Van die zware zijn er 2 Surinaams/Antiliaans. Toeval?quote:
23quote:
quote:People will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.
Ik wil samen met jou:
terrasjes pikken, zomaar een weekendje weg boeken, in bed blijven liggen als het regent, lunchen aan het strand, wakker worden van de fluitende vogeltjes, 's avonds bij de open haard zitten met rosé, picknicken in park...
Ik word er blij van! Jij ook?
Ik: direct, ruimdenkend, nuchter, positief ingesteld, trouw, nieuwsgierig, zorgzaam, leergierig en perfectionistisch.
Jij: gevatte humor, sterke persoonlijkheid, besluitvaardig, eerlijk, initiatiefrijk, nuchter, eigen leven en een waanzinnige uitstraling!
Niet schrikken van de eisenlijst... Ik zoek in eerste instantie gewoon een leuke date, geen bruiloft ;-)
Herken je jezelf in bovenstaande, dan zou ik het leuk vinden om een berichtje van je te krijgen!
Foto alleen op verzoek, die zou ik wel eens willen zien
Bovenstaande lezend kom ik er alweer op terug.quote:Zit er toch weer eens over te denken een nieuw accountje op paiq aan te maken. Lente en zulks.
Jammer dat er geen foto bijstaat, zou het een en ander duidelijker makenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:00 schreef elkravo het volgende:
Van die superpositieve profielen.... ik snap dat je goed voor de dag wilt komen... maar van die profielen waar men Amerikaans overdreven positief is. Ik trap niet in die neppigheid.
Mensen die alles helemaal superleuk vinden, van alles uit het leven willen halen als ware ze nog een jaar te leven hebben, vijftig hobbies, tachtig sporten doen...
Gewoon een ietwat realistischer profiel... zou ik waarderen,... ze zijn zeldzaam.
Ik: elke dag FOK!quote:Op maandag 19 maart 2012 23:00 schreef elkravo het volgende:
Van die superpositieve profielen.... ik snap dat je goed voor de dag wilt komen... maar van die profielen waar men Amerikaans overdreven positief is. Ik trap niet in die neppigheid.
Mensen die alles helemaal superleuk vinden, van alles uit het leven willen halen als ware ze nog een jaar te leven hebben, vijftig hobbies, tachtig sporten doen...
Gewoon een ietwat realistischer profiel... zou ik waarderen,... ze zijn zeldzaam.
Gefeliciteerd,quote:Op maandag 19 maart 2012 23:09 schreef Illiberal het volgende:
De tyfus dat wijf gaat weer berichtjes sturen.
Dan lees ik niet vaak genoeg denk ikquote:Op maandag 19 maart 2012 23:11 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Waar ik al het hele topic over post.
Borderline-stijl? Let's hear it!quote:Op maandag 19 maart 2012 23:11 schreef Illiberal het volgende:
Volgens mij gaat ze helemaal door het lint.
Ik zou nog niet te vroeg juichen. Straks komt ze met allerlei beschuldigingen, wedden?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:15 schreef Illiberal het volgende:
Woohoo, ik ben van haar af.![]()
23:14 19 mrt. - Zij: Latur
23:13 19 mrt. - Zij: Oke
23:13 19 mrt. - Ik: Ik dat het inderdaad beter is om te stoppen ja.
23:12 19 mrt. - Zij: Je wilde iets sturen...?
23:08 19 mrt. - Zij: Dus ik kan maar beter je nr verwijderen of niet?
Boh. Net zo afgezaagd als het 'receptenprofiel'.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Deze dame moet de heren voor het uitzoeken hebben
Hoeveel dates gehad? Hoeveel waren leuk? Hoeveel dames voldeden redelijk aan het profiel?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik weet weer precies waarom ik met datingsites gestopt ben. Op het einde voelde ik mijn hersencellen in sneltreinvaart afsterven als ik weer wat van die pareltjes onder de profielen las.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |