Mijn god... ik hoop maar dat het te doen is. Ik zal toch af en toe onder de motorkap moeten zijn...quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is een lastige!!
soms klemt de motorkap gewoon een beetje en moet je op de motorkap duwen tegelijk met aan het hendeltje trekken (2 man nodig uiteraard)
anders het mechanisme 'handmatig' lossen.... soms kom je erbij door de grill.... anders moet je van onderen kutten....
Da's mooi klote ja. Heeft m'n pa ooit gehad met z'n Laguna, daar konden ze nog amper bij. Twee uur kloten in de garage, een flinke deuk in de motorkap, maar toen was het ding los. Gelukkig was 't een oude bakquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:20 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Mijn god... ik hoop maar dat het te doen is. Ik zal toch af en toe onder de motorkap moeten zijn...
Dat komt omdat het een alfa is, die gaan altijd kapot dus maken ze er alvast een second option er bij.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:10 schreef Hyperdude het volgende:
Hebben die dingen geen reserve trekkoord oid?
Mijn eerste Alfa had dat bij de motorkap: dikke visdraad met rubber oog ergens onder het dashboard.
Mijn laatste Alfa had iets dergelijks bij de achterklep.
En mijn E46 heeft nog een reservetrekkert voor de benzineklep.
Hey is dat de alfa dealer?:pquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:24 schreef Hyperdude het volgende:
Alsof er geen BMW´s zijn met twee bougies per zuigertje.
NB.
De vraag ging over een lullig kaduuk BMW kabeltje. Beetje vreemd om dan over Alfa's te gaan lopen ginnegrappen.
[ afbeelding ]
Nee de Alfa sloperij, gaan ze rechtstreeks heen wanneer ze niet verkocht worden na 2 maanden.. ::Pquote:
Waar haal je het geld vandaan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:22 schreef Gokhan03 het volgende:
Nog eventjes en dan heb ik mn motorrijbewijs en daarna hopelijk zo snel mogelijk mijn Yamaha R6 uit 2004
Maarja ik ben nog wel even zoet met de apk van mn bmw in mei
distributieriem ofzo?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:52 schreef xaban06 het volgende:
Ik moet misschien ook maar eens preventief wat onderdelen vervangen. Zit al op de 330dkm, heb m volgens mij sinds 230dkm, heb er nog niks aan vervangen, behalve remblok/schijf/filters/olie.
Waar moet ik op letten, wat kan er 'stuk' zijn?
E46 320TD
Heheh het kost ook mega veel geld om te beginnen aan de motor. Ik had een pakket van 25 lessen incl beide examens wat 1425 euro ongeveer was. Over het algemeen heb je ook meer lessen voor de motor nodig dan voor de auto ivm voertuigbeheersing.quote:Op zondag 1 april 2012 01:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar haal je het geld vandaan?
Ik wil ook nog steeds m'n motorrijbewijs, maar wacht nog wel een paar jaar. Ik vrees dat 't me nu al heel snel m'n rijbewijs gaat kosten.
Dan lekt ie waarschijnlijk benzine of condens in de olie.quote:Op zondag 1 april 2012 11:22 schreef Gokhan03 het volgende:
... Die auto is gezegend dat hij totaal geen olie verbruikt. Ik weet echt niet hoe maar hij staat al sinds vorig jaar mei op max olie terwijl er zo n 18.000 km mee gereden is. Kmstand is 231.000.
Meen je dat nou?quote:Op zondag 1 april 2012 11:52 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dan lekt ie waarschijnlijk benzine of condens in de olie.
Mijn 323ti heeft inmiddels 245.xxx op de klok en verbruikt ook geen druppel olie. Wel veel onderhoud sinds aankoop, onderstel is gewoon gaar. Ik heb nu via een Duitse website een aantal ophangingsrubbers besteld (draagarm voorzijde & achterzijde, achteras, veerpootlagers) en ik ga vandaag nog een H&R cupkit bestellen want de schokdempers op de voorzijde zijn kaputt.quote:Op zondag 1 april 2012 11:22 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
De bmw gaat er natuurlijk niet uit Die auto is gezegend dat hij totaal geen olie verbruikt. Ik weet echt niet hoe maar hij staat al sinds vorig jaar mei op max olie terwijl er zo n 18.000 km mee gereden is. Kmstand is 231.000.
Zijn die schokdempers zo duur voor de 323ti?quote:Op zondag 1 april 2012 15:00 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Mijn 323ti heeft inmiddels 245.xxx op de klok en verbruikt ook geen druppel olie. Wel veel onderhoud sinds aankoop, onderstel is gewoon gaar. Ik heb nu via een Duitse website een aantal ophangingsrubbers besteld (draagarm voorzijde & achterzijde, achteras, veerpootlagers) en ik ga vandaag nog een H&R cupkit bestellen want de schokdempers op de voorzijde zijn kaputt.
Uitlaat lekt bij middendemper en achterdemper. Viel van de stoel af toen ik de prijs zag van een uitlaatje van een 323ti..zijn bijna M3 prijzen.
Nou, de vakgarage hier in m'n dorp heeft een offerte gemaakt.quote:Op maandag 2 april 2012 19:37 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Zijn die schokdempers zo duur voor de 323ti?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |