Oh, Thomas Acdaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
mijn vader kijkt nu dit was het nieuws, ook leuk, maar minder leedvermaak
spiegels boven t bed?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Wat een hoerig lelijke plafondversiering
Ja maar zo fijn dat Thomas weer meedoetquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
nog steeds een beetje confusing dat het op rtl is
Nee rode hoerenbloemenquote:
Ik vind Heertje leuker qua humor. Maar ik heb het al echt jaren niet meer gekeken..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe mee met je vader, want Thomas Acda
Ja maar ik ben verliefd op Thomas Acdaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind Heertje leuker qua humor. Maar ik heb het al echt jaren niet meer gekeken..
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Heb je ook een voetballer die Vorkie heet?
huh?quote:
Die hazenlip en die jammerkut, oh die laatste zag ik donderdag in Maastricht lopenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was even weer vergeten wie er na en voor Acda inzat
Jottum!quote:
je had ze allebei op hun bek mogen stompenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die hazenlip en die jammerkut, oh die laatste zag ik donderdag in Maastricht lopen
Jammerkut?, hazenlip wist ik welquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die hazenlip en die jammerkut, oh die laatste zag ik donderdag in Maastricht lopen
Daar maak ik mijn handen niet vuil aanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
je had ze allebei op hun bek mogen stompen
Zie, adequate omschrijving toch?quote:
hmm idd wel een goed punt ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar maak ik mijn handen niet vuil aan
Ik wel, toen miste ik Thomas echt vreselijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
Kan ik me niet eens herinneren dat die er in heeft gezeten
was maar 1 seizoen ofzo toch? wat was die vent slecht hequote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wel, toen miste ik Thomas echt vreselijk
Als ik zo een kutstem had dan wilde ik mezelf niet horen praten, laat staan dat ik andere mensen er mee lastig ging vallenquote:
Geen idee, elke minuut leek een eeuwigheid...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
was maar 1 seizoen ofzo toch? wat was die vent slecht he
Hoe dronken ben je?quote:
Ik zap altijd bij Nico Dijkshoorn, Jan Mulder en Premquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:36 schreef oh-oh het volgende:
EN NU WETEN JULLIE OOK WAAROM IK NOOIT NAAR DWDD KIJK
mulder is nog wel ok, die andere 2 mogen ze samen met marc-marie op een onbewoond eiland zetten. en dan wel een eiland zonder drinkwater of ook maar iets eetbaarsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zap altijd bij Nico Dijkshoorn, Jan Mulder en Prem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |