Op mijn bipsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:02 schreef SoldMayor het volgende:
Plek 595 op NL leaderboards in ME3![]()
Wie wil een handtekening?
Heb al 1 hele potjes gespeeldt
Ja, zet maar op dit papiertje! En stoor je niet aan al die letters, dat betekent allemaal niks joh. Er staat echt geen "Contract", dat lijkt maar zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:02 schreef SoldMayor het volgende:
Even Aartje Twinkel aanzettenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:04 schreef SoldMayor het volgende:
Denken dat ik dat niet ekspres zo tijpte.
De laatste is afgebrand manquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:52 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe is het op de camping in Boxtel dan?
Beetje chill daarzo alles jeweet?
Een hond kopenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het zijn wel negers en marokkanen, wat moet ik doen?
Dat is goed is zelfs karaoke in mijn stamcafequote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even checken bij mijn vriendin voor zondag, aangezien ik toch in Budel ben dan.
594 en je had een dealquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:02 schreef SoldMayor het volgende:
Hell jawelquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:20 schreef SoldMayor het volgende:
Bij Forza stonden wel zelfs met 3 of 4 man in de top 100 met die civic challenge.![]()
Wereldwijd alles
Niet zo opscheppen jij, nieuwe challenge al geprobeerd? Kvind hem redelijk pittig, die auto gaat niet echt lekker de bochten in.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:28 schreef PierreTT het volgende:
Met Forza rij ik nog steeds vaak tijden in de top 3000 ongeveervan de 1,5 miljoen
Ik schep niet op, ik rij gewoon best fatsoenlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Niet zo opscheppen jij, nieuwe challenge al geprobeerd? Kvind hem redelijk pittig, die auto gaat niet echt lekker de bochten in.
En voor wie wil lachen
Marktplaats - deal als verkoper opzeggen
Ze zijn nu toch bij jou huis ?!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik neem geen hond mee naar mijn werk vrind
Ik weet, im only pushing your buttonsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik schep niet op, ik rij gewoon best fatsoenlijk![]()
Sta overall nu ergens in de 17000 van de 2 miljoen ofzo
![]()
Ga binnenkort weer eens Forza doen denk ik
Ik zit op mijn werk lamzakquote:
Ah fuck dat, ik heb mijn bril niet opquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk lamzakEr is dus nog meer potentieel gevaar, straks gaan ze oudjes beroven!
Online is er zeker geen reet aan, ik heb Forza 3 nog wel een tijdje online gespeeld met mensen uit het Forza-topic, maar dat is ook een beetje doodgegaan. Als je nu online gaat komen er allemaal van die malloten die je in de eerste bocht vol van de baan af trollen, beuken etc. Ik rij Forza eigenlijk alleen nog maar alleen, af en toe een uurtje of twee, puur om tijden neer te zettenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah fuck dat, ik heb mijn bril niet op![]()
Online is dat Forza4 toch geen kut aan? Mensen die je van de baan tikken? Bij Xbox World rijden ze wel cups, dat is wel tof
Die gamemodes zijn inderdaad leuk,maar het echte circuitracen is zwaar verneukt helaasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |