quote:
Er zijn weinig recreatiefieters die dat doen, ziet inderdaad niet uit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nogal ja.
Mannen die hun benen scheren
Nounou, je hebt ook echte mannen als Didier Drogba. Die man was gisteren tegen Napoli echt een geharde ventquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:07 schreef Strani het volgende:
Een wielrenner vliegt met 60kmu het prikkeldraad in en rijdt daarna de Tour de France uit.
Een voetballer krijgt een wijsvinger tegen z'n arm en rolt daarna over het veld, z'n hoofd vasthoudend omdat het er bijna af valt.
Ik hou van wielrennen en van voetbal, maar als één van die twee sporten gay is, is het zeker niet wielrennen.
Respectquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:07 schreef Strani het volgende:
Een wielrenner vliegt met 60kmu het prikkeldraad in en rijdt daarna de Tour de France uit.
Een voetballer krijgt een wijsvinger tegen z'n arm en rolt daarna over het veld, z'n hoofd vasthoudend omdat het er bijna af valt.
Ik hou van wielrennen en van voetbal, maar als één van die twee sporten gay is, is het zeker niet wielrennen.
Je hebt uitzonderingen ja. Maar in het wielrennen zijn ze stuk voor stuk keihard.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Nounou, je hebt ook echte mannen als Didier Drogba. Die man was gisteren tegen Napoli echt een geharde vent
Inderdaad, diegene die 2 keer per jaar wielrennen zijn verschrikkelijk, zeker in groepsverband. Met de wekelijke fietsers is weinig mis mee.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:08 schreef houdjemond het volgende:
Gay, nee, maar ik vind de "mooi-weer-wielrennertjes" wel arrogant en bloed irritant.
we doen ook geen onderbroek eronder dus..quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:07 schreef TonyVermicelli het volgende:
Jep. Strakke broekjes, kont naar achter en geschoren benen. Gayer kan toch haast niet.
Oh ik nam aan dat je de wedstrijd had gezien, aangezien je van voetbal houdt. Die kerel ging 3 keer dood in 5 minuten tijd, na zeer lichte aanraking.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt uitzonderingen ja. Maar in het wielrennen zijn ze stuk voor stuk keihard.
Oh, haha.. okay, wel gezien maar tegelijkertijd met andere dingen bezig, dus dat even gemistquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh ik nam aan dat je de wedstrijd had gezien, aangezien je van voetbal houdt. Die kerel ging 3 keer dood in 5 minuten tijd, na zeer lichte aanraking.
een wielrennner gaat 60 keren dood, en verdiend max 10 000¤ de maand een voetballer die gewoon de bal drie keer raakt verdiend evenveel...quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh ik nam aan dat je de wedstrijd had gezien, aangezien je van voetbal houdt. Die kerel ging 3 keer dood in 5 minuten tijd, na zeer lichte aanraking.
Dat scheren doen ze zodat de kiezelsteentjes wat makkelijker uit de wonden zijn te halen na een val. Da's dan weer minder gay.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:07 schreef TonyVermicelli het volgende:
Jep. Strakke broekjes, kont naar achter en geschoren benen. Gayer kan toch haast niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |