quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:23 schreef BabeWatcher het volgende:
Fabienne
Ze hadden het alledrie verdient.
Immer. Want ze zou toch eens hard overkomenquote:
Waarschijnlijk omdat Brett anders niet door zou kunnen, en ze moet toch ook een jongen he.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:23 schreef Pheno het volgende:
Maar angela, je wist al dat fab door zou gaan. Waarom plaats je er goede tegenover? Waarom niet de meuk die je hiervoor tegen elkaar hebt gezet?
Tja, net als het vorige nummer; 3 slechte bij elkaar en 3 ukkiesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:23 schreef Pheno het volgende:
Maar angela, je wist al dat fab door zou gaan. Waarom plaats je er goede tegenover? Waarom niet de meuk die je hiervoor tegen elkaar hebt gezet?
quote:
GMTAquote:
is toch zo?quote:
Ik heb geen Twitter, maar anders had ik het allang gedaanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand Ansj even twittertweepen wat er mis is met dat kapsel?
quote:
Ik verbaas me erover dat het telkens weer goed gaatquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
Grappig dat ze zelf mogen uitzoeken wie, wat zingt.
Of in ieder geval doen alsofquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
Grappig dat ze zelf mogen uitzoeken wie, wat zingt.
ja, goede kandidaat voor "Help, mijn kind is te dik"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk meisje met dat blonde haar en gitaar, maar ook weer een obese en zo jong nog...
Gekleed als hommos.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, het zijn drie lesbo's, nu zie ik het.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
true.quote:
echt waar?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Gesponsord door de WE zag ik, die hebben sowieso maar zelden leuke kleding.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:28 schreef roos94 het volgende:
Wat voor kleedsters werken daar bij de voice, mijn god
Werkt jouw god daar?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:28 schreef roos94 het volgende:
Wat voor kleedsters werken daar bij de voice, mijn god
Jep en moet nog volledig de puberteit door, jottem.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:29 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ Pisces29 & MissJ
Stel je niet aan, ze is gewoon mollig, niks mis mee.
niet mollig, ze is echt dikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:29 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ Pisces29 & MissJ
Stel je niet aan, ze is gewoon mollig, niks mis mee.
Say whut?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:30 schreef roos94 het volgende:
Ze is wel mollig, over 3\4 jaar is dat al veel minder
Wie? Ik zie geen echt dik kind...quote:
ditquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep en moet nog volledig de puberteit door, jottem.
Maar ik vind het een leukerd hoor
Zeg dat wel....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:30 schreef Pheno het volgende:
Ken het nummer niet. Het is weer gezapig en boring.
Zag je Ansj weer?quote:
Katy Perry. Dat zeggen ze ook steeds bij de introductiequote:
Nope, doesn't ring a bell.quote:
Ah.quote:
Ja, maar ze is niet dik.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Die linker vind ik wel een dikke kop hebben.
Oh, geen idee, ik kijk ondertussen wat anders.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Katy Perry. Dat zeggen ze ook steeds bij de introductie.
Is dat een ringtoon?quote:
De liedjeskeuze kan sowieso veeel beter.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:33 schreef FokNederland het volgende:
Nee, Angela kan beter eens goed nadenken over hoe en wat.
3FM:quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:32 schreef D. het volgende:
Artiest: Katy Perry
Titel: Thinking Of You
Aantal keer gedraaid: 1
Wuutquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:32 schreef D. het volgende:
Ik heb die film van haar gewonnen op de radio bij een spelletje. Ik vond het best een grappige filmquote:
ditquote:
Ah, toen luisterde ik net nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:32 schreef D. het volgende:
Omdat ze bang zijn dat je niet meer terugkomt na de reclame...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:34 schreef roos94 het volgende:
Waarom doen ze steeds voor de uitslag de reclame ? -_-
Zodat we niet wegzappenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:34 schreef roos94 het volgende:
Zodat we blijven hangen om de uitslag te weten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:34 schreef roos94 het volgende:
AH, dan kan ik rustig de OS mijden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is pas aan het eind van het jaar. Eerst over 3 weken HGT, dan zomerstop qua TALs...
Mijn vrijdag, watskebeurtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is pas aan het eind van het jaar. Eerst over 3 weken HGT, dan zomerstop qua TALs...
Maar dan zijn we midden in FOK!idols bezig tochquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan krijgen we andere leuke dingen zo langzamerhand. EK en zoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik heb de grote VoH nog nooit gezien en ik ga ook nooit kijken.quote:
Moet ik weer mijn kloon afstoffen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan zijn we midden in FOK!idols bezig toch?
Wanneer zijn de Olympische spelen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan krijgen we andere leuke dingen zo langzamerhand. EK en zo
Kongratulierequote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb de grote VoH nog nooit gezien en ik ga ook nooit kijken.
Goeie... *zet op weekendplanning*quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan zijn we midden in FOK!idols bezig toch?
quote:
Voetbalquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan krijgen we andere leuke dingen zo langzamerhand. EK en zo
dit. Ik weet me dan even geen raad meer hoor op de vrijdagavondquote:
Nee dat komt op zaterdag geloof ik...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:38 schreef loezzzje het volgende:
Zomerstop hebben we wel nodig ja. Als er maar niet dan van die troep op tv komt zoals gek op jack
Gewoon livetopic NOS-journaal!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat komt op zaterdag geloof ik...
Maar, maar... ik kijk al 2 jaar ruim op vrijdag hier met de bups in een topic, wat nu?
Ja, ik schiet al spontaan in depressie. Kunnen we een helpgroep oprichten?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit. Ik weet me dan even geen raad meer hoor op de vrijdagavond
Vorig jaar hadden we het anoniem...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
ik zou de Fok!idos met gemak winnen, maar dan moet ik mijn anonimiteit opgeven, daar begint deze dus niet aan.
Je kunt ook anoniem meedoenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
ik zou de Fok!idos met gemak winnen, maar dan moet ik mijn anonimiteit opgeven, daar begint deze dus niet aan.
true. als we maar geen afkickverschijnselen krijgenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat komt op zaterdag geloof ik...
Maar, maar... ik kijk al 2 jaar ruim op vrijdag hier met de bups in een topic, wat nu?
Waarom zou dat moeten? Kutmoezen ook altijd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
ik zou de Fok!idols met gemak winnen, maar dan moet ik mijn anonimiteit opgeven, daar begint deze dus niet aan.
dat lijkt me een goed idee. Dan kunnen we elkaar de zomer door helpenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik schiet al spontaan in depressie. Kunnen we een helpgroep oprichten?![]()
Ik kijk gewoon waar het gros hier zit en dan haak ik aanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Wie weet komt er welk iets leuks op vrijdagavond binnenkort, ik heb geen idee eigenlijk.
Ik heb de auditie nooit gezien, misschien vandaar maar ik vond haar wel heel goed.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Annelotte vond ik ietwat tegenvallen ivm haar auditie
maar dank kunnen jullie mijn skills niet zien, ik speel piano, terwijl ik er met mijn rug naar toe zitquote:
En we gaan lekker live kijken, omdat BBCquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dank u zeer. Nice allemaal bekende mensen in de jury, dan ga ik het wel volgen denk ik
Gezellugquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dank u zeer. Nice allemaal bekende mensen in de jury, dan ga ik het wel volgen denk ik
Nee hoor, lijkt maar zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:42 schreef FokNederland het volgende:
Zijn jullie talentenjacht verslaaft?
die CD hoef ik niet, er zit te veel nodeloze vulling op, maar naar het concert wil ik wel graagquote:
Nee, ik verkleed me vrijdags als ninja.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:42 schreef FokNederland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
vroeger was ik dat, maar er doen steeds dezelfde kandidaten aan meequote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:42 schreef FokNederland het volgende:
Ohja dus geen gekut met downloadenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
En we gaan lekker live kijken, omdat BBC
Niet, die zijn al bejaard. Of zitten in de jury (zie marco)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
vroeger was ik dat, maar er doen steeds dezelfde kandidaten aan mee
Omdat die kinderen aan regeltjes vastzitten. Ze mogen maar een paar keer mogen 'werken' en maar op bepaalde tijden.quote:
Komt dat vrijdag avond?quote:
Ah oke!quote:
heb je het tegen mij? Ik open geen topics?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:44 schreef FokNederland het volgende:
Roos ben je klaar met ONZ topics openen?
Ja liefquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Wat lief dat blonde meisje, enthousiast voor de ander die wint...
Heb je vast meer vermakelijks gezien dan wijquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik was in slaap gevallen en niet op tijd wakker... dus nog even het laatste stukje meepikken
Jawel over verfenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
heb je het tegen mij? Ik open geen topics?
quote:
Was het zo erg?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je vast meer vermakelijks gezien dan wij.
quote:
Lowieke is lievvvvquote:
Ze zingt als een geit.quote:
De Bieberquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:48 schreef Cher- het volgende:
Welke is Lennard? Die getinte of die ander?
Meatloaf.quote:
Nou ik heb best wat van Coldplay in huis, maar niet de laatste cd...quote:
Natuurlijk niet, ik moet al dat geleuter van o.a jou bijhoudenquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ik heb best wat van Coldplay in huis, ...
Ik kan wel weggaan hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik moet al dat geleuter van o.a jou bijhouden
Jammer he. Bat out of hellquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
En ook van Meatloaf zingen ze nooit iets
Hij speelt voor een ander teamquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:50 schreef roos94 het volgende:
Die lennart is echt perfect! Ogh i like him
Vergeet ehhhhhhhh.... die ene van Idols nietquote:
die bekijken we morgenquote:
Die wie?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vergeet ehhhhhhhh.... die ene van Idols niet
Nee hoor, de chitchats hier zijn altijd leuker dan beeldquote:
Die vreselijke dame, waar jij je minpunten mee hadquote:
Wow wat val jij op jonge jongetjes zeg. Ik ben ook van 1994 maar dit zijn gewoon kleuters imoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:50 schreef roos94 het volgende:
Die lennart is echt perfect! Ogh i like him
die was heul nie vreselijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vreselijke dame, waar jij je minpunten mee had
Beter schakel je even over op RTL4, want wat ben je nu aan het kijken waarschijnlijk niet TVK.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:51 schreef Pheno het volgende:
Ik wil mijn mek(ker)boek naar de tv gooien als ze zingt.
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:52 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Beter schakel je ven over op RTL4
Ik vind hem ook niet goed, eigenlijk alledrie niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:52 schreef Cher- het volgende:
Ik vind die Lennart niet goed zoals jullie allemaal beweren.. sorry
Das m'n 2e adoptie die vanavond doorgaat geloof ik, denk alleen dat ze voor Lowwiiiiiiiiiiieke kiezenquote:
ja vorige week was flink beterquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik ben niet onder de indruk van wie dan ook. Wat een kutaflevering.
Er is er hier maar 1 die dat beweert hoor, en die wat problemen met haar orenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:52 schreef Cher- het volgende:
Ik vind die Lennart niet goed zoals jullie allemaal beweren.. sorry
meeeeehh, meeeeh, meeen je meeeeeeh meeeeeeh, dat meeeeeeh, meeeeeeeh?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Lowieke is irritant, toch (ik vergeet al die kinderen meteen) ? Qua zingen verdient ze het om door te gaan, in elk geval
Jouw UIquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Lowieke kan prachtig zingen zeg!!!
Dat laatste optreden vorige week, van die drie kleine meiden, was tot nu toe veruit het mooiste nummer trouwens!!
had er ook idd meer van gedachtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik ben niet onder de indruk van wie dan ook. Wat een kutaflevering.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Lowieke kan prachtig zingen zeg!!!
Dat laatste optreden vorige week, van die drie kleine meiden, was tot nu toe veruit het mooiste nummer trouwens!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |