Anny?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
een best aantrekkelijke dame op de webcam! geen idee nog wie het is...
ze mag mn tassie best ff vasthouden!quote:
en Def is weer flink gesteund door STenders ooit...en zo is de TT toch nog toepasselijk!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:56 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
1tje (Nora Dalal) zingt ook in Doekoe van Def Rhymz
bahquote:
vanochtend bij Giel ook al.quote:
Schijnbaar niet genoeg, ik heb geen idee wie het is of wat voor muziek ze maakt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:07 schreef alors het volgende:
Damn die Anny krijgt ook fakking veel aandacht met haar matige muziek...
Die zangeres van Leaf, van Wonderwoman.. als je het nog niet verdrongen had.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Schijnbaar niet genoeg, ik heb geen idee wie het is of wat voor muziek ze maakt.
oh! die! ja, die ken ik nog wel. best lekker liedje en lekker wijf.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Die zangeres van Leaf, van Wonderwoman.. als je het nog niet verdrongen had.
Ohja. Was alweer vergeten dat ze solo is gegaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ohhhh, is zij datquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Dat nummer ging nog wel maar wat ze laatst bij Giel(?) aan het uithijgen/schreeuwen was klonk echt nergens naar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh! die! ja, die ken ik nog wel. best lekker liedje en lekker wijf.
Nou... Hij gaat bijna door de grond nuquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hij dat zonder blikken of blozen kan
ben ik het wel mee eens...het podium op met die kneiters! poesje, lompstoerboer, die kookplaten en nu dit weerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:12 schreef CindieY het volgende:
Jelmer zou artiest moeten worden, de ene hit na de andere.
godskanon, de modepolitie zou haar moeten oppakken en levenslang graag.quote:
Jennifer Anistonquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA! WAUW!![]()
![]()
![]()
met de tetters van jennifer aniston!
ach, dat gaat toch uitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
godskanon, de modepolitie zou haar moeten oppakken en levenslang graag.
Het jurkje is leuk, maar die legging met print er onder...Eens.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
godskanon, de modepolitie zou haar moeten oppakken en levenslang graag.
ow, is dat een legging? ik dacht dat ze heel veel moedervlekken had!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het jurkje is leuk, maar die legging met print er onder...Eens.
Ik irriteer me ook mateloos jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:22 schreef Qunix het volgende:
Boh... Wat een verschrikkelijke lach van dat schreeuwwijf
slaap lekker!quote:
bij mij is dat Vinger op de Klitter van Mr Polska!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Beetje zo'n story of my life-plaat op vrijdagochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
zater/zon-dagochtend.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Beetje zo'n story of my life-plaat op vrijdagochtend
Ook wel eens, maar donderdagavond/nacht is nou eenmaal vaste borrelavond met buufquote:
Ahzo, ook gezellig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook wel eens, maar donderdagavond/nacht is nou eenmaal vaste borrelavond met buuf
owja! kon ik ff niet op komen. lekker nummerquote:
Ik was er al lang, valt ook gewoon niet op op vrijdagavondquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja! kon ik ff niet op komen. lekker nummer
en welkom terug!
sorry.....blikje shandy?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik was er al lang, valt ook gewoon niet op op vrijdagavond
klopt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
Dit is zeker geen leuke radio als je dus daadwerkelijk radio luistert?
Nee, dank je!quote:
Noem je shandy nou sterke drank?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dank je!
Ik moet nog een verslag typen, gaat beter zonder sterke drank
Bruce Springsteen - I'm On Fire om precies te zijnquote:
je hoeft het niet in 1x soldaat te maken hoor...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dank je!
Ik moet nog een verslag typen, gaat beter zonder sterke drank
Ik drink geen alcohol meer, dus voor mij is zelfs de geur al genoeg om me plat te leggenquote:
Ik wou dat Adele haar frustraties er eens op deze manier uitgooide, vind ik haar een stuk minder saaiquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
goed...dat Adelie neem ik terug. tis nu gewoon geschreeuw.
bouwpakketje...quote:
Is dit de MH? Dikke prima!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:14 schreef Qunix het volgende:
Oh, het is de MH... Dat is dan wel weer leuk.
Hé 3rdrock! Ik was gister nog in de Romein!quote:
ow, bij Perfect Tool en NiNiN? daar zou ik ook heen gaan, maar ik wilde toch de WIDMfinale live zien. hoe was het?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hé 3rdrock! Ik was gister nog in de Romein!
hai hai man hai haiquote:
NiNiN vond ik zelf wat minder maar The Perfect Tool was gaaf, zeker goede bandquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, bij Perfect Tool en NiNiN? daar zou ik ook heen gaan, maar ik wilde toch de WIDMfinale live zien. hoe was het?
daar was ik dan ook voor gegegaan. Speelde Perfect Tool eerste of laatste? (zeg aub eerste anders heb ik dubbel spijt dat ik niet gegaan benquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NiNiN vond ik zelf wat minder maar The Perfect Tool was gaaf, zeker goede band
En toch vind ik em geinig, ondanks mijn weerstand tegen/walging over het SFquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
ah, hier gaan we het songfestival mee winnen? nee, ik denk het niet.
Laatstequote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar was ik dan ook voor gegegaan. Speelde Perfect Tool eerste of laatste? (zeg aub eerste anders heb ik dubbel spijt dat ik niet gegaan ben)
nja, best lekker. maar geen songfestivalinnaarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
En toch vind ik em geinig, ondanks mijn weerstand tegen/walging over het SF
Hoeft ook niet, als we die finale maar halen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, best lekker. maar geen songfestivalinnaar
begonnen ze dan al voor half10?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatsteninin was opwarmer.. Bij perfect tool werd het ook drukker..
Ja, kan wel janken van geluk!!quote:
NiNiN was van 20.50 tot 22 uur ofzo en The Perfect Tool van 22.25 tot 23.50 ongeveer..quote:
was ik toch maar gegaanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NiNiN was van 20.50 tot 22 uur ofzo en The Perfect Tool van 22.25 tot 23.50 ongeveer..
Met voetbal zegt iedereen we gaan winnen, maar met het songfestival is tegenwoordig bij de beste 25 al voldoening.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als we die finale maar halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
Jij hoort het eerder, dat is niet eerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
Sorry, dat komt doordat ik in het oosten woon... Het signaal komt hier eerder binnenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:37 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Jij hoort het eerder, dat is niet eerlijk
daarom spoilert die superMinthy het ook!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:37 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Jij hoort het eerder, dat is niet eerlijk
Ik ben niet super!!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daarom spoilert die superMinthy het ook!
Ik weet het, maar een spoiler, moet ik op drukkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daarom spoilert die superMinthy het ook!
Klikken is een keuzequote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:39 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ik weet het, maar een spoiler, moet ik op drukken
de vriendin van Danny.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:49 schreef minthy het volgende:
owja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:49 schreef minthy het volgende:
Uuuuu bent geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax, That '70s Show, Arsenal
jij oud???? george w bush is oud!quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:51 schreef minthy het volgende:
Die wist ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Norman al![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:50 schreef minthy het volgende:
Goed bezig, maar laat het niet doorlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik heb er een notitie van gemaaktquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Goed bezig, maar laat het niet doorlopen.
dan zie je er nog verdraaid goed uit!quote:
Nou, dank je! Die veren steek ik er maar weer in dan!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan zie je er nog verdraaid goed uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:56 schreef Qunix het volgende:
En WAT een heerlijke draak was dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
heb ikquote:
dat dan weer niet...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, maar als je 'm gesigneerd hebt
Bij die van Leaf doe ik ook niet zo enthousiast, ik hou niet zo van zingende dames. En dat nummer van Celine brul ik dan weer wel hard meequote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, ze kan tenminste zingen.
Kunnen ze wel enthousiast bij dat Leaf-kreng gaan zitten doen...
Was je zelf jarig??quote:
Ze zong niet, ze schreeuwde/krijste.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij die van Leaf doe ik ook niet zo enthousiast, ik hou niet zo van zingende dames.
Haha, ik stiekem ook wel een beetje hoorquote:En dat nummer van Celine brul ik dan weer wel hard mee![]()
Nee in Augustus pasquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Was je zelf jarig??
Zo ja: alsnog gefeliciteerd!!![]()
Ik zat het al te checken via een andere weg, ik trek mijn felicitatie bij dezen weer in!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee in Augustus pas.
Iemand anders was jarig geweest
Vrouwen die dramatisch lopen te krijsen ben ik ook niet zo dol op. Borderliners hou ik over het algemeen sowieso niet vanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze zong niet, ze schreeuwde/krijste.
[..]
Haha, ik stiekem ook wel een beetje hoor
Maar ik vind het soms beetje hypocriet van dj's. Enthousiast over slecht zingende artiesten, en goed artiesten afzeiken omdat het je smaak niet is.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
overigens staat Stenders Leesvermaak nu op marktplaats: http://boeken.marktplaats(...)gA%3D&fta_ind=1&fs=1
en via bol.com is ook nog wel 2e hands te krijgen...
bedtijd.
welterusten
Trustenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
overigens staat Stenders Leesvermaak nu op marktplaats: http://boeken.marktplaats(...)gA%3D&fta_ind=1&fs=1
en via bol.com is ook nog wel 2e hands te krijgen...
bedtijd.
welterusten
Die draak is anders behoorlijk dramatisch qua tekstquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Vrouwen die dramatisch lopen te krijsen ben ik ook niet zo dol op. Borderliners hou ik over het algemeen sowieso niet van
Celine bedoel je? Mierzoet, romantisch, alles waarvan ik normaal gesproken over m'n nek gaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Trusten
[..]
Die draak is anders behoorlijk dramatisch qua tekst
Celine, jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Celine bedoel je? Mierzoet, romantisch, alles waarvan ik normaal gesproken over m'n nek ga![]()
En toch zing ik mee
En dát is nou een guilty pleasurequote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Celine bedoel je? Mierzoet, romantisch, alles waarvan ik normaal gesproken over m'n nek ga![]()
En toch zing ik mee
Ik ook, maakt me ook geen klap uit wie er in de buurt is... Ik kan het aan m'n vogel horen als ik een bepaald nummer veel loop te fluitenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Celine, jaAch, ik brul alles mee, ook al vind ik er geen klap aan
Met guilty pleasures ben ik het nooit eens, zijn vaak fantastische platenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:07 schreef Piles het volgende:
[..]
En dát is nou een guilty pleasure
Misschien kan iemand dat ook even aan Domien uitleggen
wel op soundcloud Sam Sparro: Happiness by hardcandymusicquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eens. Helaas niet op Spotify te vinden
Net 2 dagen uit zo te zien.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eens. Helaas niet op Spotify te vinden
ook als single want ik zie overal "The Shallow End" staanquote:
bye bye vrouw bye byequote:
Die is best tof ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:21 schreef hole1988 het volgende:
Die negerin van vorige week gaat sowieso winnen.
Het loopt niet echt over van intelligentie, nee...quote:
Die laat zo nog der kut zien als ze het vragen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt he, hHAHHA dat wijf is gek.![]()
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Die laat zo nog der kut zien als ze het vragen.
ben benieuwd of dumpert hem accepteert.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:57 schreef heloef het volgende:
Ik vind het wel mooi, echt zij uitgebreid aan haar tieten likken en zuigen en dan vragen "mag ik nu de derde plaat van album laten horen" Giel "Nou nee"
Het sletje uitgehangen voor niks.
Dan kom je op de verkeerde feestjes.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:14 schreef CindieY het volgende:
Een feestje op zaterdagmiddag? --> kringverjaardag.
huh?? wat heb ik hier nu weer mee te maken?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:43 schreef Pino112 het volgende:
Insert takelwagen-3rdrockachtige-opmerkingen
Dat jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh?? wat heb ik hier nu weer mee te maken?
of bedoel je dat ik vind dat hij een slinger aan zijn takel moet geven en haar vleeswagen eraan moet hangen?
jammer van die tattoos...quote:
I fixed youquote:
twitter:EricCorton twitterde op zaterdag 10-03-2012 om 12:49:19Val zappend in Sterren.nl op Ned. 1 80 % van het publiek playbackt totaal verkeerd alle teksten mee..20 % playbackt zelfs de presentatie mee reageer retweet
twitter:EricCorton twitterde op zaterdag 10-03-2012 om 12:50:12En IEDEREEN klapt op de 1 en de 3 !! #sterren.nl Is dit iedere zaterdag? Ga ik nooit meer naar buiten ;-)) reageer retweet
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:51 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, dit kan wel eens een flirt worden...
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:52 schreef 3rdRock het volgende:
ja! hij gaat haar tattoos onderspuiten!
heb jij eigenlijk tattoos?quote:
ik ben fan!quote:
Lekker chickas, dat zekerquote:
maar dat liedje ook hoor. krijg het al weken niet uit mijn hoofd....quote:
Moeten we even helpen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar dat liedje ook hoor. krijg het al weken niet uit mijn hoofd....
hoe wil je dat gaan doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |