abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108902193
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei ( nog nader te bepalen
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks:

Silmarwen

Deerntie:

Selestha:

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_108902202
Potver :o Gooide ik hem gewoon dicht :o :@ Zal het nooit meer doen :@
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_108902268
Zo, net maar even extra sit-ups en andere matoefeningen gedaan ter compensatie van gisteren. Het was niet helemaal goed gegaan met het avondeten en toen hebben we maar Grieks gehaald. Echt super lekker dus wat dat betreft was het niet zo erg. Alle andere afhaal meuk lusten we tegenwoordig niet meer. Maar het was natuurlijk niet helemaal verantwoord enzo.... :{ .

Gisteren 2321 kcal (nog net onder onderhoud, wat een wonder!):
O: Yoghurt met muesli
T: Niets. Daar begon het probleem dus |:(
L: 2 bruine wentelteefjes met halvajam
T: Vitalinea chocolademousse, halve komkommer, 3 zuurtjes
A: Stukje mousaka, klein beetje giros, halve gehaktschijfdinges, pita met een berg salade, te veel tzaziki
T: Raket

Vandaag:
O: yoghurt met muesli
S: 2 miles, 50 ab crunches
T: 3 maiswafels, glas tomatensap
L: Bruin met kaas en ajvar, bruin met philadelphia en ruccola
T: Fruit, ligt er aan wat de Turk voor lekkers heeft. Opkikker.
A: My first paella (niet uit een potje :P )
T: Zoute sticks
Spoilers!
pi_108902593
Damn wat gaan jullie snel :D hebben jullie allemaal al weekend ofzo?
pi_108902604
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:19 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Hoe weet je dit bij voorbaat? Je kan zoveeeel kanten ermee uit, van docent tot muziek schrijven voor reclames tot studiomuzikant :)

Maargoed, zijn jou keuzes, ga me dr ook niet mee bemoeien ;)
Omdat ik zekerheid nodig heb, ik wil voor een vak leren waarvan ik weet wat het word. En logopedie lijkt me een geweldig beroep.
Daarbij wil ik mijn hobby een hobby houden ;)
(en ik heb er een hekel aan om voor mensen te spelen. Muziek maak ik voor mezelf, muziek maak ik omdat mijn emoties me in de weg zitten of omdat ik wil creëren, om het heel aanstellerig te zeggen: muziek ben ik en ik verkoop mezelf niet :') zo voelt het echt, alleen ga ik eerder dood dan ik het hardop zeg).
pi_108902642
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef Sarabi het volgende:
Studenten hebben veel vrije tijd, al moet ik nu oefenen, maar mijn huisgenoot ligt met migraine op bed.
pi_108903006
quote:
Jups. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_108903121
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Omdat ik zekerheid nodig heb, ik wil voor een vak leren waarvan ik weet wat het word. En logopedie lijkt me een geweldig beroep.
(en ik heb er een hekel aan om voor mensen te spelen. Muziek maak ik voor mezelf, muziek maak ik omdat mijn emoties me in de weg zitten of omdat ik wil creëren, om het heel aanstellerig te zeggen: muziek ben ik en ik verkoop mezelf niet :') zo voelt het echt, alleen ga ik eerder dood dan ik het hardop zeg).
Naja dat heb ik met mijn schilderijen ook, die verkoop ik niet tenzij in opdracht gemaakt. Maar dat is mijn beroep ook niet, hoewel ik wel autonoom kunstenaar kon worden met de opleiding.

[/offtopic]
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:51:04 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108903293
Zo, even mijn 2 nette broeken ingenomen, die waren nog van5- 10 kg terug en dat zat vorige week toch lelijk als een.hobbezak. ;)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:52:10 #10
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_108903335
*O*
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_108903914
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

*;

Mooie gedachtengang hoor ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108904045
Mag ik ook een keer zweverig zijn ;)
pi_108904078
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, even mijn 2 nette broeken ingenomen, die waren nog van5- 10 kg terug en dat zat vorige week toch lelijk als een.hobbezak. ;)
_O_
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:10:20 #14
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108904159
quote:
neuh.. was het maar zo'n feest..
het zijn mijn "virtuele sigaretjes " :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:11:05 #15
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108904213
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:46 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Naja dat heb ik met mijn schilderijen ook, die verkoop ik niet tenzij in opdracht gemaakt. Maar dat is mijn beroep ook niet, hoewel ik wel autonoom kunstenaar kon worden met de opleiding.

[/offtopic]
wat voor soort schilderijen maak je?? :o
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:16:20 #16
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_108904441
CoTS Toch een heel mooi compliment! Moet goed zijn voor je zelf vetrouwen!
BE *O* Dat vind ik echt heel knap. Ik had ze denk ik opgegeten. :%

Net in slaap gevallen voor anderhalf uur. Was niet de bedoeling. :+

O: Havermout + thee
T: Koffie en niets... Oops
L: 1 tosti + 3 knakworstjes. :+ + glas melk
T: Plakje ontbijt koek + thee
D: Visjes + bonduel blikje gemengde groente + sla (zo'n alles door elkaar sla met wortels enzo) met zelfgemaakte dressing (beetje azijn, beetje Worcestershire sauce, beetje peper en zout, olijfolie en mespuntje Colemans mosterd poeder) + aardappelpurree
S: Kickfun
T: Bakje magere yoghurt + grote mok thee (of een glas wijn. :D)

Bleh ben echt moe vandaag, geen idee waarom!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 15:15:35 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108906631
Straks ga ik alles terug lezen, maar wilde even melden dat ik laminaat en andere meuk gesleept heb en al de hele dag aan 't klussen ben :) dagdag kCal's!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 15:45:18 #18
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108907627
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 15:15 schreef Tink89 het volgende:
Straks ga ik alles terug lezen, maar wilde even melden dat ik laminaat en andere meuk gesleept heb en al de hele dag aan 't klussen ben :) dagdag kCal's!
^O^
pi_108907955
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]

neuh.. was het maar zo'n feest..
het zijn mijn "virtuele sigaretjes " :P
Is wel een stuk gezonder :D
pi_108908356
Ha kwam iemand tegen die me al poosje niet had gezien , Jeroen ben je afgevallen ? *O*
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_108908743
Ik heb trouwens een vraagje... volgens de psycholoog die ik heb gesproken (en vaker ga spreken) volstaat fruit niet als tussendoortje en moet daar iets bij als biscuitje/koekje/yoghurt/what-ever, maar klopt dat o.O?
pi_108908824
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje... volgens de psycholoog die ik heb gesproken (en vaker ga spreken) volstaat fruit niet als tussendoortje en moet daar iets bij als biscuitje/koekje/yoghurt/what-ever, maar klopt dat o.O?
Ja ik moet ook altijd iets van ontbijtkoek ofzo bij mn fruit van mn dietist :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 16:42:18 #23
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108909434
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:22 schreef Joene het volgende:

[..]

Ja ik moet ook altijd iets van ontbijtkoek ofzo bij mn fruit van mn dietist :)
Hier hetzelfde... kwark met fruit mag wel :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:07:24 #24
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_108910328
fruit alleen kan je een "appeldipje" opleveren. maar biscuit of ontbijtkoek maakt dan niet zoveel uit, dat is ook suiker en witmeel...
Kwak
pi_108910399
Ik heb wel een keer iets gelezen over fruit(suikers) combineren met wat eiwit (kwark, paar nootjes), maar ontbijtkoek of iets dergelijks lijkt me ook wat dubbelop?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:21:49 #26
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_108910778
ik heb een voorbeelddagmenu gekregen, maar daarin is vooral uitgegaan van wat ik normaal eet, geen nieuwe dingen, dat verbaast me.
ik zal 'm ff posten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor de mensen die ook voorbeelddagmenu's hebben, komt dit een beetje overeen? :?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_108910859
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:21 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een voorbeelddagmenu gekregen, maar daarin is vooral uitgegaan van wat ik normaal eet, geen nieuwe dingen, dat verbaast me.
ik zal 'm ff posten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor de mensen die ook voorbeelddagmenu's hebben, komt dit een beetje overeen? :?
Ongeveer wat ook mijn lijst is hoor , alleen mijn ontbijt bestaat ook uit boterhammen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:25:50 #28
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108910885
@mirjam dat lijkt idd een beetje op mijn voorbeeld menu.. Ik zal eens kijken of ik het nog in mijn mail heb staan
Be happy with the little things in life
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:26:03 #29
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_108910892
quote:
8s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:25 schreef Joene het volgende:

[..]

Ongeveer wat ook mijn lijst is hoor , alleen mijn ontbijt bestaat ook uit boterhammen.
niet zo boos kijken hoor :D
ok, prima, ga ik me hier voorlopig aan houden, ben benieuwd, het is wat ik al deed :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_108911181
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:26 schreef Mirjam het volgende:

[..]

niet zo boos kijken hoor :D
ok, prima, ga ik me hier voorlopig aan houden, ben benieuwd, het is wat ik al deed :')
Oh dat is mn standaard PI omdat ik altijd nors overkom ofzo :D
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:43:29 #31
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108913102
Ik kan het lijstje niet vinden, staat nog ergens op de mailserver

Zo lijstje van vandaag lukt redelijk, heb alleen de kiwi's niet tussendoor gedaan, dus die neem ik straks nog..
Be happy with the little things in life
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:20:36 #32
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108917133
Ik begin te merken dat ik aardig zuivelverslaafd ben. Dat had mijn moeder vroeger nooit kunnen voorspellen. Ik probeer nu maar 1 beker melk tijdens het avondeten te drinken maar dat valt flink tegen. En als ik een smoothie maak, neem ik geen karnemelk bij de lunch. Ik denk er aan om morgen maar eens magere melk te kopen, weet iemand of dat te drinken is?
Spoilers!
pi_108917466
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begin te merken dat ik aardig zuivelverslaafd ben. Dat had mijn moeder vroeger nooit kunnen voorspellen. Ik probeer nu maar 1 beker melk tijdens het avondeten te drinken maar dat valt flink tegen. En als ik een smoothie maak, neem ik geen karnemelk bij de lunch. Ik denk er aan om morgen maar eens magere melk te kopen, weet iemand of dat te drinken is?
Ik drink altijd magere melk en het smaakt goed :)
(naja... als ik melk drink dan)
pi_108917489
Hmmmmmmm fles wijn 1.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_108919340
Zo, ik ben ook weer bijgelezen..

Ik heb me toch een partij spierpijn van gisteren, ik loop gewoon te strompelen! Verder drukke dag gehad, maar de week zit erop, volgende week hopelijk weer een beetje in het "normale" ritme terug.
pi_108919626
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk er aan om morgen maar eens magere melk te kopen, weet iemand of dat te drinken is?
Ik drink het al heel lang, af en toe afgewisseld met halfvolle melk. Halfvol is lekkerder, maar met mager heb ik ook geen problemen. De meeste mensen vinden het smerig.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:09:30 #37
54772 Silmarwen
pi_108919756
Zo lesje Kickfun gehad.
Wel leuk waren allemaal andere instructeurs bij deze keer. Zumba docente, Bodybalance docente en een andere Kickfun docent. Die van Zumba en Bodybalance waren wel geinig, heel danspasserig. :+

Leuke les, ben wel op nu!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:32:49 #38
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108920863
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:05 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Ik drink het al heel lang, af en toe afgewisseld met halfvolle melk. Halfvol is lekkerder, maar met mager heb ik ook geen problemen. De meeste mensen vinden het smerig.
Ik ga het maar eens proberen dan. Ik vind de minimaal 100 kcal van halfvolle melk opgeteld bij iedere avondmaaltijd eigenlijk te veel.
Spoilers!
pi_108922509
Wens me morgen succes ;) Ik moet een hele boel bakken en hapjes maken en gezellig mee-eten omdat het mijn feest is en ik dan los mag. O.... ja en ik lunch met mijn beste vriendin en heb een gezellig ontbijt met mijn vriend.

Onder het motto, als je zondigt moet je het goed doen ;)
pi_108931795
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wens me morgen succes ;) Ik moet een hele boel bakken en hapjes maken en gezellig mee-eten omdat het mijn feest is en ik dan los mag. O.... ja en ik lunch met mijn beste vriendin en heb een gezellig ontbijt met mijn vriend.

Onder het motto, als je zondigt moet je het goed doen ;)
Veel plezier :)
  zaterdag 10 maart 2012 @ 07:48:06 #41
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108931880
En we gaan weer verder met verven...

Gisteravond bij paardrijden heerlijk gegaloppeerd, was kapot na de les. Ben benieuwd wat deze paar weken intensiefe fysieke inspanning gaan opleveren.

Xx
  zaterdag 10 maart 2012 @ 08:15:42 #42
54772 Silmarwen
pi_108931957
Vandaag grote schoonmaak oude huis van mijn ouders met spierpijn. :(

Hopelijk een gezonde lunch.
pi_108932019
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 08:15 schreef Silmarwen het volgende:
Vandaag grote schoonmaak oude huis van mijn ouders met spierpijn. :(

Hopelijk een gezonde lunch.
Als je dat zeker wilt weten moet je zelf ook dingen meebrengen ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108932224
Och jee, net een práchtige nieuwe broek op mijn werk gekregen die echt geweldig goed zit (door een kleermaker op maat gemaakt). Ik heb toen mijn buik bij het passen zoveel mogelijk ingehouden en nu zit hij als gegoten. Maar ik wil nog 30 kilo afvallen _O-
pi_108932320
@Isabeau: ik zou zeggen geniet zo lang als het kan van die broek ;)
pi_108932352
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
@Isabeau: ik zou zeggen geniet zo lang als het kan van die broek ;)
:Y en ik vind de pijpen wat te smal voor mijn dikke bovenbenen en heupen (altijd het probleem bij broeken voor mij), dus daar kan nog héél veel af *) En gelukkig heeft deze broek lusjes voor een riem. De vorige broek had dat niet en als ik die zou dragen zonder riem zou hij bij elke stap op mijn enkels liggen. Ik heb het met bretels geprobeerd, maar ook dat was echt geen gezicht, dus droeg ik mijn eigen kleren maar.
pi_108932506
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 09:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y en ik vind de pijpen wat te smal voor mijn dikke bovenbenen en heupen (altijd het probleem bij broeken voor mij), dus daar kan nog héél veel af *) En gelukkig heeft deze broek lusjes voor een riem. De vorige broek had dat niet en als ik die zou dragen zonder riem zou hij bij elke stap op mijn enkels liggen. Ik heb het met bretels geprobeerd, maar ook dat was echt geen gezicht, dus droeg ik mijn eigen kleren maar.
Hahahahahaha, dat probleem ken ik. Zelf heb ik geen riem en ik heb een hekel aan riemen, dus als ik een broek draag heb ik meestal mijn duimen in de lusjes (vergeet altijd dat hij te groot is, maar eerst had ik een te krappe 48 en ik weet niet wat ik nu heb, maar het is te groot, veel te groot). Ik ben toch een gigantische tomboy

(en nee, als ik geen broek draag, draag ik meestal jurken of rokken met leggings, die inmiddels ook slobberen)
pi_108933584
Ik wil ook slobberende kleren :{ .

Na 8 dagen kcals tellen kan ik denk ik zeker zijn van de 5 ons die er nu af is *O* . Eindelijk weer een doorbraak. En nu hopen dat het doorzet. Ik moet zeggen dat ik wel een beetje obsessed raak door die calorieën, ik heb er nu zelfs over gedroomd. Niet zozeer over voedingsmiddelen maar meer over het invullen van de app |:( . Ik blijf er toch maar mee door gaan. Ik heb vrij veel nodig op een dag en dan zit ik veel te snel over je max heen als ik niet oplet. Al heb ik gisterenavond expres nog wat moeten eten omdat ik nog te weinig op had.

Gisteren, 1769 kcal
O: yoghurt, muesli
S: 2 miles, 50 crunches
T: 3 maiswafels, glas tomatensap
L: bruin kaas/ajvar/rucola, bruin philadelphia/rucola
T: Peijnenburg tussendoor, 1 cafe noir, opkikker, appel
A: paella (moet een beter recept vinden!), beker melk
T: snack a jacks, optimel yoghurt

Vandaag zal zo'n beetje hetzelfde zijn.
Spoilers!
pi_108939603
Luiiiiiiiiiiiiii weekend! Heerlijk!

Gisteren bij een vriendin gegeten, heerlijk en veel te veel, dieettechnisch dan toch.

Vanmorgen ontbijt idem-dito.

Nu weer netjes in de pas!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_108939664
Volgens mij fokt iedereen hier vooral vanaf het werk en zaterdag = computervrije dag :D
pi_108939768
Ik baal van mijzelf. Ik ben mezelf voorbij gelopen. Letterlijk. Ik had de wandelvibe ineens helemaal te pakken en nu heb ik mijn voeten slecht verzorgd en stuk gelopen en nu moet ik weer lang wachten tot ze het weer doen :(

Zo dom :(
  Licht Ontvlambaar zaterdag 10 maart 2012 @ 15:02:30 #52
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108939770
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij fokt iedereen hier vooral vanaf het werk en zaterdag = computervrije dag :D
O-)

Ikea hier vandaag, fotolijstjes gehaald voor de schoolfoto's van dochter en geluncht, maar ik kreeg het niet op :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_108939779
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 15:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik baal van mijzelf. Ik ben mezelf voorbij gelopen. Letterlijk. Ik had de wandelvibe ineens helemaal te pakken en nu heb ik mijn voeten slecht verzorgd en stuk gelopen en nu moet ik weer lang wachten tot ze het weer doen :(

Zo dom :(
:o wat jammer. Wat is er aan de hand met je voeten dan? Blaren of zo?
pi_108939795
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 15:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o wat jammer. Wat is er aan de hand met je voeten dan? Blaren of zo?
Het begon als blaartjes, toen dacht ik "als ik ze negeer gaan ze vast wel weg" :')

Want dat werkt namelijk ALTIJD :')

Dus nu zijn het wondjes ja.
pi_108939818
aye, van die kleine pijnlijke open wondjes? -O- Niet tof! Maar je kan er nog wel een blarenpleiser over plakken, dan heb je er veel minder last van :Y
pi_108939916
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 15:04 schreef Isabeau het volgende:
aye, van die kleine pijnlijke open wondjes? -O- Niet tof! Maar je kan er nog wel een blarenpleiser over plakken, dan heb je er veel minder last van :Y
Uhu.

Die blarenpleisters werken niet echt voor me. Tenmiste niet om alsnog echt ver te kunnen lopen. Wel voor het dagelijks geloop, maar dat lukt zonder ook wel en dan geneest het veel sneller.

Dus ik moet het gewoon even uitzitten en ondertussen de boel goed verzorgen. Hopelijk kunnen ze er na dit weekend weer tegenaan :)
  Licht Ontvlambaar zaterdag 10 maart 2012 @ 15:41:34 #57
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108940743
Insmeren met betadinezalf en pleister erover... Volgende keer de plekken met dunne pleistertape afplakken voor je gaat lopen. En mocht je toch nog een blaar krijgen, dan met gesteriliseerde naald inprikken en goed leegdrukken. Daarna weer betadinezalf en pleister erop... Werkte voor mij altijd goed in Nijmegen :)
pi_108940848
Ik ken alle tips en truuks :Y

Heb er al heel mn leven mee te kampen en zal daarom ook nooit zo iets geks als "Nijmegen" doen :D

Ik ben nu voorbij een bepaald punt en dan zit er maar 1 ding op. Afwachten tot het is genezen.

SPOILER
  Licht Ontvlambaar zaterdag 10 maart 2012 @ 15:49:54 #59
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108940946
Mwoah, het ontsmet wel zo ;) wat voor sokken heb je? Ik had veel profijt van cooldown van Falke.
pi_108940990
Ik heb nu gewone Hema sokken omdat ik de laatste tijd vrij weinig last heb. Maar echt absurd veel gelopen vorige week en de eerste signalen genegeerd.

Weer even met mn neus op de feiten gedrukt!
pi_108941193
Sodawater is helemaal niet zo goed ;) Dat maakt de celvernieuwing stuk. Zoutwater: dat is wel goed.
pi_108941223
Ach, mn voeten zitten er nog steeds aan!
pi_108941594
soda is toch een zout?

Vanavond alleen eten, nog even bedenken wat ik ga maken? Waarschijnlijk een clubsandwich met soeppie :)
pi_108941979
Zo, nu tot 19 Maart vakantie! *O*

Ik heb t even heel druk gehad, en nu opeens zo veel terug lezen, ga ik niet redden. Maar ik post weer mee :)

Lijstje:
O: Volkorentoast met hummus en kipfilet, verse mango, gekookt eitje
M: Een bruin bolletje kaas en een appel
T: Rijstwafel met bosbessenjam
A: Penne al forno met smokey uien, mozzarella, basilicum en een héérlijke marinara saus :9
T: Chocoladevla (klein bakje) even vakantie vieren :)

S: 2 uur post bezorgen + 1 uur fietsen
  zaterdag 10 maart 2012 @ 16:44:29 #65
54772 Silmarwen
pi_108942392
O: Havermout + thee
T: Niets
L: Erwtensoep + 1 snee roggebrood + 1 snee bruin brood + 2 plakjes katenspek + koffie
T: Glas sinaasappelsap + blikje cola zero
D: Spaghetti met groente toegevoegd
T: Bakje magere yoghurt

Druk druk druk met schoonmaken, vloer slepen, auto's in en uit laden en beetje tijd vergeten en dus eten enzo.
pi_108943238
Ik heb ook moeilijke voeren, sommige mensen hebben dat blijkbaar gelijk in extremen :{ . Sinds een paar jaar krijg ik in de zomer ook blaren op de bal van mijn voet van 4x4 cm, die zijn echt pijnlijk.
Een tijdje terug was ik op MysteryLand/Decibel/whatever en ik zat echt na een kwartier al op de ehbo om mijn blaren in te laten tapen. Ik werd gegroet met de mededeling dat ik de rest van de dag nu wel vooruit zou kunnen. Ze wilden me niet geloven dat ik blaren op blaren kan krijgen en dat ik ze nog wel zou zien die dag. Ik ben daarna nog twee keer terug geweest. En toen moest de tape er weer af natuurlijk. Ik heb al weer helemaal zin in de zomer wat dit betreft :{w .
Spoilers!
pi_108944760
Zaterdag = computer vrije dag :Y
:D

lijstje voor vandaag:
O: eiwit shake
L: broodje carpacio :9~
S: rondbanjeren in de ikea :P
D: Koolvisstoofpotje :9~
T: bruinbrood met bruschetta, aioli en parmaham :9~

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:42:27 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108945573
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 14:58 schreef Isabeau het volgende:
:Y Heel veel werkontwijkend gedrag. :D

Vandaag veel de hort op geweest en me keurig gedragen qua eten. Moest net nog even langs de supermarkt en F. vroeg ik pringles mee wilde nemen voor hem, en ik heb voor mezelf niks! *O* En ik vind pringles vies, dus dat komt helemaal goed vanavond. Als ik echt trek heb neem ik wel een stuk augurk of komkommer ofzo. :Y
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:47:40 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108945717
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:13 schreef Barretje80 het volgende:
Zaterdag = computer vrije dag :Y

lijstje voor vandaag:
O: eiwit shake
L: broodje carpacio :9~
S: rondbanjeren in de ikea :P
D: Koolvisstoofpotje :9~
T: bruinbrood met bruschetta, aioli en parmaham :9~
*recept bewaart...

Wij eten strakjes deze: Zelfgemaakt stokbroodjes met gehakt, paprika en ui
Niet mega-mager, wel lekker en zonder E-nummer meuk. :)
pi_108946277
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*recept bewaart...

Wij eten strakjes deze: Zelfgemaakt stokbroodjes met gehakt, paprika en ui
Niet mega-mager, wel lekker en zonder E-nummer meuk. :)
lol da's een understatement :')
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:18:14 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108946493
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:10 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

lol da's een understatement :')
Nou ja, zo erg is het toch ook weer niet? Wit stokbrood en gehakt... De rest is groente en ketchup is toch ook niet supererg?
Ik maak ze zonder de cornflakes trouwens, want die vind ik sws vies.
pi_108946601
Wil niet zeuren hoor BE maar die E nummers zitten er gewoon in.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:30:59 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108946835
Barreltje, je eet de laatste paar dagen echt te weinig...

/weg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:34:02 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108946904
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
Wil niet zeuren hoor BE maar die E nummers zitten er gewoon in.
Alleen al door het 'wil niet zeuren hoor' klinkt het zo zeikerig en wijsneuzerig! :o :D
Maar enlighten me, want ik mis blijkbaar heel veel. :@
'BE, vlgs mij zitten er toch wel flink wat E-nummers in die je over het hoofd ziet, weet je dat?' klinkt al een stuk gezelliger. ;)

Hoewel ik snap dat ketchup niet zo heel puur is, evenmin als het brood en de geraspte kaas ook niet echt, maar de rest?
Ei, ui, paprika, gehakt, knoflook, worcestersauce? Ook niet goed?
pi_108946968
E nummers zitten inderdaad in de sauzen en het brood ;)
Oh en er misten wat smilies mbt het zeuren.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:38:10 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108947025
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:36 schreef Ml-etje het volgende:
E nummers zitten inderdaad in de sauzen en het brood ;)
Oh en er misten wat smilies mbt het zeuren.
Ja ok, zo ver was ik nog wel idd, maar ik bedoelde dat ik iig niet een of ander kant en klaar meukje of zakje kocht. :@
pi_108947280
Oh :D deed je dat normaal dan? En wat?

Brood zonder e nummers is verkrijgbaar maar dan is het vaak bio net als saus.
Worchester is te goed om te laten staan :P
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:50:26 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108947403
Nee, dat doe ik al heel veel langer niet meer. Maar vroegah haalde ik zoiets nog wel eens kant en klaar bij de slager en dan zit er vlgs mij veel meer meuk door, dus ik ben erg bij met dit recept wat ook nog eens superlekker is.

Sorry, het was gewoon mijn enthousiasme dat ik mezelf weer aardig op de rit lijk te hebben. :@
pi_108947481
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou ja, zo erg is het toch ook weer niet? Wit stokbrood en gehakt... De rest is groente en ketchup is toch ook niet supererg?
Ik maak ze zonder de cornflakes trouwens, want die vind ik sws vies.
Het ziet er echt heel erg vet uit op de foto's. En ik kan niet echt iets gezonds ontdekken (een hamburger bij de Mac bevat ook groente, betekend niet dat het gezond of light is ;) )
Je zegt 'niet mega-mager' maar het is gewoon vet, dat bedoelde ik dus met understatement. Betekent niet dat het niet lekker is, maar het blijft gewoon een vettig wit stokje(in ketchup zit trouwens evenveel suiker als cola :+ ).
pi_108947514
Oh de slager, ja best kans dat er dan wat meer roomboter enz door gaat.

Zelf maken is altijd goed ;) en helemaal geen E nummers is mission impossible.
pi_108947554
En het is weekend tenslotte
pi_108947592

LEAVE BE ALONE Y'ALL!!
pi_108947645
hahaha ik leg alleen uit wat ik met understatement bedoelde :P Het is zaterdag en dan mag een wat 'minder mager' hapje ook wel, ze zien er overigen wel erg lekker uit :9
  Licht Ontvlambaar zaterdag 10 maart 2012 @ 20:04:39 #84
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108947853
Gunst... Het is weekend liefjens :P

Mijn lijstje :')
O - krentenbol
T - latte machiato, koekje
L - Ikea balletjes, saus, jam, puree, ranja
T - 1 snickerdoodle, 2 koekjes, koffie verkeerd
D - 2 rolmopsen, 2 sneden witbrood, 1/2 boekweitpannenkoek
T - rode wijn, iets zouts

Vanavond bankhangen, voel me niet echt optimaal...

Planning voor morgen
Verse jus, koffie verkeerd, afbakbroodje met omelet
Stoofvlees, bietjes en aardappel
  zaterdag 10 maart 2012 @ 20:13:51 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108948168
:D Ik veeg net de laatste druppels vet van mijn kin. :o Baggervet idd!
Als ik gehakt rul laat ik iig het vet nog weglopen. Nu wordt dat allemaal geabsorbeerd door het brood. :o :D

Anyway... Erg lekker, en ik doe het niet dagelijks.

Forget what I said! O-)
Tx DP! *;
pi_108948214
* DancingPhoebe geeft BE een slobberkusje

SPOILER
pi_108948253
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
:D Ik veeg net de laatste druppels vet van mijn kin. :o Baggervet idd!
Als ik gehakt rul laat ik iig het vet nog weglopen. Nu wordt dat allemaal geabsorbeerd door het brood. :o :D

Anyway... Erg lekker, en ik doe het niet dagelijks.

Forget what I said! O-)
Tx DP! *;

SPOILER
pi_108948598
_O- overduidelijk weekend hier :P

In dat kader.. lasagne tussen de middag en mac als avondeten ehh ja gelukkig hebben we veel geshopt ofzo _O-
pi_108948936
Ha, actie hier, gezellig! Ik heb voor vanavond een orgasmisch lekkere muffin gekocht. Bovenop hebben ze een kuiltje gemaakt waar heel pure vloeibare chocola zit, kwijl. Ik heb me vandaag verder goed ingehouden dus het gaat net.

Jaren geleden hadden AH en Jumbo een dropsoort de Robs Drop salmiak heette. Nooit meer kunnen vinden tot vandaag. AH heeft hem in haar eigen assortiment als suikervrije drop dus lekker maar 28 kcal per 3 stuks. Mooie vervanging voor de dropballen. Die at ik omdat ik er lang mee doe en mijn zoete moment zo lekker lang duurt. Ik ben ererg gelukkig mee, kan t alleen niet in smileys uiten want mobiel ;).
Spoilers!
pi_108955304
Mijn dieethersenen hebben het overgenomen bij mij }:|
Ik had eten met patatjes gepland voor morgen. Ben ik ze vergeten mee te nemen uit de supermarkt!
Mijn vriend: dan maken we ze toch zelf?
Er zijn geen aardappels meer :')

En ik had me er zo op verheugd!

En zoals èlk jaar zijn mijn lievelingspaaseitjes RUIM voor Pasen allemaal uitverkocht bij de Hema en de supermarkten in mijn buurt verkopen het nooit. En ook daar had ik me op verheugd; dus ik heb geklaagd bij de klantenservice dat ze al jaren achter elkaar geen geld willen verdienen ;') Na de Pasen kunnen ze de vieze paaseitjes niet aan de straatstenen kwijt, maar deze zijn een week na het neerzetten van de Paasshit al uitverkocht en komen dan niet weer :(
pi_108955559
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Mijn dieethersenen hebben het overgenomen bij mij }:|
Ik had eten met patatjes gepland voor morgen. Ben ik ze vergeten mee te nemen uit de supermarkt!
Mijn vriend: dan maken we ze toch zelf?
Er zijn geen aardappels meer :')

En ik had me er zo op verheugd!

En zoals èlk jaar zijn mijn lievelingspaaseitjes RUIM voor Pasen allemaal uitverkocht bij de Hema en de supermarkten in mijn buurt verkopen het nooit. En ook daar had ik me op verheugd; dus ik heb geklaagd bij de klantenservice dat ze al jaren achter elkaar geen geld willen verdienen ;') Na de Pasen kunnen ze de vieze paaseitjes niet aan de straatstenen kwijt, maar deze zijn een week na het neerzetten van de Paasshit al uitverkocht en komen dan niet weer :(
Zijn er bij jou geen supermarkten op zondag open? En anders halen in de friture :D Of snackbar, het is maar waar je vandaan komt
pi_108955593
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:44 schreef Audreyoot het volgende:
Zijn er bij jou geen supermarkten op zondag open? En anders halen in de friture :D Of snackbar, het is maar waar je vandaan komt
Nee, natuurlijk geen supermarkten open anders had ik gedacht: dat haal ik morgen even :P

En snackbar patat, yuck! :D Maar is op zich wel een soort van oplossing.
pi_108955819
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk geen supermarkten open anders had ik gedacht: dat haal ik morgen even :P

En snackbar patat, yuck! :D Maar is op zich wel een soort van oplossing.
haha raar hier is echt elke zondag de AH en de plus open en ik woon echt in een gat :)
pi_108955835
De gemeenteraad hier is vooral CDA en SGP ;)
pi_108955869
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:54 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

haha raar hier is echt elke zondag de AH en de plus open en ik woon echt in een gat :)
"

Maar de christelijke medemensen kunnen open winkels niet handelen :')
pi_108955881
Er is hier een babywinkel waarvan de website op zondag dicht is. Not kidding you.
pi_108955903
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:56 schreef Isabeau het volgende:
Er is hier een babywinkel waarvan de website op zondag dicht is. Not kidding you.
Collegestyle enz. idem

Anyways, bed :W Truste!
pi_108955926
Slaap lekker! :W IK mag nog een nachtje werken *O*
Schijn je ook dik van te worden, nachtdiensten doen.
  zondag 11 maart 2012 @ 07:43:44 #99
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108960796
Goeiemorgen lieverds!

Hier werden het gisteren wel frietjes... Ik was echt kapot van het klussen en vriendjelief ook en we vonden dat we het verdiend hadden. Heb er flink buikpijn van gehad, dus denk net dat we dat snel nog een keer doen.

Vanavond hoe dan ook soep met een ciabatta, eerst nog even 100 m2 muur verven. Toedeloe!

Xx
  zondag 11 maart 2012 @ 08:23:05 #100
54772 Silmarwen
pi_108960922
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:54 schreef Isabeau het volgende:
De gemeenteraad hier is vooral CDA en SGP ;)
Same hier. We hebben sinds kort in de buurt gemeente een C1000 die open is van 16:00 tot 18:30. :')

Zo naar de Bodybalance. *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')