Ik zou bijna jaloers wordenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:16 schreef trovey het volgende:
Zo uit eten bij een Indiaas/Nepalees restaurant.
Dat klinkt als een kickass saus!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:
(saus is bernagie, zuring, kervel, bieslook, peterselie, pimpernel, dille, lavas en basilicum met kwark, knoflook, peper en zout met wat mosterd, olie en azijn in de blender tot een groene saus blenderen met daarin een paar verkruimelde hardgekookte eieren)
Oost Duits vreten voor armoedelijers.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Varkensrack met Frankfurter groene saus a la piet, gekookte aardappels en tempura van Courgettes. (saus is bernagie, zuring, kervel, bieslook, peterselie, pimpernel, dille, lavas en basilicum met kwark, knoflook, peper en zout met wat mosterd, olie en azijn in de blender tot een groene saus blenderen met daarin een paar verkruimelde hardgekookte eieren)
quote:Op zondag 11 maart 2012 08:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oost Duits vreten voor armoedelijers.
Soep van dag geleden is erg lekkerquote:Op zondag 11 maart 2012 15:10 schreef golfer het volgende:
Restjesdag.
Nu restje groentensoep die ik gisteren heb gemaakt.
Vanavond: restje paella die ingevroren was.
Heerlijk allemaal! Wat houdt die taart in eigenlijk?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Vanmorgen vers gebakken broodjes met verse jus.
Vanmiddag Hallon Dröm taart en hapjes want verjaardagsvisite.
Vanavond geen zin meer om te koken dus ik smeer een restje knoflookboter op een paar plakken vers witbrood en rooster die even in de oven en daarbij een restje broccolisoep en dan een fruitsalade toe.
Dat is deze uit het baktopic: Baktopic (koekjes,cakes, muffins en..)quote:Op zondag 11 maart 2012 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijk allemaal! Wat houdt die taart in eigenlijk?
Ja. Jammer is dat hequote:Op zondag 11 maart 2012 18:22 schreef golfer het volgende:
Restjes paella invriezen en weer opwarmen is geen goed idee gebleken. Bah, het werd een soort pap.
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:07 schreef MaximusTG het volgende:
Wat ik vandaag eet weet ik nog niet, maar gisteren had ik zoiets lekkers..
No-butter chicken, zelfgebakken naanbrood en zelfgemaakt tzatziki. Hmm..
Ja, om er nou no-butter no-chicken no-yoghurt van te makenquote:Op maandag 12 maart 2012 10:47 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Het is dat ik een weekje veganistisch doe, maar anders stond die no-butter chicken + naan vanavond ook op het menu. Héél erg lekker!
Ik weet nu ook meteen weer waarom ik normaal nooit Cup a Soup neem op het werk, ben wel weer even genezenquote:Op maandag 12 maart 2012 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik cup a soup eet, dan eet ik het daarna de hele dag nog.
witlof in de oven hier met ham en kaas.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:39 schreef mazaru het volgende:
Vanavond rauwe witlof met appel, gekookte aardappelen en een biefstuktartaartje.
Oh en wat doe je als je zowel een wrap als een zalmpasta spul overhebt?quote:Op maandag 12 maart 2012 13:10 schreef Iemand91 het volgende:
Vanavond een (oven)schotel van; shoarma, rösti, ui, kaas en sperziebonen.
Vroeger (lees: toen ik 15 was) vond ik Cup a Soup nooit zout genoeg en deed er altijd een gigantische lading zout bij in.quote:
Ik heb het idee dat de Cup a Soup nu nog zouter is dan vroegerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vroeger (lees: toen ik 15 was) vond ik Cup a Soup nooit zout genoeg en deed er altijd een gigantische lading zout bij in.
Ik snap niet hoe ik dat ooit lekker heb gevonden. Het was meer zout met soep dan soep met zout ...
Ik heb rode druiven.
Waarom ga je dat dan eten als je er geen zin in hebt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Vanavond een saai AVGtje. Stuk vlees, stuk aardappel en snijboontjes...(bleh)
Nu een beker melk.
Moeders kookt vanavondquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Waarom ga je dat dan eten als je er geen zin in hebt?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:02 schreef cinnamon_M het volgende:
Nu dus (verlate brunch) wat aardbeitjes, croissantje roomboter, croissantje jam, glas kiwi-sinaasappelsap, kop appel-kaneelthee <3
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een beetje macaroni gemaakt
Altijd handig met onregelmatige dienstenJij moet een grote vriezer hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis macaroni eigenlijk wel, al zeker 10 maanden niet meer gegeten. Als mn vriezer wat leger is ga ik ook macaroni maken (maar dan anders).
Over drie kwartier eet ik een broccoli ovenschoteltje met aardappels, ham en kaassaus.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Je brengt me op een idee... ik eet wel shoarma met pitabroodjes en wat sla erbijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:14 schreef nectarientje het volgende:
Vanavond het grote falafelexperiment. Zelf balletjes gedraaid vanmiddag en ik hoop heel erg dat ze zo niet uit elkaar vallen bij het bakken.. In het ergste geval eten we shoarma of iets anders met pitabroodjes.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:18 schreef DeHovenier het volgende:
Je brengt me op een idee... ik eet wel shoarma met pitabroodjes en wat sla erbij
Ah, jij kookt morgen. Zal ze fijn vindenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:24 schreef superkoos het volgende:
avond eten heeft ons mam hutspot gemaakt die trut weet zeker niet dat de winter klaar is
meh gewoon boven blijven en na de mac straksquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, jij kookt morgen. Zal ze fijn vinden
Alsof dat wat uitmaakt ondankbare hond.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:24 schreef superkoos het volgende:
avond eten heeft ons mam hutspot gemaakt die trut weet zeker niet dat de winter klaar is
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een beetje macaroni gemaakt
Altijd handig met onregelmatige dienstenHoe lang kun je dat eigenlijk ongeveer bewaren in een vriezer? Heb ook nog macaroni in de vriezer liggen van ruim 2 maanden geleden maar weet eigenlijk niet of ik dat nog wel gewoon kan eten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al vind ik hutspot maar flauw en saai, wie noemt zn moeder nou trutquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:24 schreef superkoos het volgende:
Bakje openmaken en als het niet raar ruikt, kun je het gewoon opeten! Vertrouw gewoon op je zintuigen! Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe lang kun je dat eigenlijk ongeveer bewaren in een vriezer? Heb ook nog macaroni in de vriezer liggen van ruim 2 maanden geleden maar weet eigenlijk niet of ik dat nog wel gewoon kan eten..
Eens. Hutspot met flink veel jus.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:01 schreef Broertie het volgende:
Hutspot en alle andere stamppotten mogen ze me zelfs voorschotelen als het 35 graden is!
Als je vriezer -18 of lager is dan kan je het ook wel een jaar bewaren, structuur wordt misschien iets wateriger maar er gebeurd niks mee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe lang kun je dat eigenlijk ongeveer bewaren in een vriezer? Heb ook nog macaroni in de vriezer liggen van ruim 2 maanden geleden maar weet eigenlijk niet of ik dat nog wel gewoon kan eten..
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:02 schreef Broertie het volgende:
[..]
Bakje openmaken en als het niet raar ruikt, kun je het gewoon opeten! Vertrouw gewoon op je zintuigen! Eet smakelijk!![]()
Hij is de laatste tijd geen -18 geweest volgens mij.. Maar dan ga ik het gewoon even proberen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als je vriezer -18 of lager is dan kan je het ook wel een jaar bewaren, structuur wordt misschien iets wateriger maar er gebeurd niks mee.
En je moeder zo noemen dat is echt zo vreselijk !
Een kutkind die ik als zijn moeder zijnde allang de straat op had gestampt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ook al vind ik hutspot maar flauw en saai, wie noemt zn moeder nou trut
Ja zo'n kutmoeder ben jij vast die dr kind buiten zetquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een kutkind die ik als zijn moeder zijnde allang de straat op had gestampt.
in de zomer eet ik ook met smaak nog erwtensoepquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Toch niets mis met een lekkere hutspot? Al begint het zonnetje al te schijnen!Pas 1 week eindelijk een beetje licht!
![]()
Denk dat ik ook morgen weer kook, even bedenken wat ik morgen dan ga halen!
jum!quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:48 schreef Tezz het volgende:
Heb een vrije middag, dus ik ga denk ik maar eens lekker pasta maken. Ravioli of zo, gevuld met champignon/kaas-prutje.
Zelfde maar dan met verse aardappelsquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voor vanavond: gegrild speklapje, spinazie en aardappelschijfjes.
Heel goed want het is:quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:24 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Het wordt vanavond peperbiefstuk met rauwkostsalade, kleine meid left-over pannenkoeken
quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heel goed want het is:
[ afbeelding ]
Ik weet wat jij gaat doen na het eten!
Wat een combinatie!quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:20 schreef MaLo het volgende:
Kindlief mocht kiezen vandaag. Het worden vissticks, rijst met boter en bruine suiker en gewokte paprika en sugarsnaps in oestersaus.
Whutquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:20 schreef MaLo het volgende:
Kindlief mocht kiezen vandaag. Het worden vissticks, rijst met boter en bruine suiker en gewokte paprika en sugarsnaps in oestersaus.
Dat ziet er echt mega-lekker uitquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:35 schreef Muck het volgende:
Red pork en nasi staan te sissen op het vuur, en ik trek net deze uit de oven
[ afbeelding ]
Peren-amandel-taart
Het bord van dochterlief ging in ieder geval schoon opquote:
Ik zou dr allang kak-ziek van worden van dat broertje van je, als ik al die posts van je allemaal zo lees..quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Ohja, en mijn broertje vond het natuurlijk helemaal niets!Die mozzarella ensow. Hij wilt dat allemaal niet!
thanks! Hij smaakte ook erg goed gelukkigquote:
Ken je dat niet? Kreeg ik als kind ook wel eens hoor. Rijst met boter en suiker.quote:
Gaaf als een kind dat uitkiestquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:20 schreef MaLo het volgende:
gewokte paprika en sugarsnaps in oestersaus.
Ieder ander kind zou friet kiezen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gaaf als een kind dat uitkiest
Ik neem een paaseitje denk ik
Ja, idd, is lekker!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Kreeg ik als kind ook wel eens hoor. Rijst met boter en suiker.
Nee ken ik niet. Lijkt me ook vrij ranzig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Kreeg ik als kind ook wel eens hoor. Rijst met boter en suiker.
Tering dan mis je echt wat an je opvoedingquote:Nee ken ik niet. Lijkt me ook vrij ranzig.
Als mijn ouders het een smakelijk idee hadden gevonden hadden ze me het vast voorgeschoteld, maar da's dus niet gebeurd.quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:21 schreef superkoos het volgende:
[..]
Tering dan mis je echt wat an je opvoeding
Ik eet een pizza hawai
hmm witlof volgens piet...receptje? ben gek op witlof...quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:15 schreef opa_sigaar het volgende:
Tilapia met kerriesaus, witlof volgens piet en rijst.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:19 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
hmm witlof volgens piet...receptje? ben gek op witlof...
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Witlof roerbakken met wat Soyasaus, Oestersaus en gember en knoflook is ook erg lekker.
Jij blijft bezig, je lijkt net mn moeder vroegerquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:58 schreef Zonnetje1981 het volgende:
super clubsandwich gemaakt voor mn mannetje: 4 sneden maisbrood belegd met gerookte kipsalade, zelfgemaakt, casselerrib, spek, eiersalade, spek
kleine meid broodje knakworst en rauwkost
ikzelf witlof ham/kaas met rauwkost
iedereen weer wat ie wil...
heel af en toe moet dat kunnen, meestal eten ze maar wat de pot schaft hahaquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jij blijft bezig, je lijkt net mn moeder vroeger![]()
Ik at dus Chinees. Maandmenu voor 2 pers met zn 3-en gegeten en ging allemaal op, vond dat best goed![]()
Was grote bak nasi, bakje babi pangang, bakje gebakken kip met ananas, half bakje tjap tjoy met kip, half bakje ossenhaas in tausisaus, 2 sate'tjes, 6 mini-loempia'tjes en kloepoek.
Oh wacht, alleen de kloepoek ging niet helemaal op.
Mijn dochter houdt niet van frietquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ieder ander kind zou friet kiezen.Wij vroeger tenminste wel.
ha, die heb ik gisteravond ook geproefd, smaakte goed!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:29 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijke IPA Belgian style. Microbreweries
oh, die is lekker!!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:45 schreef Zo-is-dat het volgende:
Het word vanavond de gekarameliseerde knoflooktaart!
Ottolenghi?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:45 schreef Zo-is-dat het volgende:
Het word vanavond de gekarameliseerde knoflooktaart!
Recept dan graag!quote:
Dit allemaal door elkaar, inclusief pudding?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:29 schreef Iemand91 het volgende:
Simpel van alles bij elkaar gegooid:
- Gekruide krieltjes ()
- Wat 'mexicaanse'doperwten
- Gehaktballetjes
- Kippeling (blijkt heel erg op kipnuggets te lijken)
- Een of ander restje rijst, krieltjes, champignons en weet ik veel wat er nog meer in zat...
- Mona pudding
Dat zal lekker wordenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:37 schreef Selestha het volgende:
[..]
Dit allemaal door elkaar, inclusief pudding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter druiven dan paaseitjesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Stomme druiven!Je blijft er van vreten!
![]()
Zat even een serietje te kijken met 500 gram druiven voor me....
All gone!
Het was heerlijk! Nomnomnomquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:10 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Jup! Staat nu te geuren in de oven, kan niet wachten!!
Ohh, heb je daar een receptje van?quote:
Oh, die saus is zo heerlijk! Ik eet het vanavond ook weer. En ik heb nog verse krootjes met appel en ui over van gisteren, aardappeltje erbij en ik ben weer klaar met het diner voor vanavond.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ohh, heb je daar een receptje van?
Vanavond eten we hamlapjes in jachtsaus (aan het testen voor Maggi) met gekookte aardappels en spinazie
Die heb ik ook opstaan voor morgen.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ohh, heb je daar een receptje van?
Vanavond eten we hamlapjes in jachtsaus (aan het testen voor Maggi) met gekookte aardappels en spinazie
Lijkt me lekker, en makkelijk voor door de weeks, hoelang moet het nog in de oven?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:18 schreef The_Dean het volgende:
Ik eet straks een ovenschotel
Aardappelschijfjes onderin, daarop een pak gesneden groente, spekjes, rulgebakken gehakt, aardappel anders bacon/ui en wat geraspte kaas
Nog heel even op de oven wachten
[ afbeelding ]
Hmmm klikt als een bijzonder goed plan. Ga ik ook eens een keer proberen. Heb je een receptje zodat ik die als basis kan gebruiken?quote:
Ik had precies het tegenovergesteldquote:Op maandag 19 maart 2012 18:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hmmm klikt als een bijzonder goed plan. Ga ik ook eens een keer proberen. Heb je een receptje zodat ik die als basis kan gebruiken?
Doe mij maar rode in.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:35 schreef golfer het volgende:
Hier was het een allegaartje van kipkarbonades met aardappelen, paddestoelen,rode uit, sjalot, knoflook, olijfolie en kruiden uit de oven en het was best lekker.
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een blokje pure chocolade.
Straks witlof ham/kaas/ei uit de oven met daarbij tagliatelle met room/kaas/ham/kruiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was lekker, het is op zo samen met zijn tweeenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Het was gewoon macaroni uit een pakje van Honig (; en dan stukjes ananas toegevoegd, haha.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hmmm klikt als een bijzonder goed plan. Ga ik ook eens een keer proberen. Heb je een receptje zodat ik die als basis kan gebruiken?
*grom* Ik ben afgelopen dinsdag de hele (grote!) markt op Blaak Rotterdam afgestruind, maar nergens ook maar één passievrucht te vinden!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:14 schreef cinnamon_M het volgende:
Net n versgemaakte passievrucht-mangosmoothie op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |