Omdat ik zekerheid nodig heb, ik wil voor een vak leren waarvan ik weet wat het word. En logopedie lijkt me een geweldig beroep.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:19 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Hoe weet je dit bij voorbaat? Je kan zoveeeel kanten ermee uit, van docent tot muziek schrijven voor reclames tot studiomuzikant
Maargoed, zijn jou keuzes, ga me dr ook niet mee bemoeien
Studenten hebben veel vrije tijd, al moet ik nu oefenen, maar mijn huisgenoot ligt met migraine op bed.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef Sarabi het volgende:
Damn wat gaan jullie snelhebben jullie allemaal al weekend ofzo?
Jups.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef Sarabi het volgende:
Naja dat heb ik met mijn schilderijen ook, die verkoop ik niet tenzij in opdracht gemaakt. Maar dat is mijn beroep ook niet, hoewel ik wel autonoom kunstenaar kon worden met de opleiding.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat ik zekerheid nodig heb, ik wil voor een vak leren waarvan ik weet wat het word. En logopedie lijkt me een geweldig beroep.
Daarbij wil ik mijn hobby een hobby houden![]()
(en ik heb er een hekel aan om voor mensen te spelen. Muziek maak ik voor mezelf, muziek maak ik omdat mijn emoties me in de weg zitten of omdat ik wil creëren, om het heel aanstellerig te zeggen: muziek ben ik en ik verkoop mezelf nietzo voelt het echt, alleen ga ik eerder dood dan ik het hardop zeg).
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Omdat ik zekerheid nodig heb, ik wil voor een vak leren waarvan ik weet wat het word. En logopedie lijkt me een geweldig beroep.
Daarbij wil ik mijn hobby een hobby houden![]()
(en ik heb er een hekel aan om voor mensen te spelen. Muziek maak ik voor mezelf, muziek maak ik omdat mijn emoties me in de weg zitten of omdat ik wil creëren, om het heel aanstellerig te zeggen: muziek ben ik en ik verkoop mezelf nietzo voelt het echt, alleen ga ik eerder dood dan ik het hardop zeg).
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, even mijn 2 nette broeken ingenomen, die waren nog van5- 10 kg terug en dat zat vorige week toch lelijk als een.hobbezak.
neuh.. was het maar zo'n feest..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef Sarabi het volgende:
wat voor soort schilderijen maak je??quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:46 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Naja dat heb ik met mijn schilderijen ook, die verkoop ik niet tenzij in opdracht gemaakt. Maar dat is mijn beroep ook niet, hoewel ik wel autonoom kunstenaar kon worden met de opleiding.
[/offtopic]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:15 schreef Tink89 het volgende:
Straks ga ik alles terug lezen, maar wilde even melden dat ik laminaat en andere meuk gesleept heb en al de hele dag aan 't klussen bendagdag kCal's!
Is wel een stuk gezonderquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh.. was het maar zo'n feest..
het zijn mijn "virtuele sigaretjes "
Ja ik moet ook altijd iets van ontbijtkoek ofzo bij mn fruit van mn dietistquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje... volgens de psycholoog die ik heb gesproken (en vaker ga spreken) volstaat fruit niet als tussendoortje en moet daar iets bij als biscuitje/koekje/yoghurt/what-ever, maar klopt dat o.O?
Hier hetzelfde... kwark met fruit mag welquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ik moet ook altijd iets van ontbijtkoek ofzo bij mn fruit van mn dietist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de mensen die ook voorbeelddagmenu's hebben, komt dit een beetje overeen?![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:21 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een voorbeelddagmenu gekregen, maar daarin is vooral uitgegaan van wat ik normaal eet, geen nieuwe dingen, dat verbaast me.
ik zal 'm ff posten:Ongeveer wat ook mijn lijst is hoor , alleen mijn ontbijt bestaat ook uit boterhammen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de mensen die ook voorbeelddagmenu's hebben, komt dit een beetje overeen?A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
niet zo boos kijken hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Ongeveer wat ook mijn lijst is hoor , alleen mijn ontbijt bestaat ook uit boterhammen.
Oh dat is mn standaard PI omdat ik altijd nors overkom ofzoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet zo boos kijken hoor
ok, prima, ga ik me hier voorlopig aan houden, ben benieuwd, het is wat ik al deed
Ik drink altijd magere melk en het smaakt goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begin te merken dat ik aardig zuivelverslaafd ben. Dat had mijn moeder vroeger nooit kunnen voorspellen. Ik probeer nu maar 1 beker melk tijdens het avondeten te drinken maar dat valt flink tegen. En als ik een smoothie maak, neem ik geen karnemelk bij de lunch. Ik denk er aan om morgen maar eens magere melk te kopen, weet iemand of dat te drinken is?
Ik drink het al heel lang, af en toe afgewisseld met halfvolle melk. Halfvol is lekkerder, maar met mager heb ik ook geen problemen. De meeste mensen vinden het smerig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk er aan om morgen maar eens magere melk te kopen, weet iemand of dat te drinken is?
Ik ga het maar eens proberen dan. Ik vind de minimaal 100 kcal van halfvolle melk opgeteld bij iedere avondmaaltijd eigenlijk te veel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:05 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik drink het al heel lang, af en toe afgewisseld met halfvolle melk. Halfvol is lekkerder, maar met mager heb ik ook geen problemen. De meeste mensen vinden het smerig.
Veel plezierquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wens me morgen succesIk moet een hele boel bakken en hapjes maken en gezellig mee-eten omdat het mijn feest is en ik dan los mag. O.... ja en ik lunch met mijn beste vriendin en heb een gezellig ontbijt met mijn vriend.
Onder het motto, als je zondigt moet je het goed doen
Als je dat zeker wilt weten moet je zelf ook dingen meebrengenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:15 schreef Silmarwen het volgende:
Vandaag grote schoonmaak oude huis van mijn ouders met spierpijn.
Hopelijk een gezonde lunch.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
@Isabeau: ik zou zeggen geniet zo lang als het kan van die broek
Hahahahahaha, dat probleem ken ik. Zelf heb ik geen riem en ik heb een hekel aan riemen, dus als ik een broek draag heb ik meestal mijn duimen in de lusjes (vergeet altijd dat hij te groot is, maar eerst had ik een te krappe 48 en ik weet niet wat ik nu heb, maar het is te groot, veel te groot). Ik ben toch een gigantische tomboyquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]en ik vind de pijpen wat te smal voor mijn dikke bovenbenen en heupen (altijd het probleem bij broeken voor mij), dus daar kan nog héél veel af
En gelukkig heeft deze broek lusjes voor een riem. De vorige broek had dat niet en als ik die zou dragen zonder riem zou hij bij elke stap op mijn enkels liggen. Ik heb het met bretels geprobeerd, maar ook dat was echt geen gezicht, dus droeg ik mijn eigen kleren maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |