abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108902193
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei ( nog nader te bepalen
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks:

Silmarwen

Deerntie:

Selestha:

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_108902202
Potver :o Gooide ik hem gewoon dicht :o :@ Zal het nooit meer doen :@
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_108902268
Zo, net maar even extra sit-ups en andere matoefeningen gedaan ter compensatie van gisteren. Het was niet helemaal goed gegaan met het avondeten en toen hebben we maar Grieks gehaald. Echt super lekker dus wat dat betreft was het niet zo erg. Alle andere afhaal meuk lusten we tegenwoordig niet meer. Maar het was natuurlijk niet helemaal verantwoord enzo.... :{ .

Gisteren 2321 kcal (nog net onder onderhoud, wat een wonder!):
O: Yoghurt met muesli
T: Niets. Daar begon het probleem dus |:(
L: 2 bruine wentelteefjes met halvajam
T: Vitalinea chocolademousse, halve komkommer, 3 zuurtjes
A: Stukje mousaka, klein beetje giros, halve gehaktschijfdinges, pita met een berg salade, te veel tzaziki
T: Raket

Vandaag:
O: yoghurt met muesli
S: 2 miles, 50 ab crunches
T: 3 maiswafels, glas tomatensap
L: Bruin met kaas en ajvar, bruin met philadelphia en ruccola
T: Fruit, ligt er aan wat de Turk voor lekkers heeft. Opkikker.
A: My first paella (niet uit een potje :P )
T: Zoute sticks
Spoilers!
pi_108902593
Damn wat gaan jullie snel :D hebben jullie allemaal al weekend ofzo?
pi_108902604
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:19 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Hoe weet je dit bij voorbaat? Je kan zoveeeel kanten ermee uit, van docent tot muziek schrijven voor reclames tot studiomuzikant :)

Maargoed, zijn jou keuzes, ga me dr ook niet mee bemoeien ;)
Omdat ik zekerheid nodig heb, ik wil voor een vak leren waarvan ik weet wat het word. En logopedie lijkt me een geweldig beroep.
Daarbij wil ik mijn hobby een hobby houden ;)
(en ik heb er een hekel aan om voor mensen te spelen. Muziek maak ik voor mezelf, muziek maak ik omdat mijn emoties me in de weg zitten of omdat ik wil creëren, om het heel aanstellerig te zeggen: muziek ben ik en ik verkoop mezelf niet :') zo voelt het echt, alleen ga ik eerder dood dan ik het hardop zeg).
pi_108902642
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef Sarabi het volgende:
Studenten hebben veel vrije tijd, al moet ik nu oefenen, maar mijn huisgenoot ligt met migraine op bed.
pi_108903006
quote:
Jups. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_108903121
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Omdat ik zekerheid nodig heb, ik wil voor een vak leren waarvan ik weet wat het word. En logopedie lijkt me een geweldig beroep.
(en ik heb er een hekel aan om voor mensen te spelen. Muziek maak ik voor mezelf, muziek maak ik omdat mijn emoties me in de weg zitten of omdat ik wil creëren, om het heel aanstellerig te zeggen: muziek ben ik en ik verkoop mezelf niet :') zo voelt het echt, alleen ga ik eerder dood dan ik het hardop zeg).
Naja dat heb ik met mijn schilderijen ook, die verkoop ik niet tenzij in opdracht gemaakt. Maar dat is mijn beroep ook niet, hoewel ik wel autonoom kunstenaar kon worden met de opleiding.

[/offtopic]
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:51:04 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108903293
Zo, even mijn 2 nette broeken ingenomen, die waren nog van5- 10 kg terug en dat zat vorige week toch lelijk als een.hobbezak. ;)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:52:10 #10
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_108903335
*O*
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_108903914
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

*;

Mooie gedachtengang hoor ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108904045
Mag ik ook een keer zweverig zijn ;)
pi_108904078
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, even mijn 2 nette broeken ingenomen, die waren nog van5- 10 kg terug en dat zat vorige week toch lelijk als een.hobbezak. ;)
_O_
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:10:20 #14
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108904159
quote:
neuh.. was het maar zo'n feest..
het zijn mijn "virtuele sigaretjes " :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:11:05 #15
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108904213
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:46 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Naja dat heb ik met mijn schilderijen ook, die verkoop ik niet tenzij in opdracht gemaakt. Maar dat is mijn beroep ook niet, hoewel ik wel autonoom kunstenaar kon worden met de opleiding.

[/offtopic]
wat voor soort schilderijen maak je?? :o
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:16:20 #16
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_108904441
CoTS Toch een heel mooi compliment! Moet goed zijn voor je zelf vetrouwen!
BE *O* Dat vind ik echt heel knap. Ik had ze denk ik opgegeten. :%

Net in slaap gevallen voor anderhalf uur. Was niet de bedoeling. :+

O: Havermout + thee
T: Koffie en niets... Oops
L: 1 tosti + 3 knakworstjes. :+ + glas melk
T: Plakje ontbijt koek + thee
D: Visjes + bonduel blikje gemengde groente + sla (zo'n alles door elkaar sla met wortels enzo) met zelfgemaakte dressing (beetje azijn, beetje Worcestershire sauce, beetje peper en zout, olijfolie en mespuntje Colemans mosterd poeder) + aardappelpurree
S: Kickfun
T: Bakje magere yoghurt + grote mok thee (of een glas wijn. :D)

Bleh ben echt moe vandaag, geen idee waarom!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 15:15:35 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108906631
Straks ga ik alles terug lezen, maar wilde even melden dat ik laminaat en andere meuk gesleept heb en al de hele dag aan 't klussen ben :) dagdag kCal's!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 15:45:18 #18
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108907627
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 15:15 schreef Tink89 het volgende:
Straks ga ik alles terug lezen, maar wilde even melden dat ik laminaat en andere meuk gesleept heb en al de hele dag aan 't klussen ben :) dagdag kCal's!
^O^
pi_108907955
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]

neuh.. was het maar zo'n feest..
het zijn mijn "virtuele sigaretjes " :P
Is wel een stuk gezonder :D
pi_108908356
Ha kwam iemand tegen die me al poosje niet had gezien , Jeroen ben je afgevallen ? *O*
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_108908743
Ik heb trouwens een vraagje... volgens de psycholoog die ik heb gesproken (en vaker ga spreken) volstaat fruit niet als tussendoortje en moet daar iets bij als biscuitje/koekje/yoghurt/what-ever, maar klopt dat o.O?
pi_108908824
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje... volgens de psycholoog die ik heb gesproken (en vaker ga spreken) volstaat fruit niet als tussendoortje en moet daar iets bij als biscuitje/koekje/yoghurt/what-ever, maar klopt dat o.O?
Ja ik moet ook altijd iets van ontbijtkoek ofzo bij mn fruit van mn dietist :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 16:42:18 #23
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108909434
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:22 schreef Joene het volgende:

[..]

Ja ik moet ook altijd iets van ontbijtkoek ofzo bij mn fruit van mn dietist :)
Hier hetzelfde... kwark met fruit mag wel :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:07:24 #24
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_108910328
fruit alleen kan je een "appeldipje" opleveren. maar biscuit of ontbijtkoek maakt dan niet zoveel uit, dat is ook suiker en witmeel...
Kwak
pi_108910399
Ik heb wel een keer iets gelezen over fruit(suikers) combineren met wat eiwit (kwark, paar nootjes), maar ontbijtkoek of iets dergelijks lijkt me ook wat dubbelop?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:21:49 #26
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_108910778
ik heb een voorbeelddagmenu gekregen, maar daarin is vooral uitgegaan van wat ik normaal eet, geen nieuwe dingen, dat verbaast me.
ik zal 'm ff posten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor de mensen die ook voorbeelddagmenu's hebben, komt dit een beetje overeen? :?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_108910859
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:21 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een voorbeelddagmenu gekregen, maar daarin is vooral uitgegaan van wat ik normaal eet, geen nieuwe dingen, dat verbaast me.
ik zal 'm ff posten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor de mensen die ook voorbeelddagmenu's hebben, komt dit een beetje overeen? :?
Ongeveer wat ook mijn lijst is hoor , alleen mijn ontbijt bestaat ook uit boterhammen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:25:50 #28
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108910885
@mirjam dat lijkt idd een beetje op mijn voorbeeld menu.. Ik zal eens kijken of ik het nog in mijn mail heb staan
Be happy with the little things in life
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:26:03 #29
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_108910892
quote:
8s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:25 schreef Joene het volgende:

[..]

Ongeveer wat ook mijn lijst is hoor , alleen mijn ontbijt bestaat ook uit boterhammen.
niet zo boos kijken hoor :D
ok, prima, ga ik me hier voorlopig aan houden, ben benieuwd, het is wat ik al deed :')
pi_108911181
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:26 schreef Mirjam het volgende:

[..]

niet zo boos kijken hoor :D
ok, prima, ga ik me hier voorlopig aan houden, ben benieuwd, het is wat ik al deed :')
Oh dat is mn standaard PI omdat ik altijd nors overkom ofzo :D
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:43:29 #31
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108913102
Ik kan het lijstje niet vinden, staat nog ergens op de mailserver

Zo lijstje van vandaag lukt redelijk, heb alleen de kiwi's niet tussendoor gedaan, dus die neem ik straks nog..
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:20:36 #32
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108917133
Ik begin te merken dat ik aardig zuivelverslaafd ben. Dat had mijn moeder vroeger nooit kunnen voorspellen. Ik probeer nu maar 1 beker melk tijdens het avondeten te drinken maar dat valt flink tegen. En als ik een smoothie maak, neem ik geen karnemelk bij de lunch. Ik denk er aan om morgen maar eens magere melk te kopen, weet iemand of dat te drinken is?
Spoilers!
pi_108917466
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begin te merken dat ik aardig zuivelverslaafd ben. Dat had mijn moeder vroeger nooit kunnen voorspellen. Ik probeer nu maar 1 beker melk tijdens het avondeten te drinken maar dat valt flink tegen. En als ik een smoothie maak, neem ik geen karnemelk bij de lunch. Ik denk er aan om morgen maar eens magere melk te kopen, weet iemand of dat te drinken is?
Ik drink altijd magere melk en het smaakt goed :)
(naja... als ik melk drink dan)
pi_108917489
Hmmmmmmm fles wijn 1.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_108919340
Zo, ik ben ook weer bijgelezen..

Ik heb me toch een partij spierpijn van gisteren, ik loop gewoon te strompelen! Verder drukke dag gehad, maar de week zit erop, volgende week hopelijk weer een beetje in het "normale" ritme terug.
pi_108919626
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk er aan om morgen maar eens magere melk te kopen, weet iemand of dat te drinken is?
Ik drink het al heel lang, af en toe afgewisseld met halfvolle melk. Halfvol is lekkerder, maar met mager heb ik ook geen problemen. De meeste mensen vinden het smerig.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:09:30 #37
54772 Silmarwen
pi_108919756
Zo lesje Kickfun gehad.
Wel leuk waren allemaal andere instructeurs bij deze keer. Zumba docente, Bodybalance docente en een andere Kickfun docent. Die van Zumba en Bodybalance waren wel geinig, heel danspasserig. :+

Leuke les, ben wel op nu!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:32:49 #38
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108920863
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:05 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Ik drink het al heel lang, af en toe afgewisseld met halfvolle melk. Halfvol is lekkerder, maar met mager heb ik ook geen problemen. De meeste mensen vinden het smerig.
Ik ga het maar eens proberen dan. Ik vind de minimaal 100 kcal van halfvolle melk opgeteld bij iedere avondmaaltijd eigenlijk te veel.
Spoilers!
pi_108922509
Wens me morgen succes ;) Ik moet een hele boel bakken en hapjes maken en gezellig mee-eten omdat het mijn feest is en ik dan los mag. O.... ja en ik lunch met mijn beste vriendin en heb een gezellig ontbijt met mijn vriend.

Onder het motto, als je zondigt moet je het goed doen ;)
pi_108931795
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wens me morgen succes ;) Ik moet een hele boel bakken en hapjes maken en gezellig mee-eten omdat het mijn feest is en ik dan los mag. O.... ja en ik lunch met mijn beste vriendin en heb een gezellig ontbijt met mijn vriend.

Onder het motto, als je zondigt moet je het goed doen ;)
Veel plezier :)
  zaterdag 10 maart 2012 @ 07:48:06 #41
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108931880
En we gaan weer verder met verven...

Gisteravond bij paardrijden heerlijk gegaloppeerd, was kapot na de les. Ben benieuwd wat deze paar weken intensiefe fysieke inspanning gaan opleveren.

Xx
  zaterdag 10 maart 2012 @ 08:15:42 #42
54772 Silmarwen
pi_108931957
Vandaag grote schoonmaak oude huis van mijn ouders met spierpijn. :(

Hopelijk een gezonde lunch.
pi_108932019
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 08:15 schreef Silmarwen het volgende:
Vandaag grote schoonmaak oude huis van mijn ouders met spierpijn. :(

Hopelijk een gezonde lunch.
Als je dat zeker wilt weten moet je zelf ook dingen meebrengen ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108932224
Och jee, net een práchtige nieuwe broek op mijn werk gekregen die echt geweldig goed zit (door een kleermaker op maat gemaakt). Ik heb toen mijn buik bij het passen zoveel mogelijk ingehouden en nu zit hij als gegoten. Maar ik wil nog 30 kilo afvallen _O-
pi_108932320
@Isabeau: ik zou zeggen geniet zo lang als het kan van die broek ;)
pi_108932352
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
@Isabeau: ik zou zeggen geniet zo lang als het kan van die broek ;)
:Y en ik vind de pijpen wat te smal voor mijn dikke bovenbenen en heupen (altijd het probleem bij broeken voor mij), dus daar kan nog héél veel af *) En gelukkig heeft deze broek lusjes voor een riem. De vorige broek had dat niet en als ik die zou dragen zonder riem zou hij bij elke stap op mijn enkels liggen. Ik heb het met bretels geprobeerd, maar ook dat was echt geen gezicht, dus droeg ik mijn eigen kleren maar.
pi_108932506
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 09:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y en ik vind de pijpen wat te smal voor mijn dikke bovenbenen en heupen (altijd het probleem bij broeken voor mij), dus daar kan nog héél veel af *) En gelukkig heeft deze broek lusjes voor een riem. De vorige broek had dat niet en als ik die zou dragen zonder riem zou hij bij elke stap op mijn enkels liggen. Ik heb het met bretels geprobeerd, maar ook dat was echt geen gezicht, dus droeg ik mijn eigen kleren maar.
Hahahahahaha, dat probleem ken ik. Zelf heb ik geen riem en ik heb een hekel aan riemen, dus als ik een broek draag heb ik meestal mijn duimen in de lusjes (vergeet altijd dat hij te groot is, maar eerst had ik een te krappe 48 en ik weet niet wat ik nu heb, maar het is te groot, veel te groot). Ik ben toch een gigantische tomboy

(en nee, als ik geen broek draag, draag ik meestal jurken of rokken met leggings, die inmiddels ook slobberen)
pi_108933584
Ik wil ook slobberende kleren :{ .

Na 8 dagen kcals tellen kan ik denk ik zeker zijn van de 5 ons die er nu af is *O* . Eindelijk weer een doorbraak. En nu hopen dat het doorzet. Ik moet zeggen dat ik wel een beetje obsessed raak door die calorieën, ik heb er nu zelfs over gedroomd. Niet zozeer over voedingsmiddelen maar meer over het invullen van de app |:( . Ik blijf er toch maar mee door gaan. Ik heb vrij veel nodig op een dag en dan zit ik veel te snel over je max heen als ik niet oplet. Al heb ik gisterenavond expres nog wat moeten eten omdat ik nog te weinig op had.

Gisteren, 1769 kcal
O: yoghurt, muesli
S: 2 miles, 50 crunches
T: 3 maiswafels, glas tomatensap
L: bruin kaas/ajvar/rucola, bruin philadelphia/rucola
T: Peijnenburg tussendoor, 1 cafe noir, opkikker, appel
A: paella (moet een beter recept vinden!), beker melk
T: snack a jacks, optimel yoghurt

Vandaag zal zo'n beetje hetzelfde zijn.
Spoilers!
pi_108939603
Luiiiiiiiiiiiiii weekend! Heerlijk!

Gisteren bij een vriendin gegeten, heerlijk en veel te veel, dieettechnisch dan toch.

Vanmorgen ontbijt idem-dito.

Nu weer netjes in de pas!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_108939664
Volgens mij fokt iedereen hier vooral vanaf het werk en zaterdag = computervrije dag :D
pi_108939768
Ik baal van mijzelf. Ik ben mezelf voorbij gelopen. Letterlijk. Ik had de wandelvibe ineens helemaal te pakken en nu heb ik mijn voeten slecht verzorgd en stuk gelopen en nu moet ik weer lang wachten tot ze het weer doen :(

Zo dom :(
  Licht Ontvlambaar zaterdag 10 maart 2012 @ 15:02:30 #52
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108939770
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij fokt iedereen hier vooral vanaf het werk en zaterdag = computervrije dag :D
O-)

Ikea hier vandaag, fotolijstjes gehaald voor de schoolfoto's van dochter en geluncht, maar ik kreeg het niet op :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_108939779
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 15:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik baal van mijzelf. Ik ben mezelf voorbij gelopen. Letterlijk. Ik had de wandelvibe ineens helemaal te pakken en nu heb ik mijn voeten slecht verzorgd en stuk gelopen en nu moet ik weer lang wachten tot ze het weer doen :(

Zo dom :(
:o wat jammer. Wat is er aan de hand met je voeten dan? Blaren of zo?
pi_108939795
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 15:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o wat jammer. Wat is er aan de hand met je voeten dan? Blaren of zo?
Het begon als blaartjes, toen dacht ik "als ik ze negeer gaan ze vast wel weg" :')

Want dat werkt namelijk ALTIJD :')

Dus nu zijn het wondjes ja.
pi_108939818
aye, van die kleine pijnlijke open wondjes? -O- Niet tof! Maar je kan er nog wel een blarenpleiser over plakken, dan heb je er veel minder last van :Y
pi_108939916
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 15:04 schreef Isabeau het volgende:
aye, van die kleine pijnlijke open wondjes? -O- Niet tof! Maar je kan er nog wel een blarenpleiser over plakken, dan heb je er veel minder last van :Y
Uhu.

Die blarenpleisters werken niet echt voor me. Tenmiste niet om alsnog echt ver te kunnen lopen. Wel voor het dagelijks geloop, maar dat lukt zonder ook wel en dan geneest het veel sneller.

Dus ik moet het gewoon even uitzitten en ondertussen de boel goed verzorgen. Hopelijk kunnen ze er na dit weekend weer tegenaan :)
  Licht Ontvlambaar zaterdag 10 maart 2012 @ 15:41:34 #57
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108940743
Insmeren met betadinezalf en pleister erover... Volgende keer de plekken met dunne pleistertape afplakken voor je gaat lopen. En mocht je toch nog een blaar krijgen, dan met gesteriliseerde naald inprikken en goed leegdrukken. Daarna weer betadinezalf en pleister erop... Werkte voor mij altijd goed in Nijmegen :)
pi_108940848
Ik ken alle tips en truuks :Y

Heb er al heel mn leven mee te kampen en zal daarom ook nooit zo iets geks als "Nijmegen" doen :D

Ik ben nu voorbij een bepaald punt en dan zit er maar 1 ding op. Afwachten tot het is genezen.

SPOILER
  Licht Ontvlambaar zaterdag 10 maart 2012 @ 15:49:54 #59
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108940946
Mwoah, het ontsmet wel zo ;) wat voor sokken heb je? Ik had veel profijt van cooldown van Falke.
pi_108940990
Ik heb nu gewone Hema sokken omdat ik de laatste tijd vrij weinig last heb. Maar echt absurd veel gelopen vorige week en de eerste signalen genegeerd.

Weer even met mn neus op de feiten gedrukt!
pi_108941193
Sodawater is helemaal niet zo goed ;) Dat maakt de celvernieuwing stuk. Zoutwater: dat is wel goed.
pi_108941223
Ach, mn voeten zitten er nog steeds aan!
pi_108941594
soda is toch een zout?

Vanavond alleen eten, nog even bedenken wat ik ga maken? Waarschijnlijk een clubsandwich met soeppie :)
pi_108941979
Zo, nu tot 19 Maart vakantie! *O*

Ik heb t even heel druk gehad, en nu opeens zo veel terug lezen, ga ik niet redden. Maar ik post weer mee :)

Lijstje:
O: Volkorentoast met hummus en kipfilet, verse mango, gekookt eitje
M: Een bruin bolletje kaas en een appel
T: Rijstwafel met bosbessenjam
A: Penne al forno met smokey uien, mozzarella, basilicum en een héérlijke marinara saus :9
T: Chocoladevla (klein bakje) even vakantie vieren :)

S: 2 uur post bezorgen + 1 uur fietsen
  zaterdag 10 maart 2012 @ 16:44:29 #65
54772 Silmarwen
pi_108942392
O: Havermout + thee
T: Niets
L: Erwtensoep + 1 snee roggebrood + 1 snee bruin brood + 2 plakjes katenspek + koffie
T: Glas sinaasappelsap + blikje cola zero
D: Spaghetti met groente toegevoegd
T: Bakje magere yoghurt

Druk druk druk met schoonmaken, vloer slepen, auto's in en uit laden en beetje tijd vergeten en dus eten enzo.
pi_108943238
Ik heb ook moeilijke voeren, sommige mensen hebben dat blijkbaar gelijk in extremen :{ . Sinds een paar jaar krijg ik in de zomer ook blaren op de bal van mijn voet van 4x4 cm, die zijn echt pijnlijk.
Een tijdje terug was ik op MysteryLand/Decibel/whatever en ik zat echt na een kwartier al op de ehbo om mijn blaren in te laten tapen. Ik werd gegroet met de mededeling dat ik de rest van de dag nu wel vooruit zou kunnen. Ze wilden me niet geloven dat ik blaren op blaren kan krijgen en dat ik ze nog wel zou zien die dag. Ik ben daarna nog twee keer terug geweest. En toen moest de tape er weer af natuurlijk. Ik heb al weer helemaal zin in de zomer wat dit betreft :{w .
Spoilers!
pi_108944760
Zaterdag = computer vrije dag :Y
:D

lijstje voor vandaag:
O: eiwit shake
L: broodje carpacio :9~
S: rondbanjeren in de ikea :P
D: Koolvisstoofpotje :9~
T: bruinbrood met bruschetta, aioli en parmaham :9~

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:42:27 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108945573
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 14:58 schreef Isabeau het volgende:
:Y Heel veel werkontwijkend gedrag. :D

Vandaag veel de hort op geweest en me keurig gedragen qua eten. Moest net nog even langs de supermarkt en F. vroeg ik pringles mee wilde nemen voor hem, en ik heb voor mezelf niks! *O* En ik vind pringles vies, dus dat komt helemaal goed vanavond. Als ik echt trek heb neem ik wel een stuk augurk of komkommer ofzo. :Y
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:47:40 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108945717
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:13 schreef Barretje80 het volgende:
Zaterdag = computer vrije dag :Y

lijstje voor vandaag:
O: eiwit shake
L: broodje carpacio :9~
S: rondbanjeren in de ikea :P
D: Koolvisstoofpotje :9~
T: bruinbrood met bruschetta, aioli en parmaham :9~
*recept bewaart...

Wij eten strakjes deze: Zelfgemaakt stokbroodjes met gehakt, paprika en ui
Niet mega-mager, wel lekker en zonder E-nummer meuk. :)
pi_108946277
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*recept bewaart...

Wij eten strakjes deze: Zelfgemaakt stokbroodjes met gehakt, paprika en ui
Niet mega-mager, wel lekker en zonder E-nummer meuk. :)
lol da's een understatement :')
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:18:14 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108946493
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:10 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

lol da's een understatement :')
Nou ja, zo erg is het toch ook weer niet? Wit stokbrood en gehakt... De rest is groente en ketchup is toch ook niet supererg?
Ik maak ze zonder de cornflakes trouwens, want die vind ik sws vies.
pi_108946601
Wil niet zeuren hoor BE maar die E nummers zitten er gewoon in.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:30:59 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108946835
Barreltje, je eet de laatste paar dagen echt te weinig...

/weg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:34:02 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108946904
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
Wil niet zeuren hoor BE maar die E nummers zitten er gewoon in.
Alleen al door het 'wil niet zeuren hoor' klinkt het zo zeikerig en wijsneuzerig! :o :D
Maar enlighten me, want ik mis blijkbaar heel veel. :@
'BE, vlgs mij zitten er toch wel flink wat E-nummers in die je over het hoofd ziet, weet je dat?' klinkt al een stuk gezelliger. ;)

Hoewel ik snap dat ketchup niet zo heel puur is, evenmin als het brood en de geraspte kaas ook niet echt, maar de rest?
Ei, ui, paprika, gehakt, knoflook, worcestersauce? Ook niet goed?
pi_108946968
E nummers zitten inderdaad in de sauzen en het brood ;)
Oh en er misten wat smilies mbt het zeuren.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:38:10 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108947025
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:36 schreef Ml-etje het volgende:
E nummers zitten inderdaad in de sauzen en het brood ;)
Oh en er misten wat smilies mbt het zeuren.
Ja ok, zo ver was ik nog wel idd, maar ik bedoelde dat ik iig niet een of ander kant en klaar meukje of zakje kocht. :@
pi_108947280
Oh :D deed je dat normaal dan? En wat?

Brood zonder e nummers is verkrijgbaar maar dan is het vaak bio net als saus.
Worchester is te goed om te laten staan :P
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:50:26 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108947403
Nee, dat doe ik al heel veel langer niet meer. Maar vroegah haalde ik zoiets nog wel eens kant en klaar bij de slager en dan zit er vlgs mij veel meer meuk door, dus ik ben erg bij met dit recept wat ook nog eens superlekker is.

Sorry, het was gewoon mijn enthousiasme dat ik mezelf weer aardig op de rit lijk te hebben. :@
pi_108947481
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou ja, zo erg is het toch ook weer niet? Wit stokbrood en gehakt... De rest is groente en ketchup is toch ook niet supererg?
Ik maak ze zonder de cornflakes trouwens, want die vind ik sws vies.
Het ziet er echt heel erg vet uit op de foto's. En ik kan niet echt iets gezonds ontdekken (een hamburger bij de Mac bevat ook groente, betekend niet dat het gezond of light is ;) )
Je zegt 'niet mega-mager' maar het is gewoon vet, dat bedoelde ik dus met understatement. Betekent niet dat het niet lekker is, maar het blijft gewoon een vettig wit stokje(in ketchup zit trouwens evenveel suiker als cola :+ ).
pi_108947514
Oh de slager, ja best kans dat er dan wat meer roomboter enz door gaat.

Zelf maken is altijd goed ;) en helemaal geen E nummers is mission impossible.
pi_108947554
En het is weekend tenslotte
pi_108947592

LEAVE BE ALONE Y'ALL!!
pi_108947645
hahaha ik leg alleen uit wat ik met understatement bedoelde :P Het is zaterdag en dan mag een wat 'minder mager' hapje ook wel, ze zien er overigen wel erg lekker uit :9
  Licht Ontvlambaar zaterdag 10 maart 2012 @ 20:04:39 #84
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108947853
Gunst... Het is weekend liefjens :P

Mijn lijstje :')
O - krentenbol
T - latte machiato, koekje
L - Ikea balletjes, saus, jam, puree, ranja
T - 1 snickerdoodle, 2 koekjes, koffie verkeerd
D - 2 rolmopsen, 2 sneden witbrood, 1/2 boekweitpannenkoek
T - rode wijn, iets zouts

Vanavond bankhangen, voel me niet echt optimaal...

Planning voor morgen
Verse jus, koffie verkeerd, afbakbroodje met omelet
Stoofvlees, bietjes en aardappel
  zaterdag 10 maart 2012 @ 20:13:51 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108948168
:D Ik veeg net de laatste druppels vet van mijn kin. :o Baggervet idd!
Als ik gehakt rul laat ik iig het vet nog weglopen. Nu wordt dat allemaal geabsorbeerd door het brood. :o :D

Anyway... Erg lekker, en ik doe het niet dagelijks.

Forget what I said! O-)
Tx DP! *;
pi_108948214
* DancingPhoebe geeft BE een slobberkusje

SPOILER
pi_108948253
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
:D Ik veeg net de laatste druppels vet van mijn kin. :o Baggervet idd!
Als ik gehakt rul laat ik iig het vet nog weglopen. Nu wordt dat allemaal geabsorbeerd door het brood. :o :D

Anyway... Erg lekker, en ik doe het niet dagelijks.

Forget what I said! O-)
Tx DP! *;

SPOILER
pi_108948598
_O- overduidelijk weekend hier :P

In dat kader.. lasagne tussen de middag en mac als avondeten ehh ja gelukkig hebben we veel geshopt ofzo _O-
pi_108948936
Ha, actie hier, gezellig! Ik heb voor vanavond een orgasmisch lekkere muffin gekocht. Bovenop hebben ze een kuiltje gemaakt waar heel pure vloeibare chocola zit, kwijl. Ik heb me vandaag verder goed ingehouden dus het gaat net.

Jaren geleden hadden AH en Jumbo een dropsoort de Robs Drop salmiak heette. Nooit meer kunnen vinden tot vandaag. AH heeft hem in haar eigen assortiment als suikervrije drop dus lekker maar 28 kcal per 3 stuks. Mooie vervanging voor de dropballen. Die at ik omdat ik er lang mee doe en mijn zoete moment zo lekker lang duurt. Ik ben ererg gelukkig mee, kan t alleen niet in smileys uiten want mobiel ;).
Spoilers!
pi_108955304
Mijn dieethersenen hebben het overgenomen bij mij }:|
Ik had eten met patatjes gepland voor morgen. Ben ik ze vergeten mee te nemen uit de supermarkt!
Mijn vriend: dan maken we ze toch zelf?
Er zijn geen aardappels meer :')

En ik had me er zo op verheugd!

En zoals èlk jaar zijn mijn lievelingspaaseitjes RUIM voor Pasen allemaal uitverkocht bij de Hema en de supermarkten in mijn buurt verkopen het nooit. En ook daar had ik me op verheugd; dus ik heb geklaagd bij de klantenservice dat ze al jaren achter elkaar geen geld willen verdienen ;') Na de Pasen kunnen ze de vieze paaseitjes niet aan de straatstenen kwijt, maar deze zijn een week na het neerzetten van de Paasshit al uitverkocht en komen dan niet weer :(
pi_108955559
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Mijn dieethersenen hebben het overgenomen bij mij }:|
Ik had eten met patatjes gepland voor morgen. Ben ik ze vergeten mee te nemen uit de supermarkt!
Mijn vriend: dan maken we ze toch zelf?
Er zijn geen aardappels meer :')

En ik had me er zo op verheugd!

En zoals èlk jaar zijn mijn lievelingspaaseitjes RUIM voor Pasen allemaal uitverkocht bij de Hema en de supermarkten in mijn buurt verkopen het nooit. En ook daar had ik me op verheugd; dus ik heb geklaagd bij de klantenservice dat ze al jaren achter elkaar geen geld willen verdienen ;') Na de Pasen kunnen ze de vieze paaseitjes niet aan de straatstenen kwijt, maar deze zijn een week na het neerzetten van de Paasshit al uitverkocht en komen dan niet weer :(
Zijn er bij jou geen supermarkten op zondag open? En anders halen in de friture :D Of snackbar, het is maar waar je vandaan komt
pi_108955593
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:44 schreef Audreyoot het volgende:
Zijn er bij jou geen supermarkten op zondag open? En anders halen in de friture :D Of snackbar, het is maar waar je vandaan komt
Nee, natuurlijk geen supermarkten open anders had ik gedacht: dat haal ik morgen even :P

En snackbar patat, yuck! :D Maar is op zich wel een soort van oplossing.
pi_108955819
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk geen supermarkten open anders had ik gedacht: dat haal ik morgen even :P

En snackbar patat, yuck! :D Maar is op zich wel een soort van oplossing.
haha raar hier is echt elke zondag de AH en de plus open en ik woon echt in een gat :)
pi_108955835
De gemeenteraad hier is vooral CDA en SGP ;)
pi_108955869
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:54 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

haha raar hier is echt elke zondag de AH en de plus open en ik woon echt in een gat :)
"

Maar de christelijke medemensen kunnen open winkels niet handelen :')
pi_108955881
Er is hier een babywinkel waarvan de website op zondag dicht is. Not kidding you.
pi_108955903
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:56 schreef Isabeau het volgende:
Er is hier een babywinkel waarvan de website op zondag dicht is. Not kidding you.
Collegestyle enz. idem

Anyways, bed :W Truste!
pi_108955926
Slaap lekker! :W IK mag nog een nachtje werken *O*
Schijn je ook dik van te worden, nachtdiensten doen.
  zondag 11 maart 2012 @ 07:43:44 #99
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108960796
Goeiemorgen lieverds!

Hier werden het gisteren wel frietjes... Ik was echt kapot van het klussen en vriendjelief ook en we vonden dat we het verdiend hadden. Heb er flink buikpijn van gehad, dus denk net dat we dat snel nog een keer doen.

Vanavond hoe dan ook soep met een ciabatta, eerst nog even 100 m2 muur verven. Toedeloe!

Xx
  zondag 11 maart 2012 @ 08:23:05 #100
54772 Silmarwen
pi_108960922
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:54 schreef Isabeau het volgende:
De gemeenteraad hier is vooral CDA en SGP ;)
Same hier. We hebben sinds kort in de buurt gemeente een C1000 die open is van 16:00 tot 18:30. :')

Zo naar de Bodybalance. *O*
pi_108960927
Pfff, ik vind tot 12 uur moeten wachten al zo'n ramp!!
  zondag 11 maart 2012 @ 08:26:08 #102
54772 Silmarwen
pi_108960930
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 08:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pfff, ik vind tot 12 uur moeten wachten al zo'n ramp!!
We woonde hiervoor in Leiden, daarvoor in Amsterdam. In Amsterdam was ik in het weekend echt niet wakker VOOR 12 uur. :D dus daar was het nooit een probleem. In Leiden ook gewoon winkels open op zondag.

Tis hier nooit open op zondag, ook niet voor Kerst/Sinterklaas. Ze hebben het hier ooit 1 keer geprobeerd, toen waren er iets van 4 of 5 winkels open. :')

En dan woon ik nog bang-in-the-middle Randstad. Wel stukje biblebelt. We hebben hier een coalitie van CDA/CU/SGP.
pi_108960946
Ontwijken we bewust het noemen van de daadwerkelijke woonplaats? :D
  zondag 11 maart 2012 @ 08:30:55 #104
54772 Silmarwen
pi_108960949
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 08:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ontwijken we bewust het noemen van de daadwerkelijke woonplaats? :D
Nou ja, tis zo'n piepklein durpje. :+ Dus ja. :D
pi_108960962
:D Mgih ok *O*

Zal ik eens uit bed? En een yoga-DVDtje opzetten? Of zal ik de yoga-DVD gewoon in bed opzetten?

Ik hoop vandaag ook nog tot wandelen te komen, maar dat is afhankelijk van mijn voet en hoe die aanvoelen na voetenbadje #388....

En ik ga zo een omelet met erwtjes en pepertjes maken *O*

En misschien heb ik ook nog tuinbonen in de vriezer en mik ik die er ook in. En als ik nog iets anders tegenkom (nietzijnde gehaktbal of bosbes) gooi ik dat er ook in *O* gnomgnomgnogm!
pi_108961460
Mghi, ik heb de yoga opgezet en het de halve DVD volgehouden :') Dat is dus 15 minuten :')

Gihihih *O*
pi_108961723
Goeiemorgen!

Hier is er ook geen supermarkt open op zondag, dichtsbijzijnde is denk ik Rolde, dan Groningen... Maar daar ga ik dan ook niet voor rijden op zondag, dan heb ik maar pech gehad.

Het weer ziet er hier ok uit, dus ik ga zo anderhalf uur skaten. Doet gelijk de port en andere lekkernijen van het jaren 80 feestje van gisteravond teniet hoop ik..
  zondag 11 maart 2012 @ 10:39:24 #108
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108962020
Hier is het geloof ik eens in de maand koopzondag. Maar er is wel een AH to Go op het station vlakbij in case of emergency. Heb het nog nooit nodig gehad, ik vergeet eigenlijk nooit iets gelukkig.

Vandaag was er weer 3 ons af *O* . Ik heb vannacht trouwens flink last gehad van het Grieks van donderdag. Ik kan echt niet op kantoor gaan werken ofzo hoor met deze darmen. Ik lijk wel een bouwvakker :% .
Spoilers!
  zondag 11 maart 2012 @ 10:53:13 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108962204
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:56 schreef Isabeau het volgende:
Bij ons ook! Ander filiaal. ;) :D
  zondag 11 maart 2012 @ 11:04:53 #110
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108962348
Ik woonde in een dorp waar het zwembad op zondag gesloten werd toen er een SGP burgemeester aangesteld werd. En toen verbood deze fijne meneer ook nog eens de Sinterklaas intocht omdat dat verheerlijking van iemand anders dan god zou zijn. En hij heeft geprobeerd om de kroegen op zaterdagavond voor 12 uur dicht te krijgen. Ik ben zo blij dat ik in een stad woon. Al moet ik zeggen dat we wel weer een dorp op gaan zoeken over een paar jaar. Maar dan een dorp dat aangesloten is op de 21e eeuw. Met glasvezel.
Spoilers!
  zondag 11 maart 2012 @ 11:10:24 #111
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108962420
Voor een zaterdag is het gisteren prima gegaan, 1830 kcal:
S: 2 miles
T: 3 maiswafels, tomatensap
S: woonkamer, keuken, toilet schoongemaakt
L: Bruin met kaas/ajvar, bruin met philadelphia.rucola
T: paar suikervrije dropjes
A: gebakken krieltjes met beetje mayo, 6 groenteballetjes met chilisaus, grote salade met walnoot en blauwe kaas
T: orgasmische chocobrownie

Vandaag is mijn sportvrije dag en ik heb het sowieso te druk. Vanavond hebben we lekker hamburgers op het menu staan :Y) .
Spoilers!
pi_108962471
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben zo blij dat ik in een stad woon.
En ik ga er _nooit_ meer weg O+
  zondag 11 maart 2012 @ 11:18:31 #113
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108962527
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En ik ga er _nooit_ meer weg O+
Ik wil naast een stad wonen, lijkt me ideaal.
Spoilers!
pi_108962577
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik wil naast een stad wonen, lijkt me ideaal.
Is het toch niet echt. (Voor mij.) Ik heb heel lang in een buitenwijk van een grote stad gewoond. Dan woon je dus net zo min in de stad als wanneer je in een dorp ernaast woont :)

Nu de eerste schil buiten het centrum. 10 minuten lopen, 5 fietsen, 3 metrohaltes, tientje met de taxi O+

Ik hou dr zo van O+
  zondag 11 maart 2012 @ 11:25:06 #115
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_108962650
Vrijdag bij de huisarts geweest en blijkt dat ik veel te langzaam afval. Ze heeft me een verwijsbrief gegeven voor het obesitas centrum in Leeuwarden. Het ziet er dus naar uit dat ik een maagbandje ga krijgen. Liefste val ik gewoon op een normale manier af maar mijn gezondheid komt in gevaar dus dat gaat te langzaam. Zelf zou ik liever een maagballon dan een maagbandje willen omdat de ballen met een klein roesje via de slokdarm wordt geplaatst en het bandje moet operatief. Maar een ballon wordt meestal niet vergoed.

Maar ik blijf tot ik geholpen word wel gewoon lijnen, elke gram die er op een normale manier af gaat is mooi meegenomen.

22 maart moet ik naar het MCL voor de intake.
  zondag 11 maart 2012 @ 11:27:17 #116
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108962706
Heeft de HA ook aangegeven hoe het komt dat je te weinig afvalt?
Spoilers!
  zondag 11 maart 2012 @ 11:30:59 #117
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_108962795
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft de HA ook aangegeven hoe het komt dat je te weinig afvalt?
Het heeft te maken met mijn schildklier. Die werkte eerst te langzaam, nu wel weer goed. Maar mijn gewicht blijft telkens stabiel ookal eet ik anders dan voorheen. Volgens de huisarts moet ik minder eten, maar dan heb ik de hele dag honger en ben ik misselijk. Vandaar dat ze mij voor een intake naar het MCL verwijst. 100% zeker is natuurlijk nog niet dat ik een maagbandje krijg, maar heb een BMI van 47 en ben constant snel moe en problemen met m`n longen.
  Licht Ontvlambaar zondag 11 maart 2012 @ 11:37:28 #118
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108962934
Zondagmorgen, verse jus, koffie verkeerd, eitje O+
  zondag 11 maart 2012 @ 11:44:41 #119
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_108963157
Vandaag voor het eerst chili maken zonder kidneybonen uit blik maar met droge kidneybonen die eerst 8 uur hebben liggen weken in water. Ben benieuwd of het ook lekkerder is.
  zondag 11 maart 2012 @ 11:48:17 #120
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108963240
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:30 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Het heeft te maken met mijn schildklier. Die werkte eerst te langzaam, nu wel weer goed. Maar mijn gewicht blijft telkens stabiel ookal eet ik anders dan voorheen. Volgens de huisarts moet ik minder eten, maar dan heb ik de hele dag honger en ben ik misselijk. Vandaar dat ze mij voor een intake naar het MCL verwijst. 100% zeker is natuurlijk nog niet dat ik een maagbandje krijg, maar heb een BMI van 47 en ben constant snel moe en problemen met m`n longen.
Ai, wat vervelend allemaal zeg. Ik heb ook schildklierproblemen en heb voel me heel snel ziekig worden als ik weinig eet. Vaak kleine beetjes en zoveel mogelijk vezels om de stoelgang aan de gang te helpen wil nog wel eens helpen.
Vreemd trouwens dat je schildklier uit zichzelf weer normaal is gaan doen, zo werkt dat ding volgens mij toch niet helemaal. Tenzij je een hele kleine afwijking had natuurlijk, dat ding is nooit helemaal stabiel.
Spoilers!
  zondag 11 maart 2012 @ 11:51:09 #121
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_108963316
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ai, wat vervelend allemaal zeg. Ik heb ook schildklierproblemen en heb voel me heel snel ziekig worden als ik weinig eet. Vaak kleine beetjes en zoveel mogelijk vezels om de stoelgang aan de gang te helpen wil nog wel eens helpen.
Vreemd trouwens dat je schildklier uit zichzelf weer normaal is gaan doen, zo werkt dat ding volgens mij toch niet helemaal. Tenzij je een hele kleine afwijking had natuurlijk, dat ding is nooit helemaal stabiel.
Ik slikte op dat moment medicijnen voor andere aandoeningen, en als 1 van de bijwerkingen kreeg ik gewichtstoename doordat dankzij de medicijnen de schildklier niet helemaal goed z`n werk deed. Ben nu van de medicijnen af maar die kilo`s blijven eraan :(
  zondag 11 maart 2012 @ 11:52:21 #122
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108963344
Ah, op die manier. Nou ja, wel fijn dat je van die meds af bent en dat je schildklier normaal werkt. Stay positive ^O^ .
Spoilers!
  zondag 11 maart 2012 @ 11:55:05 #123
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_108963409
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah, op die manier. Nou ja, wel fijn dat je van die meds af bent en dat je schildklier normaal werkt. Stay positive ^O^ .
Positief blij ik zeker :D zelfs als de maagband doorgaat. Tot die tijd nog maar even lekker en gezond eten en tussendoor nog 1 keer met vriendlief naar de wok :)
pi_108963639
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:55 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Positief blij ik zeker :D zelfs als de maagband doorgaat. Tot die tijd nog maar even lekker en gezond eten en tussendoor nog 1 keer met vriendlief naar de wok :)
Jeetje, toch naar hoor. Sterkte! :* Maar ben je niet bang dat je je met een maagband dan ook misselijk en naar zal voelen de hele dag, aangezien je dan nog minder eet en je schildklier er niet beter van gaat werken?
pi_108967817
:W

lijstje van vandaag:
O: eiwit shake + plakje ontbijtkoek
S: RPM :%
t: 1/2 tosti
L :
SPOILER
D: Kip teriyaki

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_108968024
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*recept bewaart...
Sowieso vind ik dat AH best leuke/lekkere recepten heeft..
gewoon "slank" intypen bij de recepten en het meeste van de recepten is onder de 500 kcl p.p. :d

hoe zou DIT eigenlijk smaken?? :P

pi_108969144
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:09 schreef Barretje80 het volgende:
hoe zou DIT eigenlijk smaken?? :P
Blegh :r Da's verpesten van goeie chocola -O-
pi_108976138
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 12:04 schreef Selestha het volgende:

Jeetje, toch naar hoor. Sterkte! :* Maar ben je niet bang dat je je met een maagband dan ook misselijk en naar zal voelen de hele dag, aangezien je dan nog minder eet en je schildklier er niet beter van gaat werken?
Ja, dat dacht ik ook al. Er is niets magisch aan een maagbandje oid: je kan er gewoon niet veel van eten en dus val je af. Alhoewel ik mensen in het ziekenhuis zag die rustig 3 liter volle chocolademelk op een dag dronken met een maagbandje. Dat gaat er gewoon langs :Y)
pi_108976779
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik ook al. Er is niets magisch aan een maagbandje oid: je kan er gewoon niet veel van eten en dus val je af. Alhoewel ik mensen in het ziekenhuis zag die rustig 3 liter volle chocolademelk op een dag dronken met een maagbandje. Dat gaat er gewoon langs :Y)
Jep en cola, mijn aardsvijand ;)

Ik zou er nog eens over nadenken , zo'n maagbandje helpt niet tegen schildklier problemen.

Tenzij je daarnaast natuurlijk ook enorm veel eet uit slechte gewoonte, maar als je eet omdat je honger hebt omdat je schildklier niet functioneert, ga je je alleen maar beroerd voelen door zo'n maagbandje..
pi_108976959
En als je van weinig eten niet afvalt, waarom zou je van 'gedwongen weinig eten' dan plots wel afvallen :?
  zondag 11 maart 2012 @ 18:08:06 #131
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108977817
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:42 schreef Isabeau het volgende:
En als je van weinig eten niet afvalt, waarom zou je van 'gedwongen weinig eten' dan plots wel afvallen :?
Dit vroeg ik me ook af...

Anyway, heel erg hard geklust vandaag en geluncht met salade, terwijl de mannen aan de broodjes kipkerriesalade zaten. Jeej me :D Vanavond mexicaanse wraps. Veel groente, beetje rundergehakt, geen kaas.

Ik ben trots op mezelf. Ondanks het klussen en 3 frietlustige mannen eten we iets dat best prima is :)
  zondag 11 maart 2012 @ 18:15:41 #132
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108978058
Well done Tink!

Ik ben al aan het kwijlen bij de gedachte aan de hamburgers van straks. We hebben net de mix gemaakt (staat nu in te trekken) en ik heb een kruimel op van de blauwe kaas die er doorheen gaat. Ik heb gelijk mega honger.
Spoilers!
  zondag 11 maart 2012 @ 19:36:20 #133
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108981209
We hebben het al een paar dagen niet meer over een meet gehad maar ik ga deze week wel even een NS dagkaart bij Albert Heijn kopen voor 16 euro. Hij is geldig tot 17 juni en wordt deze week en in de week van 2 april verkocht.
Spoilers!
pi_108981291
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben het al een paar dagen niet meer over een meet gehad maar ik ga deze week wel even een NS dagkaart bij Albert Heijn kopen voor 16 euro. Hij is geldig tot 17 juni en wordt deze week en in de week van 2 april verkocht.
^O^

Sil en ik waren alvast begonnen met een datum lijstje :

Mei:
5/6 Barr
12/13
19/20
26/27: Sil
Juni:
2/3: Sil
9/8: Sil
16/17
23/24 Barr/Sil
30
Juli:
01
7/8 Barr/Sil
14/15 Barr/Sil
21/22 Barr
28/29 Barr

zondag 11 maart 2012 @ 19:45:55 #135
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108981629
Goede avond.. Zo weekend was eet technisch niet het meest handige, gisteren verjaardags feestje gehad, met heul veul taart en lekkers.

Vandaag een balance dagje gedaan en lekker de hele dag erop uit geweest, lekker gewandeld en van het zonnetje genoten.

Morgen nieuwe week nieuwe kansen, gelukkig was de weegschaal wel lief voor me vanmorgen, niks eraf en niks eraan
  zondag 11 maart 2012 @ 20:18:04 #136
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108983250
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:38 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

^O^

Sil en ik waren alvast begonnen met een datum lijstje :
Juist, ik kon m al niet meer vinden. Heb m ook ingevuld. ik kan maar tot en met 2/3 juni want dan begint t EK, daarna op vakantie en dan Olympische spelen. Wij zijn supersportief maar wel voor de tv ;). Maar dat betekent dat er nu al geen moment meet is waar we alle drie kunnen.

Edit: zie dat "we" niet op 24 of 24 juni hoeven te spelen dus dan kan ik ook. Alleen dan zonder NS dagkaart ;).

Mei:
5/6 Barr/Ls
12/13: Ls
19/20:Ls
26/27: Sil/Ls
Juni:
2/3: Sil/Ls
9/8: Sil Nederland-Denemarken!!
16/17: Nederland-Portugal!!
23/24 Barr/Sil/Ls
30
Juli:
01 Finale EK
7/8 Barr/Sil
14/15 Barr/Sil
21/22 Barr
28/29 Barr
Spoilers!
pi_109000057
Een meeting lijkt me leuk, maar aangezien ik ook in de weekenden werk end aar nog geen roosters van heb kan ik er nu weinig over zeggen. Dus als er een datum/plaats bekend is dan kijk ik tegen die tijd wel of ik kan.

En geeky graphs zijn cool :@ Deze is leuk! http://bwsimulator.niddk.nih.gov/
Berekent hoeveel minder kcal je moet eten om tot een bepaald doel te komen, maar je kan ook mbv tweaken met extra activiteit weer meer kcal eten. Berekent óók wat je moet doen (kcal/beweging) om op het gewenste gewicht te blijven. En het past elke keer kcalbehoefte etc aan aan hoeveel je bent afgevallen (steeds minder kcal nodig). Ik kwam er via dit artikel: www.medicalxpress.com/news/2012-01-good-waistline-.html/

Als ik net zoveel blijf eten en niet meer ga bewegen dan nu dan kost het me ca. 400 dagen (16 april 2013) om op mijn gewenste gewicht te komen.
Maar als ik nu naar het station loop ipv fiets op werkdagen (+1 uur lopen/dag) en 1x per week naar mijn ouders ga op de fiets (+1 uur fietsen/week) dan kan ik mijn gewenste gewicht in 275 dagen bereiken! Met een half uurtje hardlopen er bij 2x per week zou het in 230 dagen (28 oktober!) kunnen *)

Maar dat is allemaal theorie natuurlijk O-)
pi_109000087
Goedemorgen allemaal!
Vandaag weer op de weegschaal gestaan, gelijk gebleven t.o.v. vrijdag. Best prima dus gezien het weekend en dat ik hier en daar wat gezondigd heb.
pi_109000327
-edit: wat grappig zeg :N

[ Bericht 76% gewijzigd door Mylene op 12-03-2012 08:59:58 ]
pi_109000352
:W

G'moorgen!

Nieuwe week, met volgens mij mooi weer?

Voeten weer redelijk ok, dus hopelijk lekker wandelen *O*
pi_109000479
nuttige bijdrage weer zo op de vroege morgen :X

lijstje van vandaag :
o: eiwishake
t: geen idee.. we hebben staff meeting
L: geen idee we hebben staff lunch :P
t: fruit
D: pasta met groenten en kip! :Y
S: volleybal

en ik heb me toch een partij zadelpijn :@

maandag 12 maart 2012 @ 07:57:58 #142
54772 Silmarwen
pi_109000516
Echt origineel zijn die trolls niet he.

Hmm mijn weegschaal gaf ineens weer wat meer aan, nog steeds goed hoor, vond het alleen wat frapant.

O: Magere vruchtenyoghurt + thee
T: Iets fruitigs + thee
L: 2 Boterhammen met sandwhichspread. (Lunch met de kids op werk) + glas melk
(Dan 3 uur vergaderen. :r )
T: 2 cracottes met smeerkaas + koffie
D: Pannenkoeken. :') Denk dat ik twee dunne pannenkoeken met appel eet.
T: Handje zoute popcorn + thee
pi_109000622
Goeiemorgen!

Mijn weegschaal gaf ook meer aan, maar dat is mijn eigen schuld.
Net rustig ontbeten, zo nog maar even wat water drinken, en dan een uurtje spinnen..
pi_109000626
Zo morgen weer een weeg moment ! :)

Gister ovenpatatjes gehad , handje vol met yoghurtmayo ...

Met een beetje rare gedachte kan je het nog iets op patat laten lijken maar ik werd er niet heel enthousiast over... :)
pi_109000659
quote:
15s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:08 schreef Joene het volgende:
Zo morgen weer een weeg moment ! :)

Gister ovenpatatjes gehad , handje vol met yoghurtmayo ...

Met een beetje rare gedachte kan je het nog iets op patat laten lijken maar ik werd er niet heel enthousiast over... :)
Goedemorgen allemaal :)

Ik vind yoghurtmayo juist heel lekker :@

En op de nieuwe digitale weegschaal stond er vanochtend ook 99.3 op! *O*

Onder de 100, yeaheeeee :D
pi_109000672
En ik was er ook weer. Van het weekend zit ik weinig achter een pc idd, en doordeweeks veel meer.

Druk en onregelmatig weekend gehad, niet al te gezond gedaan (weinig structuur en dan faal ik gewoon) dus maar toch een dikke vette (ehhhh) -3 kilo op de klok vanochtend. Aangezien maandagen mijn officiele ( :') ) weegmomentjes zijn is dat dus weer een kilo eraf in een week.

Gisterochtend nog wel ff in de sportschool geweest, rustig aan gedaan tbv de laatste puntjes en vanavond weer full speed ahead. Zou leuk zijn als ik voor m'n verjaardag (eind april) de -5 ver achter me heb gelaten!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_109000744
Nou 5 KG voor mijn verjaardag ga ik wel halen denk ik :P
pi_109000748
Jij loopt voor.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_109000767
Zo de laatste dagen weinig hier geweest.. Heb lekker een paar dagen vrij met mij vriend en gaan straks richting knokke! Superveel zin in. We zien elkaar alleen de weekenden dus het is echt genieten nu! En straks heel erg afkicken!

Sta alleen deze week wel stil.. Niets erbij niets eraf. Naja hopen dat de paar daagjes weg niet teveel schade aanrichten! In totaal is er nu dus 3 kilo af! En 1 april ga ik voor onder de 95, dat is dus nog anderhalve kilo!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_109000792
Ohja, nog op mijn todo list voor deze week staat even een afspraak maken met de in house dietiste van de sportschool om naar mijn schema te kijken. En eventueel te tweaken en fine tunen. Het schema wat ik nu heb is van een andere dietiste afkomstig, dus kan er nooit heel veel naast zitten maar met al dat gesport (3 a 4 keer per week) wil ik voorkomen dat ik domweg te weinig binnenkrijg oid. Of er echt naast zit qua verdeling etc.
pi_109000805
quote:
6s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:20 schreef Jarno het volgende:
Jij loopt voor.
en ben later jarig :P
  maandag 12 maart 2012 @ 08:27:54 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_109000810
mogge! Straks even bijlezen. Schandalig weekend gehad. Ook nog ongesteld. Oordeel van de weegschaal: +2,5 kilo :')
dus we gaan weer knallen deze week :')
disclaimer
  maandag 12 maart 2012 @ 08:42:55 #153
319308 Tink89
To live is to dance
pi_109000963
Ik bouw vast heel veel spiermassa op met dat geklus, want de weegschaal vind dat ik bijgekomen ben dit weekend :? Misschien komt het doordat ik te weinig gedronken heb ofzo, maar leuk vind ik het niet...

Vandaag pas laat klussen - VL is om 15:30 ongeveer thuis - dus tot die tijd even m'n lichaam rust geven en wat administratieve dingetjes oplossen.

Xx
pi_109001132
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 05:04 schreef Isabeau het volgende:
Een meeting lijkt me leuk, maar aangezien ik ook in de weekenden werk end aar nog geen roosters van heb kan ik er nu weinig over zeggen. Dus als er een datum/plaats bekend is dan kijk ik tegen die tijd wel of ik kan.

Berekent hoeveel minder kcal je moet eten om tot een bepaald doel te komen, maar je kan ook mbv tweaken met extra activiteit weer meer kcal eten. Berekent óók wat je moet doen (kcal/beweging) om op het gewenste gewicht te blijven. En het past elke keer kcalbehoefte etc aan aan hoeveel je bent afgevallen (steeds minder kcal nodig). Ik kwam er via dit artikel: www.medicalxpress.com/news/2012-01-good-waistline-.html/

Als ik net zoveel blijf eten en niet meer ga bewegen dan nu dan kost het me ca. 400 dagen (16 april 2013) om op mijn gewenste gewicht te komen.
Maar als ik nu naar het station loop ipv fiets op werkdagen (+1 uur lopen/dag) en 1x per week naar mijn ouders ga op de fiets (+1 uur fietsen/week) dan kan ik mijn gewenste gewicht in 275 dagen bereiken! Met een half uurtje hardlopen er bij 2x per week zou het in 230 dagen (28 oktober!) kunnen *)

Oe....nerdgedrag _O_
pi_109001385
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 05:04 schreef Isabeau het volgende:

Leuke info :D helaas alleen theorie inderdaad.....
Ik heb besloten dat ik hele kleine stapjes/doelen ga stellen, steeds 2 kilo er af....dat moet te doen zijn zonder gedemotiveerd te raken.
pi_109001420
Ik moet echt behoorlijk bij gaan eten als ik die simulator van Isa mag geloven zeg...
pi_109001514
Ik ben svetlana, 24 jaar en weeg ruim 135 kilo bij een lengte van 1.60m. Ik voel me er heerlijk bij en dieet nooit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Svetlana88 op 12-03-2012 09:33:21 ]
pi_109001537
Ok, neuken?
pi_109001574
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:18 schreef Jarno het volgende:
Ok, neuken?
ik sla ff over?
pi_109001596
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:18 schreef Jarno het volgende:
Ok, neuken?
Ben getrouwd, sorry.
pi_109001612
quote:
15s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:13 schreef Jarno het volgende:
Ik moet echt behoorlijk bij gaan eten als ik die simulator van Isa mag geloven zeg...
ik eet volgens die simulater 100kcal teveel per dag
pi_109001613
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:21 schreef Svetlana88 het volgende:

[..]

Ben getrouwd, sorry.
Dus?
pi_109001617
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:21 schreef Svetlana88 het volgende:

[..]

Ben getrouwd, sorry.
Voel je niks van.
pi_109001653
Ben geen slet die met elke man het nest induikt :(
  maandag 12 maart 2012 @ 09:24:35 #165
319308 Tink89
To live is to dance
pi_109001670
Uhmz... modje? ;(
  Licht Ontvlambaar maandag 12 maart 2012 @ 09:25:17 #166
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_109001682
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:17 schreef Svetlana88 het volgende:
Ik ben svetlana, 24 jaar en week ruim 135 kilo bij een lengte van 1.60m. Ik voel me er heerlijk bij en dieet nooit.
good for you... ik dieet ook niet, ik weeg 84 kilo bij 1.70m en voel me ook heerlijk.
pi_109001701
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:23 schreef Svetlana88 het volgende:
Jezus wat doe je dan hier.
pi_109001728
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

good for you... ik dieet ook niet, ik weeg 84 kilo bij 1.70m en voel me ook heerlijk.
wil jij dan wel neuken ?
pi_109001734
Wat is dit hier? Toch niet het onderwerp sexualiteit? Gaat hier volgens mij meer om gewicht, voeding e.d..
pi_109001740
_O- gaat lekker
  Licht Ontvlambaar maandag 12 maart 2012 @ 09:27:46 #171
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_109001743
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:23 schreef Svetlana88 het volgende:
dat doe ik ook niet met elke man... maar ik sla niet per definitie af :+
pi_109001772
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:27 schreef Svetlana88 het volgende:
Wat is dit hier? Toch niet het onderwerp sexualiteit? Gaat hier volgens mij meer om gewicht, voeding e.d..
Paar uurtjes sex per dag en je hebt geen sportschool meer nodig!

Oh, wacht. :').
  Licht Ontvlambaar maandag 12 maart 2012 @ 09:32:21 #173
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_109001841
quote:
5s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:27 schreef Joene het volgende:

[..]

wil jij dan wel neuken ?
ja hoor, hoef ik weer een dag niet naar de sportschool :P
pi_109001842
quote:
[0s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:27 schreef Svetlana88 het volgende:
Oh dus daar kwam je voor :+

Ik begreep het niet echt toen ik dit las:

quote:
[quote]0s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:17 schreef Svetlana88 het volgende:
Ik ben svetlana, 24 jaar en week ruim 135 kilo bij een lengte van 1.60m. Ik voel me er heerlijk bij en dieet nooit.[quote]
Misschien moet je duidelijker zijn :Y
Wat week je trouwens?
  maandag 12 maart 2012 @ 09:35:41 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_109001903
:')
disclaimer
pi_109001934
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
:')
Neuken?

Oh nee wacht jij bent nog niet getrouwd...
  maandag 12 maart 2012 @ 09:39:33 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_109001974
nee, nog ff geduld, dan word ik ook meer en meer doable als het goed is :Y
disclaimer
  maandag 12 maart 2012 @ 09:39:59 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_109001988
oh en ik ben ongesteld, da's soberso vies nu.
disclaimer
pi_109002035
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
nee, nog ff geduld, dan word ik ook meer en meer doable als het goed is :Y
Ach joh.

maandag 12 maart 2012 @ 09:44:05 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_109002083
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:42 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ach joh.

[ afbeelding ]
:D :')
disclaimer
  Licht Ontvlambaar maandag 12 maart 2012 @ 09:44:18 #181
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_109002089
Ow... is getrouwd zijn een must? Damn... ik heb wel een dochter, telt dat ook *)
  maandag 12 maart 2012 @ 09:47:48 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_109002148
ik heb trouwens weer een visuele tussenstand:

SPOILER
Taille O+
disclaimer
pi_109002174
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:44 schreef Sjeen het volgende:
Ow... is getrouwd zijn een must? Damn... ik heb wel een dochter, telt dat ook *)
Prima ?
pi_109002258
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens weer een visuele tussenstand:

SPOILER
Taille O+
pi_109002272
Bah, wat een k*tweek }:|

Vorige week al moeite met motivatie omdat ik het gevoel had op een plateau te zitten. Afgelopen week te vaak teveel op verkeerde momenten geknaagd en nu dus weer met beide benen op de grond terug. In een week (maandagochtend is mijn vast meetweegmoment) 3,6 kilo erbij. Damn wat gaat dat meteen snel...
It was delicious.
pi_109002301
Bijna 4 kilo in 1 week?

Zeggen dat dat niet kan is zeker zinloos?
pi_109002352
Hmmmz ik ben morgen volgens mij 4 weken bezig ofzo en tot nu toe is het allemaal eigenlijk vrij goed te doen , 1x kroeg , 2x verjaardag overleefd zonder te snaaien , door de weeks mis ik eigenlijk zo goed als niks ,hapjes en of chips boeit me niet, ik heb best trek in drop... maar verder niet echt veel dingen die ik mis. Weekends gaat het ook gewoon prima , doe geen gekke dingen , hou me aan het dieet of varieer misschien wat maar zorg wel dat het gezond blijft. Kortom ik kan best wennen aan deze manier van leven , als ik mn streef gewicht heb bereikt zal ik gerust weer in de weekenden wat losser worden met chipjes,nootjes , en een biertje ofzo maar ik kan me prima vinden in mn huidige eet en leefstijl en dat in zo een korte tijd. ^O^
  maandag 12 maart 2012 @ 09:58:07 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_109002375
dat is ook geen echte gewichtstoename.... ik ben ook in drie dagen van 88,7 naar 91,3 gegaan, maar da's alcohol en zout en daardoor hou je vocht vast en dan heb ik nog hormonen etc.
Paar dagen goed poepen en het is weer weg :+
disclaimer
  maandag 12 maart 2012 @ 09:58:19 #189
319308 Tink89
To live is to dance
pi_109002380
Even een soort van reclame, maar omdat het mijn gratis oude winterjas is, mag het misschien toch?

Maak ik een van de mede-dieeters blij met mijn oude winterjas die in perfecte staat is?

SPOILER
Er staan ook nog wat advertenties voor gratis schoenen...

PM maar even als je iets wilt hebben/passen/zien?

Xx!
  Licht Ontvlambaar maandag 12 maart 2012 @ 10:01:57 #190
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_109002479
SQ, lekker dier :9~ :9~

Als ik in een week vier kilo zou aankomen, zou ik diezelfde dag nog bij de huisarts zitten...
pi_109002497
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:58 schreef Tink89 het volgende:
Even een soort van reclame, maar omdat het mijn gratis oude winterjas is, mag het misschien toch?

Maak ik een van de mede-dieeters blij met mijn oude winterjas die in perfecte staat is?

SPOILER
Er staan ook nog wat advertenties voor gratis schoenen...

PM maar even als je iets wilt hebben/passen/zien?

Xx!
Nee dank je.
pi_109002517
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:01 schreef Sjeen het volgende:
SQ, lekker dier :9~ :9~

Als ik in een week vier kilo zou aankomen, zou ik diezelfde dag nog bij de huisarts zitten...
voor een klisma ? :?
  maandag 12 maart 2012 @ 10:04:30 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_109002542
4 kilo trage stront in je darmkanaal :9~
disclaimer
  Licht Ontvlambaar maandag 12 maart 2012 @ 10:06:48 #194
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_109002602
quote:
5s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:03 schreef Joene het volgende:

[..]

voor een klisma ? :?
nee, om uit te zoeken hoe het komt... ik schommel wel, maar geen 4 kilo in een week.
  maandag 12 maart 2012 @ 10:08:56 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_109002656
crappe. De schoonmakers zijn weer begonnen na negen weken staken en mijn waterfles is dus weg :( dat houdt in dat ik TWEE euro moet gaan investeren nu in een nieuw flesje :')
disclaimer
pi_109002669
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
crappe. De schoonmakers zijn weer begonnen na negen weken staken en mijn waterfles is dus weg :( dat houdt in dat ik TWEE euro moet gaan investeren nu in een nieuw flesje :')
ik heb gewoon een kan een tuut met plasticbekertjes <3
  maandag 12 maart 2012 @ 10:10:26 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_109002688
quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:06 schreef Sjeen het volgende:

[..]

nee, om uit te zoeken hoe het komt... ik schommel wel, maar geen 4 kilo in een week.
kan best, veel vreten zuipen alles, darmen zeggen: stfu, ongesteld worden. Ik ga er vanuit dat ik eind deze week weer teruggeveerd ben :')
disclaimer
  Licht Ontvlambaar maandag 12 maart 2012 @ 10:15:32 #198
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_109002819
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

kan best, veel vreten zuipen alles, darmen zeggen: stfu, ongesteld worden. Ik ga er vanuit dat ik eind deze week weer teruggeveerd ben :')
Ow, ik geloof best dat het kan, alleen bij mij kan het niet ;)

Op mijn waterflesje zit een grote sticker met 'staan laten svp' :P
pi_109002865
quote:
11s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:55 schreef Jarno het volgende:
Bijna 4 kilo in 1 week?

Zeggen dat dat niet kan is zeker zinloos?
Mag je best zeggen hoor maar waarom zou dat niet kunnen? Ik zie het toch duidelijk op de weegschaal.

Ik hoop dat het ook snel weer weg is.
It was delicious.
  maandag 12 maart 2012 @ 10:18:13 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_109002874
ja ik moet de situatie even verdedigen anders word ik onzeker ende depressief :@ :')
disclaimer
pi_109002909
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
4 kilo trage stront in je darmkanaal :9~
Smakelijk :')
  Licht Ontvlambaar maandag 12 maart 2012 @ 10:20:26 #202
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_109002920
Schatteboutjes, het is beslist grotendeels vocht en volgende week weer verdwenen :*
pi_109002958
Mijn man woog gisteren nog 140 kilo en als hij nu op weegschaal staat komt er OL in beeld te staan.
  maandag 12 maart 2012 @ 10:23:46 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_109003001
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:20 schreef Sjeen het volgende:
Schatteboutjes, het is beslist grotendeels vocht en volgende week weer verdwenen :*
I know :D O+
disclaimer
  maandag 12 maart 2012 @ 10:25:46 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_109003052
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:21 schreef Svetlana88 het volgende:
Mijn man woog gisteren nog 140 kilo en als hij nu op weegschaal staat komt er OL in beeld te staan.
jullie feeden elkander?
disclaimer
pi_109003072
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jullie feeden elkander?
Nee, maar ik weet niet wat OL betekend
  maandag 12 maart 2012 @ 10:28:36 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_109003114
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:26 schreef Svetlana88 het volgende:

[..]

Nee, maar ik weet niet wat OL betekend
Waarschijnlijk iets van out of limit / buiten het bereik. Dan gaat de weegschaal maar tot 140.
disclaimer
  maandag 12 maart 2012 @ 10:29:24 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_109003128
Als de weegschaal het opgeeft is het wel een teken dat je er iets aan moet gaan doen trouwens :P
disclaimer
pi_109003148
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Als de weegschaal het opgeeft is het wel een teken dat je er iets aan moet gaan doen trouwens :P
Andere weegschaal kopen?

Die van mij gaat tot 180, ooit gekocht om dezelfde reden :@
It was delicious.
pi_109003201
@Sometimes, ik schommel soms met gemak 3 kilo na wat meer zout, alcohol, carbs en dan is het twee dagen later magischerwijze alweer POEF weg, misschien gewoon een vast moment in de week wegen en bij voorkeur niet vlak na een weekend of etentje? :)

@Stormqueen _O_ *O* Mooi!

Mijn weegschaal doet trouwens ook wel eens Lo, maar dan moet er een nieuwe batterij in.
pi_109003211
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Waarschijnlijk iets van out of limit / buiten het bereik. Dan gaat de weegschaal maar tot 140.
kan tot 150 staat erop
  maandag 12 maart 2012 @ 10:33:51 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_109003217
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:32 schreef MarMar het volgende:
@Sometimes, ik schommel soms met gemak 3 kilo na wat meer zout, alcohol, carbs en dan is het twee dagen later magischerwijze alweer POEF weg, misschien gewoon een vast moment in de week wegen en bij voorkeur niet vlak na een weekend of etentje? :)

@Stormqueen _O_ *O* Mooi!

Mijn weegschaal doet trouwens ook wel eens Lo, maar dan moet er een nieuwe batterij in.
ja, da's Lo, deze zei OL :D
disclaimer
  maandag 12 maart 2012 @ 10:34:10 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_109003226
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:33 schreef Svetlana88 het volgende:

[..]

kan tot 150 staat erop
Dan is ie meer dan 150 :+
disclaimer
pi_109003242
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dan is ie meer dan 150 :+
Dus vanaf gistermiddag meer dan 10 kilo aangekomen, vet veel
  maandag 12 maart 2012 @ 10:37:44 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_109003287
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:35 schreef Svetlana88 het volgende:

[..]

Dus vanaf gistermiddag meer dan 10 kilo aangekomen, vet veel
nee, geen idee. Gewoon morgen nog een keer proberen ;)
disclaimer
pi_109003348
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
_O- Voor mij serieus de reden om te beginnen met lijnen btw :@
pi_109003368
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Big is beautyful
  maandag 12 maart 2012 @ 10:41:51 #218
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_109003380
SQ!! Ik wil ook zo'n mooie taille! En krullen als ik dan toch bezig ben :s) .

Er is hier een halve kilo af sinds gisteren dus morgen zal er vast weer iets bij zijn. Maar ik ga overall wel naar beneden, ben in een jaar niet meer zo 'licht' geweest als op dit moment.
Gisteren dus hamburgers gegeten, vriend had gehakt gehaald bij de slager en dat was geen mager gehakt helaas. En toen was alles helemaal klaar en gaar en toen was ik vergeten een yoghurtsausje voor mezelf te maken. Toch maar mayo op mn burger gedaan. En zonder na te denken over het geheel aan kcals ook nog pijnboompitten door de sla. Lekker handige combi zo van 948 kcals. En ook nog vroeg gegeten dus snaaitrek. Dom, dom, dom.

Lijstje van gisteren, 1970 kcal
S: badkamer, slaapkamer, was
T: 2 kaasrijstwafels, klein glas tomatensap
L: bruin ajvar/kaas, bruin appelstroop
T: smoothie, paar suikervrije dropjes, handje druiven
A: 2 hamburgers, 1 wit bolletje, mayo, hoop salade, pijnboompitten
T: Vitalinea chocomousse, zoute sticks

Vandaag:
S: 2 miles
T: 3 maiswafels, tomatensap
L: 2 bruin met omelet, champignons, tomaat, lenteui
T: opkikker, Peijnenburg/Sultana (in de auto)
A: zalm met peperkorst, ovenaardappels, paksoi
T: peer en druif met blauwe kaas
Spoilers!
pi_109003399
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:32 schreef MarMar het volgende:
Ik hoop dat het snel weer weg is.

Ik weeg mezelf elke dag, maar het vergelijkingsmoment is altijd op maandagochtend. Deze waarde was dus ten opzichte van vorige week maandagochtend.

En na het weekend heb ik eigenlijk bewust gekozen; als ik in de loop van de week zie dat het de verkeerde kant op gaat dan hou ik me in het weekend meer in. Meestal gaat dat goed, afgelopen weekend duidelijk niet.
It was delicious.
  maandag 12 maart 2012 @ 10:43:08 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_109003407
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:41 schreef Svetlana88 het volgende:

[..]

Big is beautyful
nou edit je nog verkeerd ook :D
Big is ook erg ongezond. En dit is denk ik niet de juiste plek om obesitas te promoten, aangezien de mensen hier allemaal proberen om van het big af te komen :D

quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik zeg: dat is al veel te laat :@ :')
disclaimer
  maandag 12 maart 2012 @ 10:43:42 #221
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_109003425
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:41 schreef Svetlana88 het volgende:

[..]

Big is beautyful
Wat doe je hier als je je prima voelt en niet wilt afvallen? Dit topic is geen clubje waar fatty's gezellig kletsen over hoe beautiful big is. Dit topic is voor afvallers. Doe mee of blijf weg.
Spoilers!
pi_109003431
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nou edit je nog verkeerd ook :D
Big is ook erg ongezond. En dit is denk ik niet de juiste plek om obesitas te promoten, aangezien de mensen hier allemaal proberen om van het big af te komen :D

[..]

Ik probeer te zorgen dat mensen stoppen met lijnen, grote kont en dikke buik zijn mooi
  maandag 12 maart 2012 @ 10:46:44 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_109003488
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:44 schreef Svetlana88 het volgende:

[..]

Ik probeer te zorgen dat mensen stoppen met lijnen, grote kont en dikke buik zijn mooi
Nou, dan is dit het verkeerde topic. Misschien hebben ze in KEL wel een topic daarvoor :Y :W :D
disclaimer
  maandag 12 maart 2012 @ 10:48:26 #224
319308 Tink89
To live is to dance
pi_109003518
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat doe je hier als je je prima voelt en niet wilt afvallen? Dit topic is geen clubje waar fatty's gezellig kletsen over hoe beautiful big is. Dit topic is voor afvallers. Doe mee of blijf weg.
Dit dus :Y

quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:44 schreef Svetlana88 het volgende:

[..]

Ga ergens anders lopen trollen. Wij zijn hier om gezonder te worden en gelukkiger vinden we zelf dat we daar (over het algemeen) ook mooier van worden. Dat jij vetblubbers mooi vindt en dat het je niet uitmaakt dat je hartstikke ongezond bent, moet je zelf weten.

quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou, dan is dit het verkeerde topic. Misschien hebben ze in KEL wel een topic daarvoor :Y :W :D
Dit dus :Y Daaaag! :W
pi_109003564
Hm, aparte personen trekt dit topic soms aan!

Ik heb net een uurtje gespind, veel water gedronken, maar nog bijna kramp op een gegeven moment. Beetje jammer dus, maar gelukkig schoot het er niet echt in..

En het is toch mooi weer!!! Ik zit er over na te denken om vanmiddag nog op de skates weg te gaan als het werk het toelaat, maar ik denk ook dat het niet goed is voor mijn beenspieren..... Die hebben wat rust nodig vrees ik.
pi_109003701
Ik moet er niet aan denken om 140 kilo te wegen.. :r Dat zou flink lastig zijn met kleding kopen en ik zou mezelf ook gigantisch in de weg zitten...

Verder leuk nieuws, ik heb een baan! Ik mag na m'n stage bij dit bedrijf komen werken! *O*
  maandag 12 maart 2012 @ 10:58:47 #227
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_109003737
*O* Deerntie!

Ligt het aan mij of heeft hier de een na de ander geweldig nieuws? Trouwen, werk, nieuw huis. Super allemaal!
Spoilers!
  maandag 12 maart 2012 @ 10:59:27 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_109003748
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:56 schreef deerntie het volgende:
Ik moet er niet aan denken om 140 kilo te wegen.. :r Dat zou flink lastig zijn met kleding kopen en ik zou mezelf ook gigantisch in de weg zitten...

Verder leuk nieuws, ik heb een baan! Ik mag na m'n stage bij dit bedrijf komen werken! *O*
Whiej! *O* Gefeliciteerd!

quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
*O* Deerntie!

Ligt het aan mij of heeft hier de een na de ander geweldig nieuws? Trouwen, werk, nieuw huis. Super allemaal!
Komt door de lente in de lucht O+
disclaimer
pi_109003771
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:50 schreef laiveneertiekje het volgende:
Hm, aparte personen trekt dit topic soms aan!

Ik heb net een uurtje gespind, veel water gedronken, maar nog bijna kramp op een gegeven moment. Beetje jammer dus, maar gelukkig schoot het er niet echt in..

En het is toch mooi weer!!! Ik zit er over na te denken om vanmiddag nog op de skates weg te gaan als het werk het toelaat, maar ik denk ook dat het niet goed is voor mijn beenspieren..... Die hebben wat rust nodig vrees ik.
ik drink tijdens 50 minuten rpm/spinnen , een halve liter water.
pi_109003799
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
*O* Deerntie!

Leuk toch? Die positieve flow! Ik ben ook echt super blij, het is een leuke baan, en ook met ons nieuwe huis enzo, dat geeft toch wat meer financiële speling. *O*

Dankje SQ!
pi_109003809
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:56 schreef deerntie het volgende:

Ja, ja dat klopt!

Bij m'n 165kg zware ik, was ik bij het aantrekken van m'n sokken en schoenen al buiten adem.
Heel af en toe kon ik bij C&A nog iets vinden maar echt mooi stond het niet, en je wordt niet gelukkiger van zoveel moeite moeten doen...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109003831
165 KG , Damn...
pi_109003842
quote:
8s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:00 schreef Joene het volgende:

[..]

ik drink tijdens 50 minuten rpm/spinnen , een halve liter water.
Ik zat nu op een liter water. Heb ik de vorige keer ook gedaan, toen schoot de kramp in mijn kuiten..
Het is ook steeds bij een overgang van iets van klimmen(of een freeze) naar sprinten toe..

Ik moet ook zeggen dat ik snel zweet, dus je kan bij mij alles uitwringen na zo'n uurtje, ik moet ook wel doordrinken om het aan te vullen.
pi_109003945
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ja, ja dat klopt!

Bij m'n 165kg zware ik, was ik bij het aantrekken van m'n sokken en schoenen al buiten adem.
Heel af en toe kon ik bij C&A nog iets vinden maar echt mooi stond het niet, en je wordt niet gelukkiger van zoveel moeite moeten doen...
Pfff.. 165 kilo, ben je dat nu nog steeds?
pi_109003976
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:03 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Ik zat nu op een liter water. Heb ik de vorige keer ook gedaan, toen schoot de kramp in mijn kuiten..
Het is ook steeds bij een overgang van iets van klimmen(of een freeze) naar sprinten toe..

Ik moet ook zeggen dat ik snel zweet, dus je kan bij mij alles uitwringen na zo'n uurtje, ik moet ook wel doordrinken om het aan te vullen.
Veel zweten doe ik ook , en ik denk niet dat je kramp vocht tekort is....

Is je zit positie wel echt goed ? en je arm en beenlengte enzo ?
pi_109004006
quote:
5s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:08 schreef Joene het volgende:

[..]

Veel zweten doe ik ook , en ik denk niet dat je kramp vocht tekort is....

Is je zit positie wel echt goed ? en je arm en beenlengte enzo ?
Volgens mij wel. Ik heb het toen uitgelegd gekregen, en dat check ik dus wel elke keer nog. Ik ga er volgende keer nog eens goed naar kijken/vragen, want ik vind het wel irritant..
pi_109004098
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:09 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Ik heb het toen uitgelegd gekregen, en dat check ik dus wel elke keer nog. Ik ga er volgende keer nog eens goed naar kijken/vragen, want ik vind het wel irritant..
Ja is ook , ik stel ook elke keer mn fiets heel goed af anders heb je echt snel last van pijntjes etc.

Ik weet niet hoe het je is uitgelegt maar je arm afstand is makkelijk te bepalen door je elleboog tegen je punt van je zadel te leggen en met je middelvinger het stuur(pen) aan kunnen raken.

Been is gewoon dat het niet helemaal gestrekt is.
pi_109004289
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:07 schreef deerntie het volgende:

[..]

Pfff.. 165 kilo, ben je dat nu nog steeds?
Nee, al 9jr niet meer :)

Ben toen eerst met een hongerdieet (avondeten en voor nood een pakje sultana bij me) 75kg afgevallen. Vervolgens kon ik vrij weinig meer eten om niet weer aan te komen, wat toen mislukte en ben weer naar 135kg gegaan.

Toen was ik er echt flauw van en ben gaan sporten, me gemeld in Slank en besloten me in te lezen in gezond eten en bewegen... Nu 115kg met nog net zoveel vet als toen ik 90 woog maar veel meer spiermassa.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109004694
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee, al 9jr niet meer :)

Ben toen eerst met een hongerdieet (avondeten en voor nood een pakje sultana bij me) 75kg afgevallen. Vervolgens kon ik vrij weinig meer eten om niet weer aan te komen, wat toen mislukte en ben weer naar 135kg gegaan.

Toen was ik er echt flauw van en ben gaan sporten, me gemeld in Slank en besloten me in te lezen in gezond eten en bewegen... Nu 115kg met nog net zoveel vet als toen ik 90 woog maar veel meer spiermassa.
Dus je doet nu wat meer aan bodybuilding of lees ik dat verkeerd? Wel knap hoor, zo veel afvallen! Ook al ging het dan met vallen en opstaan..
  maandag 12 maart 2012 @ 11:45:27 #240
319308 Tink89
To live is to dance
pi_109005047
Hmmz, heb vroeg ontbeten, maar pas net m'n tussendoortje op... Moet over drie kwartier weg en weet niet of ik nu lunch moet proppen of dat ik pas om een uur of half drie ga lunchen. Daar tussen zit vol met afspraken :?
pi_109005285
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:33 schreef deerntie het volgende:

[..]

Dus je doet nu wat meer aan bodybuilding of lees ik dat verkeerd? Wel knap hoor, zo veel afvallen! Ook al ging het dan met vallen en opstaan..
Vind krachttraining vooral iets leuker om te doen dan cardio :D Ach en is vaak gezellig met de anderen, ook meer aanmoediging en zo. Nu het weer wat beter is ben ik wel van plan weer buiten te trainen, trimbaan maar weer eens opzoeken :)

Maar ik wil jullie topic niet verder vervuilen, sorry :@

^O^ succes allemaal met het behalen van jullie doel(en)!
  maandag 12 maart 2012 @ 12:08:22 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_109005670
Da's geen vervuiling hoor v1z0r, da's inspiratie :D

Tink, kun je je lunch niet splitsen?
disclaimer
  maandag 12 maart 2012 @ 12:09:07 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_109005694
neue waterfles gescoord, we kunnen er weer tegenaan :') en extragratis 2 kilometer lopen erbij *O*
disclaimer
  maandag 12 maart 2012 @ 12:10:07 #244
319308 Tink89
To live is to dance
pi_109005717
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 12:08 schreef Stormqueen het volgende:

Heb dat idd gedaan. Heb nu 3 volkorencrackers en neem dan na de afspraak gewoon 2 sneden brood ofzo. Nog meer eetmomenten met kleine beetjes... :Y)
pi_109006688
Op zich toch niets mis mee Tink? Beter dan het nu overslaan, en dan om half 3 zoveel trek hebben dat je nog wat extra's naar binnen werkt...
pi_109007538
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:01 schreef V1z0R het volgende:

Dat heb ik met mijn 142 kg al. Ik kan het alleen maar beamen -O-
pi_109007550
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:

I know :')
  maandag 12 maart 2012 @ 13:17:12 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_109007621
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 13:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

I know :')
ohw, sorry :@ :') :D
disclaimer
pi_109007850
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 13:17 schreef Stormqueen het volgende:

Ik ken iemand wiens lijfspreuk was: "Als je zo lekker kon koken als ik zou je ook te dik zijn" en die is ook wel op P van toepassing ^O^ (en de betreffende dame die dat andere altijd zei kookt vast nog steeds zo heel lekker, maar is op een gegeven moment ook heel veel afgevallen met vooral gezond eten en hardlopen)

Goedemorgen allemaal. Nachtdiensten zijn altijd goed voor de weegschaal O+ Totaal geen eetritme meer en hoppa: veel afgevallen. Niet logisch.
pi_109007872
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 13:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Geeft niet hoor :D Misschien was mijn smiley niet de juiste ;) Ik vond je opmerking wel grappig :Y)
pi_109007904
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 13:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ken iemand wiens lijfspreuk was: "Als je zo lekker kon koken als ik zou je ook te dik zijn" en die is ook wel op P van toepassing ^O^ (en de betreffende dame die dat andere altijd zei kookt vast nog steeds zo heel lekker, maar is op een gegeven moment ook heel veel afgevallen met vooral gezond eten en hardlopen)
Mogguh Isa :D Enneh.... CF? :P
pi_109007944
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 13:25 schreef PdeHoog het volgende:

Mogguh Isa :D Enneh.... CF? :P
:Y

Ik ga denk ik eens een ontbijtje opsnorren.
pi_109007978
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 13:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y

Ik ga denk ik eens een ontbijtje opsnorren.
Ontbijt-ze :Y) En zo lekker als CF kan ik niet koken hoor, maar ik ben niet ontevreden en ik kan zelfs heel goed heel gezond koken :o was alleen niet veel van te merken toen jij langs kwam :P
pi_109008038
Overigens, als ik weer eens in de flow van goed afvallen zit zoals nu, dan krijg ik regelmatig kramp in mijn kuit. Vannacht (vanmorgen) er ook van wakker gegild omdat het zo'n pijn deed. Ik drink meer dan ooit (water, thee) en eet veel gezonder, maar ook veel minder zout of snoep en dergelijke (duh). Doet zo zo zo zoveel pijn :'( Ik voel het nu nog!
pi_109008101
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 13:27 schreef PdeHoog het volgende:

Ontbijt-ze :Y) En zo lekker als CF kan ik niet koken hoor, maar ik ben niet ontevreden en ik kan zelfs heel goed heel gezond koken :o was alleen niet veel van te merken toen jij langs kwam :P
In de cake zat sinaasappel en yoghurt. In de tiramisu cacao (super gezond)! En in de avondsnack zat ananas en banaan! Hoezo ongezond? O-) (en bij het ontbijt zaten witte bonen in tomatensaus en eieren! en verse sinaasappelsap!)

(en heb je gezien dat mijn lievelingssnoep nú al niet meer verkocht wordt? en het is er maar eens per jaar voor Pasen en Pasen is nog heul ver weg }:| )
pi_109008673
Dat was een bijzonder lekkere rijpe mango :9

Iemand nog ideeën wat ik met een papaya kan doen? Was 75 ct op de markt en de laatste papaya die ik heb gebruikt voor koken is al meer dan 15 jaar geleden verteerd *)
pi_109011495
Geen idee Isa, da's echt zo'n onbekend ding voor mij, een papaya.

Ongelooflijk eigenlijk wat mensen op een dag naar binnen werken als je zelf een beetje aan het opletten bent he. Ik liep net even over de afdeling en de blikjes cola, marsen, zakjes chips en drop liggen echt overal (IT afdeling ;) ). En vroeger deed ik daar dus gewoon aan mee... eigenlijk nog een wonder dat ik 'slechts' 88 kilo woog ;)
pi_109011520
Papaja door de kwark is heel lekker Isabeau! :9
En het bevat nogal wat calcium wat weer helpt bij het verbranden van vet!
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 12:08 schreef Stormqueen het volgende:

:D Thanks!
Jouw resultaat mag er trouwens ook wezen! :o
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 13:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat heb ik met mijn 142 kg al. Ik kan het alleen maar beamen -O-
Maar je hebt nu wel de keuze gemaakt er iets aan te doen! En daar begint het bij ^O^
Had mijzelf voorgenomen om er 'goed' uit te zien in een t-shirt van een winkel (The Sting) waarbij de grootste maten er voor mij uitzagen als kinderkleding :')

Heeft 2jr geduurd, maar wel gelukt :)
SPOILER
pi_109011776
Ik heb van het weekend in een opwelling 2 pakken vifit yoghurt drink meegenomen (geen idee waarom ik drink het nooit :D), nou drink ik over het algemeen weinig zuivel maar wat is nu het beste moment van de dag voor die dingen? 's Ochtends, 's avonds, voor of na het sporten? Roept u maar?

Weggooien doe ik natuurlijk niet :).
pi_109011884
quote:
5s.gif Op maandag 12 maart 2012 15:02 schreef Jarno het volgende:
Ik heb van het weekend in een opwelling 2 pakken vifit yoghurt drink meegenomen (geen idee waarom ik drink het nooit :D), nou drink ik over het algemeen weinig zuivel maar wat is nu het beste moment van de dag voor die dingen? 's Ochtends, 's avonds, voor of na het sporten? Roept u maar?

Calcium helpt dus bij het verbranden van vet, en remt het opslaan er van in de cellen.
Bij vettige maaltijden dus, en voor het sporten/bewegen.
  maandag 12 maart 2012 @ 15:06:06 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_109011906
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 14:57 schreef V1z0R het volgende:
Papaja door de kwark is heel lekker Isabeau! :9
En het bevat nogal wat calcium wat weer helpt bij het verbranden van vet!

[..]

:D Thanks!
Jouw resultaat mag er trouwens ook wezen! :o

[..]

Maar je hebt nu wel de keuze gemaakt er iets aan te doen! En daar begint het bij ^O^
Had mijzelf voorgenomen om er 'goed' uit te zien in een t-shirt van een winkel (The Sting) waarbij de grootste maten er voor mij uitzagen als kinderkleding :')

Heeft 2jr geduurd, maar wel gelukt :)
SPOILER
lookin good!
Maar je bent dan ook wel lang denk ik?

quote:
5s.gif Op maandag 12 maart 2012 15:02 schreef Jarno het volgende:

Ik zou zelf zeggen 's morgens of na het sporten, want het vult best aardig :Y
disclaimer
  maandag 12 maart 2012 @ 15:06:59 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_109011944
en mijn 2,5 gratis kilo zijn toch wel vnl vocht... ik pis als een olifant vandaag :')
disclaimer
pi_109012041
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn 2,5 gratis kilo zijn toch wel vnl vocht... ik pis als een olifant vandaag :')
Dat is goed nieuws voor de weegschaal morgen :Y)
pi_109012082
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Beter toch?!

En, yup :Y ben zo'n beetje 2m lang
  maandag 12 maart 2012 @ 15:11:51 #265
319308 Tink89
To live is to dance
pi_109012147
Tweede helft van de lunch werd een verse vruchtensmoothie *zonder zuivel* en een stukje banaan-notenbrood bij Mugs :D

Jum...

Vanavond soep met een ciabatta met tomatentapenade *volgens mij heb ik die al 5 keer aangekondigd de afgelopen week, maar vanavond wordt 't 'm echt*

Xx
  maandag 12 maart 2012 @ 15:12:24 #266
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109012167
Heuj V1z0Rmans, is dat een recente foto? Jij slankie jij! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_109012229
:') Hey allemaal :W

Ik vind het lastig om de stap te zetten maar wil hier toch eens komen meepraten.
Ik ben 27 jaar en al zolang als ik het me kan herinneren veel te zwaar.

Het zit in de familie zeggen ze dan, maar op een gegeven moment kun je je daar niet meer achter verschuilen. Ik ben gewoon al die jaren veel te lui geweest en heb weinig tot niks aan beweging gedaan, behalve dan op mijn werk.
Als er iets van snaaizooi in huis is heb ik vaak geen rem en moet het worden opgegeten. Misschien herkennen jullie dat wel. Ik baal ervan en haat mezelf er vaak om, maar toch is het een soort van verslaving want de keer erna doe ik het gewoon weer.

Maaaaarrrr..
Ik ben hier natuurlijk niet voor niks. ;)
Het roer is vanaf deze week drastisch omgegooid. Ik ben het zat om dik te zijn, me te schamen voor mezelf!
Ik heb nu meer dan 2 jaar een relatie met een hele lieve man en we wonen sinds een paar maandjes samen en hebben besloten om te gaan sporten. Ik wilde het al veel langer maar ik kon mezelf er nooit toe zetten, ik heb (zeker nu in het begin) wat stimulans nodig.

We zijn deze week begonnen met hardlopen en man man, wat had ik het zwaar (letterlijk en figuurlijk :') ).
Maar ik ga doorzetten, 3 keer in de week hardlopen, en we hebben niks geen snaaizooi meer in huis.
Het zal rustig moeten worden opgebouwd want ik heb niet de illusie dat ik binnen een maand de marathon kan lopen. Maar ik doe mijn best en ben er ook trots op dat ik dan toch eindelijk de stap genomen heb.
  maandag 12 maart 2012 @ 15:15:26 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_109012311
Welkom en succes Angelic Rose!
Hoeveel moet er af?
disclaimer
pi_109012412
Welkom AR! (ik kort het alvast af voor het gemak O-) )
Prima begin zou ik zeggen en dat te zwaar zijn zit hoogstwaarschijnlijk ook domweg in je genen; maar daar hoef je je niet bij neer te leggen natuurlijk *)
pi_109012451
Genen zijn stom.

(en pas op met hardlopen als je écht flink te zwaar bent)
pi_109012456
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 13:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In de cake zat sinaasappel en yoghurt. In de tiramisu cacao (super gezond)! En in de avondsnack zat ananas en banaan! Hoezo ongezond? O-) (en bij het ontbijt zaten witte bonen in tomatensaus en eieren! en verse sinaasappelsap!)
Heel gezond ja 8-)
quote:
(en heb je gezien dat mijn lievelingssnoep nú al niet meer verkocht wordt? en het is er maar eens per jaar voor Pasen en Pasen is nog heul ver weg }:| )
Nu al niet meer? Waarom heb je dan ook geen zakje meegenomen maandag -O-
pi_109012530
Welkom Angelic_Rose, herkenbaar verhaal, en goed dat je er wat aan gaat doen!

Pas inderdaad wat op met hardlopen en overgewicht, het kan vervelende blessures opleveren.
pi_109012547
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 15:18 schreef PdeHoog het volgende:

Nu al niet meer? Waarom heb je dan ook geen zakje meegenomen maandag -O-
* Isabeau zucht een beetje wanhopig

Ik had beter moeten weten! Het is elk jaar echt hetzelfde liedje. Meestal is dat specifieke paassnoep al een maand voor Pasen uitverkocht en niemand leert er van om er meer van in te gaan kopen :( Ik heb nog hoop op de Jumbo want die had het vorig jaar ook het langst in de winkel. Dus daar moet ik nog langs deze week :7
  maandag 12 maart 2012 @ 15:22:22 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_109012618
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 15:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

* Isabeau zucht een beetje wanhopig

Ik had beter moeten weten! Het is elk jaar echt hetzelfde liedje. Meestal is dat specifieke paassnoep al een maand voor Pasen uitverkocht en niemand leert er van om er meer van in te gaan kopen :( Ik heb nog hoop op de Jumbo want die had het vorig jaar ook het langst in de winkel. Dus daar moet ik nog langs deze week :7
wat is het dan? :D
disclaimer
pi_109012681
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:

wat is het dan? :D
Ja, van die praline-eitjes met zo'n harde buitenkant! Ik ben daar zo dol op :@
En 1x per jaar mag ik van mezelf zo'n zakje leegeten :D Is echt mijn lievelingssnoep.

Ze zitten meestal nog wel in zakjes gemengde eitjes, maar dat zijn er dan 1 tot 2 per zakje en dat is zo weinig -O- (en dan zitten er ook doodgewone chocoladeeitjes in verder)
  maandag 12 maart 2012 @ 15:24:41 #276
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_109012696
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 15:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, van die praline-eitjes met zo'n harde buitenkant! Ik ben daar zo dol op :@
En 1x per jaar mag ik van mezelf zo'n zakje leegeten :D Is echt mijn lievelingssnoep.

Ze zitten meestal nog wel in zakjes gemengde eitjes, maar dat zijn er dan 1 tot 2 per zakje en dat is zo weinig -O- (en dan zitten er ook doodgewone chocoladeeitjes in verder)
de kruidvat verkoopt die krengen in een kilozak :X
pi_109012717

Die!
  maandag 12 maart 2012 @ 15:25:36 #278
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_109012730
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]

Die!
oh, die niet, sorry :D :@
pi_109012748
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 15:25 schreef Mirjam het volgende:

oh, die niet, sorry :D :@
Dat dacht ik al :P Want deze zijn vaak over de 3 euro voor een klein zakje. En dat dan in een kilozak :o
  maandag 12 maart 2012 @ 15:26:35 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_109012772
noh, maak me gek ;(
disclaimer
pi_109012806
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
noh, maak me gek ;(
Ik ga volgend jaar zodra de eitjes binnen zijn álle zakjes bij de Hema opkopen! >:)

ik zie de weegschaal nu al omhoog kruipen ter anticipatie
  maandag 12 maart 2012 @ 15:30:01 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_109012899
ik ga mijn rode grapefruit maar eens pellen... :')
disclaimer
pi_109012923
En ik ga mijn kopje thee met niets er bij maar eens drinken.
pi_109012934
Ik doe ff een appeltje.

:').

Vanavond gebakken aardappeltjes (jaja foei, bite me!), ik denk iets van boontjes en een tartaartje erbij.
  maandag 12 maart 2012 @ 15:39:30 #285
319308 Tink89
To live is to dance
pi_109013222
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 15:31 schreef Jarno het volgende:
Ik doe ff een appeltje.

:').

Vanavond gebakken aardappeltjes (jaja foei, bite me!), ik denk iets van boontjes en een tartaartje erbij.
Niks mis met gebakken aardappeltjes, als je dat maar niet elke dag doet en ze bakt in de goede vetten *ik gebruik vloeibare Becel light... mijn schoonmoeder roomboter*

Enjoy :)
pi_109013281
Gebakken aardappels zijn wel lekker ja :9 Is dat nou echt zoveel slechter dan gekookte als je ze bijvoorbeeld in een beetje olie zou bakken?

Wij hebben vanavond gekookte aardappels met sla, doperwten, gekookt eitje en gemarineerde kipfilet.

En er moet bij mij denk ik zo'n 30 kilo af. Sjonge ik schaam me kapot.
Ik zal zeker uitkijken met hardlopen maar dat heb ik bij mijn vriend ook aangegeven. Ik ga mezelf niet voorbij en op dit moment is het ook een stukje hardlopen, gewoon lopen en op adem komen, weer een stuk hardlopen en vervolgens weer even gewoon lopen etc.
Ik denk dat dat voor mij het beste werkt want anders hou ik het op dit moment niet lang vol.
Eerst maar eens wat conditie kweken :D
  maandag 12 maart 2012 @ 15:46:38 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_109013428
niet schamen joh, je pakt het toch aan? Supergoed dus!
disclaimer
pi_109013449
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 15:41 schreef Angelic_Rose het volgende:

En er moet bij mij denk ik zo'n 30 kilo af. Sjonge ik schaam me kapot.
Nou ik zou gewoon bij de eerste beginne maar goed dta is mijn mneing whehehehehe 8-)
  maandag 12 maart 2012 @ 15:49:47 #289
319308 Tink89
To live is to dance
pi_109013538
Ik ben er al 30 kwijt en nog niet klaar... Niks om je voor te schamen, ben trots op jezelf dat je er iets aan gaat doen.

Overigens gaat het bij hardlopen vooral voor je knieën en enkels enzo vaak erg hard. Begin met een paar goede *bij een hardloopwinkel aangemeten* schoenen, anders ren je je gewrichten helemaal kapot... Beetje oppassen dus.

Succes! Maak je ook een ticker?

Xx
pi_109014370
Als ik na m'n verjaardag nog steeds goed aan het sporten én afvallen ben (en het liefst al zachtjes aan richting de 80 kilo ga...) dan mag ik van mezelf een hartslagmeter kopen heb ik besloten. Liefst deze set ook. Heb ik in de sportschool wat aan en daarbuiten. :).
  maandag 12 maart 2012 @ 16:59:39 #291
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_109016267
Ik loop ook hard om af te vallen en kan je aanraden om een beginnersschema van internet te trekken en die te volgen. Ga niet voor jezelf maar wat aan lopen, dat is vragen om blessures. Ikzelf was erg tevreden met de schemas van www.runinfo.nl die opbouwen naar een kwartier en een half uur. Zorg ook inderdaad voor goede schoenen!

Het is ook totaal niet erg om een week overnieuw te doen of sommige lessen 2 of zelfs 3 keer. Het gaat om je eigen tempo en pas als je er klaar voor bent is het tijd voor de volgende les!

Succes ^O^

Ik heb zelf 2 weken op een plateautje gezeten rond de 97 kg, maar heb het idee dat ik er nu doorheen ben met nu 2 wegingen op rij op 96.5 *O*
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_109016847
Dan kom je op een bijeenkomst waar je niemand kent; en de eerste die je aanspreekt zegt in plaats van ''hallo''; ''ZO, ZOU JIJ NIET EENS GAAN AFVALLEN?'' :') Leuke introductie!
pi_109016872
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:16 schreef Selestha het volgende:
Dan kom je op een bijeenkomst waar je niemand kent; en de eerste die je aanspreekt zegt in plaats van ''hallo''; ''ZO, ZOU JIJ NIET EENS GAAN AFVALLEN?'' :') Leuke introductie!
wtf?! Wat voor bijeenkomst is dat dan :?
pi_109016909
Ik heb 0 zin om mijn avondeten te maken. ;(

(gezonde) keuzes genoeg, maar ik weet niet zo goed wat ik wil.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 12 maart 2012 @ 17:23:30 #295
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_109017108
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:16 schreef Selestha het volgende:
Wtf, wat zei jij? Ik zou denk ik niet eens iets kunnen zeggen op zo'n moment maar me gewoon omdraaien en weglopen omdat ik zo iemand de aandacht niet waard vind. En ook omdat er volgens mij niet eens een passene reactie is op zo'n opmerking. Ik zit me gewoon pissig te maken hier :|W .
Spoilers!
pi_109017119
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 15:13 schreef Angelic_Rose het volgende:

Maar ik ga doorzetten, 3 keer in de week hardlopen, en we hebben niks geen snaaizooi meer in huis.
Het zal rustig moeten worden opgebouwd want ik heb niet de illusie dat ik binnen een maand de marathon kan lopen. Maar ik doe mijn best en ben er ook trots op dat ik dan toch eindelijk de stap genomen heb.
Goed bezig *O*
pi_109017201
Hier minder goed bezig }:| Zit ff op kantoor een paar uurtjes en weer volop aan die vieze zoete Wiener Melange :{ En waarom? Geen idee -O-
pi_109017256
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
Hier minder goed bezig }:| Zit ff op kantoor een paar uurtjes en weer volop aan die vieze zoete Wiener Melange :{ En waarom? Geen idee -O-
Als ik al snaai is het tegenwoordig op mijn werk :') Heb al een anaesthesioloog uitgefoeterd voor het altijd meenemen van zakken snoep en zo :+ En nu haalt hij niets meer als ik met hem samen werk :D
pi_109017270
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

wtf?! Wat voor bijeenkomst is dat dan :?
Ik ging naar een ''dreamtime healing'' meditatie, dus dit verwachtte ik niet te horen ;)
pi_109017334
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wtf, wat zei jij? Ik zou denk ik niet eens iets kunnen zeggen op zo'n moment maar me gewoon omdraaien en weglopen omdat ik zo iemand de aandacht niet waard vind. En ook omdat er volgens mij niet eens een passene reactie is op zo'n opmerking. Ik zit me gewoon pissig te maken hier :|W .
Ik stamelde ''dat doe ik al'' :') Kon even niets beters verzinnen. Nu zou ik natuurlijk willen dat ik iets gevatters terug had gezegd. Daarna ging ie ook nog zeiken omdat ik een koekje nam bij de thee. ''Ja het is duidelijk dat jij verleidingen niet kan weerstaan'' :{

Nou, ik ben anders mooi al 13 kg afgevallen, LUMMEL! :(
pi_109017338
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:28 schreef Selestha het volgende:

Ik ging naar een ''dreamtime healing'' meditatie, dus dit verwachtte ik niet te horen ;)
:') nou, die kan nog wel wat andere cursussen gebruiken _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')