Anny?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
een best aantrekkelijke dame op de webcam! geen idee nog wie het is...
ze mag mn tassie best ff vasthouden!quote:
en Def is weer flink gesteund door STenders ooit...en zo is de TT toch nog toepasselijk!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:56 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
1tje (Nora Dalal) zingt ook in Doekoe van Def Rhymz
bahquote:
vanochtend bij Giel ook al.quote:
Schijnbaar niet genoeg, ik heb geen idee wie het is of wat voor muziek ze maakt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:07 schreef alors het volgende:
Damn die Anny krijgt ook fakking veel aandacht met haar matige muziek...
Die zangeres van Leaf, van Wonderwoman.. als je het nog niet verdrongen had.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Schijnbaar niet genoeg, ik heb geen idee wie het is of wat voor muziek ze maakt.
oh! die! ja, die ken ik nog wel. best lekker liedje en lekker wijf.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Die zangeres van Leaf, van Wonderwoman.. als je het nog niet verdrongen had.
Ohja. Was alweer vergeten dat ze solo is gegaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ohhhh, is zij datquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Dat nummer ging nog wel maar wat ze laatst bij Giel(?) aan het uithijgen/schreeuwen was klonk echt nergens naar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh! die! ja, die ken ik nog wel. best lekker liedje en lekker wijf.
Nou... Hij gaat bijna door de grond nuquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hij dat zonder blikken of blozen kan
ben ik het wel mee eens...het podium op met die kneiters! poesje, lompstoerboer, die kookplaten en nu dit weerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:12 schreef CindieY het volgende:
Jelmer zou artiest moeten worden, de ene hit na de andere.
godskanon, de modepolitie zou haar moeten oppakken en levenslang graag.quote:
Jennifer Anistonquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA! WAUW!![]()
![]()
![]()
met de tetters van jennifer aniston!
ach, dat gaat toch uitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
godskanon, de modepolitie zou haar moeten oppakken en levenslang graag.
Het jurkje is leuk, maar die legging met print er onder...Eens.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
godskanon, de modepolitie zou haar moeten oppakken en levenslang graag.
ow, is dat een legging? ik dacht dat ze heel veel moedervlekken had!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het jurkje is leuk, maar die legging met print er onder...Eens.
Ik irriteer me ook mateloos jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:22 schreef Qunix het volgende:
Boh... Wat een verschrikkelijke lach van dat schreeuwwijf
slaap lekker!quote:
bij mij is dat Vinger op de Klitter van Mr Polska!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Beetje zo'n story of my life-plaat op vrijdagochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
zater/zon-dagochtend.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Beetje zo'n story of my life-plaat op vrijdagochtend
Ook wel eens, maar donderdagavond/nacht is nou eenmaal vaste borrelavond met buufquote:
Ahzo, ook gezellig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook wel eens, maar donderdagavond/nacht is nou eenmaal vaste borrelavond met buuf
owja! kon ik ff niet op komen. lekker nummerquote:
Ik was er al lang, valt ook gewoon niet op op vrijdagavondquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja! kon ik ff niet op komen. lekker nummer
en welkom terug!
sorry.....blikje shandy?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik was er al lang, valt ook gewoon niet op op vrijdagavond
klopt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
Dit is zeker geen leuke radio als je dus daadwerkelijk radio luistert?
Nee, dank je!quote:
Noem je shandy nou sterke drank?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dank je!
Ik moet nog een verslag typen, gaat beter zonder sterke drank
Bruce Springsteen - I'm On Fire om precies te zijnquote:
je hoeft het niet in 1x soldaat te maken hoor...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dank je!
Ik moet nog een verslag typen, gaat beter zonder sterke drank
Ik drink geen alcohol meer, dus voor mij is zelfs de geur al genoeg om me plat te leggenquote:
Ik wou dat Adele haar frustraties er eens op deze manier uitgooide, vind ik haar een stuk minder saaiquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
goed...dat Adelie neem ik terug. tis nu gewoon geschreeuw.
bouwpakketje...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |