En Halo?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
In 2 dagen ongeveer.![]()
Dat lukt normaal alleen GTA, COD en FIFA.
Oh ok, het was trouwens ook echt een vraagquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:43 schreef SoldMayor het volgende:
Vroeger ja.
Nu is HALO niet zo populair meer.
En Oprah.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
In 2 dagen ongeveer.![]()
Dat lukt normaal alleen GTA, COD en FIFA.
Serieus? Wat wordt nog het meest gespeeld op Live nu dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef SoldMayor het volgende:
Ik had eergisteren nog Reach gedaan er waren wel 24000 man online.![]()
![]()
Dat is niet heeeul veel vergeleken bij mw3.![]()
Trouwens, Black Ops heeft nog altijd wel meer online mensen als MW3.
Straks kampvuur en morgen boswandeling.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:52 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe is het op de camping in Boxtel dan?
Beetje chill daarzo alles jeweet?
Niks boswandeling, jagermeisterquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Straks kampvuur en morgen boswandeling.
Dijenkletserttttttttquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ze gaan op zoek naar verlichting.
- Verlichting? Ja, een lamp..
quote:Are our blades any good?
No.
Our blades our fucking great!
die shit is epic!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:12 schreef Michhas het volgende:
Wat is dit nou weer voor rare, briljante reclame
[..]
Welke is dat?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Toch nog maar een maandje wachten dan
ditquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Who needs a vibrating handle,ten blades, a flashlight and a backscratcher on his blade? Your handsome-ass grandfather had only one blade! And polio!"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:12 schreef Michhas het volgende:
Wat is dit nou weer voor rare, briljante reclame
[..]
Wou inderdaad al zeggen. Laat die Sensation liggen. Ga voor die One X of....S3.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
HTC One X en sterkte man.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:29 schreef PierreTT het volgende:
Fuck, er staat hier een lading hangjeugd bij mijn werk. Willem2-stadion is hierachter, zullen er wel niet inmogen of zoiets. Komen ze straks weer rellen hier, zal je net zien
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ass.
Ja serieus, ze lopen een beetje te kloten daar. Maar het zijn er teveel om op af te rennen met mijn maglite ben ik bangquote:
Hou toch op man, Tilburg is zo veilig als wat als je maar binnen de ringbanen blijft.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Heb het idee dat het in Tilburg tegenwoordig erger is dan in Eindhoven
Better bring your whistle.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja serieus, ze lopen een beetje te kloten daar. Maar het zijn er teveel om op af te rennen met mijn maglite ben ik bang
Tantoe hard blazen op je fluitje.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het zijn wel negers en marokkanen, wat moet ik doen?
En daarbij: hier niet wonen maar wel zeggen dat het erg is! Weet je waar het erg is?! Boxtel-Oost! Zevenaar! Woensel! Helmond! Oss!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Heb het idee dat het in Tilburg tegenwoordig erger is dan in Eindhoven
RAPEWHISTLE! RAPEWHISTLE!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tantoe hard blazen op je fluitje.
Het faaltquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tantoe hard blazen op je fluitje.
Watermeloen en bitches, instant success.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het faaltIk heb ook geprobeerd ze te lokken met kip en Parbo-bier, geen succes
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Watermeloen en bitches, instant success.
Denk je nou echt dat ik watermeloenen op die gasten ga gooienquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Watermeloen en bitches, instant success.
Wie heeft het over gooien, mattie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik watermeloenen op die gasten ga gooien
Wat dan, rollen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wie heeft het over gooien, mattie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |