Fappenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie achterhaalt wat ik net deed is een held!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou... hier komt ie dan
Dikke kus voor iBenny!!
Hihi..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]!
Ik had ondertussen al gereejageurd!
Ik ben 'erger' van je gewendquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hihi..
Ik dacht..
Ik doe iets choquerends
Dat lijkt me dus echt helemaal vierkant niksquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan niet quoten, maar die musical dat is vast een pareltje, ja Benny
Picsquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Mannggggg... dikke ODOL... eerst masturberen!
Verdommequote:
Viel spas!quote:
Dank je.quote:
Nicequote:Op donderdag 15 maart 2012 19:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok was eerst publiek, maar nu kandisaaattttt
"We onderscheiden ons door heel Nederland te reizen.."quote:
Handiegquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:57 schreef Lutte het volgende:
Laptop stuk.. Dat kan er ook nog wel bij/stoomuitoren
Ik zou het wegscheppenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:05 schreef Renesite het volgende:
Morgen is het in Groningen, dat 538aftreksel
Omdat pollen...quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:13 schreef Renesite het volgende:
Gatverdamme, waarom heb ik hooikoortsoogjes
Werk..quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:32 schreef iBenny het volgende:
René, jij bent ook nog steeds op zoek naar een huis toch?
Nee gekkie, ik ben werkzoekende dus dan kijk je heus niet rond!quote:
Niet de knipoogquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee gekkie, ik ben werkzoekende dus dan kijk je heus niet rond!
Maar dan geldt toch "kijken mag, aankomen niet"?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee gekkie, ik ben werkzoekende dus dan kijk je heus niet rond!
quote:
in bakel de boel op stelten zetten!!!!!!!!!!!!!!!quote:
brakelquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
in bakel de boel op stelten zetten!!!!!!!!!!!!!!!
One does not simply walk into Bakel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
in bakel de boel op stelten zetten!!!!!!!!!!!!!!!
Welke videos wil je zien. Meeste kun je op youtube vinden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef Zeroku het volgende:
To access HBO GO℠, you must reside within the fifty states of the United States of America.
If you reside in this area and are still experiencing difficulties, please contact your television provider.
Wilde kijken of Luck en Deadwood toffe series zijn, maar HBO dacht daar anders overquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Welke videos wil je zien. Meeste kun je op youtube vinden.
Ja is zo kut.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wilde kijken of Luck en Deadwood toffe series zijn, maar HBO dacht daar anders over.
Luck is nu gecancelled omdat er 3 paarden dood zijn gegaan.quote:
Wtfquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Luck is nu gecancelled omdat er 3 paarden dood zijn gegaan._!
Je zou zeggen dat je na het eerste paard al uitkijkt.
WTFquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Zit in een vage turkentent, met snor, eten besteld, een wc die niet op slot kan en een dood plantje op tafel.
Oké, leuk. Wel jammerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Was grappig, niks gewonnen helaas.
Al een tijdje niet kunnen spotten, ook geen kekke mantelpakjes meer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:40 schreef Renesite het volgende:
I like her! Ze heeft vaak genoeg polkadot jurkjes aan en zo hahaha!
Maar ze stapt nog steeds ja!
Niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Al een tijdje niet kunnen spotten, ook geen kekke mantelpakjes meer.
Ja, en ook los haar altijd laatste tijdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet?
Jeetje. Haar handelsmerk zomaar poef weg!
Dat gebeurde wel eens vaker.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en ook los haar altijd laatste tijd
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet?
Jeetje. Haar handelsmerk zomaar poef weg!
En anders uselessquote:
Dit voelt als zo'n aluhoedje die nooit een goede camera bij zich heeft als er weer eens een UFO overvliegt.quote:
Hehehee, ga opletten danquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik durf niet te zoeken hier, in de hoorcollegezaal.
Lekkerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:13 schreef Lutte het volgende:
Zo, laptop in beslag genomen, voldoende snoep en andere slechte zooi voor zes weeshuizen, lekker filmpje kijken!
Kind, wat loop je weer achter.. weet ik al een weekquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gaan trouwens. Ik wist niet eens dat ze een stel waren
Ik loop tegenwoordig overal achterquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kind, wat loop je weer achter.. weet ik al een week
Dankequote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]Ik zal het volgende keer als ik een nieuwtje heb gelijk melden!
JAAA VAN DIE ENE MUSICAL MARY POPPINSquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
JAAA VAN DIE ENE MUSICAL MARY POPPINSZEI WAS GOED IN DIE MUSICAL!!!!
Echt al mijn energie en enthousiasme door dit weer wordt eruit gezogen door je weet wel wiequote:
Je moet het ook ff laten rustenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt al mijn energie en enthousiasme door dit weer wordt eruit gezogen door je weet wel wieEcht een soort van bloedzuiger voor positiviteit
Omgekeerde wereld dit
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar kreeg ik dus geen kans voor, dus heb het nu euhm iets minder vriendelijk verteld
Hoezo? Gaan jullie verhuizen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik over een paar maanden hopelijk ook!
van die huisje niet? Of is het nieuwbouw (o wacht, Almerequote:
Preciesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
van die huisje niet? Of is het nieuwbouw (o wacht, Almere)
Oh myquote:
Leuk Benny!quote:
Ja Zondag kerkdienst!quote:
Fijnnnnquote:Op maandag 19 maart 2012 08:15 schreef iBenny het volgende:
Het is weer maandag hoor... trein gemist omdat de bus 10 min. stil heeft gestaan vanwege een ongeluk
quote:Op maandag 19 maart 2012 08:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Fijnnnn
Ik word afgezet voor school in een mooie bolide
Ik heb nu een hoorcollege over onderzoekquote:Op maandag 19 maart 2012 09:39 schreef iBenny het volgende:
Gastcollege over de invloeden van geweld in games... mwoah, kan interessant zijn
Wat voor onderzoek?quote:Op maandag 19 maart 2012 09:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb nu een hoorcollege over onderzoek
Haaahaaaaquote:Op maandag 19 maart 2012 10:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Irritante klasgenoot voor me die de hele tijd tegen me wil praten . FLIKKER OP!
Whehe, that would be something!quote:
Moet je wel achteraan sluiten, we willen allemaal Lut haar handje vasthoudenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:58 schreef honkeytonk het volgende:
Ik durf het niet zelf tegen haar te zeggen, maar ik vind haar leuk en wil haar handje vasthoudenWillen jullie voor mij proberen erachter te komen of ze mij ook leuk vindt?
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahahaquote:Op maandag 19 maart 2012 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, that would be something!
[ afbeelding ]
Nee dus
+ Vaduz als shinend hoogtepuntquote:Op maandag 19 maart 2012 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
Over kerkkoor gesproken, het lijkt me wel vet tof om met een groepje TAL-programma kijkers te gaan zingen in een koor... en dan allemaal in jurk enzo. Ik zie me al staan met Benny en Karina en en en en halllllllleelujahEn dan meedeinen op de muziek
quote:
zit vast wel ergens in beeldquote:Op maandag 19 maart 2012 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
Kom je nog op tv Patje, met dat van vorige week?
Ik wil meer dan alleen Lutjes haar handje vasthoudenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je wel achteraan sluiten, we willen allemaal Lut haar handje vasthouden
Oke, switch je met Rhuneeh!quote:
Oke, nu wordt het ingewikkeldquote:Op maandag 19 maart 2012 15:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil meer dan alleen Lutjes haar handje vasthouden
eh.........quote:Op maandag 19 maart 2012 15:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar is de rij?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je wel achteraan sluiten, we willen allemaal Lut haar handje vasthouden
Hoi Bos, ken je mij nog?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon met haar praten, drinken,gezellig doen. Dat soort dingen. Niks bijzonders en zoquote:
Ik denk dat Lut eerst de eivormige prefereert, maar we zullen het horen!quote:Op maandag 19 maart 2012 16:00 schreef honkeytonk het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zoo... Ik sta achteraan
Als het bij Lutje niet lukt, kan ik het dan nog bij jou proberen?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Lut eerst de eivormige prefereert, maar we zullen het horen!
Als je die abs in vorm houdt en die slip ruilt voor een gewone boxer, dan wil ik het overwegenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als het bij Lutje niet lukt, kan ik het dan nog bij jou proberen?
Neequote:Op maandag 19 maart 2012 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je die abs in vorm houdt en die slip ruilt voor een gewone boxer, dan wil ik het overwegen
Ben je wel al boven de 18?
Ah, helaas.quote:
Hoe oud bne jij dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, helaas.
Maar we kunnen wel kletsen, want we staan nummer 4 en 5 in de rij, achter elkaar
Ik denk het dubbele van wat jij bentquote:
Ach, 4 jaar verschil is toch niet zo erg?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk het dubbele van wat jij bent
Kale koppen niet te stoppen, I'm in!quote:Op maandag 19 maart 2012 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Lut eerst de eivormige prefereert, maar we zullen het horen!
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:27 schreef Lutte het volgende:
En ik heb twee handen dus geen ruzie maken
jwz koekwausen united himmel gekquote:Op maandag 19 maart 2012 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Jaaaa
![]()
En Bella die op een wilde woensdag ineens bijspringt. Die zet de toon en danspasjes.
Why tell me why, Anietje!quote:
Ga de gai wir fisten in skendel mi paosen?quote:
Paaspop. Groots festivalquote:Op maandag 19 maart 2012 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er leuke dingen te doen me pasen daar?
Of is dat het jaarlijke bommen speuren?
Ik stond al de acts door te nemen! Leuk, kende het nietquote:
Ik ben nu voorbij de dood van Renly, wat kut zegquote:
Ohw, maar omdat leer dat er meerdere soorten van onderzoek doen zijn vroeg ik het me eigenlijk afquote:Op maandag 19 maart 2012 09:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het gaat over hoe je ene onderzoek doet..
Uwv?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:24 schreef iBenny het volgende:
Nog nooit zo agressief geweest door een hoorcollege
Nooooo!quote:Op maandag 19 maart 2012 18:34 schreef Renesite het volgende:
AANGEBODEN: enthousiaste interim-forummoderator!
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben nu voorbij de dood van Renly, wat kut zegOok gewoon binnen drie regels, zonder opbouw, patsboem dood
Paaspop zou wel chill zijn!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga de gai wir fisten in skendel mi paosen?
Of te wel in het Nederlands
Gaat u weer een feestje bouwen tijdens het paasweekend in Schijndel?
Bella, wanneer was dat ook alweer met die bommen of granaten of dingen rapen? Was dat ook niet ergens in de lente?quote:
Oh haha dat doen we altijd in de lente en zomer idd. In Schijndel heb je een paar sporen (waaronder een Duits lijntje) waar heel veel van die zooi ligt. Minder nu, maar toch. En we gaan meestal naar de Oirschotse Hei, kogels rapen!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bella, wanneer was dat ook alweer met die bommen of granaten of dingen rapen? Was dat ook niet ergens in de lente?
KOGELS, dat was hetquote:Op maandag 19 maart 2012 20:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh haha dat doen we altijd in de lente en zomer idd. In Schijndel heb je een paar sporen (waaronder een Duits lijntje) waar heel veel van die zooi ligt. Minder nu, maar toch. En we gaan meestal naar de Oirschotse Hei, kogels rapen!
Oirschot. Natuurlijk vanwege de legerbasis daarquote:Op maandag 19 maart 2012 20:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh haha dat doen we altijd in de lente en zomer idd. In Schijndel heb je een paar sporen (waaronder een Duits lijntje) waar heel veel van die zooi ligt. Minder nu, maar toch. En we gaan meestal naar de Oirschotse Hei, kogels rapen!
Bellabob. Bobby.. Kuifje.. Duizend bommen en Granaten..quote:Op maandag 19 maart 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
KOGELS, dat was het, ik met m'n bommen
Oeps Piscesquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bellabob. Bobby.. Kuifje.. Duizend bommen en Granaten..
And I was bored like hell.... mokkel vertelde echt zo oninteressant... Behalve toen ze begon te vertellen over mensen checken via Sosjul Miedea.. Dat vind ik dan weer leukquote:
Bij mij ook.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef iBenny het volgende:
Trahnen fan geluck vloejen ofer mein wangen...
quote:
Jerney Kaagman, ben jij het?quote:
Nee, die heeft nog wel een baan.quote:
Whehe, dat laatste klinkt idd heel interessantquote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
And I was bored like hell.... mokkel vertelde echt zo oninteressant... Behalve toen ze begon te vertellen over mensen checken via Sosjul Miedea.. Dat vind ik dan weer leuk
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:21 schreef Renesite het volgende:
Tik ik lichtjes een glas aan, rolt om op het aanrecht en ik wil hem pakken, blijkt hij opeens helemaal in tweeën te liggen
/de hulk
99% kans van niet. Of UPS neemt alles over, zelfs de ICT-oplossingen, maar dat gok ik van niet. Dat geven ze ook aan, dat ze aan ICT-integratie gaan doen. Dus heel lang gaat dat niet durenquote:
Das kutquote:Op maandag 19 maart 2012 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
99% kans van niet. Of UPS neemt alles over, zelfs de ICT-oplossingen, maar dat gok ik van niet. Dat geven ze ook aan, dat ze aan ICT-integratie gaan doen. Dus heel lang gaat dat niet duren
Nogal. Ik was juist gewisseld om die fusie shit achter me te laten van het vorige bedrijf. EN een reistijd van een kwartierquote:
Ah ja, zal je net zien..quote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal. Ik was juist gewisseld om die fusie shit achter me te laten van het vorige bedrijf. EN een reistijd van een kwartierAh well, ik ga maar vast weer zoeken denk ik. Fijn dat ik twee weken geleden een vakantie heb geboekt
Zijn er wel nieuwe banen te vinden?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:32 schreef Pheno het volgende:
Komt wel goed, denk ik. Gewoon mijn nekklachten niet melden bij een solli
Nee, niet echt... wist t opzich wel...Maar als ze moeten inloggen op achter dingen te komen dan doen ze het weer niet.. Maar als het een open profiel is gebruiken ze het wel..quote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, dat laatste klinkt idd heel interessantNog leuke weetjes gehoord?
Wow, nog vanuit huis ook, zo verrie comfutabelquote:Op maandag 19 maart 2012 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Mevrouw die vanuit huis prostitueerde, maar wel een uitkering had, want geen werk.. zulke dingen![]()
![]()
Oh, dat kan ik ook doen. Voor oude omaatjes.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Mevrouw die vanuit huis prostitueerde, maar wel een uitkering had, want geen werk.. zulke dingen![]()
![]()
Kan je iig wel lekker uitslapenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik ook doen. Voor oude omaatjes.
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |