abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109049816
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:03 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik heb een hekel aan religie en de islam in het bijzonder. en het zijn de moslims die hier fout zijn maar israel zal stand houden mark my words
En in welk opzicht zijn ze dan fout?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 15:14:35 #102
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109049836
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:13 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Niet in dit topic. Ga in F&L maar hierover bakkeleien.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 15:17:06 #103
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_109049915
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:13 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Palestina & Israël #90 Daar verder
  dinsdag 13 maart 2012 @ 15:41:38 #104
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_109050670
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 14:29 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Als je in eigen land aanslagen pleegt op onschuldige burgers, ben je dan een vrijheidstrijder of een terrorist?
Al dan niet in het vermeende eigen land doet niet terzake.
quote:
Ik weet dat de waarheid niet leuk is voor Israël fanboys, aangezien ik niemand de misdadige oprichting van dat land zie verwerpen.
Misdadig, huh. :P
Wat zijn "jullie" toch altijd goed in adjectieven. Ik denk wel eens, zonder die adjectieven blijft er niets over van de argumenten der Arabieren/Palestijnensympathisanten.

Maar ik ga back on-topic. Haat ze!
pi_109052418
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:41 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Al dan niet in het vermeende eigen land doet niet terzake.

[..]

Misdadig, huh. :P
Wat zijn "jullie" toch altijd goed in adjectieven. Ik denk wel eens, zonder die adjectieven blijft er niets over van de argumenten der Arabieren/Palestijnensympathisanten.

Maar ik ga back on-topic. Haat ze!
Feiten negeren is ook een kunst.
pi_109066985
quote:
A new poll finds that only one in four Americans favors Israel conducting a military strike against Iran's nuclear program. Seven in ten (69%) favor the US and other major powers continuing to pursue negotiations with Iran, a position that is supported by majorities of Republicans (58%), Democrats (79%) and Independents (67%).
http://iranprimer.usip.or(...)israel-striking-iran
pi_109067231
De Amerikaanse bevolking niet zo oorlogszuchtig meer als vroeger het geval was? Na effecten van de pak slaag die ze gekregen hebben in andere islamitische landen.
pi_109067361
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:46 schreef Billy-jazz het volgende:
De Amerikaanse bevolking niet zo oorlogszuchtig meer als vroeger het geval was? Na effecten van de pak slaag die ze gekregen hebben in andere islamitische landen.
Ik weet niet wat jij onder een pak slaag verstaat maar de islamieten hebben vreselijk veel mensen verloren. Waarom het volk geen zin meer heeft in deze oorlogen is simpelweg het feit dat de economie slecht draait en het niet geheel duidelijk is waarom ze aan het vechten zijn. Maar de Amerikanen kunnen en zullen voorlopig geen pak slaag krijgen, het enige land die dat is gelukt is Vietnam.
pi_109067638
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef PKRChamp het volgende:
Ik weet niet wat jij onder een pak slaag verstaat maar de islamieten hebben vreselijk veel mensen verloren.
Dat was niet het doel van de VS of wel soms?

quote:
Waarom het volk geen zin meer heeft in deze oorlogen is simpelweg het feit dat de economie slecht draait
De oorlogen hebben een paar duizend miljard dollars gekost omdat ze aan het verliezen zijn en niet omdat ze aan de winnende hand zijn.

quote:
en het niet geheel duidelijk is waarom ze aan het vechten zijn.
Israëlische belangen. Meer en meer Amerikanen komen erachter.

quote:
Maar de Amerikanen kunnen en zullen voorlopig geen pak slaag krijgen, het enige land die dat is gelukt is Vietnam.
Ze kunnen en hebben een pak slaag gekregen en zullen nog meer krijgen als ze doorgaan met hun imperialistische oorlogen.
pi_109067977
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:46 schreef Billy-jazz het volgende:
_O- _O- _O-

bepaalde oorlogen zijn lastig te winnen oorlogen als in afghanistan b.v. dat komt omdat het guerilla oorlogen zijn maar slaag gekregen van islamitische landen is heeeeeeeeel wat anders...

stop met het kauwen van papaverbollen en als je dan weer op aarde bent snap je wat ik bedoel :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_109068051
quote:

[..]

Ik weet niet wat jij onder een pak slaag verstaat maar de islamieten hebben vreselijk veel mensen verloren. Waarom het volk geen zin meer heeft in deze oorlogen is simpelweg het feit dat de economie slecht draait en het niet geheel duidelijk is waarom ze aan het vechten zijn. Maar de Amerikanen kunnen en zullen voorlopig geen pak slaag krijgen, het enige land die dat is gelukt is Vietnam.
damn ik ben het zowaar met je eens :{ ²
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_109068152
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Dat was niet het doel van de VS of wel soms?

[..]

De oorlogen hebben een paar duizend miljard dollars gekost omdat ze aan het verliezen zijn en niet omdat ze aan de winnende hand zijn.

[..]

[..]

Ze kunnen en hebben een pak slaag gekregen en zullen nog meer krijgen als ze doorgaan met hun imperialistische oorlogen.
in je natte droom mafketel de VS kan het hele middenoosten veranderen in een enorme parkeerplaats grapjurk :{
pi_109068178
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef GewoneMan het volgende:
in je natte droom mafketel de VS kan het hele middenoosten veranderen in een enorme parkeerplaats grapjurk :{
Dan gaan ze er zelf ook aan en dat weten ze.
pi_109068383
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Dan gaan ze er zelf ook aan en dat weten ze.
kap nou eens met trollen :{ je lijkt meki wel }:|
pi_109068403
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:05 schreef GewoneMan het volgende:
kap nou eens met trollen :{ je lijkt meki wel }:|
Misschien moet jij niet zulke domme reacties posten en je naar je leeftijd gedragen.
pi_109068739
Misschien een beetje off topic maar nog ff en Israël is een export-land voor olie en/of gas.

http://www.israelnational(...)/153723#.T1-zXhEf5mN

Kan Nederland, met de hulp van Shell en gasrotonde, de goede band met Israël nog beter gaan benutten.
pi_109071524

[..]

Dat was niet het doel van de VS of wel soms?[/quote]Als je refereert naar Afghanistan niet nee, men wou de Taliban de kop in drukken en Bin Laden vermoorden en dat is aardig gelukt.
quote:
[..]

Winnen of verliezen hebben helemaal niets te maken met de kosten van de oorlog. Weet je wel niet hoeveel geld aan brandstof alleen al word verbruikt en dan heb ik het nog niet eens over minutie of onderhoud.
quote:
[..]

In het geval van Iran kan ik je wel gelijk geven maar in Irak is het niet geheel duidelijk wat de werkelijke motieven zijn.
quote:
[..]

Definieer pak slaag even aub want ik versta daar toch iets heel anders onder.
pi_109071597
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:00 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

damn ik ben het zowaar met je eens :{ ²
We kunnen het wel met elkaar oneens zijn maar ik vind niet dat we dan de feiten moeten verdraaien.
  Moderator dinsdag 13 maart 2012 @ 23:00:03 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_109071913
quote:

[..]

Noord Vietnam is het enige land en zelfs daar valt over te twisten of je het een pak slaag kunt noemen maar ze hebben de Amerikanen wel weggejaagd en daarna Zuid Vietnam

wat er in Irak gebeurd moet de toekomst uitwijzen maar het ziet er niet goed uit voor de islamisten (voor zover je er van kunt spreken)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_109072043
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:53 schreef PKRChamp het volgende:
men wou de Taliban de kop in drukken en Bin Laden vermoorden en dat is aardig gelukt.
De Taliban is niet de kop ingedrukt anders zou de VS niet met hen willen onderhandelen.

quote:
Definieer pak slaag even aub want ik versta daar toch iets heel anders onder.
Niet je vooraf gestelde doelen bereiken en de soldaten terugtrekken.

dinsdag 13 maart 2012 @ 23:04:20 #121
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_109072123
quote:

Oh, wat zou je dat graag willen...

Je bent toe aan de waarheid, jongen. Je geloof en ideologie, de islam, is niet zo sterk als je zou willen. Het verleden is het verleden. De islam was ooit machtig en voldeed aan de opdracht van allah, maar dat is inmiddels meer dan driehonderdtwintig jaar geleden. Voor de poorten van Wenen kwam de opmars van de islam tot stilstand - en sinds die tijd hebben 'wij' het stokje der superioriteit overgenomen. En het ziet er niet naar uit dat het tussen nu en honderd jaar zal veranderen. Daarvoor zijn de landen die de islam als hoofdreligie hebben simpelweg te zwak.

Als het westen (de Christenen, zo je wilt) al van de troon worden gestoten dan is dat door de nieuwe wereldmachten China en India; ook ongelovigen.

Sorry, maar het is niet in jullie eigen hand. Hoe superieur je je ook voelt, je bent onderdeel van de zwakkere kant der mensheid. Ooit was het anders, maar wen er maar aan dat het in jouw levensdagen en die van je kinderen niet anders zal zijn.

Doe dit maar af als gezwets; dat doen je geloofsgenoten ook. Al heel lang. En het helpt ze niets.

Zo, dat hebben we ook weer gehad... waar ging het topic ook alweer over?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 23:04:46 #122
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_109072148
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:02 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

De Taliban is niet de kop ingedrukt anders zou de VS niet met hen willen onderhandelen.

[..]

Niet je vooraf gestelde doelen bereiken en de soldaten terugtrekken.

Hoe kom je toch aan al die interessante youtube-kanalen steeds..
  dinsdag 13 maart 2012 @ 23:05:08 #123
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_109072164
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:04 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Hoe kom je toch aan al die interessante youtube-kanalen steeds..
Wie zoekt...
pi_109072429
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:04 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Oh, wat zou je dat graag willen...

Je bent toe aan de waarheid, jongen. Je geloof en ideologie, de islam, is niet zo sterk als je zou willen. Het verleden is het verleden. De islam was ooit machtig en voldeed aan de opdracht van allah, maar dat is inmiddels meer dan driehonderdtwintig jaar geleden. Voor de poorten van Wenen kwam de opmars van de islam tot stilstand - en sinds die tijd hebben 'wij' het stokje der superioriteit overgenomen. En het ziet er niet naar uit dat het tussen nu en honderd jaar zal veranderen. Daarvoor zijn de landen die de islam als hoofdreligie hebben simpelweg te zwak.

Als het westen (de Christenen, zo je wilt) al van de troon worden gestoten dan is dat door de nieuwe wereldmachten China en India; ook ongelovigen.

Sorry, maar het is niet in jullie eigen hand. Hoe superieur je je ook voelt, je bent onderdeel van de zwakkere kant der mensheid. Ooit was het anders, maar wen er maar aan dat het in jouw levensdagen en die van je kinderen niet anders zal zijn.

Doe dit maar af als gezwets; dat doen je geloofsgenoten ook. Al heel lang. En het helpt ze niets.

Zo, dat hebben we ook weer gehad... waar ging het topic ook alweer over?
Het verschil tussen jou en mij is dat ik me baseer op wat God aan de mensheid heeft geopenbaard, Zijn wil is wet, alles wat Hij heeft gezegd zal uitkomen, terwijl jouw reactie niets meer dan een hersenspinsel is, natuurlijk neem ik dat niet serieus.
  Moderator dinsdag 13 maart 2012 @ 23:12:28 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_109072520
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:02 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

mwah, je kunt een burgeroorlog niet op lossen zonder op een gegeven moment met de vijand te praten ... er komen straxs ook amnestieregelingen aan, mark my words

de Taliban was niet echt het probleem daar kan de VS best mee leven, het ging om Bin Laden en zijn crew die onderdak kregen van de Taliban ... nu is Bin Laden dood, AQ gevlucht en de Taliban uit elkaar geslagen en blijft er een chaotische situatie over waarin niemand precies meer weet wat er verder nog moet gebeuren, wat de bedoeling is en iedereen voor zichzelf de beste oplossing probeert uit te voeren

ik zou het eerder een gebrekkige planning dan een pak slaag noemen :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')