Oh, Thomas Acdaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
mijn vader kijkt nu dit was het nieuws, ook leuk, maar minder leedvermaak
spiegels boven t bed?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Wat een hoerig lelijke plafondversiering
Ja maar zo fijn dat Thomas weer meedoetquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
nog steeds een beetje confusing dat het op rtl is
Nee rode hoerenbloemenquote:
Ik vind Heertje leuker qua humor. Maar ik heb het al echt jaren niet meer gekeken..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe mee met je vader, want Thomas Acda
Ja maar ik ben verliefd op Thomas Acdaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind Heertje leuker qua humor. Maar ik heb het al echt jaren niet meer gekeken..
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Heb je ook een voetballer die Vorkie heet?
huh?quote:
Die hazenlip en die jammerkut, oh die laatste zag ik donderdag in Maastricht lopenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was even weer vergeten wie er na en voor Acda inzat
Jottum!quote:
je had ze allebei op hun bek mogen stompenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die hazenlip en die jammerkut, oh die laatste zag ik donderdag in Maastricht lopen
Jammerkut?, hazenlip wist ik welquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die hazenlip en die jammerkut, oh die laatste zag ik donderdag in Maastricht lopen
Daar maak ik mijn handen niet vuil aanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
je had ze allebei op hun bek mogen stompen
Zie, adequate omschrijving toch?quote:
hmm idd wel een goed punt ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar maak ik mijn handen niet vuil aan
Ik wel, toen miste ik Thomas echt vreselijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
Kan ik me niet eens herinneren dat die er in heeft gezeten
was maar 1 seizoen ofzo toch? wat was die vent slecht hequote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wel, toen miste ik Thomas echt vreselijk
Als ik zo een kutstem had dan wilde ik mezelf niet horen praten, laat staan dat ik andere mensen er mee lastig ging vallenquote:
Geen idee, elke minuut leek een eeuwigheid...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
was maar 1 seizoen ofzo toch? wat was die vent slecht he
Hoe dronken ben je?quote:
Ik zap altijd bij Nico Dijkshoorn, Jan Mulder en Premquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:36 schreef oh-oh het volgende:
EN NU WETEN JULLIE OOK WAAROM IK NOOIT NAAR DWDD KIJK
mulder is nog wel ok, die andere 2 mogen ze samen met marc-marie op een onbewoond eiland zetten. en dan wel een eiland zonder drinkwater of ook maar iets eetbaarsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zap altijd bij Nico Dijkshoorn, Jan Mulder en Prem
Ik ging voor een andere invalshoekquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:46 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is geen hele slechte eigenschap voor een vrouw imo he
wat moet ik daar nou heien op zo een onbewoond eiland?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Als je nou zelf naar dat eiland gaat, hejje nergens last van
yvonne is zo een persoon zonder een echte mening. vooral lief, leuk en aardig blijvend.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:48 schreef Bos81 het volgende:
Yvon is op zich wel lief en aardig, maar heeft niet echt een toegevoegde waarde.
Sowieso vind ik tegenwoordig het minder leuk met het satire en stand-up comedy gedeelte..
Okee. Naar dat ene programma waar hij (vroeger iig, nu weet ik niet) veel komt, kijk ik al helemaal niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk het echt maar zelden, als ik weet dat de baas komt of dat er iets leuks is.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Naar dat ene programma waar hij (vroeger iig, nu weet ik niet) veel komt, kijk ik al helemaal niet.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, ik kijk gewoon altijd Boulevard en RTL nieuws ook
Als ik een beetje op tijd wakker ben op zondag kijk ik wel eens naar JInekquote:
jinek is wel leuk idd. iig een eigen, scherpe meningquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik een beetje op tijd wakker ben op zondag kijk ik wel eens naar JInek
Dat heb ik nog nooit gezien want dan ben ik nooit wakkerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te kijken, heerlijk programma, vind haar echt goed!!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat leukquote:Op zondag 11 maart 2012 01:06 schreef oh-oh het volgende:
OMG OMG Pisces, Pagan , Strega, kijk deze dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik ookquote:Op zondag 11 maart 2012 10:18 schreef Ynske het volgende:
Wat een heerlijk weer
Dáár was ik nu zo ontzettend aan toe!
k ben zelfs aan t opruimenquote:Op zondag 11 maart 2012 10:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat leuk
[..]
Ja ik ooken zelfs de katten hebben ineens de zomer in de bol
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:17 schreef Pagan het volgende:
Tering zeg, er is net een kudde jehova's neergestreken in het dorp. Drie auto's vol, en dat op 30 huizen.
Zal ik ze vertellen dat ik in Russels theepot geloof?
Ah, daar is mijn buurman heen.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
Jottem, het motorseizoen is weer begonnenDe hele dag rondjes rijden en klote herrie
Volgens mij is jullie hele buurt hier gekomenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ah, daar is mijn buurman heen.Stuur hem vooral niet terug met zijn oude HD met Straight Pipes.
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:00 schreef Pagan het volgende:
Dat kan niet, hij is de enige motorrijder in het dorp op dit moment. Twwe jaar geleden werd hij opgepikt voor een HD dag, het was toen net of ze Sons of Anarchy aan het opnemen waren.
Ach het voetbal is even een kwartiertje balen en daarna gewoon mijn dingen oppakkenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
Oei, Bos, minder fijne zondag voor jou?
Dat is sowieso het bestequote:Op zondag 11 maart 2012 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach het voetbal is even een kwartiertje balen en daarna gewoon mijn dingen oppakken
Nee, NAC ís de parel uit het zuidenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
Kan ook, of RKC
Er voetbalt teveel uit het zuiden in het geel
Jij volgt toch altijd het voetbal alleen met Oranje momentjes?quote:
En Studio Sport op zondagavondquote:Op zondag 11 maart 2012 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij volgt toch altijd het voetbal alleen met Oranje momentjes?
Ah, dat wist ik niet.quote:
Mwa. MIsschien nog als outsider. Ik geef AZ, Ajax en Twente meer kans dan Heerenveen..quote:Op zondag 11 maart 2012 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is sowieso het beste
Wel het weekend van Ajax dit, zeker als AZ nog punten zou morsen.
En Heerenveen profiteert ook uiteraard, maar ziet iemand dat als reele titelkandidaat?
Je hebt bij de bezorgbeer besteld?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:01 schreef Ynske het volgende:
oeh
gaat ineens de deurbel, bezoek
dat mag vaker aan de deur staan![]()
GEWELDIG!quote:Op zondag 11 maart 2012 01:06 schreef oh-oh het volgende:
OMG OMG Pisces, Pagan , Strega, kijk deze dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bron.quote:Minister Leers heeft besloten dat de gedoogstatus van de in ons land verblijvende Hugenoten per 1 januari 2013 zal worden beëindigd. Voor enkele tienduizenden nazaten van deze Calvinistische vluchtelingen betekent dit dat zij terug zullen moeten keren naar Frankrijk.
Aan het besluit is uitgebreid onderzoek voorafgegaan. Gedurende drie decennia zijn Nederlandse vrijwilligers naar Frankrijk gereisd om zich enkele weken onder de bevolking daar te mengen. Een deel van de onderzoeksgroep verbleef bij de lokale bevolking in huis, een ander deel in speciaal voor dat doel opgerichte tentenkampen. Leers: “Uit het onderzoek is overduidelijk vast komen te staan dat het grootste deel van Frankrijk inmiddels als veilig gebied kan worden beschouwd.”
Tegen de aanhangers van Calvijn zijn diverse bloedige godsdienstoorlogen gevoerd, met als tragisch dieptepunt de Bartholomeusnacht die in 1572 aan duizenden Hugenoten het leven heeft gekost. Tegen het eind van de 17e eeuw werd de vervolging verhevigd en is een grote vluchtelingenstroom op gang gekomen. Rond 1700 was één op de vijftien Amsterdammers van Franse afkomst.
De toenemende invloed van de Hugenoten op onze cultuur is volgens Leers de belangrijkste reden geweest om hun gedoogstatus te heroverwegen. “Op slinkse wijze zorgden de Fransen ervoor dat Nederland zich aan hen aanpaste, in plaats van andersom. Onze authentieke Hollandse schrijftafel is een bureau geworden, de onduidelijke activiteiten rond mijn vakantiehuis in Bulgarije zijn een affaire, en sinds de eerste Fransen zich hier vestigden kijken we niet meer naar het nieuws, maar naar het journaal.”
Dat het inmiddels de 12e generatie Fransen betreft, is volgens Leers geen probleem. “We hebben nauw overleg met Parijs gevoerd. Een van de besproken ideeën was om in Noordwest-Frankrijk een Nederlandse enclave te stichten. De stad Lille zou dan omgedoopt worden tot Rijsel, en Dunkerque moest dan Duinkerke gaan heten.” Dat plan stuitte echter op grote weerstand bij de plaatselijke bevolking. Daarom kiest Leers voor de ongeleide terugkeer. “Daarmee ontstaat vanzelf een soort verdunning en wordt ghettovorming voorkomen.”
nee niets besteldquote:Op zondag 11 maart 2012 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt bij de bezorgbeer besteld?
[ afbeelding ]
![]()
Had hem gezienquote:Op zondag 11 maart 2012 21:08 schreef Ynske het volgende:
Wie wil er een plaatje voor mij uitsnijden (in bijv. photoshop)?
Een NTquote:Op zondag 11 maart 2012 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
Voor oh-oh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor Muis
[ afbeelding ]
Hij werd eerste van zijn groep, en was nieuwe deelnemer, zo leukquote:Op maandag 12 maart 2012 09:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een NT
Percy gaat als een razende roeland door zijn speeltunnel heen dus ik voorzie een grootse toekomst.
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een NT
Percy gaat als een razende roeland door zijn speeltunnel heen dus ik voorzie een grootse toekomst.
Ik heb 3 uur gekeken gisterquote:
Jaquote:
Omgquote:Op maandag 12 maart 2012 09:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jawe gaan ook een slalom-set en ring enzo voor hem kopen, maar ik moet even uitzoeken op welke site je het goedkoopst een combo-pack kan kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nou ja ze kijken OOK naar presentatie, niet enkel naar bouw, dus als je hond goed gegroomd is dan telt dat heus wel mee hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet dat ze echt naar bouw kijken, maar het is wel makkelijker scoren als je hond ook flink wat haar heeft. Dat maakt het wel extra elegant en mooi. Bij die verslaggevers was het ook joelen en juichen bij alles wat mooi gekapt was
Ja nee, dat weet ik, maar een kortharig Bulletje dat mooi is haalt het nooit bij een Afghaan die helemaal glanst en wappert. Maar ik heb echt met veel plezier gekeken, die kerel die de Terriër-groep deed, deed het ook zo leuk. En het Engelse commentaar was ook weer een genot. Wat een toevalstreffer dat ik op tijd inschakelde.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja ze kijken OOK naar presentatie, niet enkel naar bouw, dus als je hond goed gegroomd is dan telt dat heus wel mee hoor![]()
Oh ik ben al keiver in je caravanboek trouwens
Hea! Hoest met je poot?quote:
Tuurlijk wel, vaak zat dat een kh chi wel de shortlist haalt en een lh niet hoor, echt flauwekul dat je dat denktquote:Op maandag 12 maart 2012 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nee, dat weet ik, maar een kortharig Bulletje dat mooi is haalt het nooit bij een Afghaan die helemaal glanst en wappert. Maar ik heb echt met veel plezier gekeken, die kerel die de Terriër-groep deed, deed het ook zo leuk. En het Engelse commentaar was ook weer een genot. Wat een toevalstreffer dat ik op tijd inschakelde.
Oh, is ie leuk, het boek?
Nee, ik zeg ook niet dat het doorslaggevend is, maar het geeft wel een extra factor. De jeuquote:Op maandag 12 maart 2012 10:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, vaak zat dat een kh chi wel de shortlist haalt en een lh niet hoor, echt flauwekul dat je dat denkt
Heb je een linkjequote:Op maandag 12 maart 2012 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat gewoon te gillen achter de laptop, ik hoor Bedlington, Bull-terriër en Norwich. Ze hadden me moeten filmen hier
Nee, echt niet, want die vacht moet dan OOK nog es heel mooi zijn, en de bouw moet helemaal tiptop zijn, dus het is ook meer werk, dus niet eens onterecht danquote:Op maandag 12 maart 2012 10:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik zeg ook niet dat het doorslaggevend is, maar het geeft wel een extra factor. De jeuMaar idd mooi is mooi, ook met kort haar.
Ik zoek even!quote:Op maandag 12 maart 2012 10:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Ik wil die nT wel in actie ziien.
But ofcourse!quote:
Moahhhhhh Gertje!quote:
Okee, wij doen hier niet meer aan gebak. Te prijzig en te veel jarigen.. Ik heb wel alvast wat dingen in huis gehaald voor mijn verjaardag, gewoon wat kleine mini-mars rip-offjes en wat grotere kuukskes..quote:
Okee, donderdag ja..quote:Op maandag 12 maart 2012 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh, goed dat je zegt dat je bijna jarig bent zeg![]()
![]()
Da wist ik heulnie
Nee, die ap heb ik gelukkig nooit geinstalleerdquote:Op maandag 12 maart 2012 11:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, donderdag ja..
heb je dan niet van die irritante Facebookmails van je hebt deze zoveel vrienden die jarig zijn..
PSV speelt zondag thuis dus toch geen tijd. Maar opsturen mag altijdquote:Op maandag 12 maart 2012 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh Bos, weet je dat je zondag gratis kan reizen met het boekenweekgeschenk?
Het is dan wel altijd heel druk in de trein.
Wij krijgen er altijd een boel op kantoor normaal, denk dat we die woensdag of zo krijgen.
Mocht je zondag willen reizen ergens heen dan wil ik er wel een doorsturen?
Amai dat is ene Vlaming die da boek gaat schrijven, zou het fier zijn?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh Bos, weet je dat je zondag gratis kan reizen met het boekenweekgeschenk?
Het is dan wel altijd heel druk in de trein.
Wij krijgen er altijd een boel op kantoor normaal, denk dat we die woensdag of zo krijgen.
Mocht je zondag willen reizen ergens heen dan wil ik er wel een doorsturen?
Oeh, dat klinkt goed Vaduschkquote:Op maandag 12 maart 2012 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik pak de AED erbij Pisc, ff lekker voor de rikketik!
Oh dat is gewoon een Harley, HD hebben honden aan de heupen in mijn boekjequote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, je kan ook naar de winkel lopen voor mosterd.
Of is dat mosterd na de maaltijd
Ik zat te kijken, Tebodin, ik denk een tankstation uit het Zuidenquote:Op maandag 12 maart 2012 14:12 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die skatebaan vinden ze echt zo de bom , die twee renbroertjes van me![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat kan niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:19 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, je kan ook naar de winkel lopen voor mosterd.
Of is dat mosterd na de maaltijd
Gelukkig had je nog vanochtend een puntje toârtquote:Op maandag 12 maart 2012 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Ik moet werken he![]()
Kwam er pas na de pauze achter dat ie op was.
Dikke lul 3 bier!quote:
Ik durf het bijna niet te vragen; maar zit die ene van de bus er bij?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik haat het echt, het is hier sinds kort, en we weten wie het doen, en die twee ontkennen alles altijd eerst, vinden vervolgens dat je zeikt , en kopen dan de dag dr na nieuw,.maja, dan hoeft het dus niet meer he![]()
En wij altijd maar 1 collega uitlachen en belachelijk maken omdat ie overal zo pontificaal zijn naam op zet.
Kanonne, dan schiet je toch spontaan in depressiequote:Op maandag 12 maart 2012 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Nee, die vreet al 4 jaar of zo elke dag een shake van weight watchers, verder niks
![]()
lekker zinvol he
Oh jottemquote:Op maandag 12 maart 2012 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk wel, en smorgens ontbijt ze thuis met een paar sjaggies, wat koffie en een koekje![]()
En koken doen ze nooit, ze eten echt elke dag kant en klaar of afhaal
Bij DWDD was hij vorige week. Grondslag voor het boek is een waargebeurd vliegtuigongeluk ten tijde van de val van de muur/koude oorlog.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Amai dat is ene Vlaming die da boek gaat schrijven, zou het fier zijn?
Heuse Fok! allrounder dat je bent.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:55 schreef Bos81 het volgende:
En even inlezen in FOK Sport!. Hopelijk snel wat nieuwsberichtjes uit mijn vingers
Ja hequote:
quote:
Oh Bos, ik zie het nu pas, wat leuk! Dat verdient een:quote:Op maandag 12 maart 2012 14:55 schreef Bos81 het volgende:
En even inlezen in FOK Sport!. Hopelijk snel wat nieuwsberichtjes uit mijn vingers
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
PrimaHij is wel weer ontzettend fugly door de rui
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh Bos, ik zie het nu pas, wat leuk! Dat verdient een: [ afbeelding ]
Naar Ierland?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
Bam, Foo Fighters in de UK in augustus. Beter steken ze even dat slootje over
Foo-fappertjequote:Op maandag 12 maart 2012 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
Bam, Foo Fighters in de UK in augustus. Beter steken ze even dat slootje over
Mag, als ze daarna nog maar naar de Benelux komenquote:
Hee, vorig jaar zou ik ze zien en toen kwam Moeder Natuur tussenbeidequote:
Wrijf het er nog maar in jaquote:Op maandag 12 maart 2012 21:04 schreef Bos81 het volgende:
Dave Grohl en co heerste vorig jaar op Pink Pop
Wat was er dan aan de hand?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar in jaWas echt een geweldige show ja, ik me nog even extra lopen verheugen op hun show, en toen 4 uurtjes van tevoren ofzo
Ja, en dat geeft niet hoor, ik heb er geen trauma aan over gehouden ofzoquote:Op maandag 12 maart 2012 21:13 schreef Bos81 het volgende:
Oh je was op Pukkelpop toen?
Wist ik niet, sorry
Ja vind ik ook. Moet toch nog dit jaar een concertje of zo plannen. Ik zag dat Therion hier in Eindhoven speelt in september, daar denk ik even over na..quote:Op maandag 12 maart 2012 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en dat geeft niet hoor, ik heb er geen trauma aan over gehouden ofzoen je kan moeilijk bij houden wie naar welk evenement gaat hier
![]()
Maar daarom is mijn Foo-fapperij ( copyright Pisces) best toegestaan vind ik
Ik vind dat een hoop leuks tourt in de zomerquote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Moet toch nog dit jaar een concertje of zo plannen. Ik zag dat Therion hier in Eindhoven speelt in september, daar denk ik even over na..![]()
Vorig jaar een paar erg leuke concerten gezien
Oh er zijn slechtere namen om op te fappen, it's goodquote:Op maandag 12 maart 2012 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
Maar daarom is mijn Foo-fapperij ( copyright Pisces) best toegestaan vind ik
Slash er nog bij (of op RaR, boeit me weinig waar). En mijn zomer is weer geslaagdquote:Op maandag 12 maart 2012 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh er zijn slechtere namen om op te fappen, it's good
Metallica live vind ik echt niet goed meer. Die nieuwe bassist vind ik echt helemaal niks op het podium (lees losgeslagen aap) en dan heb ik het nog niet over opa Hetfield gehad. Nee maiden niet geweest. Ik ben te vervoersafhankelijk en kan eigenlijk alleen Eindhoven en Den Bosch echt halen. 013 ook met eventueel slaapplek bij mijn broer die in Tilburg woont. Zo ben ik in ieder geval met hem en zijn vrouw naar Hammerfall geweest in Novemberquote:Op maandag 12 maart 2012 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind dat een hoop leuks tourt in de zomermaar goed, je moet er maar net van houden natuurlijk.
Niet naar Metallica? Was je nog naar Maiden in het Gelredome?
Ik vond ze in Ahoy' wel goed, al is die bassist inderdaad iets te beweeglijk en losgeslagenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Metallica live vind ik echt niet goed meer. Die nieuwe bassist vind ik echt helemaal niks op het podium (lees losgeslagen aap) en dan heb ik het nog niet over opa Hetfield gehad.
Dan is het lastig ja, Hammerfall is ook gaaf, wist niet dat nog bezig waren, daar is het toch ook wat jaartjes al stil om (of ik volg het niet zo, kan ook)quote:Ik ben te vervoersafhankelijk en kan eigenlijk alleen Eindhoven en Den Bosch echt halen. 013 ook met eventueel slaapplek bij mijn broer die in Tilburg woont. Zo ben ik in ieder geval met hem en zijn vrouw naar Hammerfall geweest in November.
Hammerfall heeft toch nog gewoon wat albums uitgebracht de laatste jaren. Was een erg leuk optreden. Maar het beste vorig jaar was SOnata Arctica en ook een avond met 4 bands waaronder Powerwolf (echt geniaalquote:Op maandag 12 maart 2012 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond ze in Ahoy' wel goed, al is die bassist inderdaad iets te beweeglijk en losgeslagenMaar goed, de bassist is altijd het zwakke punt geweest na Cliff
Newsted hoorde er ook nooit echt bij.
Maar ben benieuwd hoe ze nog wegkomen met zo'n show voor 90.000 man op Rock am Ring.
[..]
Dan is het lastig ja, Hammerfall is ook gaaf, wist niet dat nog bezig waren, daar is het toch ook wat jaartjes al stil om (of ik volg het niet zo, kan ook)
Ik ga in April naar een of ander duister rockhol in Eindhoven(nee niet, de Effenaar)
Oh ik heb er niet veel van meegekregen, maar ik volg ze ook niet zoquote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hammerfall heeft toch nog gewoon wat albums uitgebracht de laatste jaren. Was een erg leuk optreden. Maar het beste vorig jaar was SOnata Arctica en ook een avond met 4 bands waaronder Powerwolf (echt geniaal) en Sabaton (dat was ook zo wow, de sfeer in de zaal was ook zo goeeeeddd )
'Gewoon' Dynamoquote:Op maandag 12 maart 2012 21:30 schreef Bos81 het volgende:
Weet je de naam van dat hol/kroeg Loveless? Misschien the Rambler, daar treden ook regelmatig duistere bands op? Of gewoon Dynamo?
Dynamo daar is vroeger het Dynamo OPen Air Festival ontstaan..quote:Op maandag 12 maart 2012 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik heb er niet veel van meegekregen, maar ik volg ze ook niet zo
Van die anderen ken ik alleen Sonata Arctica
[..]
'Gewoon' Dynamomaar ik had er nog nooit van gehoord in ieder geval
ja we plakken er gelijk een hotelovernachting aanquote:Op maandag 12 maart 2012 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dynamo daar is vroeger het Dynamo OPen Air Festival ontstaan..
Dichtbij het station en gewoon middenin het Centrum. Dus ik raad je eigenlijk aan om met het OV te komen.. Al is het ook te lopen vanaf locaties waar je niet betaald hoeft te parkeren (schat zo'n 20 minuten)
Het is niet zo heel groot hoor. Kunnen ook niet zo heel veel mensen in. Het is ook meer een jongerencentrum dan echt een concertzaal.. Die concertzaal zit er gewoon bij. Er is om de twee weken een autisteninloop daar (vanuit de GGzE, die huren de ruimtes af)..quote:Op maandag 12 maart 2012 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja we plakken er gelijk een hotelovernachting aanlekker geen gedoe.
Dynamo Open Air kende ik wel ja, Dynamo als concertzaal niet
oh grappig, lekker divers. Och het is ook geen wereldberoemde band die daar gaat spelen uiteraardquote:Op maandag 12 maart 2012 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is niet zo heel groot hoor. Kunnen ook niet zo heel veel mensen in. Het is ook meer een jongerencentrum dan echt een concertzaal.. Die concertzaal zit er gewoon bij. Er is om de twee weken een autisteninloop daar (vanuit de GGzE, die huren de ruimtes af)..
Ik check te weinig een gids... kakkers, had het even gezegd, dat had ik wel leuk gevonden, dat programma.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik de enige die naar de Avond van het boek keek?
Geen TV zin. Ik moet nog even goed kijken. Herman Brusselmans komt volgens mij morgen in de bieb hier in de stadquote:Op maandag 12 maart 2012 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik de enige die naar de Avond van het boek keek?
Nooit op maandag thuis hoor...quote:Op maandag 12 maart 2012 22:00 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Oh-OH, postanaal heeft vandaag niks bezorgd bij jou?
Kutje, highlighten, ik zeg het je!!!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik check te weinig een gids... kakkers, had het even gezegd, dat had ik wel leuk gevonden, dat programma.
Okee, ja hier heel af en toe nog wel. Laatste paar weken ook niet meer..quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja hier heel af en toe nog wel. Laatste paar weken ook niet meer..
Dan zie je morgen wel wat liggen dus..
Maar goed ik had vrijdag al gezegd wat te sturen..
Nee. Misschien moet ik dat ook wel doen. Ik heb toch wel een beetje een binding met AFTH (G-Twon FTW)quote:Op maandag 12 maart 2012 22:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kutje, highlighten, ik zeg het je!!!
![]()
Ik wil Tonio lezen, iemand al gedaan?
But ofcourse!quote:
Kopen kopen kopen dusquote:Op maandag 12 maart 2012 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
But ofcourse!Maar ik heb geen gids remember
Online gids
Bezig met een comebackquote:Op maandag 12 maart 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie ineens overal reclame van Lätta, die margarine, ik wist niet eens meer dat het bestond?
Ik heb op school een van de Tandenlozetijd serie gelezen (weerborstels) en een paar jaar terug Het leven uit een dag (wat ik mwa vond, de film was leuker maar niet te vergelijken gezien het einde totaal anders is en in de film zie je tetten en in het boek nietquote:Op maandag 12 maart 2012 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet Schervengericht en die Movotapes ook nog es lezen![]()
Zijn allemaal van die dikke draken, fijn e-reader materiaal dus
Ah dus toch, ik begon mezelf al af te vragen of ik het al jaren gemist heb in het schapquote:
Is die zwarte een toy of een gewone? En wat is dan zo'n grote poedel, want ik zie bijna altijd alleen die joekelsquote:Op maandag 12 maart 2012 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kopen kopen kopen dus![]()
En koop mij dat poedeltje op t end ff als je toch bezig bent
Je hebt gewoon niet opzitten lättenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dus toch, ik begon mezelf al af te vragen of ik het al jaren gemist heb in het schapNiet dus.
quote:
Dat is een toy, maar wel een flinke denk ikquote:Op maandag 12 maart 2012 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is die zwarte een toy of een gewone? En wat is dan zo'n grote poedel, want ik zie bijna altijd alleen die joekels, net zo groot als een Herder.
Geldropse eigenschapquote:Op maandag 12 maart 2012 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Die Van der Heijden komt me zo symphatiek over
Hij is inderdaad flink dik gewordenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Hij doet me ook een beetje aan Zwabber denken
Begrijpt ikquote:Op maandag 12 maart 2012 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Nou zo bedoel ik het niet, gewoon zo een lekkere grote beer met krullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |