Oh, Thomas Acdaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
mijn vader kijkt nu dit was het nieuws, ook leuk, maar minder leedvermaak
spiegels boven t bed?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Wat een hoerig lelijke plafondversiering
Ja maar zo fijn dat Thomas weer meedoetquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
nog steeds een beetje confusing dat het op rtl is
Nee rode hoerenbloemenquote:
Ik vind Heertje leuker qua humor. Maar ik heb het al echt jaren niet meer gekeken..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe mee met je vader, want Thomas Acda
Ja maar ik ben verliefd op Thomas Acdaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind Heertje leuker qua humor. Maar ik heb het al echt jaren niet meer gekeken..
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Heb je ook een voetballer die Vorkie heet?
huh?quote:
Die hazenlip en die jammerkut, oh die laatste zag ik donderdag in Maastricht lopenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was even weer vergeten wie er na en voor Acda inzat
Jottum!quote:
je had ze allebei op hun bek mogen stompenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die hazenlip en die jammerkut, oh die laatste zag ik donderdag in Maastricht lopen
Jammerkut?, hazenlip wist ik welquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die hazenlip en die jammerkut, oh die laatste zag ik donderdag in Maastricht lopen
Daar maak ik mijn handen niet vuil aanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
je had ze allebei op hun bek mogen stompen
Zie, adequate omschrijving toch?quote:
hmm idd wel een goed punt ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar maak ik mijn handen niet vuil aan
Ik wel, toen miste ik Thomas echt vreselijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
Kan ik me niet eens herinneren dat die er in heeft gezeten
was maar 1 seizoen ofzo toch? wat was die vent slecht hequote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wel, toen miste ik Thomas echt vreselijk
Als ik zo een kutstem had dan wilde ik mezelf niet horen praten, laat staan dat ik andere mensen er mee lastig ging vallenquote:
Geen idee, elke minuut leek een eeuwigheid...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
was maar 1 seizoen ofzo toch? wat was die vent slecht he
Hoe dronken ben je?quote:
Ik zap altijd bij Nico Dijkshoorn, Jan Mulder en Premquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:36 schreef oh-oh het volgende:
EN NU WETEN JULLIE OOK WAAROM IK NOOIT NAAR DWDD KIJK
mulder is nog wel ok, die andere 2 mogen ze samen met marc-marie op een onbewoond eiland zetten. en dan wel een eiland zonder drinkwater of ook maar iets eetbaarsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zap altijd bij Nico Dijkshoorn, Jan Mulder en Prem
Ik ging voor een andere invalshoekquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:46 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is geen hele slechte eigenschap voor een vrouw imo he
wat moet ik daar nou heien op zo een onbewoond eiland?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Als je nou zelf naar dat eiland gaat, hejje nergens last van
yvonne is zo een persoon zonder een echte mening. vooral lief, leuk en aardig blijvend.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:48 schreef Bos81 het volgende:
Yvon is op zich wel lief en aardig, maar heeft niet echt een toegevoegde waarde.
Sowieso vind ik tegenwoordig het minder leuk met het satire en stand-up comedy gedeelte..
Okee. Naar dat ene programma waar hij (vroeger iig, nu weet ik niet) veel komt, kijk ik al helemaal niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk het echt maar zelden, als ik weet dat de baas komt of dat er iets leuks is.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Naar dat ene programma waar hij (vroeger iig, nu weet ik niet) veel komt, kijk ik al helemaal niet.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, ik kijk gewoon altijd Boulevard en RTL nieuws ook
Als ik een beetje op tijd wakker ben op zondag kijk ik wel eens naar JInekquote:
jinek is wel leuk idd. iig een eigen, scherpe meningquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik een beetje op tijd wakker ben op zondag kijk ik wel eens naar JInek
Dat heb ik nog nooit gezien want dan ben ik nooit wakkerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te kijken, heerlijk programma, vind haar echt goed!!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat leukquote:Op zondag 11 maart 2012 01:06 schreef oh-oh het volgende:
OMG OMG Pisces, Pagan , Strega, kijk deze dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik ookquote:Op zondag 11 maart 2012 10:18 schreef Ynske het volgende:
Wat een heerlijk weer
Dáár was ik nu zo ontzettend aan toe!
k ben zelfs aan t opruimenquote:Op zondag 11 maart 2012 10:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat leuk
[..]
Ja ik ooken zelfs de katten hebben ineens de zomer in de bol
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:17 schreef Pagan het volgende:
Tering zeg, er is net een kudde jehova's neergestreken in het dorp. Drie auto's vol, en dat op 30 huizen.
Zal ik ze vertellen dat ik in Russels theepot geloof?
Ah, daar is mijn buurman heen.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
Jottem, het motorseizoen is weer begonnenDe hele dag rondjes rijden en klote herrie
Volgens mij is jullie hele buurt hier gekomenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ah, daar is mijn buurman heen.Stuur hem vooral niet terug met zijn oude HD met Straight Pipes.
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:00 schreef Pagan het volgende:
Dat kan niet, hij is de enige motorrijder in het dorp op dit moment. Twwe jaar geleden werd hij opgepikt voor een HD dag, het was toen net of ze Sons of Anarchy aan het opnemen waren.
Ach het voetbal is even een kwartiertje balen en daarna gewoon mijn dingen oppakkenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
Oei, Bos, minder fijne zondag voor jou?
Dat is sowieso het bestequote:Op zondag 11 maart 2012 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach het voetbal is even een kwartiertje balen en daarna gewoon mijn dingen oppakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |