vriendelijk voor bos ookquote:Op zondag 18 maart 2012 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik mocht nooit hoi zeggen tegen oudere mensen van mn oudersik zei een keer hoi tegen mn buurman en toen kreeg ik op mn flikker
tot 7 's ochtends housewarming gehad bij projectgenootquote:
Neem een seizoenkaart bij ADO Den Haag, je past prima tussen het publiek daar.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef leeell het volgende:
halve inventaris van kinderboerderij in het water gegooid
ingebroken in autos
buurt afgebroken
om 3 uur 's nachts griek eten bestellen om het vervolgens te katapulteren vanaf 3 hoog naar verschillende doelwitten
heb mij hier niet schuldig aangemaakt tevens, was een grotere groep, echter kon ik het in mijn beschonken toestand wel waarderenquote:
ik ben alles behalve vandalistquote:Op zondag 18 maart 2012 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Neem een seizoenkaart bij ADO Den Haag, je past prima tussen het publiek daar.
Maar ik kwam hier eigenlijk alleen maar om een goed nummer te droppen.
Groetjes.
walgelijkquote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef leeell het volgende:
halve inventaris van kinderboerderij in het water gegooid
ingebroken in autos
buurt afgebroken
om 3 uur 's nachts griek eten bestellen om het vervolgens te katapulteren vanaf 3 hoog naar verschillende doelwitten
het was al opgeruimd een dag laterquote:Op zondag 18 maart 2012 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
walgelijk
vinden jullie dat leuk? die kinderboerderij eigenaar zal vast blij geweest zijn toen hij zijn boerderij zo aantrof, stel vandalen![]()
try mequote:
ik doe dit continu , gewoon hengelen naar verontwaardiging , en als ik zoiets post weet ik gewoon alle verwachte reactiesquote:
nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zondag 18 maart 2012 22:57 schreef Dastan het volgende:
Spartacus-geluiden op de achtergrond. [ afbeelding ] mdma-werf lijkt een slagveld.
treffende beeldvorming, ik zag het voor mequote:Op zondag 18 maart 2012 22:59 schreef Dastan het volgende:
gewoon, de heroïsche muziek, slaan van zwaarden, geschreeuw en dan uit je raam mensen zien rennen, politiebusjes, bootjes die langsvaren, schaduwen in de lichten bij de kroeg, alsof ik er middenin zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |