Omdat ik zekerheid nodig heb, ik wil voor een vak leren waarvan ik weet wat het word. En logopedie lijkt me een geweldig beroep.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:19 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Hoe weet je dit bij voorbaat? Je kan zoveeeel kanten ermee uit, van docent tot muziek schrijven voor reclames tot studiomuzikant
Maargoed, zijn jou keuzes, ga me dr ook niet mee bemoeien
Studenten hebben veel vrije tijd, al moet ik nu oefenen, maar mijn huisgenoot ligt met migraine op bed.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef Sarabi het volgende:
Damn wat gaan jullie snelhebben jullie allemaal al weekend ofzo?
Jups.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef Sarabi het volgende:
Naja dat heb ik met mijn schilderijen ook, die verkoop ik niet tenzij in opdracht gemaakt. Maar dat is mijn beroep ook niet, hoewel ik wel autonoom kunstenaar kon worden met de opleiding.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat ik zekerheid nodig heb, ik wil voor een vak leren waarvan ik weet wat het word. En logopedie lijkt me een geweldig beroep.
Daarbij wil ik mijn hobby een hobby houden![]()
(en ik heb er een hekel aan om voor mensen te spelen. Muziek maak ik voor mezelf, muziek maak ik omdat mijn emoties me in de weg zitten of omdat ik wil creëren, om het heel aanstellerig te zeggen: muziek ben ik en ik verkoop mezelf nietzo voelt het echt, alleen ga ik eerder dood dan ik het hardop zeg).
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Omdat ik zekerheid nodig heb, ik wil voor een vak leren waarvan ik weet wat het word. En logopedie lijkt me een geweldig beroep.
Daarbij wil ik mijn hobby een hobby houden![]()
(en ik heb er een hekel aan om voor mensen te spelen. Muziek maak ik voor mezelf, muziek maak ik omdat mijn emoties me in de weg zitten of omdat ik wil creëren, om het heel aanstellerig te zeggen: muziek ben ik en ik verkoop mezelf nietzo voelt het echt, alleen ga ik eerder dood dan ik het hardop zeg).
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, even mijn 2 nette broeken ingenomen, die waren nog van5- 10 kg terug en dat zat vorige week toch lelijk als een.hobbezak.
neuh.. was het maar zo'n feest..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef Sarabi het volgende:
wat voor soort schilderijen maak je??quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:46 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Naja dat heb ik met mijn schilderijen ook, die verkoop ik niet tenzij in opdracht gemaakt. Maar dat is mijn beroep ook niet, hoewel ik wel autonoom kunstenaar kon worden met de opleiding.
[/offtopic]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:15 schreef Tink89 het volgende:
Straks ga ik alles terug lezen, maar wilde even melden dat ik laminaat en andere meuk gesleept heb en al de hele dag aan 't klussen bendagdag kCal's!
Is wel een stuk gezonderquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh.. was het maar zo'n feest..
het zijn mijn "virtuele sigaretjes "
Ja ik moet ook altijd iets van ontbijtkoek ofzo bij mn fruit van mn dietistquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje... volgens de psycholoog die ik heb gesproken (en vaker ga spreken) volstaat fruit niet als tussendoortje en moet daar iets bij als biscuitje/koekje/yoghurt/what-ever, maar klopt dat o.O?
Hier hetzelfde... kwark met fruit mag welquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ik moet ook altijd iets van ontbijtkoek ofzo bij mn fruit van mn dietist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de mensen die ook voorbeelddagmenu's hebben, komt dit een beetje overeen?![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:21 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een voorbeelddagmenu gekregen, maar daarin is vooral uitgegaan van wat ik normaal eet, geen nieuwe dingen, dat verbaast me.
ik zal 'm ff posten:Ongeveer wat ook mijn lijst is hoor , alleen mijn ontbijt bestaat ook uit boterhammen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de mensen die ook voorbeelddagmenu's hebben, komt dit een beetje overeen?A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
niet zo boos kijken hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Ongeveer wat ook mijn lijst is hoor , alleen mijn ontbijt bestaat ook uit boterhammen.
Oh dat is mn standaard PI omdat ik altijd nors overkom ofzoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet zo boos kijken hoor
ok, prima, ga ik me hier voorlopig aan houden, ben benieuwd, het is wat ik al deed
Ik drink altijd magere melk en het smaakt goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begin te merken dat ik aardig zuivelverslaafd ben. Dat had mijn moeder vroeger nooit kunnen voorspellen. Ik probeer nu maar 1 beker melk tijdens het avondeten te drinken maar dat valt flink tegen. En als ik een smoothie maak, neem ik geen karnemelk bij de lunch. Ik denk er aan om morgen maar eens magere melk te kopen, weet iemand of dat te drinken is?
Ik drink het al heel lang, af en toe afgewisseld met halfvolle melk. Halfvol is lekkerder, maar met mager heb ik ook geen problemen. De meeste mensen vinden het smerig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk er aan om morgen maar eens magere melk te kopen, weet iemand of dat te drinken is?
Ik ga het maar eens proberen dan. Ik vind de minimaal 100 kcal van halfvolle melk opgeteld bij iedere avondmaaltijd eigenlijk te veel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:05 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik drink het al heel lang, af en toe afgewisseld met halfvolle melk. Halfvol is lekkerder, maar met mager heb ik ook geen problemen. De meeste mensen vinden het smerig.
Veel plezierquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wens me morgen succesIk moet een hele boel bakken en hapjes maken en gezellig mee-eten omdat het mijn feest is en ik dan los mag. O.... ja en ik lunch met mijn beste vriendin en heb een gezellig ontbijt met mijn vriend.
Onder het motto, als je zondigt moet je het goed doen
Als je dat zeker wilt weten moet je zelf ook dingen meebrengenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:15 schreef Silmarwen het volgende:
Vandaag grote schoonmaak oude huis van mijn ouders met spierpijn.
Hopelijk een gezonde lunch.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
@Isabeau: ik zou zeggen geniet zo lang als het kan van die broek
Hahahahahaha, dat probleem ken ik. Zelf heb ik geen riem en ik heb een hekel aan riemen, dus als ik een broek draag heb ik meestal mijn duimen in de lusjes (vergeet altijd dat hij te groot is, maar eerst had ik een te krappe 48 en ik weet niet wat ik nu heb, maar het is te groot, veel te groot). Ik ben toch een gigantische tomboyquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]en ik vind de pijpen wat te smal voor mijn dikke bovenbenen en heupen (altijd het probleem bij broeken voor mij), dus daar kan nog héél veel af
En gelukkig heeft deze broek lusjes voor een riem. De vorige broek had dat niet en als ik die zou dragen zonder riem zou hij bij elke stap op mijn enkels liggen. Ik heb het met bretels geprobeerd, maar ook dat was echt geen gezicht, dus droeg ik mijn eigen kleren maar.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij fokt iedereen hier vooral vanaf het werk en zaterdag = computervrije dag
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik baal van mijzelf. Ik ben mezelf voorbij gelopen. Letterlijk. Ik had de wandelvibe ineens helemaal te pakken en nu heb ik mijn voeten slecht verzorgd en stuk gelopen en nu moet ik weer lang wachten tot ze het weer doen
Zo dom
Het begon als blaartjes, toen dacht ik "als ik ze negeer gaan ze vast wel weg"quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat jammer. Wat is er aan de hand met je voeten dan? Blaren of zo?
Uhu.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:04 schreef Isabeau het volgende:
aye, van die kleine pijnlijke open wondjes?Niet tof! Maar je kan er nog wel een blarenpleiser over plakken, dan heb je er veel minder last van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij fokt iedereen hier vooral vanaf het werk en zaterdag = computervrije dag
*recept bewaart...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:13 schreef Barretje80 het volgende:
Zaterdag = computer vrije dag
lijstje voor vandaag:
O: eiwit shake
L: broodje carpacio![]()
S: rondbanjeren in de ikea
D: Koolvisstoofpotje![]()
T: bruinbrood met bruschetta, aioli en parmaham
lol da's een understatementquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*recept bewaart...
Wij eten strakjes deze: Zelfgemaakt stokbroodjes met gehakt, paprika en ui
Niet mega-mager, wel lekker en zonder E-nummer meuk.
Nou ja, zo erg is het toch ook weer niet? Wit stokbrood en gehakt... De rest is groente en ketchup is toch ook niet supererg?quote:
Alleen al door het 'wil niet zeuren hoor' klinkt het zo zeikerig en wijsneuzerig!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
Wil niet zeuren hoor BE maar die E nummers zitten er gewoon in.
Ja ok, zo ver was ik nog wel idd, maar ik bedoelde dat ik iig niet een of ander kant en klaar meukje of zakje kocht.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:36 schreef Ml-etje het volgende:
E nummers zitten inderdaad in de sauzen en het brood
Oh en er misten wat smilies mbt het zeuren.
Het ziet er echt heel erg vet uit op de foto's. En ik kan niet echt iets gezonds ontdekken (een hamburger bij de Mac bevat ook groente, betekend niet dat het gezond of light isquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, zo erg is het toch ook weer niet? Wit stokbrood en gehakt... De rest is groente en ketchup is toch ook niet supererg?
Ik maak ze zonder de cornflakes trouwens, want die vind ik sws vies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik veeg net de laatste druppels vet van mijn kin.
Baggervet idd!
Als ik gehakt rul laat ik iig het vet nog weglopen. Nu wordt dat allemaal geabsorbeerd door het brood.![]()
Anyway... Erg lekker, en ik doe het niet dagelijks.
Forget what I said!
Tx DP!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er bij jou geen supermarkten op zondag open? En anders halen in de friturequote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Mijn dieethersenen hebben het overgenomen bij mij![]()
Ik had eten met patatjes gepland voor morgen. Ben ik ze vergeten mee te nemen uit de supermarkt!
Mijn vriend: dan maken we ze toch zelf?
Er zijn geen aardappels meer
En ik had me er zo op verheugd!
En zoals èlk jaar zijn mijn lievelingspaaseitjes RUIM voor Pasen allemaal uitverkocht bij de Hema en de supermarkten in mijn buurt verkopen het nooit. En ook daar had ik me op verheugd; dus ik heb geklaagd bij de klantenservice dat ze al jaren achter elkaar geen geld willen verdienen ;') Na de Pasen kunnen ze de vieze paaseitjes niet aan de straatstenen kwijt, maar deze zijn een week na het neerzetten van de Paasshit al uitverkocht en komen dan niet weer
Nee, natuurlijk geen supermarkten open anders had ik gedacht: dat haal ik morgen evenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:44 schreef Audreyoot het volgende:
Zijn er bij jou geen supermarkten op zondag open? En anders halen in de fritureOf snackbar, het is maar waar je vandaan komt
haha raar hier is echt elke zondag de AH en de plus open en ik woon echt in een gatquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk geen supermarkten open anders had ik gedacht: dat haal ik morgen even
En snackbar patat, yuck!Maar is op zich wel een soort van oplossing.
"quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:54 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
haha raar hier is echt elke zondag de AH en de plus open en ik woon echt in een gat
Collegestyle enz. idemquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:56 schreef Isabeau het volgende:
Er is hier een babywinkel waarvan de website op zondag dicht is. Not kidding you.
Same hier. We hebben sinds kort in de buurt gemeente een C1000 die open is van 16:00 tot 18:30.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:54 schreef Isabeau het volgende:
De gemeenteraad hier is vooral CDA en SGP
We woonde hiervoor in Leiden, daarvoor in Amsterdam. In Amsterdam was ik in het weekend echt niet wakker VOOR 12 uur.quote:Op zondag 11 maart 2012 08:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pfff, ik vind tot 12 uur moeten wachten al zo'n ramp!!
Nou ja, tis zo'n piepklein durpje.quote:Op zondag 11 maart 2012 08:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ontwijken we bewust het noemen van de daadwerkelijke woonplaats?
Bij ons ook! Ander filiaal.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:56 schreef Isabeau het volgende:
Er is hier een babywinkel waarvan de website op zondag dicht is. Not kidding you.
En ik ga er _nooit_ meer wegquote:Op zondag 11 maart 2012 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben zo blij dat ik in een stad woon.
Is het toch niet echt. (Voor mij.) Ik heb heel lang in een buitenwijk van een grote stad gewoond. Dan woon je dus net zo min in de stad als wanneer je in een dorp ernaast woontquote:Op zondag 11 maart 2012 11:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wil naast een stad wonen, lijkt me ideaal.
Het heeft te maken met mijn schildklier. Die werkte eerst te langzaam, nu wel weer goed. Maar mijn gewicht blijft telkens stabiel ookal eet ik anders dan voorheen. Volgens de huisarts moet ik minder eten, maar dan heb ik de hele dag honger en ben ik misselijk. Vandaar dat ze mij voor een intake naar het MCL verwijst. 100% zeker is natuurlijk nog niet dat ik een maagbandje krijg, maar heb een BMI van 47 en ben constant snel moe en problemen met m`n longen.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft de HA ook aangegeven hoe het komt dat je te weinig afvalt?
Ai, wat vervelend allemaal zeg. Ik heb ook schildklierproblemen en heb voel me heel snel ziekig worden als ik weinig eet. Vaak kleine beetjes en zoveel mogelijk vezels om de stoelgang aan de gang te helpen wil nog wel eens helpen.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:30 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Het heeft te maken met mijn schildklier. Die werkte eerst te langzaam, nu wel weer goed. Maar mijn gewicht blijft telkens stabiel ookal eet ik anders dan voorheen. Volgens de huisarts moet ik minder eten, maar dan heb ik de hele dag honger en ben ik misselijk. Vandaar dat ze mij voor een intake naar het MCL verwijst. 100% zeker is natuurlijk nog niet dat ik een maagbandje krijg, maar heb een BMI van 47 en ben constant snel moe en problemen met m`n longen.
Ik slikte op dat moment medicijnen voor andere aandoeningen, en als 1 van de bijwerkingen kreeg ik gewichtstoename doordat dankzij de medicijnen de schildklier niet helemaal goed z`n werk deed. Ben nu van de medicijnen af maar die kilo`s blijven eraanquote:Op zondag 11 maart 2012 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ai, wat vervelend allemaal zeg. Ik heb ook schildklierproblemen en heb voel me heel snel ziekig worden als ik weinig eet. Vaak kleine beetjes en zoveel mogelijk vezels om de stoelgang aan de gang te helpen wil nog wel eens helpen.
Vreemd trouwens dat je schildklier uit zichzelf weer normaal is gaan doen, zo werkt dat ding volgens mij toch niet helemaal. Tenzij je een hele kleine afwijking had natuurlijk, dat ding is nooit helemaal stabiel.
Positief blij ik zekerquote:Op zondag 11 maart 2012 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah, op die manier. Nou ja, wel fijn dat je van die meds af bent en dat je schildklier normaal werkt. Stay positive.
Jeetje, toch naar hoor. Sterkte!quote:Op zondag 11 maart 2012 11:55 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Positief blij ik zekerzelfs als de maagband doorgaat. Tot die tijd nog maar even lekker en gezond eten en tussendoor nog 1 keer met vriendlief naar de wok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D: Kip teriyaki
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Sowieso vind ik dat AH best leuke/lekkere recepten heeft..quote:
Bleghquote:
Ja, dat dacht ik ook al. Er is niets magisch aan een maagbandje oid: je kan er gewoon niet veel van eten en dus val je af. Alhoewel ik mensen in het ziekenhuis zag die rustig 3 liter volle chocolademelk op een dag dronken met een maagbandje. Dat gaat er gewoon langsquote:Op zondag 11 maart 2012 12:04 schreef Selestha het volgende:
Jeetje, toch naar hoor. Sterkte!Maar ben je niet bang dat je je met een maagband dan ook misselijk en naar zal voelen de hele dag, aangezien je dan nog minder eet en je schildklier er niet beter van gaat werken?
Jep en cola, mijn aardsvijandquote:Op zondag 11 maart 2012 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al. Er is niets magisch aan een maagbandje oid: je kan er gewoon niet veel van eten en dus val je af. Alhoewel ik mensen in het ziekenhuis zag die rustig 3 liter volle chocolademelk op een dag dronken met een maagbandje. Dat gaat er gewoon langs
Dit vroeg ik me ook af...quote:Op zondag 11 maart 2012 17:42 schreef Isabeau het volgende:
En als je van weinig eten niet afvalt, waarom zou je van 'gedwongen weinig eten' dan plots wel afvallen
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben het al een paar dagen niet meer over een meet gehad maar ik ga deze week wel even een NS dagkaart bij Albert Heijn kopen voor 16 euro. Hij is geldig tot 17 juni en wordt deze week en in de week van 2 april verkocht.
Juist, ik kon m al niet meer vinden. Heb m ook ingevuld. ik kan maar tot en met 2/3 juni want dan begint t EK, daarna op vakantie en dan Olympische spelen. Wij zijn supersportief maar wel voor de tvquote:Op zondag 11 maart 2012 19:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Sil en ik waren alvast begonnen met een datum lijstje :
Goedemorgen allemaalquote:Op maandag 12 maart 2012 08:08 schreef Joene het volgende:
Zo morgen weer een weeg moment !
Gister ovenpatatjes gehad , handje vol met yoghurtmayo ...
Met een beetje rare gedachte kan je het nog iets op patat laten lijken maar ik werd er niet heel enthousiast over...
en ben later jarigquote:
Oe....nerdgedragquote:Op maandag 12 maart 2012 05:04 schreef Isabeau het volgende:
Een meeting lijkt me leuk, maar aangezien ik ook in de weekenden werk end aar nog geen roosters van heb kan ik er nu weinig over zeggen. Dus als er een datum/plaats bekend is dan kijk ik tegen die tijd wel of ik kan.
En geeky graphs zijn coolDeze is leuk! http://bwsimulator.niddk.nih.gov/
Berekent hoeveel minder kcal je moet eten om tot een bepaald doel te komen, maar je kan ook mbv tweaken met extra activiteit weer meer kcal eten. Berekent óók wat je moet doen (kcal/beweging) om op het gewenste gewicht te blijven. En het past elke keer kcalbehoefte etc aan aan hoeveel je bent afgevallen (steeds minder kcal nodig). Ik kwam er via dit artikel: www.medicalxpress.com/news/2012-01-good-waistline-.html/
Als ik net zoveel blijf eten en niet meer ga bewegen dan nu dan kost het me ca. 400 dagen (16 april 2013) om op mijn gewenste gewicht te komen.
Maar als ik nu naar het station loop ipv fiets op werkdagen (+1 uur lopen/dag) en 1x per week naar mijn ouders ga op de fiets (+1 uur fietsen/week) dan kan ik mijn gewenste gewicht in 275 dagen bereiken! Met een half uurtje hardlopen er bij 2x per week zou het in 230 dagen (28 oktober!) kunnen
Maar dat is allemaal theorie natuurlijk
Leuke infoquote:Op maandag 12 maart 2012 05:04 schreef Isabeau het volgende:
Een meeting lijkt me leuk, maar aangezien ik ook in de weekenden werk end aar nog geen roosters van heb kan ik er nu weinig over zeggen. Dus als er een datum/plaats bekend is dan kijk ik tegen die tijd wel of ik kan.
En geeky graphs zijn coolDeze is leuk! http://bwsimulator.niddk.nih.gov/
Berekent hoeveel minder kcal je moet eten om tot een bepaald doel te komen, maar je kan ook mbv tweaken met extra activiteit weer meer kcal eten. Berekent óók wat je moet doen (kcal/beweging) om op het gewenste gewicht te blijven. En het past elke keer kcalbehoefte etc aan aan hoeveel je bent afgevallen (steeds minder kcal nodig). Ik kwam er via dit artikel: www.medicalxpress.com/news/2012-01-good-waistline-.html/
Als ik net zoveel blijf eten en niet meer ga bewegen dan nu dan kost het me ca. 400 dagen (16 april 2013) om op mijn gewenste gewicht te komen.
Maar als ik nu naar het station loop ipv fiets op werkdagen (+1 uur lopen/dag) en 1x per week naar mijn ouders ga op de fiets (+1 uur fietsen/week) dan kan ik mijn gewenste gewicht in 275 dagen bereiken! Met een half uurtje hardlopen er bij 2x per week zou het in 230 dagen (28 oktober!) kunnen
Maar dat is allemaal theorie natuurlijk
ik sla ff over?quote:
ik eet volgens die simulater 100kcal teveel per dagquote:Op maandag 12 maart 2012 09:13 schreef Jarno het volgende:
Ik moet echt behoorlijk bij gaan eten als ik die simulator van Isa mag geloven zeg...
Dus?quote:
Voel je niks van.quote:
good for you... ik dieet ook niet, ik weeg 84 kilo bij 1.70m en voel me ook heerlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:17 schreef Svetlana88 het volgende:
Ik ben svetlana, 24 jaar en week ruim 135 kilo bij een lengte van 1.60m. Ik voel me er heerlijk bij en dieet nooit.
Jezus wat doe je dan hier.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:23 schreef Svetlana88 het volgende:
Ben geen slet die met elke man het nest induikt
wil jij dan wel neuken ?quote:Op maandag 12 maart 2012 09:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
good for you... ik dieet ook niet, ik weeg 84 kilo bij 1.70m en voel me ook heerlijk.
dat doe ik ook niet met elke man... maar ik sla niet per definitie afquote:Op maandag 12 maart 2012 09:23 schreef Svetlana88 het volgende:
Ben geen slet die met elke man het nest induikt
Paar uurtjes sex per dag en je hebt geen sportschool meer nodig!quote:Op maandag 12 maart 2012 09:27 schreef Svetlana88 het volgende:
Wat is dit hier? Toch niet het onderwerp sexualiteit? Gaat hier volgens mij meer om gewicht, voeding e.d..
ja hoor, hoef ik weer een dag niet naar de sportschoolquote:
Oh dus daar kwam je voorquote:[Op maandag 12 maart 2012 09:27 schreef Svetlana88 het volgende:
Wat is dit hier? Toch niet het onderwerp sexualiteit? Gaat hier volgens mij meer om gewicht, voeding e.d..
Misschien moet je duidelijker zijnquote:[quote]Op maandag 12 maart 2012 09:17 schreef Svetlana88 het volgende:
Ik ben svetlana, 24 jaar en week ruim 135 kilo bij een lengte van 1.60m. Ik voel me er heerlijk bij en dieet nooit.[quote]
Neuken?quote:
Ach joh.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
nee, nog ff geduld, dan word ik ook meer en meer doable als het goed is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taille
disclaimer
Prima ?quote:Op maandag 12 maart 2012 09:44 schreef Sjeen het volgende:
Ow... is getrouwd zijn een must? Damn... ik heb wel een dochter, telt dat ook
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens weer een visuele tussenstand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taille"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staan ook nog wat advertenties voor gratis schoenen...
PM maar even als je iets wilt hebben/passen/zien?
Xx!K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:58 schreef Tink89 het volgende:
Even een soort van reclame, maar omdat het mijn gratis oude winterjas is, mag het misschien toch?
Maak ik een van de mede-dieeters blij met mijn oude winterjas die in perfecte staat is?Nee dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staan ook nog wat advertenties voor gratis schoenen...
PM maar even als je iets wilt hebben/passen/zien?
Xx!A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
voor een klisma ?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:01 schreef Sjeen het volgende:
SQ, lekker dier![]()
![]()
Als ik in een week vier kilo zou aankomen, zou ik diezelfde dag nog bij de huisarts zitten...
nee, om uit te zoeken hoe het komt... ik schommel wel, maar geen 4 kilo in een week.quote:
ik heb gewoon een kan een tuut met plasticbekertjes <3quote:Op maandag 12 maart 2012 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
crappe. De schoonmakers zijn weer begonnen na negen weken staken en mijn waterfles is dus wegdat houdt in dat ik TWEE euro moet gaan investeren nu in een nieuw flesje
kan best, veel vreten zuipen alles, darmen zeggen: stfu, ongesteld worden. Ik ga er vanuit dat ik eind deze week weer teruggeveerd benquote:Op maandag 12 maart 2012 10:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nee, om uit te zoeken hoe het komt... ik schommel wel, maar geen 4 kilo in een week.
Ow, ik geloof best dat het kan, alleen bij mij kan het nietquote:Op maandag 12 maart 2012 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan best, veel vreten zuipen alles, darmen zeggen: stfu, ongesteld worden. Ik ga er vanuit dat ik eind deze week weer teruggeveerd ben
Mag je best zeggen hoor maar waarom zou dat niet kunnen? Ik zie het toch duidelijk op de weegschaal.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:55 schreef Jarno het volgende:
Bijna 4 kilo in 1 week?
Zeggen dat dat niet kan is zeker zinloos?
Smakelijkquote:
I knowquote:Op maandag 12 maart 2012 10:20 schreef Sjeen het volgende:
Schatteboutjes, het is beslist grotendeels vocht en volgende week weer verdwenen
jullie feeden elkander?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:21 schreef Svetlana88 het volgende:
Mijn man woog gisteren nog 140 kilo en als hij nu op weegschaal staat komt er OL in beeld te staan.
Waarschijnlijk iets van out of limit / buiten het bereik. Dan gaat de weegschaal maar tot 140.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:26 schreef Svetlana88 het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet niet wat OL betekend
Andere weegschaal kopen?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Als de weegschaal het opgeeft is het wel een teken dat je er iets aan moet gaan doen trouwens
kan tot 150 staat eropquote:Op maandag 12 maart 2012 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets van out of limit / buiten het bereik. Dan gaat de weegschaal maar tot 140.
ja, da's Lo, deze zei OLquote:Op maandag 12 maart 2012 10:32 schreef MarMar het volgende:
@Sometimes, ik schommel soms met gemak 3 kilo na wat meer zout, alcohol, carbs en dan is het twee dagen later magischerwijze alweer POEF weg, misschien gewoon een vast moment in de week wegen en bij voorkeur niet vlak na een weekend of etentje?
@Stormqueen![]()
Mooi!
Mijn weegschaal doet trouwens ook wel eens Lo, maar dan moet er een nieuwe batterij in.
nee, geen idee. Gewoon morgen nog een keer proberenquote:Op maandag 12 maart 2012 10:35 schreef Svetlana88 het volgende:
[..]
Dus vanaf gistermiddag meer dan 10 kilo aangekomen, vet veel
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Als de weegschaal het opgeeft is het wel een teken dat je er iets aan moet gaan doen trouwens
Big is beautyfulquote:Op maandag 12 maart 2012 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Voor mij serieus de reden om te beginnen met lijnen btw
Ik hoop dat het snel weer weg is.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:32 schreef MarMar het volgende:
@Sometimes, ik schommel soms met gemak 3 kilo na wat meer zout, alcohol, carbs en dan is het twee dagen later magischerwijze alweer POEF weg, misschien gewoon een vast moment in de week wegen en bij voorkeur niet vlak na een weekend of etentje?
nou edit je nog verkeerd ookquote:
Ik zeg: dat is al veel te laatquote:Op maandag 12 maart 2012 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Voor mij serieus de reden om te beginnen met lijnen btw
Wat doe je hier als je je prima voelt en niet wilt afvallen? Dit topic is geen clubje waar fatty's gezellig kletsen over hoe beautiful big is. Dit topic is voor afvallers. Doe mee of blijf weg.quote:
Ik probeer te zorgen dat mensen stoppen met lijnen, grote kont en dikke buik zijn mooiquote:Op maandag 12 maart 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou edit je nog verkeerd ook
Big is ook erg ongezond. En dit is denk ik niet de juiste plek om obesitas te promoten, aangezien de mensen hier allemaal proberen om van het big af te komen
[..]
Ik zeg: dat is al veel te laat![]()
Nou, dan is dit het verkeerde topic. Misschien hebben ze in KEL wel een topic daarvoorquote:Op maandag 12 maart 2012 10:44 schreef Svetlana88 het volgende:
[..]
Ik probeer te zorgen dat mensen stoppen met lijnen, grote kont en dikke buik zijn mooi
Dit dusquote:Op maandag 12 maart 2012 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat doe je hier als je je prima voelt en niet wilt afvallen? Dit topic is geen clubje waar fatty's gezellig kletsen over hoe beautiful big is. Dit topic is voor afvallers. Doe mee of blijf weg.
Ga ergens anders lopen trollen. Wij zijn hier om gezonder te worden en gelukkiger vinden we zelf dat we daar (over het algemeen) ook mooier van worden. Dat jij vetblubbers mooi vindt en dat het je niet uitmaakt dat je hartstikke ongezond bent, moet je zelf weten.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:44 schreef Svetlana88 het volgende:
[..]
Ik probeer te zorgen dat mensen stoppen met lijnen, grote kont en dikke buik zijn mooi
Dit dusquote:Op maandag 12 maart 2012 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dan is dit het verkeerde topic. Misschien hebben ze in KEL wel een topic daarvoor![]()
![]()
Whiej!quote:Op maandag 12 maart 2012 10:56 schreef deerntie het volgende:
Ik moet er niet aan denken om 140 kilo te wegen..Dat zou flink lastig zijn met kleding kopen en ik zou mezelf ook gigantisch in de weg zitten...
Verder leuk nieuws, ik heb een baan! Ik mag na m'n stage bij dit bedrijf komen werken!
Komt door de lente in de luchtquote:Op maandag 12 maart 2012 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Deerntie!
Ligt het aan mij of heeft hier de een na de ander geweldig nieuws? Trouwen, werk, nieuw huis. Super allemaal!
ik drink tijdens 50 minuten rpm/spinnen , een halve liter water.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:50 schreef laiveneertiekje het volgende:
Hm, aparte personen trekt dit topic soms aan!
Ik heb net een uurtje gespind, veel water gedronken, maar nog bijna kramp op een gegeven moment. Beetje jammer dus, maar gelukkig schoot het er niet echt in..
En het is toch mooi weer!!! Ik zit er over na te denken om vanmiddag nog op de skates weg te gaan als het werk het toelaat, maar ik denk ook dat het niet goed is voor mijn beenspieren..... Die hebben wat rust nodig vrees ik.
Leuk toch? Die positieve flow! Ik ben ook echt super blij, het is een leuke baan, en ook met ons nieuwe huis enzo, dat geeft toch wat meer financiële speling.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Deerntie!
Ligt het aan mij of heeft hier de een na de ander geweldig nieuws? Trouwen, werk, nieuw huis. Super allemaal!
Ja, ja dat klopt!quote:Op maandag 12 maart 2012 10:56 schreef deerntie het volgende:
Ik moet er niet aan denken om 140 kilo te wegen..Dat zou flink lastig zijn met kleding kopen en ik zou mezelf ook gigantisch in de weg zitten...
Verder leuk nieuws, ik heb een baan! Ik mag na m'n stage bij dit bedrijf komen werken!
Ik zat nu op een liter water. Heb ik de vorige keer ook gedaan, toen schoot de kramp in mijn kuiten..quote:Op maandag 12 maart 2012 11:00 schreef Joene het volgende:
[..]
ik drink tijdens 50 minuten rpm/spinnen , een halve liter water.
Pfff.. 165 kilo, ben je dat nu nog steeds?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja, ja dat klopt!
Bij m'n 165kg zware ik, was ik bij het aantrekken van m'n sokken en schoenen al buiten adem.
Heel af en toe kon ik bij C&A nog iets vinden maar echt mooi stond het niet, en je wordt niet gelukkiger van zoveel moeite moeten doen...
Veel zweten doe ik ook , en ik denk niet dat je kramp vocht tekort is....quote:Op maandag 12 maart 2012 11:03 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik zat nu op een liter water. Heb ik de vorige keer ook gedaan, toen schoot de kramp in mijn kuiten..
Het is ook steeds bij een overgang van iets van klimmen(of een freeze) naar sprinten toe..
Ik moet ook zeggen dat ik snel zweet, dus je kan bij mij alles uitwringen na zo'n uurtje, ik moet ook wel doordrinken om het aan te vullen.
Volgens mij wel. Ik heb het toen uitgelegd gekregen, en dat check ik dus wel elke keer nog. Ik ga er volgende keer nog eens goed naar kijken/vragen, want ik vind het wel irritant..quote:Op maandag 12 maart 2012 11:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Veel zweten doe ik ook , en ik denk niet dat je kramp vocht tekort is....
Is je zit positie wel echt goed ? en je arm en beenlengte enzo ?
Ja is ook , ik stel ook elke keer mn fiets heel goed af anders heb je echt snel last van pijntjes etc.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:09 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik heb het toen uitgelegd gekregen, en dat check ik dus wel elke keer nog. Ik ga er volgende keer nog eens goed naar kijken/vragen, want ik vind het wel irritant..
Nee, al 9jr niet meerquote:Op maandag 12 maart 2012 11:07 schreef deerntie het volgende:
[..]
Pfff.. 165 kilo, ben je dat nu nog steeds?
Dus je doet nu wat meer aan bodybuilding of lees ik dat verkeerd? Wel knap hoor, zo veel afvallen! Ook al ging het dan met vallen en opstaan..quote:Op maandag 12 maart 2012 11:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, al 9jr niet meer
Ben toen eerst met een hongerdieet (avondeten en voor nood een pakje sultana bij me) 75kg afgevallen. Vervolgens kon ik vrij weinig meer eten om niet weer aan te komen, wat toen mislukte en ben weer naar 135kg gegaan.
Toen was ik er echt flauw van en ben gaan sporten, me gemeld in Slank en besloten me in te lezen in gezond eten en bewegen... Nu 115kg met nog net zoveel vet als toen ik 90 woog maar veel meer spiermassa.
Vind krachttraining vooral iets leuker om te doen dan cardioquote:Op maandag 12 maart 2012 11:33 schreef deerntie het volgende:
[..]
Dus je doet nu wat meer aan bodybuilding of lees ik dat verkeerd? Wel knap hoor, zo veel afvallen! Ook al ging het dan met vallen en opstaan..
Heb dat idd gedaan. Heb nu 3 volkorencrackers en neem dan na de afspraak gewoon 2 sneden brood ofzo. Nog meer eetmomenten met kleine beetjes...quote:Op maandag 12 maart 2012 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
Da's geen vervuiling hoor v1z0r, da's inspiratie
Tink, kun je je lunch niet splitsen?
Dat heb ik met mijn 142 kg al. Ik kan het alleen maar beamenquote:Op maandag 12 maart 2012 11:01 schreef V1z0R het volgende:
Heel af en toe kon ik bij C&A nog iets vinden maar echt mooi stond het niet, en je wordt niet gelukkiger van zoveel moeite moeten doen...
I knowquote:
Ik ken iemand wiens lijfspreuk was: "Als je zo lekker kon koken als ik zou je ook te dik zijn" en die is ook wel op P van toepassingquote:
Geeft niet hoorquote:
Mogguh Isaquote:Op maandag 12 maart 2012 13:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken iemand wiens lijfspreuk was: "Als je zo lekker kon koken als ik zou je ook te dik zijn" en die is ook wel op P van toepassing(en de betreffende dame die dat andere altijd zei kookt vast nog steeds zo heel lekker, maar is op een gegeven moment ook heel veel afgevallen met vooral gezond eten en hardlopen)
quote:
Ontbijt-zequote:Op maandag 12 maart 2012 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eens een ontbijtje opsnorren.
In de cake zat sinaasappel en yoghurt. In de tiramisu cacao (super gezond)! En in de avondsnack zat ananas en banaan! Hoezo ongezond?quote:Op maandag 12 maart 2012 13:27 schreef PdeHoog het volgende:
Ontbijt-zeEn zo lekker als CF kan ik niet koken hoor, maar ik ben niet ontevreden en ik kan zelfs heel goed heel gezond koken
was alleen niet veel van te merken toen jij langs kwam
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
Da's geen vervuiling hoor v1z0r, da's inspiratie
Tink, kun je je lunch niet splitsen?
Maar je hebt nu wel de keuze gemaakt er iets aan te doen! En daar begint het bijquote:Op maandag 12 maart 2012 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn 142 kg al. Ik kan het alleen maar beamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Calcium helpt dus bij het verbranden van vet, en remt het opslaan er van in de cellen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:02 schreef Jarno het volgende:
Ik heb van het weekend in een opwelling 2 pakken vifit yoghurt drink meegenomen (geen idee waarom ik drink het nooit), nou drink ik over het algemeen weinig zuivel maar wat is nu het beste moment van de dag voor die dingen? 's Ochtends, 's avonds, voor of na het sporten? Roept u maar?
Weggooien doe ik natuurlijk niet.
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:57 schreef V1z0R het volgende:
Papaja door de kwark is heel lekker Isabeau!
En het bevat nogal wat calcium wat weer helpt bij het verbranden van vet!
[..]Thanks!
Jouw resultaat mag er trouwens ook wezen!
[..]
Maar je hebt nu wel de keuze gemaakt er iets aan te doen! En daar begint het bij
Had mijzelf voorgenomen om er 'goed' uit te zien in een t-shirt van een winkel (The Sting) waarbij de grootste maten er voor mij uitzagen als kinderkleding![]()
Heeft 2jr geduurd, maar wel geluktlookin good!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je bent dan ook wel lang denk ik?Ik zou zelf zeggen 's morgens of na het sporten, want het vult best aardigquote:Op maandag 12 maart 2012 15:02 schreef Jarno het volgende:
Ik heb van het weekend in een opwelling 2 pakken vifit yoghurt drink meegenomen (geen idee waarom ik drink het nooit), nou drink ik over het algemeen weinig zuivel maar wat is nu het beste moment van de dag voor die dingen? 's Ochtends, 's avonds, voor of na het sporten? Roept u maar?
Weggooien doe ik natuurlijk niet.
disclaimer
Dat is goed nieuws voor de weegschaal morgenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn 2,5 gratis kilo zijn toch wel vnl vocht... ik pis als een olifant vandaag
Beter toch?!quote:Op maandag 12 maart 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn 2,5 gratis kilo zijn toch wel vnl vocht... ik pis als een olifant vandaag
Heel gezond jaquote:Op maandag 12 maart 2012 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de cake zat sinaasappel en yoghurt. In de tiramisu cacao (super gezond)! En in de avondsnack zat ananas en banaan! Hoezo ongezond?(en bij het ontbijt zaten witte bonen in tomatensaus en eieren! en verse sinaasappelsap!)
Nu al niet meer? Waarom heb je dan ook geen zakje meegenomen maandagquote:(en heb je gezien dat mijn lievelingssnoep nú al niet meer verkocht wordt? en het is er maar eens per jaar voor Pasen en Pasen is nog heul ver weg)
* Isabeau zucht een beetje wanhopigquote:Op maandag 12 maart 2012 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
Nu al niet meer? Waarom heb je dan ook geen zakje meegenomen maandag
wat is het dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau zucht een beetje wanhopig
Ik had beter moeten weten! Het is elk jaar echt hetzelfde liedje. Meestal is dat specifieke paassnoep al een maand voor Pasen uitverkocht en niemand leert er van om er meer van in te gaan kopenIk heb nog hoop op de Jumbo want die had het vorig jaar ook het langst in de winkel. Dus daar moet ik nog langs deze week
Ja, van die praline-eitjes met zo'n harde buitenkant! Ik ben daar zo dol opquote:
de kruidvat verkoopt die krengen in een kilozakquote:Op maandag 12 maart 2012 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, van die praline-eitjes met zo'n harde buitenkant! Ik ben daar zo dol op
En 1x per jaar mag ik van mezelf zo'n zakje leegetenIs echt mijn lievelingssnoep.
Ze zitten meestal nog wel in zakjes gemengde eitjes, maar dat zijn er dan 1 tot 2 per zakje en dat is zo weinig(en dan zitten er ook doodgewone chocoladeeitjes in verder)
Dat dacht ik alquote:
Ik ga volgend jaar zodra de eitjes binnen zijn álle zakjes bij de Hema opkopen!quote:
Niks mis met gebakken aardappeltjes, als je dat maar niet elke dag doet en ze bakt in de goede vetten *ik gebruik vloeibare Becel light... mijn schoonmoeder roomboter*quote:Op maandag 12 maart 2012 15:31 schreef Jarno het volgende:
Ik doe ff een appeltje..
Vanavond gebakken aardappeltjes (jaja foei, bite me!), ik denk iets van boontjes en een tartaartje erbij.
Nou ik zou gewoon bij de eerste beginne maar goed dta is mijn mneing whehehehehequote:Op maandag 12 maart 2012 15:41 schreef Angelic_Rose het volgende:
En er moet bij mij denk ik zo'n 30 kilo af. Sjonge ik schaam me kapot.
wtf?! Wat voor bijeenkomst is dat danquote:Op maandag 12 maart 2012 17:16 schreef Selestha het volgende:
Dan kom je op een bijeenkomst waar je niemand kent; en de eerste die je aanspreekt zegt in plaats van ''hallo''; ''ZO, ZOU JIJ NIET EENS GAAN AFVALLEN?''Leuke introductie!
Wtf, wat zei jij? Ik zou denk ik niet eens iets kunnen zeggen op zo'n moment maar me gewoon omdraaien en weglopen omdat ik zo iemand de aandacht niet waard vind. En ook omdat er volgens mij niet eens een passene reactie is op zo'n opmerking. Ik zit me gewoon pissig te maken hierquote:Op maandag 12 maart 2012 17:16 schreef Selestha het volgende:
Dan kom je op een bijeenkomst waar je niemand kent; en de eerste die je aanspreekt zegt in plaats van ''hallo''; ''ZO, ZOU JIJ NIET EENS GAAN AFVALLEN?''Leuke introductie!
Goed bezigquote:Op maandag 12 maart 2012 15:13 schreef Angelic_Rose het volgende:
Maar ik ga doorzetten, 3 keer in de week hardlopen, en we hebben niks geen snaaizooi meer in huis.
Het zal rustig moeten worden opgebouwd want ik heb niet de illusie dat ik binnen een maand de marathon kan lopen. Maar ik doe mijn best en ben er ook trots op dat ik dan toch eindelijk de stap genomen heb.
Als ik al snaai is het tegenwoordig op mijn werkquote:Op maandag 12 maart 2012 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
Hier minder goed bezigZit ff op kantoor een paar uurtjes en weer volop aan die vieze zoete Wiener Melange
En waarom? Geen idee
Ik ging naar een ''dreamtime healing'' meditatie, dus dit verwachtte ik niet te horenquote:Op maandag 12 maart 2012 17:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wtf?! Wat voor bijeenkomst is dat dan
Ik stamelde ''dat doe ik al''quote:Op maandag 12 maart 2012 17:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wtf, wat zei jij? Ik zou denk ik niet eens iets kunnen zeggen op zo'n moment maar me gewoon omdraaien en weglopen omdat ik zo iemand de aandacht niet waard vind. En ook omdat er volgens mij niet eens een passene reactie is op zo'n opmerking. Ik zit me gewoon pissig te maken hier.
quote:Op maandag 12 maart 2012 17:28 schreef Selestha het volgende:
Ik ging naar een ''dreamtime healing'' meditatie, dus dit verwachtte ik niet te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |