abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109038882
Deze ontgroening heeft absoluut helemaal niets met homoseksualiteit te maken.
pi_109038936
Oh, rlly? Probeer het eens bij 1 van je matties van de plaatselijke FC of stel het alleen maar eens voor. Drie keer raden wat je voor reactie krijgt.

Jij mag het dan _niet_ iets homo-erotisch vinden, maar dat is het weldegelijk.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 02:11:11 #153
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109038945
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 02:08 schreef VanishedEntity het volgende:
Oh, rlly? Probeer het eens bij 1 van je matties van de plaatselijke FC of stel het alleen maar eens voor. Drie keer raden wat je voor reactie krijgt.

"Kom op jongens, allemaal even de broekjes uit! Dit is voor de teambuilding!"

(!) :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 01:56 schreef PKRChamp het volgende:
Deze ontgroening heeft absoluut helemaal niets met homoseksualiteit te maken.
De gemiddelde hetero man die wil echt geen mannenlippen op zijn bilspleet voelen hoor...

Kun je wel met allemaal smoesjes komen dat dit niets met homosexualiteit te maken heeft, maar zodra je andere mannen gaat dwingen je kont te kussen, dan is dat toch blijkbaar een kleine wens, anders doe je zoiets niet... :')
pi_109038966
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 02:11 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

"Kom op jongens, allemaal even de broekjes uit! Dit is voor de teambuilding!"

(!) :')

[..]

De gemiddelde hetero man die wil echt geen mannenlippen op zijn bilspleet voelen hoor...

Kun je wel met allemaal smoesjes komen dat dit niets met homosexualiteit te maken heeft, maar zodra je andere mannen gaat dwingen je kont te kussen, dan is dat toch blijkbaar een kleine wens, anders doe je zoiets niet... :')
Het is duidelijk dat jij opgegroeid bent met 4 oudere zussen
  dinsdag 13 maart 2012 @ 02:21:45 #155
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109038976
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 02:18 schreef Adames het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat jij opgegroeid bent met 4 oudere zussen
Jij en je grote broers vonden het een fijne hobby om elkaar's kont te besnuffelen, begrijp ik hieruit...!?
pi_109039148
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 02:08 schreef VanishedEntity het volgende:

Je moest eens weten wat er allemaal gebeurt in de kleedkamer van de plaatselijke FC.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 03:36:00 #157
117098 Hathor
Effe niet
pi_109039152
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:38 schreef HyperViper het volgende:
Wat verschrikkelijk voor die knulletjes zeg. Werkelijk. Een ijsbal in je gezicht, dat is wel even wat anders dan een bermbom. Verschrikkelijk dit.

Tjonge jonge zeg bij mij op school gebeurden er vroeger nog ergere dingen. Gasten kregen tijdens kamp schijt in hun kussensloop gedrukt omdat ze buiten de groep vielen. Non nieuws.
Toch leuk om te weten dat je speciaal onderwijs hebt genoten. ^O^
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 07:56:32 #158
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_109039763
Yi-long..

Jij gaat binnen korte tijd van een kont in je gezicht krijgen naar een kont moeten kussen naar een reet uitlikken... :')

Door ongeïnformeerde kutjes zoals jij die er hun eigen draai aan geven en het opblazen om als podium te dienen voor hun eigen verontwaardiging en morele superieuriteitsgevoel wordt een redelijk onschuldige kwestie buiten proporties opgeblazen.

En zag ik jou niet posten dat in jouw geval jouw collega's hun leven niet meer zeker waren omdat ze een kogel in hun achterhoofd konden verwachten, en dan begin jij over farsoensnormen? Laat me toch niet lachen... :')
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  dinsdag 13 maart 2012 @ 08:01:40 #159
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_109039817
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 01:30 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Met andere woorden ontgroening moet kunnen maar kont in het gezicht kan echt niet? Zo ja dan ben ik het met je eens.
Goed gedaan. Dat was het enige wat je hoefde te zeggen. Ik ben het daar ook mee eens.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_109039982
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 01:31 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Essentieel is het niet, maar het gevoel dat iedereen iets heeft gedaan wat redelijk vernederend of pijnlijk is schept nu eenmaal verbondenheid.
Als je voor langere tijd mishandeld wordt ken je ook een absurde mate van loyaliteit richting de dader. Maar om dat nu verbondenheid te noemen...
pi_109040021
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 07:56 schreef Rave_NL het volgende:
Door ongeïnformeerde kutjes zoals jij die er hun eigen draai aan geven en het opblazen om als podium te dienen voor hun eigen verontwaardiging en morele superieuriteitsgevoel wordt een redelijk onschuldige kwestie buiten proporties opgeblazen.
Het feit dat er over uit de school geklapt is, is in principe toch al een indicatie voor het feit dat niet iedereen die ontgroeningen waardeert? Militairen lijken de onschuld er ook niet echt in te zien.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:37:45 #162
241662 Jian
Well, well, well
pi_109041088
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 08:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het feit dat er over uit de school geklapt is, is in principe toch al een indicatie voor het feit dat niet iedereen die ontgroeningen waardeert? Militairen lijken de onschuld er ook niet echt in te zien.
Als je weet dat dit in het leger (de legers) op grote schaal gebeurt, dan kun kun je het ook als een incident zien dat dit naar buiten komt. Het gros van de militairen schijnt dus dit verschijnsel te accepteren als iets dat erbij hoort. De jongens die hun beklag gaan doen zullen over het algemeen daarna buiten de groep vallen. "Wat binnen de groep/het peloton plaats vindt, blijft binnen de groep/ het peloton", zoiets dus. Mijn inschatting is dat wanneer je het er niet mee eens bent, je er beter op los kunt beuken, dan dat je met je vinger opgestoken naar "de meester" rent om je beklag te doen.
Ik ben het wel eens met verschillende posters, dat er grenzen zouden moeten zijn aan wat een ontgroening praktisch inhoudt.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:46:34 #163
168777 Rave_NL
pi_109041263
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 08:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nogmaals, het zou me niets verbazen als dit de prank van de uitgeschakelde buikspieren zijn.

'Dader 1' gaat liggen en wordt geblinddoekt met een handdoek die losjes op zijn gezicht wordt gelegd, waarna 'dader 2' zijn buikspieren hardhandig begint te masseren om ze 'uit te schakelen'. Na zo een minuutje te masseren moet 'dader 1' met zijn torso omhoog komen, maar dat 'lukt hem niet omdat zijn buikspieren zijn uitgeschakeld'.

Daarna wordt het 'slachtoffer', waarschijnlijk een nieuweling met een grote bek, uitgedaagd of zijn buikspieren wel sterk genoeg zijn.

Hij gaat liggen, krijgt de handdoek op zijn gezicht en 'dader 2' begint weer te masseren. Maar dan komt het.

Als hij bijna klaar is trekt 'dader 1' zijn broek naar beneden, en hurkt boven de borst van het 'slachtoffer'. 'Dader 2' drukt vervolgens zijn volle gewicht op de handdoek waardoor het 'slachtoffer' niet omhoog komt.

Vervolgens begint iedereen te joelen omdat het hem niet lukt en wordt hij uitgedaagd om nog 1x zijn uiterste best te doen.

Als 'dader 2' voelt dat hij al zijn kracht gebruikt haalt hij in 1 klap de handdoek weg, waardoor het 'slachtoffer' omhoog schiet.
Recht met zijn neus in de reet van 'dader 1'...

Geen mishandeling, geen seksuele aanranding gewoon een ludieke prank om iemand een hak te zetten.

Op YouTube en dumpert zijn honderden filmpjes van deze prank te vinden.

Helaas wordt er überpolitiek correct op gereageerd en opgeblazen en voor je het weet werd iemand "gedwongen een aars uit te likken"..

Spijtig.
pi_109041311
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:37 schreef Jian het volgende:

[..]

Als je weet dat dit in het leger (de legers) op grote schaal gebeurt, dan kun kun je het ook als een incident zien dat dit naar buiten komt. Het gros van de militairen schijnt dus dit verschijnsel te accepteren als iets dat erbij hoort.
De vraag in hoeverre seksuele intimidatie er bij hoort lijkt me dan toch niet meer dan terecht? Dat het merendeel z'n bek houdt en het over zich heen laat komen beantwoordt die vraag niet.

Bovendien kun je je afvragen waarom het merendeel hierover zwijgt; omdat ze het zo tof vinden en het er bij vinden horen, of omdat seksuele intimidatie inspeelt op het schaamtegevoel?
pi_109041362
Het Nederlandse leger bestaat toch volledig uit (vrijwillige) beroepsmilitairen ?

Dan ben je sowieso al gestoord als je je daarvoor aanmeld, lekker vechten in Afghanistan.

Joepie !!
pi_109041456
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:46 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Nogmaals, het zou me niets verbazen als dit de prank van de uitgeschakelde buikspieren zijn.
Mij wel, doe niet zo naiëf. Kom op, we weten allebei wel dat militairen onder elkaar wel gekkere dingen uit halen en dat dat wel iets verder gaat dan het niveau van een 'prank'.

En het lijkt me ook niet aan de 'dader' te bepalen hoe dit nu precies geïnterpreteerd moet worden.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:04:14 #167
168777 Rave_NL
pi_109041635
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mij wel, doe niet zo naiëf. Kom op, we weten allebei wel dat militairen onder elkaar wel gekkere dingen uit halen en dat dat wel iets verder gaat dan het niveau van een 'prank'.

En het lijkt me ook niet aan de 'dader' te bepalen hoe dit nu precies geïnterpreteerd moet worden.
En dan voel jij je geroepen om anderen te overtuigen van het gelijk van jouw interpretatie?
pi_109041714
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:04 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

En dan voel jij je geroepen om anderen te overtuigen van het gelijk van jouw interpretatie?
Neuh, dat doen de mensen die aangifte hebben gedaan wel.
pi_109041723
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 21:12 schreef PKRChamp het volgende:
Een ontgroening hoort er eenmaal bij bij het leger, het schept juist broederschap en een gevoel van erbij horen. Bovendien wat stelt het nu eenmaal voor? Deze personen die er over aan het klagen waren horen in mijn ogen helemaal niet bij het leger. Die kunnen beter gaan korfballen.
Militair zijn is gewoon een baan. Daar mag je enige professionaliteit verwachten. Militairen kunnen wel doen alsof het één grote licht homo-erotische kleuterschool is, maar dat is het niet.
pi_109041927
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:08 schreef Picchia het volgende:

[..]

Militair zijn is gewoon een baan. Daar mag je enige professionaliteit verwachten. Militairen kunnen wel doen alsof het één grote licht homo-erotische kleuterschool is, maar dat is het niet.
Stuur die jongens gewoon met Lego Blokjes naar Kunduz en alles komt goed ! ^O^
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:21:26 #171
241662 Jian
Well, well, well
pi_109041966
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het Nederlandse leger bestaat toch volledig uit (vrijwillige) beroepsmilitairen ?

Dan ben je sowieso al gestoord als je je daarvoor aanmeld, lekker vechten in Afghanistan.

Joepie !!
Tis geen werk, tis een avontuur ... :P
pi_109042016
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:21 schreef Jian het volgende:

[..]

Tis geen werk, tis een avontuur ... :P
Da's waar :P Leuk spelletje ook nog :')

http://goldmember.retecoo(...)daar-ook-alweer-mee-
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:44:48 #173
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_109042430
Goed topic weer :')
pi_109042520
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:46 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

'Dader 1' gaat liggen en wordt geblinddoekt met een handdoek die losjes op zijn gezicht wordt gelegd, waarna 'dader 2' zijn buikspieren hardhandig begint te masseren om ze 'uit te schakelen'. Na zo een minuutje te masseren moet 'dader 1' met zijn torso omhoog komen, maar dat 'lukt hem niet omdat zijn buikspieren zijn uitgeschakeld'.

Daarna wordt het 'slachtoffer', waarschijnlijk een nieuweling met een grote bek, uitgedaagd of zijn buikspieren wel sterk genoeg zijn.

Hij gaat liggen, krijgt de handdoek op zijn gezicht en 'dader 2' begint weer te masseren. Maar dan komt het.

Als hij bijna klaar is trekt 'dader 1' zijn broek naar beneden, en hurkt boven de borst van het 'slachtoffer'. 'Dader 2' drukt vervolgens zijn volle gewicht op de handdoek waardoor het 'slachtoffer' niet omhoog komt.

Vervolgens begint iedereen te joelen omdat het hem niet lukt en wordt hij uitgedaagd om nog 1x zijn uiterste best te doen.

Als 'dader 2' voelt dat hij al zijn kracht gebruikt haalt hij in 1 klap de handdoek weg, waardoor het 'slachtoffer' omhoog schiet.
Recht met zijn neus in de reet van 'dader 1'...

Geen mishandeling, geen seksuele aanranding gewoon een ludieke prank om iemand een hak te zetten.

Op YouTube en dumpert zijn honderden filmpjes van deze prank te vinden.

Helaas wordt er überpolitiek correct op gereageerd en opgeblazen en voor je het weet werd iemand "gedwongen een aars uit te likken"..

Spijtig.
Daar moest ik ook aan denken inderdaad. Zeker gezien het feit dat ik dit geintje uitgevoerd heb zien worden door bekenden van me die bij de LMB zitten. :P

Verder deed deze discussie me hier aan denken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_109042887
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
:')
Huilies, met name Yi-Long.
Ben/was van eerste lichting LMB, hoort er gewoon bij. Niet moeilijk doen!
Dan ben ik ook maar een huillie
quote:
De vier werd ook verweten niet te hebben ingegrepen toen een van de twee slachtoffers op een ander moment werd mishandeld door een andere militair.
Ik vind dat niet normaal maar sociaal zwakbegaafd
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')