En in welk opzicht zijn ze dan fout?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan religie en de islam in het bijzonder. en het zijn de moslims die hier fout zijn maar israel zal stand houden mark my words
Niet in dit topic. Ga in F&L maar hierover bakkeleien.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:13 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
En in welk opzicht zijn ze dan fout?
Palestina & Israël #90 Daar verderquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:13 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
En in welk opzicht zijn ze dan fout?
Al dan niet in het vermeende eigen land doet niet terzake.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Als je in eigen land aanslagen pleegt op onschuldige burgers, ben je dan een vrijheidstrijder of een terrorist?
Misdadig, huh.quote:Ik weet dat de waarheid niet leuk is voor Israël fanboys, aangezien ik niemand de misdadige oprichting van dat land zie verwerpen.
Feiten negeren is ook een kunst.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:41 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Al dan niet in het vermeende eigen land doet niet terzake.
[..]
Misdadig, huh.
Wat zijn "jullie" toch altijd goed in adjectieven. Ik denk wel eens, zonder die adjectieven blijft er niets over van de argumenten der Arabieren/Palestijnensympathisanten.
Maar ik ga back on-topic. Haat ze!
http://iranprimer.usip.or(...)israel-striking-iranquote:A new poll finds that only one in four Americans favors Israel conducting a military strike against Iran's nuclear program. Seven in ten (69%) favor the US and other major powers continuing to pursue negotiations with Iran, a position that is supported by majorities of Republicans (58%), Democrats (79%) and Independents (67%).
Ik weet niet wat jij onder een pak slaag verstaat maar de islamieten hebben vreselijk veel mensen verloren. Waarom het volk geen zin meer heeft in deze oorlogen is simpelweg het feit dat de economie slecht draait en het niet geheel duidelijk is waarom ze aan het vechten zijn. Maar de Amerikanen kunnen en zullen voorlopig geen pak slaag krijgen, het enige land die dat is gelukt is Vietnam.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:46 schreef Billy-jazz het volgende:
De Amerikaanse bevolking niet zo oorlogszuchtig meer als vroeger het geval was? Na effecten van de pak slaag die ze gekregen hebben in andere islamitische landen.
Dat was niet het doel van de VS of wel soms?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef PKRChamp het volgende:
Ik weet niet wat jij onder een pak slaag verstaat maar de islamieten hebben vreselijk veel mensen verloren.
De oorlogen hebben een paar duizend miljard dollars gekost omdat ze aan het verliezen zijn en niet omdat ze aan de winnende hand zijn.quote:Waarom het volk geen zin meer heeft in deze oorlogen is simpelweg het feit dat de economie slecht draait
Israëlische belangen. Meer en meer Amerikanen komen erachter.quote:en het niet geheel duidelijk is waarom ze aan het vechten zijn.
Ze kunnen en hebben een pak slaag gekregen en zullen nog meer krijgen als ze doorgaan met hun imperialistische oorlogen.quote:Maar de Amerikanen kunnen en zullen voorlopig geen pak slaag krijgen, het enige land die dat is gelukt is Vietnam.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:46 schreef Billy-jazz het volgende:
De Amerikaanse bevolking niet zo oorlogszuchtig meer als vroeger het geval was? Na effecten van de pak slaag die ze gekregen hebben in andere islamitische landen.
damn ik ben het zowaar met je eensquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder een pak slaag verstaat maar de islamieten hebben vreselijk veel mensen verloren. Waarom het volk geen zin meer heeft in deze oorlogen is simpelweg het feit dat de economie slecht draait en het niet geheel duidelijk is waarom ze aan het vechten zijn. Maar de Amerikanen kunnen en zullen voorlopig geen pak slaag krijgen, het enige land die dat is gelukt is Vietnam.
in je natte droom mafketel de VS kan het hele middenoosten veranderen in een enorme parkeerplaats grapjurkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Dat was niet het doel van de VS of wel soms?
[..]
De oorlogen hebben een paar duizend miljard dollars gekost omdat ze aan het verliezen zijn en niet omdat ze aan de winnende hand zijn.
[..]
Israëlische belangen. Meer en meer Amerikanen komen erachter.
[..]
Ze kunnen en hebben een pak slaag gekregen en zullen nog meer krijgen als ze doorgaan met hun imperialistische oorlogen.
Dan gaan ze er zelf ook aan en dat weten ze.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef GewoneMan het volgende:
in je natte droom mafketel de VS kan het hele middenoosten veranderen in een enorme parkeerplaats grapjurk
kap nou eens met trollenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Dan gaan ze er zelf ook aan en dat weten ze.
Misschien moet jij niet zulke domme reacties posten en je naar je leeftijd gedragen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:05 schreef GewoneMan het volgende:
kap nou eens met trollenje lijkt meki wel
Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef Billy-jazz het volgende:Winnen of verliezen hebben helemaal niets te maken met de kosten van de oorlog. Weet je wel niet hoeveel geld aan brandstof alleen al word verbruikt en dan heb ik het nog niet eens over minutie of onderhoud.quote:[..]
De oorlogen hebben een paar duizend miljard dollars gekost omdat ze aan het verliezen zijn en niet omdat ze aan de winnende hand zijn.
In het geval van Iran kan ik je wel gelijk geven maar in Irak is het niet geheel duidelijk wat de werkelijke motieven zijn.quote:[..]
Israëlische belangen. Meer en meer Amerikanen komen erachter.
Definieer pak slaag even aub want ik versta daar toch iets heel anders onder.quote:[..]
Ze kunnen en hebben een pak slaag gekregen en zullen nog meer krijgen als ze doorgaan met hun imperialistische oorlogen.
We kunnen het wel met elkaar oneens zijn maar ik vind niet dat we dan de feiten moeten verdraaien.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:00 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
damn ik ben het zowaar met je eens²
Noord Vietnam is het enige land en zelfs daar valt over te twisten of je het een pak slaag kunt noemen maar ze hebben de Amerikanen wel weggejaagd en daarna Zuid Vietnamquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder een pak slaag verstaat maar de islamieten hebben vreselijk veel mensen verloren. Waarom het volk geen zin meer heeft in deze oorlogen is simpelweg het feit dat de economie slecht draait en het niet geheel duidelijk is waarom ze aan het vechten zijn. Maar de Amerikanen kunnen en zullen voorlopig geen pak slaag krijgen, het enige land die dat is gelukt is Vietnam.
De Taliban is niet de kop ingedrukt anders zou de VS niet met hen willen onderhandelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:53 schreef PKRChamp het volgende:
men wou de Taliban de kop in drukken en Bin Laden vermoorden en dat is aardig gelukt.
Niet je vooraf gestelde doelen bereiken en de soldaten terugtrekken.quote:Definieer pak slaag even aub want ik versta daar toch iets heel anders onder.
Oh, wat zou je dat graag willen...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef Billy-jazz het volgende:
Hoe kom je toch aan al die interessante youtube-kanalen steeds..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:02 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
De Taliban is niet de kop ingedrukt anders zou de VS niet met hen willen onderhandelen.
[..]
Niet je vooraf gestelde doelen bereiken en de soldaten terugtrekken.
Wie zoekt...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:04 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hoe kom je toch aan al die interessante youtube-kanalen steeds..
Het verschil tussen jou en mij is dat ik me baseer op wat God aan de mensheid heeft geopenbaard, Zijn wil is wet, alles wat Hij heeft gezegd zal uitkomen, terwijl jouw reactie niets meer dan een hersenspinsel is, natuurlijk neem ik dat niet serieus.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:04 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Oh, wat zou je dat graag willen...
Je bent toe aan de waarheid, jongen. Je geloof en ideologie, de islam, is niet zo sterk als je zou willen. Het verleden is het verleden. De islam was ooit machtig en voldeed aan de opdracht van allah, maar dat is inmiddels meer dan driehonderdtwintig jaar geleden. Voor de poorten van Wenen kwam de opmars van de islam tot stilstand - en sinds die tijd hebben 'wij' het stokje der superioriteit overgenomen. En het ziet er niet naar uit dat het tussen nu en honderd jaar zal veranderen. Daarvoor zijn de landen die de islam als hoofdreligie hebben simpelweg te zwak.
Als het westen (de Christenen, zo je wilt) al van de troon worden gestoten dan is dat door de nieuwe wereldmachten China en India; ook ongelovigen.
Sorry, maar het is niet in jullie eigen hand. Hoe superieur je je ook voelt, je bent onderdeel van de zwakkere kant der mensheid. Ooit was het anders, maar wen er maar aan dat het in jouw levensdagen en die van je kinderen niet anders zal zijn.
Doe dit maar af als gezwets; dat doen je geloofsgenoten ook. Al heel lang. En het helpt ze niets.
Zo, dat hebben we ook weer gehad... waar ging het topic ook alweer over?
mwah, je kunt een burgeroorlog niet op lossen zonder op een gegeven moment met de vijand te praten ... er komen straxs ook amnestieregelingen aan, mark my wordsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:02 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
De Taliban is niet de kop ingedrukt anders zou de VS niet met hen willen onderhandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |