken van de eisenlijst... Ik zoek in eerste instantie gewoon een leuke date, geen bruiloft ;-)

Herken je jezelf in bovenstaande, dan zou ik het leuk vinden om een berichtje van je te krijgen!

Foto alleen op verzoek, die zou ik wel eens willen zien :)
quote:
Zit er toch weer eens over te denken een nieuw accountje op paiq aan te maken. Lente en zulks. :+
Bovenstaande lezend kom ik er alweer op terug. :{
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_109296017
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:00 schreef elkravo het volgende:
Van die superpositieve profielen.... ik snap dat je goed voor de dag wilt komen... maar van die profielen waar men Amerikaans overdreven positief is. Ik trap niet in die neppigheid.
Mensen die alles helemaal superleuk vinden, van alles uit het leven willen halen als ware ze nog een jaar te leven hebben, vijftig hobbies, tachtig sporten doen...

Gewoon een ietwat realistischer profiel... zou ik waarderen,... ze zijn zeldzaam.
Jammer dat er geen foto bijstaat, zou het een en ander duidelijker maken
pi_109296046
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:00 schreef elkravo het volgende:

Ik: elke dag FOK!
Jij: ook zodra ik het laat zien

Zoiets? :D
  maandag 19 maart 2012 @ 23:09:40 #132
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109296174
De tyfus dat wijf gaat weer berichtjes sturen. :(
pi_109296217
Welk tyfus wijf? :)
  maandag 19 maart 2012 @ 23:11:05 #134
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109296233
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welk tyfus wijf? :)
Waar ik al het hele topic over post.
pi_109296237
quote:
13s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:09 schreef Illiberal het volgende:
De tyfus dat wijf gaat weer berichtjes sturen. :(
Gefeliciteerd, *O* U heeft een stalker gewonnen
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_109296253
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:11 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Waar ik al het hele topic over post.
Dan lees ik niet vaak genoeg denk ik
  maandag 19 maart 2012 @ 23:11:54 #137
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109296257
Volgens mij gaat ze helemaal door het lint.
pi_109296265
Of je verhalen zijn niet boeiend, dat kan ook
pi_109296287
Copy - paste
pi_109296293
posten
  maandag 19 maart 2012 @ 23:15:01 #141
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109296351
Woohoo, ik ben van haar af. *O*

23:14 19 mrt. - Zij: Latur
23:13 19 mrt. - Zij: Oke
23:13 19 mrt. - Ik: Ik dat het inderdaad beter is om te stoppen ja.
23:12 19 mrt. - Zij: Je wilde iets sturen...?
23:08 19 mrt. - Zij: Dus ik kan maar beter je nr verwijderen of niet?
pi_109296356
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:11 schreef Illiberal het volgende:
Volgens mij gaat ze helemaal door het lint.
Borderline-stijl? Let's hear it! c_/
pi_109296391
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:15 schreef Illiberal het volgende:
Woohoo, ik ben van haar af. *O*

23:14 19 mrt. - Zij: Latur
23:13 19 mrt. - Zij: Oke
23:13 19 mrt. - Ik: Ik dat het inderdaad beter is om te stoppen ja.
23:12 19 mrt. - Zij: Je wilde iets sturen...?
23:08 19 mrt. - Zij: Dus ik kan maar beter je nr verwijderen of niet?
Ik zou nog niet te vroeg juichen. Straks komt ze met allerlei beschuldigingen, wedden?
pi_109296406
2 keer zoveel vrouwen die veel sporten in plaats van die niet sporten

:')

Klinkt overtuigend
  maandag 19 maart 2012 @ 23:23:36 #145
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109296598
Ze komt nog even op Paiq, of ik geen gekke dingen met haar nummer ga doen.
pi_109296651
Actief

Betrouwbaar

Cafe

Doorzetter

Eigenwijs (soms ;))

Familie

Guus Meeuwis

Hobby's

Internetten

Jan Smit

Koffie

Leuke baan in een echte mannenwereld

Mensen om me heen willen hebben

Nieuwe contacten

Ondernemend

Pilsje

Quality time

Rosé

Sociaal en Sportief

Tijd over hebben

Uitgaan

Vrienden en Vakantie

Wandelen

X xx

y ??

Zelfstandig

Nou daag ik je uit voor jou ABC!

xx

Deze dame moet de heren voor het uitzoeken hebben
pi_109296738
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Deze dame moet de heren voor het uitzoeken hebben
Boh. Net zo afgezaagd als het 'receptenprofiel'.

"* * * * * BIJSLUITER* * * * *

SAMENSTELLING: Zie foto's, normaal lichaam, waarvan 70% in vloeibare vorm (water) en 30% geprobeerd te gieten in een zo leuk mogelijke (vaste) tastbare vorm en zo hier en daar wat inktvlekken en stukken ijzer ;-).Fabricagefouten onder voorbehoud.

HULPSTOFFEN:Lief, sociaal, zelfstandig, romantisch, zorgzaam, trouw, eerlijk, knuffeldier, respect, humor, uiterlijk goed verzorgd, leuke kleding.

WERKING:Vermindert de klachten van het alleen zijn en het gevoel alles alleen te moeten doen, geeft verder een oppeppende werking in je energie en activiteit, en dit alles alleen bij goed gebruik.

NIET TE GEBRUIKEN BIJ: claimgedrag, extreme vormen van jaloezie en als de volgende woorden niet in jouw woordenboek voorkomen: sociaal, lief, leuk, zelfstandig, respect, trouw, eerlijk, humor.

INVLOED OP RIJVAARDIGHEID:Heeft voor zover bekend een verhogende werking op jouw rijvaardigheid.

DOSERING EN WIJZE VAN TOEDIENING:Voor zover bekend is de dosering niet beperkt en 24 uur per dag per bruikbaar, toediening gebeurt door middel van : praten, luisteren, lachen, huilen, knuffelen, vakantie, vrijen, eten, wandelen, enz.

MOGELIJKE BIJWERKINGEN: rare kriebels in de buurt van de maagstreek- kan verslavend werken bij langdurig gebruik en leiden tot een vaste relatie- uitstapjes, filmpjes in de bios of op de bank- slaaptekort- dineetjes uit en thuis- romantische bos-⁄strandwandelingen- actieve en/ of relax vakanties.

CORRESPONDENTIE:Voor vragen, suggesties, opmerkingen en⁄ of klachten stuur een bericht aan ondergetekende..."
I'm not shy, I'm enjoying the party in my head..
  maandag 19 maart 2012 @ 23:31:48 #148
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109296876
Iedereen houdt altijd ook van knuffels:
pi_109297024
Ik weet weer precies waarom ik met datingsites gestopt ben. Op het einde voelde ik mijn hersencellen in sneltreinvaart afsterven als ik weer wat van die pareltjes onder de profielen las.
pi_109297112
quote:
18s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik weet weer precies waarom ik met datingsites gestopt ben. Op het einde voelde ik mijn hersencellen in sneltreinvaart afsterven als ik weer wat van die pareltjes onder de profielen las.
Hoeveel dates gehad? Hoeveel waren leuk? Hoeveel dames voldeden redelijk aan het profiel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')