quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet ik eindelijk hoe een homo zich dient te kleden.
James Morrisonquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
Nelly FortuynNummer zegt me weer niets, de titel tenminste.
Jaquote:
Vin ik ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:52 schreef kwiwi het volgende:
Ohh Brett vind ik leukEn ook een leuk liedje wel.
Ik herkende Maxime meteen van HGT 2009 (?)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:53 schreef loezzzje het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen het blonde meisje, de andere 2 heb ik nog niet gehoord.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn pik reageert ook nog eens alleen op vrouwen, overigens.
Sorryquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar na de zoveelste "die ziet er echt uit als een homo" denk ik dan jajajaja het punt is duidelijk.
Er zitten maar een paar nummers in de portefeuillequote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:53 schreef Pheno het volgende:
Ik wil eens goede muziek, maar helaas. Matige zooi, net als de volwassen versie.
Ik heb alleen HGT 2011 gezien.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik herkende Maxime meteen van HGT 2009 (?)
alle jongentjes uit TVK zijn musicalhommotjesquote:
Het zijn kipfiletjes, denk ik.quote:
quote:
Gelukkig maakte Evers alles weer goed.quote:
Ik kan die blonde geen 2 seconden aanhoren, jemig wat een geluidquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:56 schreef kwiwi het volgende:
En ik was nog wel voor BrettNu ben ik voor bruine krulletjes. Hoewel die blonde het beste is
Nee brett gaat doorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Jongen mag naar huis
en Meisje mag nog meer naar huis
Dan maar dit laatste meisje door
Heeft hij zijn Ik moet poepen gezicht weer??quote:
ik zou graag zeggen dat ik Maxime goed vind, maar ze was tijdens de voorrondes beter dan nu.quote:
Dat wilde ik net postenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:57 schreef MissJ het volgende:
Brett is wel een baasje hoor!
Ik gok dat hij over een jaar of 20 een onwijs lekkere kerel is.
Je haalt met de woorden uit mijn mond. .Ook echt niks voor kinderen. Veel te slijmerig en lijzig.quote:
quote:
Nelly Furtado en James Morrisonquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Van wie is deze zeikplaat?
Van die ene die ook in de gewone VOH was laatst?
quote:
Waarschijnlijk heeft ie zelfmoord gepleegd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Van wie is deze zeikplaat?
Van die ene die ook in de gewone VOH was laatst?
Eigenlijk vind ik dit wel een mooi nummer, maar niet zoals ditquote:
Ah ja die laatste idd!quote:
Dus datquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dit wel een mooi nummer, maar niet zoals dit.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dit wel een mooi nummer, maar niet zoals dit.
Zingt ze daarom zo slecht?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Linker door graagDie heeft volgens mij van dat onmogelijke krulhaar waar je NIKS mee kan. Behalve met windkracht 10 naar achter trekken.
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:58 schreef Injetta het volgende:
[..]
Je haalt met de woorden uit mijn mond. .Ook echt niks voor kinderen. Veel te slijmerig en lijzig.
Hehe inderdaad, hij doet me dan meer denken aan Kenji wel trouwens.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Brett heeft een beetje een Pfaff-uiterlijk, die Samcharme.
Nee, meer medelijden met het meisjequote:
Ja inderdaad,quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, hij doet me dan meer denken aan Kenji wel trouwens.
dat klopt, er komt nu reclame, daarna horen we wie door magquote:
Beter dan kan ik even drinken pakken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dat klopt, er komt nu reclame, daarna horen we wie door mag
Mijn chips is ook al op. Duurt lang Angela.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
Mijn glas is leeg inderdaad, tijd voor de reclame.
Nee, voetbalquote:
Ik wacht nog op je borrelquote:
Maak daar dan wel een filmpje vanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:02 schreef iBenny het volgende:
Als Fabienne tegen Annelotte komt te staan ga ik Angela slaan
er moet een excuusjongetje doorquote:
ff regelenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op je borrelEn icoontje!
Lekker, doe maarquote:
Welk concert?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
ik zou wel bij dat concert willen zijn
op 3 mei, het VK-concertquote:
pringelsquote:
Hell no. Met al die gillende kinderen in een zaalquote:
No shit, zouden ze dat bewust doen?quote:
quote:
En gillende kinderen op het podiumquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hell no. Met al die gillende kinderen in een zaal
Ik zit ook elke dag met gillende kinderen in de toko, maar die kan ik dan weer africhtenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hell no. Met al die gillende kinderen in een zaal
True.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
En gillende kinderen op het podium
Ik ga liever gewoon dood
Ik heb net een spel weggelegd!quote:
Die van haar(Brittany) ook... daar heb je ook geen probleem meequote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:
"iemand waarmee ik verder kan komen" , wat een motivatie, over een jaar is zijn stemmetje weg
fabienne is echt niet de bestequote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want tot nu toe gaat de beste steeds niet door
Dat zal je leren.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:14 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ben straks ook mijn tweede adoptiemeisje kwijt
Ik stik zowat in m'n koekjequote:
Hierna? Gordonquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:15 schreef FokNederland het volgende:
Waar hebben jullie het dan weer over.
ik hou gewoon van alternatieve meisjesquote:
Ik hoop met veeeel vadersquote:
Ik weetz!quote:
Kloontje het reuzenkindquote:
Ik ben niet opgegeven. Verdomme.quote:
ik ookquote:
Ja das leukquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:17 schreef Pheno het volgende:
Waarom doen ze dit nummer niet. I'm just a girl
Met een vertyft nummerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom zet ze 3 goede bij elkaar om te battlen
Vind ik niet. Ze laat zich juist niet wegblazen...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Brittany verdwijnt helemaal bij die andere twee.
dat vroeg ik ook alquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Geen idee. Ik snap dat concept ook niet geheel. Deze zijn in hun eentje al beter dan de drie van daarnet bij elkaarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Nee op een gegeven moment niet meer, maar in het begin zag ik haar niet eens meer staan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:19 schreef Injetta het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ze laat zich juist niet wegblazen...
Gelukkig is ze uit de gewone VOHquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Angela heeft echt nog geen goed nummer gekozen.
En rare battles.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Doet ze nooit....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Je post telkens hetzelfdequote:
Sowieso jammer dat ze haar uitsprakenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat ze fabienne ook uitspraken als Fabjienn-nuh
Ja dat vroeg ik me dus ook afquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:23 schreef Pheno het volgende:
Maar angela, je wist al dat fab door zou gaan. Waarom plaats je er goede tegenover? Waarom niet de meuk die je hiervoor tegen elkaar hebt gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |