Toevoeging: De 300km vindt plaats op paaszondag, 8 april om 7 uur. 3 weken eerder, op zondag 18 maart, start er een 200km rit met wat minder hoogtemeters, eveneens vanuit Maastricht.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:17 schreef ultra_ivo het volgende:
In de winter zul je wat langere eenheden moeten rijden, rond de 100-150km, een beetje afhankelijk van het weer deze winter. Dan in maart een keertje 200km. Kan een georganiseerde rit zijn (ik heb er eentje in maart), dat kan ook individueel. Gezien het parcours van de 300 is het handig wat hellingen in je training in te bouwen.
Op het technische vlak zorgen voor voldoende kleine hellingen (na 250km klim je niet meer zo makkelijk op de macht) en verlichting. Het is maar weinigen gegeven om deze 300 bij daglicht te rijden. En dan nog, een paar lekke banden en je komt op het eind in het donker te zitten. Tussen de velden ten zuiden van Tongeren is het dan aardedonker.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:25 schreef ultra_ivo het volgende:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ksvhxvhwykmoplxg
Dit is de route van vorig jaar. Tussen Gouvy en Bastenaken ga ik er nog aan sleutelen. Daar is de Ravel verlengd richting Gouvy.
Omdat je niet dieper kan? Dan zit je dus (veel) te diep.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:29 schreef Oksel het volgende:
Opscheppen? BS.
Ik zit als ik normaal zit inderdaad diep, in de beugels ga ik niet veel dieper, maar moet ik me uitstrekken ofzo.
Als je met gestrekte rug en armen moet rijden om onder in de beugels te zitten zit je inderdaad te diep.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:29 schreef Oksel het volgende:
Opscheppen? BS.
Ik zit als ik normaal zit inderdaad diep, in de beugels ga ik niet veel dieper, maar moet ik me uitstrekken ofzo.
Je begrijpt natuurlijk wel dat je die 300 km niet met 30 km/u gaat fietsen, maar eerder met 20-25 km/uquote:Op zondag 11 maart 2012 21:46 schreef nogeenmaarten het volgende:
Fijn ritje zaterdag naar A'dam op en neer, heen langs de ringvaart, terug langs de Amstel. Regen en wind, had beter zondag kunnen gaan. Helemaal leeggereden, 147 km, gemiddelde helaas onder de 30Na 60 km tegenwind heb je (ik) het ook gewoon gehad.
Respect voor degenen die de 300 km van Ivo ook daadwerkelijk gaan rijden. Zou er niet aan moeten denken om dat rondje na afloop nog een keer te doen. Alhoewel dat dan wel weer 75 km meewind zou betekenen
Ik zou wel boven de 30 gem kunnen rijden als ik de weg wist. Als ik moet gaan navigeren en kaartlezen wordt dat heel lastig.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat je die 300 km niet met 30 km/u gaat fietsen, maar eerder met 20-25 km/u
niettemin zou ik het ook never nooit volhouden, volop respect voor iedereen die het doet
En je moet ook nog wachten op de achterblijvers.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou wel boven de 30 gem kunnen rijden als ik de weg wist. Als ik moet gaan navigeren en kaartlezen wordt dat heel lastig.
300km downhill?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:31 schreef kiekjesdief het volgende:
ik kan wel boven de 30 gemiddeld blijven als we alleen bergaf gaan. Ik denk dat dat wel niet zal lukken dus.
Dat dus. Mentaal zou ik het ook zwaar krijgen. Zo lang in het zadel.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou wel boven de 30 gem kunnen rijden als ik de weg wist. Als ik moet gaan navigeren en kaartlezen wordt dat heel lastig.
Ik monteer een gps op mn stuur, dus als de techniek ons niet in de steek laat hoeven we nergens te zoeken naar de goede route, maar krijgen we accurate aanwijzingenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk wikkelen zoals je wilt. Maar van boven naar beneden zou ik niet doen, ook al zijn er mensen die het wel goed vinden (vooral degenen die geen tape bovenop hun stuur willen). Elke winding is dan aan de kant van de stuurpen 'open' en gaat daar opkrullen en water vangen.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:24 schreef Patroon het volgende:
Ik moet binnenkort ff nieuw stuurlintje om mijn nieuwe stuur wikkelen. Nog iemand tips hoe ik dit het beste kan doen? Het van benen naar boven wikkelen ken ik maar er is ook een manier van boven naar beneden begreep ik?
Dank u, gewoon van beneden naar boven rollen dus. Ook logisch anders krult alles op.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:10 schreef eentwee het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk wikkelen zoals je wilt. Maar van boven naar beneden zou ik niet doen, ook al zijn er mensen die het wel goed vinden (vooral degenen die geen tape bovenop hun stuur willen). Elke winding is dan aan de kant van de stuurpen 'open' en gaat daar opkrullen en water vangen.
Je bedoelt tijdens de 300 he? Ik zou zeggen: laten we in ieder geval de eerste 200 gewoon bij elkaar blijven, en daarna maar zien hoe verder. Gewoon niet te gek hard rijden in het begin.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:06 schreef Oksel het volgende:
Kaas & Gripper, gaan we op elkaar wachten? Dat hoeft alleen bovenop de heuvel (op mij), op het vlakke kan ik bijblijven.
Wat voor gps heb je die het zolang doet?quote:Op maandag 12 maart 2012 09:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik monteer een gps op mn stuur, dus als de techniek ons niet in de steek laat hoeven we nergens te zoeken naar de goede route, maar krijgen we accurate aanwijzingen![]()
De enige stops die we dan hoeven te maken zijn voor pasta, koffie&vlaai, en lekkere Ardense omeletjes!
En godver zeg, wat heb ik gebaald dit weekend. Ik was ziek, een echte goeie griep. ben 2 dagen mn huis niet uitgeweest, compleet lam. Nu op het werk nog steeds slapjes. Ik had zo graag willen fietsen, zonde dat ik dat lekkere weer niet heb kunnen benutten.
M'n vriendin signaleerde vanochtend dat ik flink afgevallen was, dus dat is dan misschien een voordeel: dat ik lekker licht aan het wielerseizoen begin..
We hebben meerdere GPS'en in huis, maar ik neem met fietsen meestal de Garmin colorado mee. Gewoon goeie volle batterijen erin (Energizer Lithium, de beste), plus desnoods een reserve setje.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor gps heb je die het zolang doet?
Nee, ter plekke inschrijven is prima. Zou wel leuk zijn! Start in Delft, na afloop bij mij gebakken eieren eten? No_P zat er ook over te denken om mee te doen.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:36 schreef Oksel het volgende:
Routebeschrijvingen zijn kut idd.
En a.s. weekend kan ik zaterdag overdag 150km fietsen. Moet je je opgeven voor die tocht?
Plan blijft gewoon om te gaan hoor. Heb wat kilometers in te halen!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:48 schreef No-P het volgende:
Net terug van een klein rondje. Zaterdag ga ik wel mee idd. Zondag ook wss als je nog gaat maar dan moet ik nog even kijken hoe ik daar kom.
Zaterdag wil een vriend wss ook mee, die heeft een auto. Anders ga ik met de trein. Met het spul komt het wel goed en een beetje rotzooi maakt me niet uit.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:20 schreef Gripper het volgende:
Zie http://www.swift-joopzoetemelkclassic.nl/
No-P: je bent welkom, maar we zijn wel onze badkamer aan het verbouwen. Ik heb goeie hoop dat er zaterdag al een douche staat (er wordt nu nog getegeld) maar het zal een beetje behelpen zijn, hele huis is de afgelopen weken tot bouwput omgetoverd.
Neem aan dat je ook wat spul meeneemt wat je ergens kwijt moet, zaterdag kan dat wel achterin mn auto, en zondag kan ik je vanuit maastricht wel thuisbrengen. Hoe kom je naar Delft zaterdag?
Ik heb zelf een Vista HcX, die doet 't een uur of 20 op een volle set batterijen. 1 setje reserve meenemen en je komt heel ver.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
We hebben meerdere GPS'en in huis, maar ik neem met fietsen meestal de Garmin colorado mee. Gewoon goeie volle batterijen erin (Energizer Lithium, de beste), plus desnoods een reserve setje.
Scherp!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
Nu noem je buzz een held. Waar gaat het heen met deze SC?
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
Nu noem je buzz een held. Waar gaat het heen met deze SC?
Is dat een antwoord?quote:
Wat heb je besteld?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:25 schreef Oksel het volgende:
Morgen komen er weer fietspakjes binnen jeuh.
Beetje duur.quote:Een SICI bikefit omvat:
- Intake
- Meting
- Beweeglijkheidsonderzoek
- Voetanalyse
- Analyse op eigen fiets
- Analyse op SICI sizecycle (middels 2D beeldanalyse)
o Bewegingspatroon
o Zadelpositie
o Stuurpositie
o Houding
- Samenvatting
- Evaluatie
De kosten van zo'n bikefit bedragen 270 euro.
De wachttijd bedraagt op dit moment ongeveer 3 weken.
Zeker bij Jan Glorie? Eigenwijs mannetje. Ik kan je nu al vertellen dat hij je stuur 6cm omhoog gaat zetten en je een zadel van SQlab gaat aansmeren.quote:
De bikefitting van Specialized kost 160. Ze gaan nu ook Quickstep doen.quote:
Ik demarreer ná 250km. Zeker niet eerder.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:06 schreef Oksel het volgende:
Kaas & Gripper, gaan we op elkaar wachten? Dat hoeft alleen bovenop de heuvel (op mij), op het vlakke kan ik bijblijven.
Op de laatste helling dus.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik demarreer ná 250km. Zeker niet eerder.
Ja, die dus.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:41 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zeker bij Jan Glorie? Eigenwijs mannetje. Ik kan je nu al vertellen dat hij je stuur 6cm omhoog gaat zetten en je een zadel van SQlab gaat aansmeren.
Oeh, da's zuur. Zakelijk?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Beterschap Grippert. Ik voel me behalve een flinke financiële tegenvaller wel goed. Goed dat je een gps navje hebt want ik maakte me daar al zorgen over.
Ik mag die van mij zo ophalenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:25 schreef Oksel het volgende:
Morgen komen er weer fietspakjes binnen jeuh.
Klinkt goed, ik ga ervoor. Als je een kaart hebt met de route kan je die dan misschien pm-en of posten? Dan kan ik vast kijken hoe 't loopt.quote:
Nee, faillisement van een flinke debiteur. Je koopt er een leuke fiets voor.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:47 schreef Oksel het volgende:
[..]
2 lekke banden op 1 dag? Gestolen fietstas?
Ai zuur.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, faillisement van een flinke debiteur. Je koopt er een leuke fiets voor.
4uren? Hoe bedoel je? Dan zit mijn training er alweer bijna op. Ik heb vaak na een half uurtje dat ik al lekker rond draai..quote:Op maandag 12 maart 2012 20:50 schreef JohnDDD het volgende:
Cipollini schijnt weer op de fiets te stappen trouwens hè! Misschien weer in het peloton binnenkort!
Over demarreren na 250km gesproken, hoelang doen jullie er nou over om warm te worden?
Ik heb soms wel 4 uur nodig voordat ik het idee heb dat ik echt lekker warmgedraaid ben.
mooi witquote:Op maandag 12 maart 2012 19:16 schreef eentwee het volgende:
Als iemand deze voor een zacht prijsje (XXL typisch ITA fit, ongedragen) over wil nemen kan dat.. ik vind het materiaal te flexibel voor alle shit die ik altijd meeneem (portemonnee, pda, banaan, repen). Is echt een zomershirt, dun en licht. Ideaal voor de wannabepro's hier met volgwagen of klimtijdritten
Nou ik fiets niet altijd 4 uur...maar soms wel. Meestal heb ik 45 min nodig om een béétje warm te worden, maar pas na 4 uur voel ik dat ik echt energie heb en goed ben. Mijn trainingen zijn meestal ook korter, maar toen ik naar Frankrijk ben gefietst deze zomer merkte ik wel dat ik als ik dan 7 uur op de fiets zat, ik pas de laatste 3 uur echt goed was...quote:Op maandag 12 maart 2012 20:52 schreef Patroon het volgende:
[..]
4uren? Hoe bedoel je? Dan zit mijn training er alweer bijna op. Ik heb vaak na een half uurtje dat ik al lekker rond draai..
Ik herken dat wel. In tijden dat ik echt veel fiets; zeg 500km per week ofzoiets, kom ik pas lekker los na meerdere uren fietsen. Het lijkt dan wel hoe langer je rijdt hoe beter het gaat. Dat is natuurlijk niet zo maar de 1e uren ben je gewoon ontzettend stijf.Het hart incluis want dat is tenslotte ook een spier.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:05 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nou ik fiets niet altijd 4 uur...maar soms wel. Meestal heb ik 45 min nodig om een béétje warm te worden, maar pas na 4 uur voel ik dat ik echt energie heb en goed ben. Mijn trainingen zijn meestal ook korter, maar toen ik naar Frankrijk ben gefietst deze zomer merkte ik wel dat ik als ik dan 7 uur op de fiets zat, ik pas de laatste 3 uur echt goed was...
Tuurlijk, het heeft gewoon met stijfheid e.d. te maken. Na een paar uur ben je echt lekker soepel.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik herken dat wel. In tijden dat ik echt veel fiets; zeg 500km per week ofzoiets, kom ik pas lekker los na meerdere uren fietsen. Het lijkt dan wel hoe langer je rijdt hoe beter het gaat. Dat is natuurlijk niet zo maar de 1e uren ben je gewoon ontzettend stijf.Het hart incluis want dat is tenslotte ook een spier.
Ik wil niet eens zeggen dat ik nog keihard ga, maar meer dat ik me fysiek gewoon top voel na een paar uur. Meestal voel ik me niet lekker in mijn vel, overdag, heb ik wel ergens een spanninkje of ongemakje, zit ik in de verkeerde houding, ben ik moe, etc. Na 4 uur fietsen voel ik me op de top....quote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef eentwee het volgende:
Dat zijn ook de leukste ritten, dat je op het eind niet verslechtert maar gewoon nog lekker kunt doorstampen
Deze is van vorig jaar: http://www.gpsies.com/map(...)g&referrer=trackListquote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik ga ervoor. Als je een kaart hebt met de route kan je die dan misschien pm-en of posten? Dan kan ik vast kijken hoe 't loopt.
Op zich val ik wel in die doelgroep, maar ik ben veel te blij dat mn winterkilo´s er al zo vroeg in het seizoen af zijn, en ik ga niet weer dubbele porties etenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:16 schreef eentwee het volgende:
Als iemand deze voor een zacht prijsje (XXL typisch ITA fit, ongedragen) over wil nemen kan dat.. ik vind het materiaal te flexibel voor alle shit die ik altijd meeneem (portemonnee, pda, banaan, repen). Is echt een zomershirt, dun en licht. Ideaal voor de wannabepro's hier met volgwagen of klimtijdritten
Awel, die staat ook al in de OP, geen kaart van dit jaar?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:48 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Deze is van vorig jaar: http://www.gpsies.com/map(...)g&referrer=trackList
De route loopt rond Gouvy anders, voor de rest zijn er geen veranderingen.
Heb ik ook tijdens vakantietochten...tot de lunch ben ik bezig het afval van de vorige dag uit m'n lijf te trappen. Na twaalven gaat het opeens veel harder voor m'n gevoelquote:Op maandag 12 maart 2012 21:05 schreef JohnDDD het volgende:
toen ik naar Frankrijk ben gefietst deze zomer merkte ik wel dat ik als ik dan 7 uur op de fiets zat, ik pas de laatste 3 uur echt goed was...
quote:De zadelpen is ver uit te schuiven, zelf vond ik de ietwat kleinere framemaat handig (zo heb je minder last van de wind (lagere liggin)).
Die orienteert zich niet maar koopt gewoon een Bryton, Garmin én Dakota om ze daarna in de kast te laten liggen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:11 schreef Oksel het volgende:
Je klinkt als een vrouw die nieuwe schoenen gaat kopen.
Ik ga de rit over anderhalve week voorrijden. Daarna komt de GPS track als download op de ERN site. Het gaat eerst naar Banneux en Lierneux, dan door naar Gouvy, Bastogne en Rochefort. Het slot is via Huy.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Awel, die staat ook al in de OP, geen kaart van dit jaar?
Is ´t over Huy, Bastogne dan Aywaille of andersom?
Als 't weer een beetje oké is ga ik graag mee kramperen. Gezellig biertje drinken de avond vooraf.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:12 schreef Gripper het volgende:
Ik doelde op a.s. zondag gappie, niet de 300-tocht van 8 april. Dan is het devies uiteraard wel om bij het eerste daglicht te starten, dus 7 uur is dan prima! Kom je nog om 9 uur 's avonds aan, begin april is dat al behoorlijk schemerig.
Ik denk er dan ook sterk over na om zaterdag 7 april al te gaan kamperen in maastricht, zondag rij ik wel meteen naar huis na de rit.
kusje op je Okselquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:16 schreef Oksel het volgende:
Ohja joh, GAPPIE.
Ik ga met de kampert, als 't goed is. Gooi ik die op de camping neer. Hebben we meteen een koelkast + gastfornuis (de tweede werkt, de eerste nog niet).
En misschien ben ik er a.s. zaterdag ook bij.
Ik ookquote:Op maandag 12 maart 2012 23:28 schreef Oksel het volgende:
Ik wil die Vacansoleil fiets voor m'n verjaardag.
Om 8 uur is de start. Voor iedereen. Inschrijven is tussen 7 en 8 uur. Na de start pak ik m'n spullen en ga door naar een (geheime) controle. Kom je tegen 9 uur zul je alleen het personeel van de Stay Okay aantreffen maar niemand van de tocht zelf.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:34 schreef Gripper het volgende:
Oh, Ivo, voor a.s. zondag: hoe laat sluit de inschrijving? Als je niet de avond tevoren al in maastricht overnacht is het tenslotte best vroeg opstaan voor een autorit van 2 uur, en als we ook nog om 9 uur mogen starten, dan zal ik niet om 7 uur aan de start staan te trappelen
Die afgeragde (want de ongebruikte reservefietsen waren voor familie en vrienden gereserveerd) Vacance Soleil fietsen werden vorig seizoen toch bij TenTusscher te koop aangeboden, zoals die Rabo troep met hele goedkope Quasar wielen erin in Bruchem bij CC5311 of wel Gijs van Tuyl te koop was.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ookZal eens vragen waar einde vh seizoen de racefietsen heen verdwijnen
Dat doen er genoegquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:42 schreef kanovinnie het volgende:
Stay okay hostel bij de finish en start? Klinkt goed. Na 300 km neerstorten op een bedje
Dat kan, ik hoop in de reservefietsen-categorie uit te komen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:12 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die afgeragde (want de ongebruikte reservefietsen waren voor familie en vrienden gereserveerd) Vacance Soleil fietsen werden vorig seizoen toch bij TenTusscher te koop aangeboden, zoals die Rabo troep met hele goedkope Quasar wielen erin in Bruchem bij CC5311 of wel Gijs van Tuyl te koop was.
nice ;-) wat voor helm? ik moet ook nog een beter helm hebben heb nog steeds een bagger helm die in de zomer totaal niet goed ventileert. ik wil mijn nieuwe spullen ook... tja usa dat gaat wel even duren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:32 schreef Oksel het volgende:
Hij's over de 100, maar niemand weet z'n echte leeftijd. Hij's de Stig onder fietsers.
Vandaag m'n nieuwe pakjes binnen, mooi spul, mooie helm, zit lekker strak. Niet te strak. Lekker strak.
Net ff 60km geknald met de snelle jongens.. ging weer achterlijk hard
Hou 'm soepel. Beetje molenwieken enzo als dat gaat.quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:15 schreef Freddeh het volgende:
Ik wil ook fietsen, maar gaat niet helaas. Afgelopen zaterdag kwam pijn in m'n linkerschouder opzetten en is nooit meer weggegaan. Geen idee waar het vandaan komt, misschien verrekt bij het wegbrengen van het grof vuil, of te lang gewandeld met een kind aan m'n hand, of verkeerd gelegen in bed.... Geen flauw idee, en kan daardoor ook geen rekening houden met dingen die ik dus niet zou moeten doen.
Na een hete douche gaat het iets beter, dus ik douche 2x per dag. Maar het wordt er nog niet echt beter op. Moet nu alles met rechts doen, en da's best lastig af en toe als je altijd alles met 2 handen tegelijk moet doen.
Je zit alweer aan Okselachtige snelheden?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:32 schreef Oksel het volgende:
Hij's over de 100, maar niemand weet z'n echte leeftijd. Hij's de Stig onder fietsers.
Vandaag m'n nieuwe pakjes binnen, mooi spul, mooie helm, zit lekker strak. Niet te strak. Lekker strak.
Net ff 60km geknald met de snelle jongens.. ging weer achterlijk hard
Ronduit klote...quote:
Wat een droefenis (weer), volgens mij denk je alleen maar dat je niet kan fietsen en zoek je alleen maar excuses om niet op die fiets te stappen. Wees eens een vent en ga fietsen!quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:15 schreef Freddeh het volgende:
Ik wil ook fietsen, maar gaat niet helaas. Afgelopen zaterdag kwam pijn in m'n linkerschouder opzetten en is nooit meer weggegaan. Geen idee waar het vandaan komt, misschien verrekt bij het wegbrengen van het grof vuil, of te lang gewandeld met een kind aan m'n hand, of verkeerd gelegen in bed.... Geen flauw idee, en kan daardoor ook geen rekening houden met dingen die ik dus niet zou moeten doen.
Na een hete douche gaat het iets beter, dus ik douche 2x per dag. Maar het wordt er nog niet echt beter op. Moet nu alles met rechts doen, en da's best lastig af en toe als je altijd alles met 2 handen tegelijk moet doen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat een droefenis (weer), volgens mij denk je alleen maar dat je niet kan fietsen en zoek je alleen maar excuses om niet op die fiets te stappen. Wees eens een vent en ga fietsen!
Wow, kan me voorstellen dat je baaltquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:51 schreef CyclingGirl het volgende:
@superweber: die fout maak je dan nooit meer hahah dat hebik ook wel eens gehad. Gelukkig heb je hem wel uitgereden. Houd dat vast!
Ik ben aan het aftellen tot zaterdag dan mag ik 20km fietsen in herstel joepiiee!!
Geef toe dat je dat, net als ik, ook wel eens denkt bij iedere klaagzang van Freddeh, maar het nooit durft te zeggen. Van stilzitten en wachten tot de pijntjes overgaan wordt niemand een betere fietser. MCH brengt het misschien een beetje cru, maar helemaal ongelijk heeft ie nietquote:
Haha die smile was meer met spijker en kop slaan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Geef toe dat je dat, net als ik, ook wel eens denkt bij iedere klaagzang van Freddeh, maar het nooit durft te zeggen. Van stilzitten en wachten tot de pijntjes overgaan wordt niemand een betere fietser. MCH brengt het misschien een beetje cru, maar helemaal ongelijk heeft ie niet
Amenquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat een droefenis (weer), volgens mij denk je alleen maar dat je niet kan fietsen en zoek je alleen maar excuses om niet op die fiets te stappen. Wees eens een vent en ga fietsen!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:32 schreef foetre het volgende:
Brr toch nog best fris 1.5 uur fietsen met alleen arm en beenwarmers naast m'n zomertenue.
Na het fietsen was het bij m'n heupen en buik toch iets aan de rode kant.
Lekker zo'n jeuktinteling als je onder de douche staat
Niet zo gek als het ongeveer 7 graden is buitenquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:32 schreef foetre het volgende:
Brr toch nog best fris 1.5 uur fietsen met alleen arm en beenwarmers naast m'n zomertenue.
Na het fietsen was het bij m'n heupen en buik toch iets aan de rode kant.
Lekker zo'n jeuktinteling als je onder de douche staat
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gisteren ook weer een held in de korte broek tegen gekomen. Hoe warm was het gisteren? 8 graden ofzo.
Ach wilde me nieuwe spullen toch proberen.Vanaf welke temperatuur is het wel warm genoeg met deze outfit?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:33 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Niet zo gek als het ongeveer 7 graden is buiten
Morgen word dat geen probleem!quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:37 schreef Narcotical het volgende:
Ligt eraan hoe kouwelijk je bent aangelegt, maar ik zou zeggen vanaf een graad of 15
Precies, het gaat om de gevoelstemperatuur, en die is bepalend door de windkracht en de zon.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hangt vooral ook af van zon en windkracht. Afgelopen zondag was het misschien 10 graden max? Maar toen was het met dat zonnetje meer dan warm genoeg om met been/armwarmers rond te fietsen; zelfs nog een heel stuk met blote armen gefietst, heerlijk!
Nu is het hier in Rotterdam ook 10 graden maar zou ik zeker niet zonder m'n winterjas vertrekken.
Nee vandaag. Ik had wel een windbreaker shirt aan en arm en been warmers.maar gevoelstemperatuur was idd ni echt hoog.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Precies, het gaat om de gevoelstemperatuur, en die is bepalend door de windkracht en de zon.
Het is nu buiten ongeveer 7 graden. Maar de gevoelstemperatuur is 5.3. Gisteren heb je dus met je zomertenue en 5 graden buiten gefietst, vind je het gek dat je het koud had?
http://www.buienradar.nl/gevoelstemperatuur.aspx
Die gasten zijn echt gestoord. Met die wind vandaag uit Noord Oost is het best fris en het is zo slecht voor je spieren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gisteren ook weer een held in de korte broek tegen gekomen. Hoe warm was het gisteren? 8 graden ofzo.
Dat denk ik ook wel jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:12 schreef No-P het volgende:
Morgen, staat er een herstelrondje van een uur op het programma. Als ik het weerbericht zie wordt het denk ik wat meer dan een uurtje.
Ik ga gewoon en ik ga door tot ik omval. Weer of geen weer.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:33 schreef Oksel het volgende:
Grip, ik denk niet dat ik er zaterdag ben trouwens. Ga ff rondje hier fietsen, 't is wat uit de richting + ik heb geen auto. Paasweekend kampeer BBQ gaat natuurlijk wel door. Of ik die 300km haal moet ik nog zien, maar ik wil zeker (mits fatsoenlijk weer) een poging wagen. Als het zeikt van de regen blijf ik in bed.
Zelf koken terwijl je een vrouw/vriendin hebtquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:59 schreef Oksel het volgende:
Ik kan niet, last van m'n rechterenkel. Verstuikt toen ik de aardappels ging schillen.
Same here.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:23 schreef kaasplankje het volgende:
Morgen werken op de fiets. Oeh lekker.
Dat is dus gewoon een beklemde zenuw. En daar zou ik maar heel snel een manueel therapeut naar laten kijken om je ruggewervels op die plek eens even te laten manipuleren. Moet je niet onderschatten want hoe langer je wacht hoe langer het herstel zal zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:15 schreef Freddeh het volgende:
Wat? In m'n ruggewervels zit iets niet lekker waardoor m'n schouder pijn doet?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:39 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon een beklemde zenuw. En daar zou ik maar heel snel een manueel therapeut naar laten kijken om je ruggewervels op die plek eens even te laten manipuleren. Moet je niet onderschatten want hoe langer je wacht hoe langer het herstel zal zijn.
quote:
Zou me niets verbazen....quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:29 schreef Oksel het volgende:
Weet je hoe dat komt Fred? Door te weinig lichaamsbeweging en teveel binnen zitten!
Dat gaat dus lastig, het is als ik m'n arm optil dat het pijn doet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hou 'm soepel. Beetje molenwieken enzo als dat gaat.
Of een klein gewichtje in je arm en dan een " rondje" draaien met je schouder. Dus eerst naar voren, naar boven, naar achter en weer naar beneden.
Wees een vent en kom dat tegen mij persoonlijk zeggen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Hou ik je aanquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:05 schreef MCH het volgende:
Ik ontmoet Freddeh wel een keer halfweg Groningen - Appelscha zegge in Norg dan maken we een mooi ommetje.
Hou je er buitenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Geef toe dat je dat, net als ik, ook wel eens denkt bij iedere klaagzang van Freddeh, maar het nooit durft te zeggen. Van stilzitten en wachten tot de pijntjes overgaan wordt niemand een betere fietser. MCH brengt het misschien een beetje cru, maar helemaal ongelijk heeft ie niet
Liever bij hem dan bij Armstrong. Bij Johnny weet je zeker dat je na de cursus nog 2 ballen hebt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Freddeh moet een cursus bal-groeien volgen bij Johnny Hoogerland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:05 schreef Oksel het volgende:
True.
180km 'Hel van Twente', vorig jaar, dat was een aardig tochtje. 2 weken geleden 105km ATB tocht, was stukje zwaarder, maar anders.
Volgens mij riep je dit ook heel hard toen ik begin van het jaar last had van m'n schouder, volgens m'n huisarts hadden mn zenuwen er niks mee te maken er was het gewoon een kwestie van de spieren in m'n schouder. Wat ontstekingsremmers en wat oefeningen met de arm en het was zo opgelost..quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:39 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon een beklemde zenuw. En daar zou ik maar heel snel een manueel therapeut naar laten kijken om je ruggewervels op die plek eens even te laten manipuleren. Moet je niet onderschatten want hoe langer je wacht hoe langer het herstel zal zijn.
Na LEL 2009 is het nooit meer slecht weer geweest.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
Na die 300 zal er nooit meer een training of tocht zwaar zijn. Het is goed om je grenzen te verleggen af en toe.
Wat is 1400km in de regen fietsen dan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:21 schreef Oksel het volgende:
Fietsen in de regen is 1. 300km fietsen is 2. 300km in de regen fietsen.. dan ben je gewoon gek in je hoofd.
Goed gestoordquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Wat is 1400km in de regen fietsen dan?
Het kan niet anders dan dat die mensen een vorm van autisme hebbenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:57 schreef Oksel het volgende:
Sowieso mensen die regelmatig > 200km voor hun lol fietsen zijn gekken.
Dat zei je er de eerste keer niet bij. Een opkomende pijn in je schouder zonder aan wijsbare overbelasting duidt in 9 van de 10 gevallen op een beklemde zenuw. Maar ik zal me in het vervolg van commentaar in dit soort klaagzangen houden. Ik beloof het je.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:40 schreef Freddeh het volgende:
Ik hoef ook geen advies, het voelt alsof ik hem verrekt heb dus doe ik rustig aan
Als je dat meer dan een keer of 2 per jaar doet, kom je volgens mij thuis het een en ander te kort......quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:57 schreef Oksel het volgende:
Sowieso mensen die regelmatig > 200km voor hun lol fietsen zijn gekken.
Hoe zit dat met schouderpijn (spier die naar de bovenarm loopt, aan de zijkant van de schouder) die tijdens het fietsen op komt zetten, en na het fietsen nog gevoelig (vermoeid) aanvoelt. De volgende dag is het niet meer gevoelig. Kan dit ook een zenuw zijn of gewoon een verkeerde houding (lees te breed stuur)quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:47 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat zei je er de eerste keer niet bij. Een opkomende pijn in je schouder zonder aan wijsbare overbelasting duidt in 9 van de 10 gevallen op een beklemde zenuw. Maar ik zal me in het vervolg van commentaar in dit soort klaagzangen houden. Ik beloof het je.
Dit. Als dat andere stuur het niet oplost dan is het belangrijk dat je er naar laat kijken door een specialist.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
Als je daar last van blijft houden nadat je dat smallere stuur gemonteerd heb zou ik naar de sportarts gaan.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
Als je daar last van blijft houden nadat je dat smallere stuur gemonteerd heb zou ik naar de sportarts gaan.
Precies, dat ben ik ook van plan. Ik zit nu goed op de fiets (los van het stuur) en als dat allemaal klopt en nog steeds last dan ga ik mijn rug na laten kijken. etc.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:09 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Dit. Als dat andere stuur het niet oplost dan is het belangrijk dat je er naar laat kijken door een specialist.
Haha ja stelletje kneusjes hier. Maar goed, wanneer je veel uren per week op de fiets zit is het niet zo gek dat je af en toe een kwaaltje hebt. Het is niet een geringe belasting.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef CyclingGirl het volgende:
We zitten wel allemaal in de ziekenboeg he geloof ik?
Ikke niequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef CyclingGirl het volgende:
We zitten wel allemaal in de ziekenboeg he geloof ik?
Ben ook wel blij dat je meedenkt, daar niet van. Maar voor mij voelt het gewoon alsof ik iets heb verrekt en dan weet ik dat ik even rustig moet doen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:47 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat zei je er de eerste keer niet bij. Een opkomende pijn in je schouder zonder aan wijsbare overbelasting duidt in 9 van de 10 gevallen op een beklemde zenuw. Maar ik zal me in het vervolg van commentaar in dit soort klaagzangen houden. Ik beloof het je.
ai een grote blubberbult? dat is een ernstige kwaal. 400km per week fietsen en sit ups doen ;-)quote:Op donderdag 15 maart 2012 07:19 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb last van mijn buik trouwens. Er zit al een paar jaar een soort grote blubberbult op waardoor ik mijn sixpack niet meer zie.
Weet iemand een oplossing?
Fijne planning!quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:59 schreef hetsjhokleek het volgende:
De planning van morgen:
17:00 klaar met werken
17:30 thuis
17:35 de eerste wegkilometers van het seizoen maken
Kaasbaasquote:
Ook niet om te melden dat ik m om half vijf aftrap, m'n auto op mn werk laat staan en dan lekker naar huis fiets + nmorgenochtend weer terug?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:06 schreef Patroon het volgende:
De zon schijnt heerlijk, tijd om te trainen!![]()
Wie hier tussen nu en vanmiddag 16:00 hier nog wat heeft gepost zonder dat hij/zij gefietst heeft is een pussy.
Ben pas na 6 uur thuis van werkquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:06 schreef Patroon het volgende:
Wie hier tussen nu en vanmiddag 16:00 hier nog wat heeft gepost zonder dat hij/zij gefietst heeft is een pussy.
Hier waarschijnlijk pas rond een uur of 9..quote:
Alleen moet je een dag later ook weer heen fietsen dan...quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat is wel net iets te ver ja. Al is het als de dagen wat langer worden op zich wel een mooi tochtje om na je werk naar huis te fietsen.
Er rijdt ook een trein tussen Utrecht en Eindhoven hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Alleen moet je een dag later ook weer heen fietsen dan...
Weet je hoe lang ik bezig ben van deur tot deur, daar ben ik ruim 2 uur zoet meequote:Op donderdag 15 maart 2012 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er rijdt ook een trein tussen Utrecht en Eindhoven hoor![]()
Doe het nu ook nog zo. Heen op de fiets, terug met de trein.
Ja, ik zou het ook zeker niet dagelijks gaan doen hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik bezig ben van deur tot deur, daar ben ik ruim 2 uur zoet mee
En ik vind een trainingsritje vanafr mijn werk van 100 km in mijn eentje ook een beetje overdreven, daar ben ik bijna 4 uur mee bezig. Als het nou 50km was geweest...
Of is gewoon bezig met bakken geld te verdienen. En dat vind ik nog steeds iets belangrijker dan op een racefiets stappen. (Dat doe ik zaterdag wel weer, of misschien morgenmiddag als ik voldoende uren/fakturen gemaakt heb)quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:06 schreef Patroon het volgende:
Dan werk je zeker in de Waagstraat............quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:16 schreef Blik het volgende:
fietsen naar het werk zit er ook niet in, vind een enkeltje Utrecht - Eindhoven een beetje overdreven
Omdat ik nu aan het werk ben kan jij tot je 27ste "studeren".quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:06 schreef Patroon het volgende:
Telt sochtends fietsen en smiddags werken ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:19 schreef Oksel het volgende:
Ja, inderdaad. En degene die werken EN hebben gefietst (overdag) zijn de echte vrijgevochte helden.
neequote:Op donderdag 15 maart 2012 11:48 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dan werk je zeker in de Waagstraat............
Of heeft werk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:06 schreef Patroon het volgende:
Heb er zo eenrje, valt geeneens tegen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:39 schreef Tommeke het volgende:
Hoewel, aan zo'n ondershirtje kan je je geen buil vallen.
Ik koop m'n ondershirts altijd bij de Hema. Die Craft-dingen zijn wel mooi, maar de inkoopprijs is rond 33% van de verkoopprijs. Veel te duur.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Heb er zo eenrje, valt geeneens tegen.
Ik heb zowat de hele winter in die ondershirtjes gereden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:39 schreef Tommeke het volgende:
Hoewel, aan zo'n ondershirtje kan je je geen buil vallen.
haha mooi is dat ;-) dat had ik zondag ook ik was blij dat een renner niet langer dezelfde kant op ging ;-)quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:26 schreef FJD het volgende:
Lekker fietsen, korte broek en mouw. Wel dubbel gekleed maar toch. Flink kapot. Tegen t einde nog even een knap staaltje haantjesgedragHaal iemand in voor de Heienoord-tunnel, tijdens t afdalen vond ie t toch te langzaam gaan en ging voorbij, bij de klim ging ie op de pedalen en paar keer achterom kijken. Ik was al kapot dus heb t laatste stuk laten lopen maar ja we gingen dezelfde kant op en ik wist toch dat ik sneller was. Dus rustig aan binnengehaald en er toen even langs geknald, net doen alsof ik op mn dooie gemak die 40int uur vol kon houden. Was blij dat ie afsloeg op een gegeven moment
Mannen onderling
En toch zweer ik bij mijn craft pro zero. hij is warmer dan al mijn andere onder shirts. maar idd ze zijn gruwelijk duurquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:24 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik koop m'n ondershirts altijd bij de Hema. Die Craft-dingen zijn wel mooi, maar de inkoopprijs is rond 33% van de verkoopprijs. Veel te duur.
Craft is fucking vet!quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:24 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik koop m'n ondershirts altijd bij de Hema. Die Craft-dingen zijn wel mooi, maar de inkoopprijs is rond 33% van de verkoopprijs. Veel te duur.
Ik heb alleen gewone crafts, de meeste al 5 jaar of meer en ze zijn nog steeds goed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:08 schreef mytec het volgende:
[..]
En toch zweer ik bij mijn craft pro zero. hij is warmer dan al mijn andere onder shirts. maar idd ze zijn gruwelijk duur
Als je weet hoe lang je weg bent geweest, is het vrij eenvoudig te berekenen natuurlijkquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:18 schreef hetsjhokleek het volgende:
40 kilometer geredenhelaas weet ik mijn gemiddelde niet omdat het batterijtje van mijn teller op is. Maar het is een betere start als andere jaren. Het spinnen en mountainbiken heeft geholpen de afgelopen winter.
Ik ken het wel ja. Heb ook wel eens met 40 in het uur iemand uit mijn wiel proberen te rijden. Op het moment dat ik kapot was sloeg hij gelukkig af. Ik kon nog net heel hard TOT ZIENS!!!!!! roepenquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:26 schreef FJD het volgende:
Lekker fietsen, korte broek en mouw. Wel dubbel gekleed maar toch. Flink kapot. Tegen t einde nog even een knap staaltje haantjesgedragHaal iemand in voor de Heienoord-tunnel, tijdens t afdalen vond ie t toch te langzaam gaan en ging voorbij, bij de klim ging ie op de pedalen en paar keer achterom kijken. Ik was al kapot dus heb t laatste stuk laten lopen maar ja we gingen dezelfde kant op en ik wist toch dat ik sneller was. Dus rustig aan binnengehaald en er toen even langs geknald, net doen alsof ik op mn dooie gemak die 40int uur vol kon houden. Was blij dat ie afsloeg op een gegeven moment
Mannen onderling
Het gaat om het exacte gemiddelde natuurlijkquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je weet hoe lang je weg bent geweest, is het vrij eenvoudig te berekenen natuurlijk.
Vorige keer op de trekerweg kreeg een groepje dikke mensen steples. JE HAD HET MOETEN ZIEN JOH! Ik ging zeker 1.5 keer zo hardquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken het wel ja. Heb ook wel eens met 40 in het uur iemand uit mijn wiel proberen te rijden. Op het moment dat ik kapot was sloeg hij gelukkig af. Ik kon nog net heel hard TOT ZIENS!!!!!! roepen
En 1 keer een groepje mannen ingehaald die het nodig vond om mij vlak voor het stoplicht heel hard voorbij te rijden om daarna keihard te remmen voor het stoplicht. Die heb ik toen ook even zoek gereden
[/opschepmodus]
Die gast oefent veel op bochten waarschijnlijk, heel raar maar ik merk dat ik sneller door de bocht ga nadat ik in Spanje een paar keer heb afgedaald. Op fietspaden in NL ga ik nu veel harder door de bocht dan vorig jaar. Kwestie van durven en oefenen denk ik.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:59 schreef kanovinnie het volgende:
Waar ik liever niet meer over praat is de kerel die op zijn tijdrit look a like fiets (inclusief rare bidon) mij heel aardig in het wiel nam maar zo belachelijk hard door de bochten ging dat ik het daarna niet meer bij kon benen.
Hoe hij het deed geen idee, maar zelfs door bochten met veel zond/steentjes remde hij nauwlijks af
Ik voelde mijn eigen achterband wegglijden toen ik langzamer dan hem erdoorheen ging. No way dat ik het risico neem om door wat steentjes op mijn smoel te gaan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:07 schreef mytec het volgende:
[..]
Die gast oefent veel op bochten waarschijnlijk, heel raar maar ik merk dat ik sneller door de bocht ga nadat ik in Spanje een paar keer heb afgedaald. Op fietspaden in NL ga ik nu veel harder door de bocht dan vorig jaar. Kwestie van durven en oefenen denk ik.
Racing ralph?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:15 schreef kiekjesdief het volgende:
je moet banden met een zachtere compound nemen, die glijden minder snel dan harde
Je hebt het er uit gefietst.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:46 schreef Freddeh het volgende:
Verrek overigens net m'n schouder weer, pijn is nagenoeg weg. Wtf?
Ja, je kan met de goede techniek en durf zo hard door de bocht dat beide wielen gaan glijden zonder te vallen. Het geeft mij een kick en ik ben er gek op.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:07 schreef mytec het volgende:
[..]
Die gast oefent veel op bochten waarschijnlijk, heel raar maar ik merk dat ik sneller door de bocht ga nadat ik in Spanje een paar keer heb afgedaald. Op fietspaden in NL ga ik nu veel harder door de bocht dan vorig jaar. Kwestie van durven en oefenen denk ik.
Ja, maar dan weet ze ook dat je halverwege de training een uur op het terras hebt gezetenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:48 schreef Freddeh het volgende:
Kan handig zijn, weet vrouwlief hoe laat ze de aardappels op moet zetten...
Ja, maar dan ziet ze ook dat jij niet aant trainen bent maar op de homo-ontmoetingsplek bent Fred.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:48 schreef Freddeh het volgende:
Kan handig zijn, weet vrouwlief hoe laat ze de aardappels op moet zetten...
Runkeeper live.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef the_critic het volgende:
weet iemand hier, of er een app oid is, waarbij je realtime aan een ander kunt showen waar je qua gps bent?!
Dat ik dus aan het trainen ben, en mijn vriendin thuis op bijv google maps kan zien of ik al bijna thuis ben, of nog een uurtje moet?!
Inderdaad Runkeeper live en het werkt echt ik gebruik het nu ook. Voor mij is de reden dat ik nog steeds onderzocht moet worden voor mijn epeleptische aanval als er nu iets zou gebeuren dan kunnen mijn ouders zien waar ik ben tijdens het fietsen ;-)quote:
Kan (als het goed is) met viewranger.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef the_critic het volgende:
weet iemand hier, of er een app oid is, waarbij je realtime aan een ander kunt showen waar je qua gps bent?!
Dat ik dus aan het trainen ben, en mijn vriendin thuis op bijv google maps kan zien of ik al bijna thuis ben, of nog een uurtje moet?!
Hmm, hoe weten zij dan dat je een aanval hebt?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:57 schreef mytec het volgende:
[..]
Inderdaad Runkeeper live en het werkt echt ik gebruik het nu ook. Voor mij is de reden dat ik nog steeds onderzocht moet worden voor mijn epeleptische aanval als er nu iets zou gebeuren dan kunnen mijn ouders zien waar ik ben tijdens het fietsen ;-)
Ja. Elke keer als je een gpssignaal verstuurd komt het zo goed als realtime in beeld.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:58 schreef the_critic het volgende:
ga in april de agr fietsen. Kan mijn pa volgen, waar we precies rijden en welke klimmetjes we al hebben gehad hebben en nog moeten..
Runkeeper geeft realtime gps weer voor een ander?
Kan me voorstellen dat hij het dan niet doet nee.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:00 schreef cafca het volgende:
Ik heb runkeeper ook wel eens geprobeerd, maar ik dacht dat die het alleen deed als de telefoon niet in slaapstand stond?
Het is niet waarschijnlijk dat ik nog 1 krijg, moet alleen nog even die testen hebben maar ja nl ziekenhuizen dat duurt even. Dus ik fiets gewoon, als ik op runkeeper een hele tijd op 1 plek ben dan kunnen ze proberen te bellen. als ik niet opneem tja dan is er wat mis.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmm, hoe weten zij dan dat je een aanval hebt?
[..]
Ja. Elke keer als je een gpssignaal verstuurd komt het zo goed als realtime in beeld.
[..]
Kan me voorstellen dat hij het dan niet doet nee.
Klopt helemaal. Sowieso de vraag alleen al.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:23 schreef Freddeh het volgende:
Wat een verhaal weer. Wel grappig dat ze dan vinden dat amateurwielrenners die 2x per jaar met mooi weer fietsen in groepsverband (wat... bestaan die echt?) arrogant en bloedirritant vinden bijvoorbeeld. Totaal niet onderbouwd of wat dan ook dat verhaal. Fuck 'em.
Heerlijk hè? Ik heb m'n dag gister afgesloten met een alleycat. Door het donker door de stad raggen. Heerlijk!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:43 schreef Yankee het volgende:
Wat een lekker weertje![]()
voortrainen + trainingskoers op corpus, toch weer 145 km vandaag
Nee, dat apparaat leg je bij de sportschool en dan ga je naar de homo-ontmoetingsplek.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, maar dan ziet ze ook dat jij niet aant trainen bent maar op de homo-ontmoetingsplek bent Fred.
Zag je fietsen toen ik de Bres in liep, wat was dat voor iets?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heerlijk hè? Ik heb m'n dag gister afgesloten met een alleycat. Door het donker door de stad raggen. Heerlijk!
Ervaring, zo te lezen..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:34 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Nee, dat apparaat leg je bij de sportschool en dan ga je naar de homo-ontmoetingsplek.
Als je zelf nog niet kapot bent rijd je niet hard genoeg.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weer een lekker tochtje hoor. Utrecht - Rotterdam, 38.5 gemiddeld.![]()
M'n teller is kapot![]()
Toch best kapot hoor. Van de 60 kilometer zo'n 55 km wind tegen..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:45 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Als je zelf nog niet kapot bent rijd je niet hard genoeg.
Ik zeg niets, dat is vragen om opmerkingen ;-)
Slechts een handige tip voor de recreatieve wielervrienden met snode plannen (op welk gebied dan ook). Ergens tussen de bosjes gaan scharrelen vind ik persoonlijk zonde van de fietstijd.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
I wou ook zeggen, dat klinkt erg alsof je het vaker doet...
Haha wanneer? En wat is de Bres? Gewoon een paar uurtjes door plantsoenen, parken, parkeergarages en tippelzones crossenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zag je fietsen toen ik de Bres in liep, wat was dat voor iets?
Ik kwam gisternacht in het stadspark ook allemaal rare homotypes en vage gangsters tegen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:01 schreef No-P het volgende:
Mijn vaste rustplaats bleek een homo-ontmoetingsplaats te zijn.
waarschijnlijk een Fok meet van het Apple fanboys topic.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:11 schreef Tommeke het volgende:
allemaal rare homotypes en vage gangsters tegen.
Dan gaat de klok vooruit.. is het dus in de ochtend niet schemer, maar gewoon weer donker hoor!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:24 schreef Gripper het volgende:
Lekker naar mn werk gefietst vanochtend, maar om kwart over 6 de deur uit blijft toch vroeg... En het is nog flink schemerig.
Gelukkig volgende week weer zomertijd.
Kan met Sportstracklive.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef the_critic het volgende:
quote:The shoes are the first to use Yak leather, a soft but highly durable upper specifically developed by specialist ecco®. Due to the Yak’s ability to survive in severe conditions, Yak leather delivers unique benefits including lightness, water resistance, breathability and superb tensile strength.
Geen idee hoelaat. DeBres is een kroeg bij het Noordenplatsoenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha wanneer? En wat is de Bres? Gewoon een paar uurtjes door plantsoenen, parken, parkeergarages en tippelzones crossen
Ik reed gisteravond op een zwart-witte cyclocrosser
de soignee politie hier op fok zou je alleen al een boete geven voor het stellen van deze vraag gok ik hahaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:29 schreef Patroon het volgende:
Zal straks ff nieuw wit stuurlint rollen. Aftapen met zwarte tape of witte tape?
Toen ik begon met fietsen heb ik er vier gekocht (a 3.5 euri ps) omdat ik dacht dat dat hoorde. Er liggen er nu nog drie...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch best kapot hoor. Van de 60 kilometer zo'n 55 km wind tegen..
Ik heb een keer in een goodiebag een paar pakjes Powerbar Fruitgel gekregen.
[ afbeelding ]
Gadverdamme wat is dat goor zeg![]()
![]()
Toen ik begon met fietsen heb ik er vier gekocht (a 3.5 euri ps) omdat ik dacht dat dat hoorde. Er liggen er nu nog drie...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch best kapot hoor. Van de 60 kilometer zo'n 55 km wind tegen..
Ik heb een keer in een goodiebag een paar pakjes Powerbar Fruitgel gekregen.
[ afbeelding ]
Gadverdamme wat is dat goor zeg![]()
![]()
haha wat doe jij dan ook in het stadspark (groningen toch?) snacht's . meestal zijn daar alleen maar gay's. ( ja ervaring 2 jaar geleden nog weg gerent voor politie het park inquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik kwam gisternacht in het stadspark ook allemaal rare homotypes en vage gangsters tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |