Voor 80%.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, met stukjes champignon.![]()
Heb je eigenlijk al een studie gekozen?
sws !quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dan binnen de korste keren een ban op EXA hebben. JOYYY. [ afbeelding ]
kom je me vergezellen in eenzame uurtjes als iedereen examens zit te maken en ik 2 weken vakantie heb?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga wel weer meeposten in EXA SC denk ik. Leuke mensjes daar die stress hebben en zoveel gaan posten ipv te gaan leren, geweldig.
Vet chill wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
kom je me vergezellen in eenzame uurtjes als iedereen examens zit te maken en ik 2 weken vakantie heb?(14 en 30 mei examen
)
Aha, oké! Spannend!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fiscaal recht aan de EUR.
Alleen nog een meeloopdag fixen, dan ga ik kiezen.
Je mag mensen met schoolstress niet uitlachen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga wel weer meeposten in EXA SC denk ik. Leuke mensjes daar die stress hebben en zoveel gaan posten ipv te gaan leren, geweldig.
Kom je dan op mijn verjaardag?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
kom je me vergezellen in eenzame uurtjes als iedereen examens zit te maken en ik 2 weken vakantie heb?(14 en 30 mei examen
)
als ik t weer niet haal, ga ik heel hard huilen in een hoekjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vet chill wel.Als je dat niet haalt kom ik je halen.
JE GAAT ME TROTS MAKEN GVD.
Apple storequote:
Starbucksquote:
Nee, met je studie. Wat is daarmee gebeurd?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pabo? Voor de sexytime spulletjes?Daar doe ik niet aan hoor EZELLLL.
Gestrand(t?).quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, met je studie. Wat is daarmee gebeurd?
foknerd ewquote:
gratis hoor kutquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gestrand(t?).Kutstage.
[..]
foknerd ew
Balen. Of vind je het niet erg?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gestrand(t?).Kutstage.
[..]
foknerd ew
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |