SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aangezien iedereen verslaafd is aan BF3
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe kun je iets verkeerd installeren?
Gewoon slepen en klaar toch?
Normaalgesproken is het een paar keer klikken, maar je weet maar nooit wat mensen allemaal door elkaar gooien.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:46 schreef KoningStoma het volgende:
Dat krijg je vooral als je met je domme kop dingen verkeerd installeert.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe kun je iets verkeerd installeren?
Gewoon slepen en klaar toch?
Dat is nergens een succes.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:29 schreef Bozz187 het volgende:
Het "ik heb je moeder aangeraakt" lied is geen succes om op het werk te zingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Purmerend. Het Helmond van Noord-Holland. Altijd gedoe, altijd gezeik. We schreven inmiddels een miljoenmiljard lol- & wtf-topics over dit sympathieke tuigdorp aan de A7.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:06 schreef KoningStoma het volgende:
Helemaal nietsDat is een goeden grapjen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:12 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens Doop, Geenstijl vat het wel mooi samen he!
[..]
Lucky you, nog steeds een van de beste sets ooitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ha ik heb die live-set in het eggie gezienWas awesome
Die en die oude liveset van Rammstein. Die met al dat vuurquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lucky you, nog steeds een van de beste sets ooit
In Parijs bij Bercy mag ik hopen dan ?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vriend van mij is van de week geweest, die zei precies hetzelfdequote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die en die oude liveset van Rammstein. Die met al dat vuurLetterlijk mijn wenkbrauwen verschroeid op de eerste rij
Ik noem het standaard (tot grote hilariteit van mijn collega's) De Parel van Noord-Holland.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:12 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens Doop, Geenstijl vat het wel mooi samen he!
[..]
Ik wil ze zo graag nog eens live zien. Heb wel 2 jaar geleden Justice live gezien, dat wasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
purmerend? Heb je toevallig me knie gezien op de markt?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik noem het standaard (tot grote hilariteit van mijn collega's) De Parel van Noord-Holland.
?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
purmerend? Heb je toevallig me knie gezien op de markt?
Het is nog best om aan te horen ookquote:
Nope, pukkelpopquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In Parijs bij Bercy mag ik hopen dan ?
ik ben een keer finaal hard op me bek gegaan daar, tot in het bot geschaaft. En niks geen hectingen doen of iets jeweet als een baasquote:
wow shit man, wat voor werk deed ie en waar heeft ie kanker.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
Lekker kut, krijg net bericht dat mijn pa kanker heeft. Hele leven hard gewerkt en nu dit.
Sterkte!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
Lekker kut, krijg net bericht dat mijn pa kanker heeft. Hele leven hard gewerkt en nu dit.
Sterkte manquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
Dat is altijd heavy om te horen, ik had het ook met me mams, maar gelukkig is het tegenwoordig al zeeeer goed te behandelen. En dartelt mijn moeder weer vrolijk rond. (had het echt overal zitten)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
Hij heeft altijd een bakkerij gehad.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wow shit man, wat voor werk deed ie en waar heeft ie kanker.
Sterkte, maar zoals Teun al zei, het is redelijk goed te behandelen tegenwoordig! Maar daarom is het gevecht er niet makkelijker om geworden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hij heeft altijd een bakkerij gehad.
Ik ga er morgen heen, meer informatie krijgen. Mijn oudere broer zit er nu, ouders zijn vrij emotioneel dus kreeg weinig er uit.
Iig prostaatkanker en darm.
dat is niet echt het beroep wat er om bekend staat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hij heeft altijd een bakkerij gehad.
Ik ga er morgen heen, meer informatie krijgen. Mijn oudere broer zit er nu, ouders zijn vrij emotioneel dus kreeg weinig er uit.
Iig prostaatkanker en darm.
Ja, maar hangt er ook vanaf waar het zit en hoe ver het is.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is altijd heavy om te horen, ik had het ook met me mams, maar gelukkig is het tegenwoordig al zeeeer goed te behandelen. En dartelt mijn moeder weer vrolijk rond. (had het echt overal zitten)
Heel veel sterkte!
Spitsnieuwsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:20 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)nieuwe-xbox-discloos
toch maar naar playstation overstappen
Ah kut manquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
In 2 dagen ongeveer.quote:Mass Effect 3 grootste entertainment launch van 2012
Bron: Videogamer
De positieve berichten rondom de verkoopcijfers van Mass Effect 3 blijven maar binnenrollen. Wisten we je eerder vandaag nog te melden dat de game in de eerste 24 uur na de release bijna 900.000 keer over de toonbank is gegaan in Amerika, zojuist meldde EA dat Mass Effect 3 de grootste entertainment launch van 2012 is. Er zijn inmiddels wereldwijd al 3,5 miljoen exemplaren van de game verkocht.
Dr. Ray Muzyka, mede-oprichter en algemeen directeur van Bioware, liet weten blij verrast te zijn met de resultaten:
We have been truly humbled by the amazing response from fans and critics for Mass Effect 3. The game is a gripping, engaging experience where the decisions and choices you make will truly stay with you for the months and years ahead. We are all incredibly proud of Casey Hudson and the teams in Edmonton and Montreal for delivering the best game BioWare has ever made.
Mass Effect 3 ligt sinds vandaag in de Europese winkels.
Niet slechtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Toch nog maar een maandje wachten dan
En Halo?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
In 2 dagen ongeveer.![]()
Dat lukt normaal alleen GTA, COD en FIFA.
Oh ok, het was trouwens ook echt een vraagquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:43 schreef SoldMayor het volgende:
Vroeger ja.
Nu is HALO niet zo populair meer.
En Oprah.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
In 2 dagen ongeveer.![]()
Dat lukt normaal alleen GTA, COD en FIFA.
Serieus? Wat wordt nog het meest gespeeld op Live nu dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef SoldMayor het volgende:
Ik had eergisteren nog Reach gedaan er waren wel 24000 man online.![]()
![]()
Dat is niet heeeul veel vergeleken bij mw3.![]()
Trouwens, Black Ops heeft nog altijd wel meer online mensen als MW3.
Straks kampvuur en morgen boswandeling.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:52 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe is het op de camping in Boxtel dan?
Beetje chill daarzo alles jeweet?
Niks boswandeling, jagermeisterquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Straks kampvuur en morgen boswandeling.
Dijenkletserttttttttquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ze gaan op zoek naar verlichting.
- Verlichting? Ja, een lamp..
quote:Are our blades any good?
No.
Our blades our fucking great!
die shit is epic!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:12 schreef Michhas het volgende:
Wat is dit nou weer voor rare, briljante reclame
[..]
Welke is dat?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
ditquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Who needs a vibrating handle,ten blades, a flashlight and a backscratcher on his blade? Your handsome-ass grandfather had only one blade! And polio!"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:12 schreef Michhas het volgende:
Wat is dit nou weer voor rare, briljante reclame
[..]
Wou inderdaad al zeggen. Laat die Sensation liggen. Ga voor die One X of....S3.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
HTC One X en sterkte man.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:29 schreef PierreTT het volgende:
Fuck, er staat hier een lading hangjeugd bij mijn werk. Willem2-stadion is hierachter, zullen er wel niet inmogen of zoiets. Komen ze straks weer rellen hier, zal je net zien
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ass.
Ja serieus, ze lopen een beetje te kloten daar. Maar het zijn er teveel om op af te rennen met mijn maglite ben ik bangquote:
Hou toch op man, Tilburg is zo veilig als wat als je maar binnen de ringbanen blijft.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Heb het idee dat het in Tilburg tegenwoordig erger is dan in Eindhoven
Better bring your whistle.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja serieus, ze lopen een beetje te kloten daar. Maar het zijn er teveel om op af te rennen met mijn maglite ben ik bang
Tantoe hard blazen op je fluitje.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het zijn wel negers en marokkanen, wat moet ik doen?
En daarbij: hier niet wonen maar wel zeggen dat het erg is! Weet je waar het erg is?! Boxtel-Oost! Zevenaar! Woensel! Helmond! Oss!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Heb het idee dat het in Tilburg tegenwoordig erger is dan in Eindhoven
RAPEWHISTLE! RAPEWHISTLE!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tantoe hard blazen op je fluitje.
Het faaltquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tantoe hard blazen op je fluitje.
Watermeloen en bitches, instant success.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het faaltIk heb ook geprobeerd ze te lokken met kip en Parbo-bier, geen succes
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Watermeloen en bitches, instant success.
Denk je nou echt dat ik watermeloenen op die gasten ga gooienquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Watermeloen en bitches, instant success.
Wie heeft het over gooien, mattie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik watermeloenen op die gasten ga gooien
Wat dan, rollen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wie heeft het over gooien, mattie.
Valt vast wel mee ja, ik bedoelde ook meer dat Eindhoven altijd als de crimineelste stad van Brabant werd gezien, maar ik denk dat iedere stad zo zijn wijkjes wel heeftquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hou toch op man, Tilburg is zo veilig als wat als je maar binnen de ringbanen blijft.
Keihard " "#$"! NEGERS" roepen en als ze zich aangesproken voelen wegrennen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik watermeloenen op die gasten ga gooien
Maar bij Eindhoven zijn het wel veel wijkjes hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Valt vast wel mee ja, ik bedoelde ook meer dat Eindhoven altijd als de crimineelste stad van Brabant werd gezien, maar ik denk dat iedere stad zo zijn wijkjes wel heeft
Waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Keihard " "#$"! NEGERS" roepen en als ze zich aangesproken voelen wegrennen.
Dat heb ik ooit eens met iemand gedaan bij een azcAl die boze pubers met stokken en stenen achter je aan
Maar vroeger was het wel aan in de Achterhoek zo te horenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Keihard " "#$"! NEGERS" roepen en als ze zich aangesproken voelen wegrennen.
Dat heb ik ooit eens met iemand gedaan bij een azcAl die boze pubers met stokken en stenen achter je aan
Dacht West ook wel, ziet er zo treurig uitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar bij Eindhoven zijn het wel veel wijkjes hoor! Wij hebben alleen nog maar noord eigenlijk, de rest valt reuze mee
Niet weer beginnenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef SoldMayor het volgende:
Oh No,
doe niet zo,
geen zin, geen animo,
heel populair maar niemand kent je
Oh Nee,
weg ermee,
jij hebt echt geen idee,
jij bent een heel.. fout.. ventje
We waren jongquote:
Ja nou en of. Ik zou er zo een boek over kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar vroeger was het wel aan in de Achterhoek zo te horen
Opjuteren Jeffrey.quote:
Jeffrey, kan je me meteen vertellen waarom ik je laatst zag met Berry in de stad? Ik dacht dat dat nu wel eens over was ja! Ik dacht dat wij samen waren! maar nee, tegenwoordig is het Berry voor, Berry na, Berry zus en Berry zo! Nou, ik heb er genoeg van Jeffrey! Met je crack! Ga maar lekker naar je Berry, doe maar! Maar ik hou de hond, als je dat maar weet!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef jeffreyf16 het volgende:
battlefield cracks?
http://tinyurl.com/86lpoka
Ik weet bijna zeker dat die kleine een of ander syndroom heeft. Dat kan niet anders. Dat moet haast een of andere groeistoornis zijn met die apenkop.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:59 schreef SoldMayor het volgende:
Ik moet toegeven dit komt best wel hard.
Ik ga vanavond even checken bij mijn vriendin voor zondag, aangezien ik toch in Budel ben dan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kom je zo helpen pierre lets smack some ho's
Op mijn bipsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:02 schreef SoldMayor het volgende:
Plek 595 op NL leaderboards in ME3![]()
Wie wil een handtekening?
Heb al 1 hele potjes gespeeldt
Ja, zet maar op dit papiertje! En stoor je niet aan al die letters, dat betekent allemaal niks joh. Er staat echt geen "Contract", dat lijkt maar zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:02 schreef SoldMayor het volgende:
Even Aartje Twinkel aanzettenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:04 schreef SoldMayor het volgende:
Denken dat ik dat niet ekspres zo tijpte.
De laatste is afgebrand manquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:52 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe is het op de camping in Boxtel dan?
Beetje chill daarzo alles jeweet?
Een hond kopenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het zijn wel negers en marokkanen, wat moet ik doen?
Dat is goed is zelfs karaoke in mijn stamcafequote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even checken bij mijn vriendin voor zondag, aangezien ik toch in Budel ben dan.
594 en je had een dealquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:02 schreef SoldMayor het volgende:
Hell jawelquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:20 schreef SoldMayor het volgende:
Bij Forza stonden wel zelfs met 3 of 4 man in de top 100 met die civic challenge.![]()
Wereldwijd alles
Niet zo opscheppen jij, nieuwe challenge al geprobeerd? Kvind hem redelijk pittig, die auto gaat niet echt lekker de bochten in.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:28 schreef PierreTT het volgende:
Met Forza rij ik nog steeds vaak tijden in de top 3000 ongeveervan de 1,5 miljoen
Ik schep niet op, ik rij gewoon best fatsoenlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Niet zo opscheppen jij, nieuwe challenge al geprobeerd? Kvind hem redelijk pittig, die auto gaat niet echt lekker de bochten in.
En voor wie wil lachen
Marktplaats - deal als verkoper opzeggen
Ze zijn nu toch bij jou huis ?!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik neem geen hond mee naar mijn werk vrind
Ik weet, im only pushing your buttonsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik schep niet op, ik rij gewoon best fatsoenlijk![]()
Sta overall nu ergens in de 17000 van de 2 miljoen ofzo
![]()
Ga binnenkort weer eens Forza doen denk ik
Ik zit op mijn werk lamzakquote:
Ah fuck dat, ik heb mijn bril niet opquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk lamzakEr is dus nog meer potentieel gevaar, straks gaan ze oudjes beroven!
Online is er zeker geen reet aan, ik heb Forza 3 nog wel een tijdje online gespeeld met mensen uit het Forza-topic, maar dat is ook een beetje doodgegaan. Als je nu online gaat komen er allemaal van die malloten die je in de eerste bocht vol van de baan af trollen, beuken etc. Ik rij Forza eigenlijk alleen nog maar alleen, af en toe een uurtje of twee, puur om tijden neer te zettenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah fuck dat, ik heb mijn bril niet op![]()
Online is dat Forza4 toch geen kut aan? Mensen die je van de baan tikken? Bij Xbox World rijden ze wel cups, dat is wel tof
Die gamemodes zijn inderdaad leuk,maar het echte circuitracen is zwaar verneukt helaasquote:
Ik heb hem op de pc, het is grafisch wel goed, maar niet geweldig vind ikquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:04 schreef SoldMayor het volgende:
Grafisch gezien is ME3 een van de mooiere games.![]()
Dat de bejaarde xbox toch nog van die plaatjes kan uitpoepen.
Hmm apartquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:09 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb hem op de pc, het is grafisch wel goed, maar niet geweldig vind ik
Jouw vriendin is baasquote:Op zaterdag 10 maart 2012 05:05 schreef PierreTT het volgende:
Mijn vriendin staat op dit moment met 3 anderen hierop te hakken![]()
jawel, maar die negers met overdreven reacties dat is wat the fuckquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:33 schreef KoningStoma het volgende:
Jullie zijn niet bekend met Dragonball?![]()
Veel beter dan Dragonball Z
Beide zijn wel goed, Dragonball GT is baggerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:33 schreef KoningStoma het volgende:
Jullie zijn niet bekend met Dragonball?![]()
Veel beter dan Dragonball Z
truequote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beide zijn wel goed, Dragonball GT is bagger
Succesquote:
Nah zal wel weer mid-mid staan, vorige week gelegenheidsspitsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Succes. Misschien deze keer 6 goals
Wat een coach, een gelegenheidsspits die 5 goals maakt en dan de week erop weer een linie terug zetquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:22 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nah zal wel weer mid-mid staan, vorige week gelegenheidsspits
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:35 schreef KoningStoma het volgende:
[VB SC #297] PierreTT schiet een BAL!
Maakt niet uit, mid-mid is veel leukerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat een coach, een gelegenheidsspits die 5 goals maakt en dan de week erop weer een linie terug zet
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:35 schreef KoningStoma het volgende:
[HOMO SC #297] PierreTT schiet een BAL!
Hmm ja 2 seizoenen op mid mid gestaan, toen werd het LB en 3 jaar daarna CBquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Maakt niet uit, mid-mid is veel leuker
Whehequote:
En nu wwquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ja 2 seizoenen op mid mid gestaan, toen werd het LB en 3 jaar daarna CB
?!quote:
want?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:58 schreef KoningStoma het volgende:
Wat een baas is deze gast
[ afbeelding ]
ahahhhaaaahahahahhahahahaaaaa nog nooit gezien dese grapje aahahhahahaaaaaaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:58 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi ik ben Tauchmeister en ik ben een fag zuurpruim.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
ahahhhaaaahahahahhahahahaaaaa nog nooit gezien dese grapje aahahhahahaaaaaa
Alleen maar respect voor jou Stomaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoi ik ben Tauchmeister en ik ben een fag zuurpruim.
Heb je nog gescoord messi?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Alleen maar respect voor jou Stoma
lol, die worden bij ons door de club betaaldquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
1x, wel 3-3, geel door belachelijke scheids, kost weer ¤13,60
De eerste keer hier ook, en als je in het eerste zit. Jammer genoeg weet ik er alles vanaf hoe duur het isquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
lol, die worden bij ons door de club betaald
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zn huid is verbrand omdat ie even buiten was.
Awwwwwwwwwwwwwwww sheeeeeeeeeeeiiiitquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
AH! Je doet me pijn!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
quote:
quote:'I suppose nothing hurts you.'
'Only pain.'
En dan woon je nog niet eens in Boxtelquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:41 schreef KoningStoma het volgende:
En jullie vroegen je af waarom ik boos was [ afbeelding ]
Miep niet, gister van 10 tot 21:00 gewerkt en nu zo weer tot 5uur en dan verjaardag van me mams. en op mijn werk is het woord pauze onbekend. 11 uur non stop, non stop we rocken non stop.quote:
Ik sta nu op station Boxtel,omg zo dicht bij Nicklasquote:Op zondag 11 maart 2012 09:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Miep niet, gister van 10 tot 21:00 gewerkt en nu zo weer tot 5uur en dan verjaardag van me mams. en op mijn werk is het woord pauze onbekend. 11 uur non stop, non stop we rocken non stop.
Predatorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:58 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
I knew itquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)uitgesteld-tot-zomer
Nu is het dus 100% zeker zomer Ross
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:34 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren The Woman in Black in de bios gezien. Is met Harry Potter in de hoofdrol, maar hot dang wat was dat een slechte film zeg... beetje ring/grudge/gothicka achtig met heeeeuuuuullle cheape schrikmomenten.
Het enige leuk was dat er achter ons drie (niet al te snuggere) surinamers zaten die constant alles zaten te analyseren.
"Zie je dat? Die deur is ineens open!"
"Hij was toch al open?"
"Nee swa, net was die nog dicht!"
"Voor die spannende muziekje was hij nog dicht en nu staat hij ineens open!"
"Let op, let op! Spannend muziekje! Nu komt so die vrouw weer man!"
*insert schrikmomentje*
"Ha-haaaaa zie je wel! Zie je! Ik zei het je toch!"
"Huh? Hey... nu is die deur weer dicht"
Als ik dat filmpje zo zie op die website vrees ik het ergste. Ik krijg geen enkel cs gevoel als ik dit zo ziequote:Op zondag 11 maart 2012 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I knew itDe release in de lente was excl. valve-time...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf doe je daar danquote:Op zondag 11 maart 2012 10:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik sta nu op station Boxtel,omg zo dicht bij Nicklas
Zomer zullen ze ook niet halen denk ikquote:Op zondag 11 maart 2012 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I knew itDe release in de lente was excl. valve-time...
quote:
quote:
Niet zo jankenquote:
Net gelezen op Facebook zeker?!quote:
quote:
Dat denk ik wel, maar dan zal het wel echt eind september worden ofzoquote:Op zondag 11 maart 2012 12:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zomer zullen ze ook niet halen denk ik
10 tegen 10 jaquote:Op zondag 11 maart 2012 13:47 schreef badboynova het volgende:
Zal ik ook maar deze inzetten "10 10 10 10 10 10"
Mijn voorspellende gave heeft weer gewerktquote:
Oeh, over omhoog gaan op de ranglijst gesproken. We hebben na vandaag een nieuwe nummer 2quote:Op zondag 11 maart 2012 13:52 schreef Doopy-X- het volgende:
Tis toch jammer dat een team dat zoveel plezier brengt bij mensen op de 15 plaats staat. Gelukkig gaan ze na vandaag wat omhoog op de ranglijst.
Zoveel plezier hebben ze bij NAC niet hoor, kijk de spandoeken maarquote:Op zondag 11 maart 2012 13:52 schreef Doopy-X- het volgende:
Tis toch jammer dat een team dat zoveel plezier brengt bij mensen op de 15 plaats staat. Gelukkig gaan ze na vandaag wat omhoog op de ranglijst.
In de omgeving van Amsterdam doet NAC het prima deze zondagquote:Op zondag 11 maart 2012 13:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zoveel plezier hebben ze bij NAC niet hoor, kijk de spandoeken maar
De geluidjes in ieder gevalquote:Op zondag 11 maart 2012 11:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als ik dat filmpje zo zie op die website vrees ik het ergste. Ik krijg geen enkel cs gevoel als ik dit zo zie
i likequote:Op zondag 11 maart 2012 13:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
In de omgeving van Amsterdam doet NAC het prima deze zondag
?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef Rossdale het volgende:
Doop kap nou eens met stoken. Het is echt gruwelijk irritant
Stel je niet, je weet precies wat ik bedoelquote:Op zondag 11 maart 2012 13:57 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
?
Ik mag helemaal nergens meer over lullen? Nu ben ik een keer niet een andere club aan het afzeiken....weer niet goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |