abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109072623
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:02 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

De Taliban is niet de kop ingedrukt anders zou de VS niet met hen willen onderhandelen.
Echt veel is er ook niet meer van over of wel soms? Neemt niet weg dat de Amerikanen hun eigen moeten terugtrekken maar als ik puur kijk naar de Amerikaanse doelstellingen is de missie toch redelijk geslaagd al hadden ze veel eerder moeten terugtrekken.
  Moderator dinsdag 13 maart 2012 @ 23:16:51 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_109072751
ze hadden zich veel eerder moeten aanpassen aan de veranderde situatie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_109072791
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:14 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Echt veel is er ook niet meer van over of wel soms? Neemt niet weg dat de Amerikanen hun eigen moeten terugtrekken maar als ik puur kijk naar de Amerikaanse doelstellingen is de missie toch redelijk geslaagd al hadden ze veel eerder moeten terugtrekken.
Hun invloed en aantallen groeide toch de afgelopen jaren? Of was dat niet zo.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_109072793
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

mwah, je kunt een burgeroorlog niet op lossen zonder op een gegeven moment met de vijand te praten ... er komen straxs ook amnestieregelingen aan, mark my words

de Taliban was niet echt het probleem daar kan de VS best mee leven, het ging om Bin Laden en zijn crew die onderdak kregen van de Taliban ... nu is Bin Laden dood, AQ gevlucht en de Taliban uit elkaar geslagen en blijft er een chaotische situatie over waarin niemand precies meer weet wat er verder nog moet gebeuren, wat de bedoeling is en iedereen voor zichzelf de beste oplossing probeert uit te voeren

ik zou het eerder een gebrekkige planning dan een pak slaag noemen :')
Al-Qaeda was vroeger alleen in Afghanistan, nu zijn ze verspreid over tig landen... ze waren niet eens aanwezig in het seculiere Irak terwijl ze nu een Iraakse tak hebben. De Taliban zal hen gewoon weer toelaten in Afghanistan, zeker als ze niet verslagen zijn wanneer de Amerikanen vertrekken. Bin Laden was maar een van hun leiders, nu hebben ze weer een andere leider, maar dat ze verslagen zijn is wat Washington zichzelf wijs wil maken zodat ze hem kunnen smeren uit het Afghaanse moeras. Ondertussen zien we dat al-Qaeda in Syrië tegen Assad vecht en in Libië tegen Kaddafi waar ze ook nog eens geholpen worden door NAVO.
  Moderator dinsdag 13 maart 2012 @ 23:19:32 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_109072911
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:17 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Al-Qaeda was vroeger alleen in Afghanistan, nu zijn ze verspreid over tig landen... ze waren niet eens aanwezig in het seculiere Irak terwijl ze nu een Iraakse tak hebben. De Taliban zal hen gewoon weer toelaten in Afghanistan, zeker als ze niet verslagen zijn wanneer de Amerikanen vertrekken. Bin Laden was maar een van hun leiders, nu hebben ze weer een andere leider, maar dat ze verslagen zijn is wat Washington zichzelf wijs wil maken zodat ze hem kunnen smeren uit het Afghaanse moeras.
nee een heleboel vergelijkbare organisaties zijn we/zichzelf Al Qaeda gaan noemen ... dat is niet helemaal hetzelfde als wat je probeert te zeggen
pi_109072958
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:19 schreef sp3c het volgende:
nee een heleboel vergelijkbare organisaties zijn we/zichzelf Al Qaeda gaan noemen ... dat is niet helemaal hetzelfde als wat je probeert te zeggen
Ze zijn dan ook meer een ideologie, onverslaanbaar.
pi_109073042
Ik vind dat amerika zich erbuiten moet houden. Als er een interventie noodzakelijk blijkt, dan moet dat van de Joodse Staat zelf komen. De v.s. heeft al genoeg miserie veroorzaakt in de islamitische wereld. Dat Israël die nazi-regime in Teheran ten val brengt met Zo Weinig Mogelijk Burgerslachtoffers.
pi_109073112
Regime change in Teheran, daar heb je een invasie voor nodig, wat niet zal gebeuren.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 23:23:25 #134
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_109073119
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:10 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Het verschil tussen jou en mij is dat ik me baseer op wat God aan de mensheid heeft geopenbaard, Zijn wil is wet, alles wat Hij heeft gezegd zal uitkomen, terwijl jouw reactie niets meer dan een hersenspinsel is, natuurlijk neem ik dat niet serieus.
Troll jij nou?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_109073204
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:04 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Oh, wat zou je dat graag willen...

Je bent toe aan de waarheid, jongen. Je geloof en ideologie, de islam, is niet zo sterk als je zou willen. Het verleden is het verleden. De islam was ooit machtig en voldeed aan de opdracht van allah, maar dat is inmiddels meer dan driehonderdtwintig jaar geleden. Voor de poorten van Wenen kwam de opmars van de islam tot stilstand - en sinds die tijd hebben 'wij' het stokje der superioriteit overgenomen. En het ziet er niet naar uit dat het tussen nu en honderd jaar zal veranderen. Daarvoor zijn de landen die de islam als hoofdreligie hebben simpelweg te zwak.

Als het westen (de Christenen, zo je wilt) al van de troon worden gestoten dan is dat door de nieuwe wereldmachten China en India; ook ongelovigen.

Sorry, maar het is niet in jullie eigen hand. Hoe superieur je je ook voelt, je bent onderdeel van de zwakkere kant der mensheid. Ooit was het anders, maar wen er maar aan dat het in jouw levensdagen en die van je kinderen niet anders zal zijn.

Doe dit maar af als gezwets; dat doen je geloofsgenoten ook. Al heel lang. En het helpt ze niets.

Zo, dat hebben we ook weer gehad... waar ging het topic ook alweer over?
En ik ben het voor de verandering het eens een keer met jou eens. Ik geloof er eerlijk gezegd niet zo in dat God/Allah naar beneden komt en de boel even komt recht zetten.
Wij als mensen hebben ons lot zelf in onze handen en je moet waar je ook bent proberen er het beste van te maken zonder dat je andere mensen dwars zit. Dat is waar het geloof om draait, het beste uit jezelf halen zonder dat je een ander tot last bent.

Muslims say Mohammed is the messenger, Christians say Jezus is the messenger.
Fuck that, did you get the message?

pi_109073224
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:23 schreef Smoofie het volgende:
Troll jij nou?
Nee, want God heeft gezegd dat de Islam Zijn religie is en de Islam alle andere religies zal domineren. Dit feit kun je accepteren of je kunt je als een struisvogel gedragen en mij een troll noemen.
pi_109073259
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:24 schreef PKRChamp het volgende:
Muslims say Mohammed is the messenger, Christians say Jezus is the messenger.
Fuck that, did you get the message?
Die video heb ik al gezien, hij is te dom voor woorden aangezien zowel Jezus als Mohammed messengers van Allah zijn.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 23:26:38 #138
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_109073288
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:25 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Nee, want God heeft gezegd dat de Islam Zijn religie is en de Islam alle andere religies zal domineren. Dit feit kun je accepteren of je kunt je als een struisvogel gedragen en mij een troll noemen.
Troll dus.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

mwah, je kunt een burgeroorlog niet op lossen zonder op een gegeven moment met de vijand te praten ... er komen straxs ook amnestieregelingen aan, mark my words

de Taliban was niet echt het probleem daar kan de VS best mee leven, het ging om Bin Laden en zijn crew die onderdak kregen van de Taliban ... nu is Bin Laden dood, AQ gevlucht en de Taliban uit elkaar geslagen en blijft er een chaotische situatie over waarin niemand precies meer weet wat er verder nog moet gebeuren, wat de bedoeling is en iedereen voor zichzelf de beste oplossing probeert uit te voeren

ik zou het eerder een gebrekkige planning dan een pak slaag noemen :')
De taliban is ook erg. Het hele midden-oosten is gewoon naar de kanker door de Islam. Zelfde als in Sri-Lanka, India, Pakistan, Indonesie, Filipijnen etc. ALlemaal moslims die problemen veroorzaken omdat ze een eigen islamtische staat willen.

Malasia en Thailand ook deels.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator dinsdag 13 maart 2012 @ 23:26:41 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_109073290
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:20 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Ze zijn dan ook meer een ideologie, onverslaanbaar.
dat hoeft ook niet, dit soort groepjes trekken zichzelf gaanderweg uit elkaar dmv wedstrijdjes 'wie is de gelovigste' zie bv Algerije maar zie ook bv Noord Ierland

daarnaast is het voor die figuren helemaal geen goede zaak dat ze nu allemaal Al Qaeda heten want als morgen in het nieuws komt dat wie dan ook een stel AQ klanten heeft gebombardeerd met mogelijke burgerslachtoffers zegt iedereen in het westen *O*

terwijl bij een bombardement op de 'vrome martelaarsbrigades van abdul brabbel bin jabral, spice en everything nice' mensen zich afvragen of dat nu wel zo nodig was
pi_109073419
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:26 schreef sp3c het volgende:
dat hoeft ook niet, dit soort groepjes trekken zichzelf gaanderweg uit elkaar
Ze hebben de Islam met elkaar gemeen, en deze religie blijft intact. Groepjes komen en gaan, de Islam blijft.

quote:
zegt iedereen in het westen *O*
Zegt genoeg over die mensen.
pi_109073667
quote:
:').
pi_109073684
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:25 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Die video heb ik al gezien, hij is te dom voor woorden aangezien zowel Jezus als Mohammed messengers van Allah zijn.
Dan blijft de vraag staan, did you get the message?
pi_109073721
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:34 schreef PKRChamp het volgende:
Dan blijft de vraag staan, did you get the message?
Jazeker, the message is dat de Islam de ware religie van God is en dat alle andere religies vals zijn.
pi_109073757
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:26 schreef Smoofie het volgende:
De taliban is ook erg. Het hele midden-oosten is gewoon naar de kanker door de Islam. Zelfde als in Sri-Lanka, India, Pakistan, Indonesie, Filipijnen etc. ALlemaal moslims die problemen veroorzaken omdat ze een eigen islamtische staat willen.

Malasia en Thailand ook deels.
Je kunt de Islam wel de schuld geven, maar wat is het alternatief? Kapitalisme? De wereld wordt geregeerd door kapitalisme, als er al problemen zijn nu dan ligt het aan het heersende systeem: kapitalisme.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 23:40:14 #145
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_109073905
Ik ben geen fan van ideologieën en religiën. Doe mij maar technocratie.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_109073969
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:40 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben geen fan van ideologieën en religiën. Doe mij maar technocratie.
Je bent meer een fan van wetenschap(pers), met andere woorden, je aanbidt de creatie van Allah en niet de Schepper die de mensheid heeft verteld dat als alle wetenschappers bij elkaar komen zij niet in staat zullen zijn om een vlieg te creëren. Bewijs het ongelijk van Allah door een vlieg te creëren, een uitdaging van God aan de vijanden van Zijn religie. ;)
pi_109074066
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:35 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Jazeker, the message is dat de Islam de ware religie van God is en dat alle andere religies vals zijn.
Maar als Jezus door dezelfde God is gestuurd hoe kan het christendom dan fout zijn?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 23:44:53 #148
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_109074107
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:41 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Je bent meer een fan van wetenschap(pers), met andere woorden, je aanbidt de creatie van Allah en niet de Schepper die de mensheid heeft verteld dat als alle wetenschappers bij elkaar komen zij niet in staat zullen zijn om een vlieg te creëren. Bewijs het ongelijk van Allah door een vlieg te creëren, een uitdaging van God aan de vijanden van Zijn religie. ;)
Die andere woorden bedenk jij er allemaal bij. Ik niet.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_109074207
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:43 schreef PKRChamp het volgende:
Maar als Jezus door dezelfde God is gestuurd hoe kan het christendom dan fout zijn?
Doordat mensen zoals de paus de bijbel hebben vervalst voor macht etc, ze doen het tegenovergestelde van wat Jezus preekte. Vandaar dat de Koran is geopenbaard, een boek dat het woord van God bevat en onveranderbaar is, waar God ons verteld dat Jezus onschuldig is aan wat zij aan hem toeschrijven.
pi_109074298
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:43 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Het pure christendom is niet fout (net als het jodendom).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')