OP bijgewerktquote:Op zondag 11 maart 2012 12:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Doe es dit plaatje in de OP ipv het huidiguu.
Dit.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je piemel direct op de tafel leggen is dan ook geen goede strategie.
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:14 schreef Etsu het volgende:
Oja voor geïnteresseerden: date zaterdag is niets geworden.
Next.
We hebben een match.quote:
sorryquote:
kunnen ze bij mij ook doen maar dan neem ik toch echt niet opquote:
Is 99/100 keer toch iemand die je wat aan probeert te smeren per telefoonquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
kunnen ze bij mij ook doen maar dan neem ik toch echt niet op
Met trillende, bevende, geschokte, stotterende stem nam ze de telefoon op: "Me... me.. mettt... met Ka... Kaaa... KBBBB... ha-lllooo??? wie i-is daar?"quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klein uur geleden weer gebeld, toch maar opgenomen. Was het iemand van de vriendenloterij,.
Niet leuk dit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met trillende, bevende, geschokte, stotterende stem nam ze de telefoon op: "Me... me.. mettt... met Ka... Kaaa... KBBBB... ha-lllooo??? wie i-is daar?"
"Hallo, met Hans Kutjes van de Vriendenloterij, kunnen wij jou een paar loten aansmeren?"
"Eh... eh... eh... n-nee be-bedankt"
Omdat iemand je belt?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet leuk dit.Mn moeder keek me vet geschrokken aan en zei later dat ik wit wegtrok alles.
Nee, gewoon.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat iemand je belt?
Ik wil geen labeltjes plakken, maar dit komt in de buurt van autisme.
Ik heb het ook niet zo op bellenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, gewoon.![]()
Waarom autisme?Gewoon normale belangst.
Meer mensen hebben dat ja.
Ik lul iedereen de oren van 't hoofd.quote:
goedgoed, daar?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hey geile beer, hoe staat het ermee ?
Oei, dat deed ik vandaag bij een klasgenootje. "Ezell, houd nou maar je mond."quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik lul iedereen de oren van 't hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |