Ik zou bijna jaloers wordenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:16 schreef trovey het volgende:
Zo uit eten bij een Indiaas/Nepalees restaurant.
Dat klinkt als een kickass saus!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:
(saus is bernagie, zuring, kervel, bieslook, peterselie, pimpernel, dille, lavas en basilicum met kwark, knoflook, peper en zout met wat mosterd, olie en azijn in de blender tot een groene saus blenderen met daarin een paar verkruimelde hardgekookte eieren)
Oost Duits vreten voor armoedelijers.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Varkensrack met Frankfurter groene saus a la piet, gekookte aardappels en tempura van Courgettes. (saus is bernagie, zuring, kervel, bieslook, peterselie, pimpernel, dille, lavas en basilicum met kwark, knoflook, peper en zout met wat mosterd, olie en azijn in de blender tot een groene saus blenderen met daarin een paar verkruimelde hardgekookte eieren)
quote:Op zondag 11 maart 2012 08:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oost Duits vreten voor armoedelijers.
Soep van dag geleden is erg lekkerquote:Op zondag 11 maart 2012 15:10 schreef golfer het volgende:
Restjesdag.
Nu restje groentensoep die ik gisteren heb gemaakt.
Vanavond: restje paella die ingevroren was.
Heerlijk allemaal! Wat houdt die taart in eigenlijk?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Vanmorgen vers gebakken broodjes met verse jus.
Vanmiddag Hallon Dröm taart en hapjes want verjaardagsvisite.
Vanavond geen zin meer om te koken dus ik smeer een restje knoflookboter op een paar plakken vers witbrood en rooster die even in de oven en daarbij een restje broccolisoep en dan een fruitsalade toe.
Dat is deze uit het baktopic: Baktopic (koekjes,cakes, muffins en..)quote:Op zondag 11 maart 2012 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijk allemaal! Wat houdt die taart in eigenlijk?
Ja. Jammer is dat hequote:Op zondag 11 maart 2012 18:22 schreef golfer het volgende:
Restjes paella invriezen en weer opwarmen is geen goed idee gebleken. Bah, het werd een soort pap.
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:07 schreef MaximusTG het volgende:
Wat ik vandaag eet weet ik nog niet, maar gisteren had ik zoiets lekkers..
No-butter chicken, zelfgebakken naanbrood en zelfgemaakt tzatziki. Hmm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |