OP bijgewerktquote:Op zondag 11 maart 2012 12:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Doe es dit plaatje in de OP ipv het huidiguu.
Dit.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je piemel direct op de tafel leggen is dan ook geen goede strategie.
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:14 schreef Etsu het volgende:
Oja voor geïnteresseerden: date zaterdag is niets geworden.
Next.
We hebben een match.quote:
sorryquote:
kunnen ze bij mij ook doen maar dan neem ik toch echt niet opquote:
Is 99/100 keer toch iemand die je wat aan probeert te smeren per telefoonquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
kunnen ze bij mij ook doen maar dan neem ik toch echt niet op
Met trillende, bevende, geschokte, stotterende stem nam ze de telefoon op: "Me... me.. mettt... met Ka... Kaaa... KBBBB... ha-lllooo??? wie i-is daar?"quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klein uur geleden weer gebeld, toch maar opgenomen. Was het iemand van de vriendenloterij,.
Niet leuk dit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met trillende, bevende, geschokte, stotterende stem nam ze de telefoon op: "Me... me.. mettt... met Ka... Kaaa... KBBBB... ha-lllooo??? wie i-is daar?"
"Hallo, met Hans Kutjes van de Vriendenloterij, kunnen wij jou een paar loten aansmeren?"
"Eh... eh... eh... n-nee be-bedankt"
Omdat iemand je belt?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet leuk dit.Mn moeder keek me vet geschrokken aan en zei later dat ik wit wegtrok alles.
Nee, gewoon.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat iemand je belt?
Ik wil geen labeltjes plakken, maar dit komt in de buurt van autisme.
Ik heb het ook niet zo op bellenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, gewoon.![]()
Waarom autisme?Gewoon normale belangst.
Meer mensen hebben dat ja.
Ik lul iedereen de oren van 't hoofd.quote:
goedgoed, daar?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hey geile beer, hoe staat het ermee ?
Oei, dat deed ik vandaag bij een klasgenootje. "Ezell, houd nou maar je mond."quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik lul iedereen de oren van 't hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:41 schreef Etsu het volgende:
Volgende maand weer EXA, zie ik jullie daar?
stommerdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:45 schreef Ezell het volgende:
Niets. Ik ga niet naar Rotterdam. Moet morgen weer werken.
snoepje of nietsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kom maar hierheen. Krijg je een koekje.
Voor 80%.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, met stukjes champignon.![]()
Heb je eigenlijk al een studie gekozen?
sws !quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dan binnen de korste keren een ban op EXA hebben. JOYYY. [ afbeelding ]
kom je me vergezellen in eenzame uurtjes als iedereen examens zit te maken en ik 2 weken vakantie heb?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga wel weer meeposten in EXA SC denk ik. Leuke mensjes daar die stress hebben en zoveel gaan posten ipv te gaan leren, geweldig.
Vet chill wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
kom je me vergezellen in eenzame uurtjes als iedereen examens zit te maken en ik 2 weken vakantie heb?(14 en 30 mei examen
)
Aha, oké! Spannend!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fiscaal recht aan de EUR.
Alleen nog een meeloopdag fixen, dan ga ik kiezen.
Je mag mensen met schoolstress niet uitlachen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga wel weer meeposten in EXA SC denk ik. Leuke mensjes daar die stress hebben en zoveel gaan posten ipv te gaan leren, geweldig.
Kom je dan op mijn verjaardag?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
kom je me vergezellen in eenzame uurtjes als iedereen examens zit te maken en ik 2 weken vakantie heb?(14 en 30 mei examen
)
als ik t weer niet haal, ga ik heel hard huilen in een hoekjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vet chill wel.Als je dat niet haalt kom ik je halen.
JE GAAT ME TROTS MAKEN GVD.
Apple storequote:
Starbucksquote:
Nee, met je studie. Wat is daarmee gebeurd?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pabo? Voor de sexytime spulletjes?Daar doe ik niet aan hoor EZELLLL.
Gestrand(t?).quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, met je studie. Wat is daarmee gebeurd?
foknerd ewquote:
gratis hoor kutquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gestrand(t?).Kutstage.
[..]
foknerd ew
Balen. Of vind je het niet erg?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gestrand(t?).Kutstage.
[..]
foknerd ew
nou en kutnerdquote:
Tuurlijk vond ik dat erg in het begin.quote:
k0m fegte dNquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou en kutnerd
[..]
Tuurlijk vond ik dat erg in het begin.Mja. Tis niet anders. Ben er nu wel klaar mee. Kutschool.
Wie gaat er nou het onderwijs in met al die bezuinigingen. GEKKEN ik zeg je.
hah@ahaha TrekT0n KlaGtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ik mag mn huisz niet uit :S :$
Misschien dat je het nu niet meer erg vindt...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou en kutnerd
[..]
Tuurlijk vond ik dat erg in het begin.Mja. Tis niet anders. Ben er nu wel klaar mee. Kutschool.
Wie gaat er nou het onderwijs in met al die bezuinigingen. GEKKEN ik zeg je.
quote:
Vind het erger om de hele tijd thuis te zitten..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien dat je het nu niet meer erg vindt...
niet herkenbare klachtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Vind het erger om de hele tijd thuis te zitten..
Dat is ook geen dikke pret, nee. Maar met een baantje gaat de tijd wel snel(ler).quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vind het erger om de hele tijd thuis te zitten..
Mja, nu iets zien te vinden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is ook geen dikke pret, nee. Maar met een baantje gaat de tijd wel snel(ler).
Dat doen ze op mijn werk. Zelfs 24-jarigen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, nu iets zien te vinden.Wie neemt er een 20-jarige aan? Niemand.
Maar het is al bijna april, zelfs met niks doen vliegt de tijd!
Wat doe jij voor werk, Ezellmens?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat doen ze op mijn werk. Zelfs 24-jarigen.
OV jwtquote:
Winkelvoorraad bijvullen in de avond. Krijg na sluitingstijd (helft van mijn werkdag) extra betaald.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk, Ezellmens?
Wuuut. Maarja, dat wordt hem niet want als het na sluitingstijd is... HOE KOM IK DAN OOIT THUIS? D: En straks denken ze dat ik hoerenwerk aan het verrichten ben ofzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Winkelvoorraad bijvullen in de avond. Krijg na sluitingstijd (helft van mijn werkdag) extra betaald.
hoerenwerk , hmm is dat niks dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wuuut. Maarja, dat wordt hem niet want als het na sluitingstijd is... HOE KOM IK DAN OOIT THUIS? D: En straks denken ze dat ik hoerenwerk aan het verrichten ben ofzo.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wuuut. Maarja, dat wordt hem niet want als het na sluitingstijd is... HOE KOM IK DAN OOIT THUIS? D: En straks denken ze dat ik hoerenwerk aan het verrichten ben ofzo.
OHH. Dat klinkt wel interessant.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Werken duurt tot ongeveer 9 uur. Valt best mee met hoe laat het is. Ik kom ook nog gewoon thuis hoor.
Ik weet alleen niet of ze nog mensen aannemen. Er zijn trouwens wel meer winkels die dit soort baantjes aanbieden. Gewoon rondkijken voor vacatures op hun websites.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OHH. Dat klinkt wel interessant.
Hmm ja is ook zo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ze nog mensen aannemen. Er zijn trouwens wel meer winkels die dit soort baantjes aanbieden. Gewoon rondkijken voor vacatures op hun websites.
Reclame van Thalys.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goede muziek dan maar, ter compensatie.
Die had ik ook al.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die had ik ook al.
WILKOMMEN BIENVENUE WEEEHHEHEHEHEHEHELLLLLKOOOOHOHOM
Dan hadden ze beter dat grafnummertje van die Gers Pardoel d'r onder kunnen pleuren. Ik neem je mee, ik neem je mee op reis, naar Rome of Parijs.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]Thalys is trouwens wel tof, want daarmee ben je zo in Parijs.
Ja alleen het grote nadeel van Parijs is, dat er zoveel Fransen zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]Thalys is trouwens wel tof, want daarmee ben je zo in Parijs.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter dat grafnummertje van die Gers Pardoel d'r onder kunnen pleuren. Ik neem je mee, ik neem je mee op reis, naar Rome of Parijs. [ afbeelding ]
"Ik laat je thuis, ik laat je thuis. Achter het fornuissss."quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter dat grafnummertje van die Gers Pardoel d'r onder kunnen pleuren. Ik neem je mee, ik neem je mee op reis, naar Rome of Parijs. [ afbeelding ]
Nee, dat ze vaak geen Engels verstaan. Of dat ik geen Frans kan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja alleen het grote nadeel van Parijs is, dat er zoveel Fransen zijn
1693 stuurde een postduif, wil z'n grap terug.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja alleen het grote nadeel van Parijs is, dat er zoveel Fransen zijn
Heb je carnaval gevierd?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Ik laat je thuis, ik laat je thuis. Achter het fornuissss."
[..]
Nee, dat ze vaak geen Engels verstaan. Of dat ik geen Frans kan.
Nee, die versie heb ik op school gehoord.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je carnaval gevierd?
Goede school.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, die versie heb ik op school gehoord.
Gewoon alles eraf. Ga ik volgende week ook laten doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil/ga mn haar tot mn schouders (schouderlengte dus) laten knippen.
Echt?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon alles eraf. Ga ik volgende week ook laten doen.
Ja.quote:
Ze verstaan wel Engels maar vertikken om het te spreken, Net als dat de Walen het verdommen om Nederlands te pratenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Ik laat je thuis, ik laat je thuis. Achter het fornuissss."
[..]
Nee, dat ze vaak geen Engels verstaan. Of dat ik geen Frans kan.
Dan wil ik wel foto's van jou in return.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:11 schreef Ezell het volgende:
Ik eis een voor- en nafoto. Weet ik ook meteen wie achter R_R zit.
Smooth.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan wil ik wel foto's van jou in return.
Zulke dingen vraag je niet aan meisjes.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan wil ik wel foto's van jou in return.
Je kan niet altijd lekker subtiel zijn.quote:
Jawel, dat heeft Rogier van Oosterhout mij geleerd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zulke dingen vraag je niet aan meisjes.
Ik heb wel voor- en nafoto's van m'n eigen haar. Maand geleden een centimeter of vijf eraf laten knippen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jawel, dat heeft Rogier van Oosterhout mij geleerd.
"Schatje mag ik je foto en doe er ook je nummer bij."
Mooi, dan gaan we volgende week foto's uitwisselen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb wel voor- en nafoto's van m'n eigen haar. Maand geleden een centimeter of vijf eraf laten knippen.
Dan moeten jouw foto's wel heel erg goed zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mooi, dan gaan we volgende week foto's uitwisselen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moeten jouw foto's wel heel erg goed zijn.
Pff, nog eisen gaan stellen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn foto's zijn altijd kwaliteit, dus maak je daar maar niet druk om.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Ik wil ook zien ahhh toe?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb wel voor- en nafoto's van m'n eigen haar. Maand geleden een centimeter of vijf eraf laten knippen.
Daar ben ik een meisje voor.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pff, nog eisen gaan stellen ook.
Mijn foto's zijn altijd kwaliteit, dus maak je daar maar niet druk om.
Je ziet niet erg veel verandering hoor, denk ik.quote:
Daarom staart.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het trouwens wel knap hoe mensen met lang haar kunnen overleven. Mijn haar is nog niet eens echt heel erg lang en ik vind het al dodelijk irritant.
Goed bezig! En anders stuur ik je wel weg.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oké, ik heb net besloten dat ik het hele weekend non stop ga leren. Computer zoveel mogelijk uit, telefoon uit en lekker in m'n kamertje de hele dag lezen.
Anders ga ik echt episch falen.
Doe dat idd. Het is nodig.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed bezig! En anders stuur ik je wel weg.![]()
Ik las trwouewens epileptisch.
Ik weet niet of m'n eigen tondeuse goed genoeg is om m'n haar mee te verwijderen.quote:
Viespeuk!quote:
Aww, komt goed.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe dat idd. Het is nodig.
Gewoon eerst je haar in kleine plukjes kort knippen. Dan met de tondeuse eroverheen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet niet of m'n eigen tondeuse goed genoeg is om m'n haar mee te verwijderen.
En ik heb eigenlijk ook geen zin omdat zelf uit te proberen. Nee, dan ga ik liever naar de kapper, die fan is van PSV en die ik derhalve moeilijk hard kan uitlachen.
quote:
mooi mooi, meer van ditquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:06 schreef leeell het volgende:
soms denk ik dat jij altijd blijven zal, zelfs als ik je nooit meer zou zien.
Als jij niet van me houdtquote:
quote:
dat staat buiten kijfquote:
zeer accurate aanname deze.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:26 schreef ThaTim het volgende:
leeell weet heel goed dat meisjes geil worden als ze geplaagd worden
Dan hoop ik niet dat je je zusje geplaagd hebt vroeger dat wetende Tim D:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:26 schreef ThaTim het volgende:
leeell weet heel goed dat meisjes geil worden als ze geplaagd worden
Heb geen zusjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je je zusje geplaagd hebt vroeger dat wetende Tim D:
Van wie niet?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:53 schreef Etsu het volgende:
timmie mag niet meeposten in exa volgende maand
mijquote:
Het is toch zover gekomen dat jij hier naast me ligtquote:Op zondag 18 maart 2012 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
is dit allessss?
is dit allesss?
is dit allesss wat er isss?
ik zie patronen tussen interactie van jou en je ouders en ik en mijn hondquote:Op zondag 18 maart 2012 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik mocht nooit hoi zeggen tegen oudere mensen van mn oudersik zei een keer hoi tegen mn buurman en toen kreeg ik op mn flikker
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:12 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zie patronen tussen interactie van jou en je ouders en ik en mijn hond
is niet grappig.quote:
geef er maar weer een draai aanquote:
heb je je geld al terugquote:Op zondag 18 maart 2012 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
restitutie van bepaalde liquide middelen?ik ben niet zwanger hoor wat is deze
vriendelijk voor bos ookquote:Op zondag 18 maart 2012 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik mocht nooit hoi zeggen tegen oudere mensen van mn oudersik zei een keer hoi tegen mn buurman en toen kreeg ik op mn flikker
tot 7 's ochtends housewarming gehad bij projectgenootquote:
Neem een seizoenkaart bij ADO Den Haag, je past prima tussen het publiek daar.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef leeell het volgende:
halve inventaris van kinderboerderij in het water gegooid
ingebroken in autos
buurt afgebroken
om 3 uur 's nachts griek eten bestellen om het vervolgens te katapulteren vanaf 3 hoog naar verschillende doelwitten
heb mij hier niet schuldig aangemaakt tevens, was een grotere groep, echter kon ik het in mijn beschonken toestand wel waarderenquote:
ik ben alles behalve vandalistquote:Op zondag 18 maart 2012 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Neem een seizoenkaart bij ADO Den Haag, je past prima tussen het publiek daar.
Maar ik kwam hier eigenlijk alleen maar om een goed nummer te droppen.
Groetjes.
walgelijkquote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef leeell het volgende:
halve inventaris van kinderboerderij in het water gegooid
ingebroken in autos
buurt afgebroken
om 3 uur 's nachts griek eten bestellen om het vervolgens te katapulteren vanaf 3 hoog naar verschillende doelwitten
het was al opgeruimd een dag laterquote:Op zondag 18 maart 2012 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
walgelijk
vinden jullie dat leuk? die kinderboerderij eigenaar zal vast blij geweest zijn toen hij zijn boerderij zo aantrof, stel vandalen![]()
try mequote:
ik doe dit continu , gewoon hengelen naar verontwaardiging , en als ik zoiets post weet ik gewoon alle verwachte reactiesquote:
nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zondag 18 maart 2012 22:57 schreef Dastan het volgende:
Spartacus-geluiden op de achtergrond. [ afbeelding ] mdma-werf lijkt een slagveld.
treffende beeldvorming, ik zag het voor mequote:Op zondag 18 maart 2012 22:59 schreef Dastan het volgende:
gewoon, de heroïsche muziek, slaan van zwaarden, geschreeuw en dan uit je raam mensen zien rennen, politiebusjes, bootjes die langsvaren, schaduwen in de lichten bij de kroeg, alsof ik er middenin zit
dat heb je hè, op t speciale onderwijsquote:Op maandag 19 maart 2012 09:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gewoon binnen het uur klaar met m'n tentamen
Daarvoor om 6 uur op hebben moeten staan
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weet jij inderdaad alles van
im deutsch:quote:
quote:
dankjequote:
quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je wil dat Etsu iets post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |