Het faaltquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tantoe hard blazen op je fluitje.
Watermeloen en bitches, instant success.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het faaltIk heb ook geprobeerd ze te lokken met kip en Parbo-bier, geen succes
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Watermeloen en bitches, instant success.
Denk je nou echt dat ik watermeloenen op die gasten ga gooienquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Watermeloen en bitches, instant success.
Wie heeft het over gooien, mattie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik watermeloenen op die gasten ga gooien
Wat dan, rollen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wie heeft het over gooien, mattie.
Valt vast wel mee ja, ik bedoelde ook meer dat Eindhoven altijd als de crimineelste stad van Brabant werd gezien, maar ik denk dat iedere stad zo zijn wijkjes wel heeftquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hou toch op man, Tilburg is zo veilig als wat als je maar binnen de ringbanen blijft.
Keihard " "#$"! NEGERS" roepen en als ze zich aangesproken voelen wegrennen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik watermeloenen op die gasten ga gooien
Maar bij Eindhoven zijn het wel veel wijkjes hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Valt vast wel mee ja, ik bedoelde ook meer dat Eindhoven altijd als de crimineelste stad van Brabant werd gezien, maar ik denk dat iedere stad zo zijn wijkjes wel heeft
Waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Keihard " "#$"! NEGERS" roepen en als ze zich aangesproken voelen wegrennen.
Dat heb ik ooit eens met iemand gedaan bij een azcAl die boze pubers met stokken en stenen achter je aan
Maar vroeger was het wel aan in de Achterhoek zo te horenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Keihard " "#$"! NEGERS" roepen en als ze zich aangesproken voelen wegrennen.
Dat heb ik ooit eens met iemand gedaan bij een azcAl die boze pubers met stokken en stenen achter je aan
Dacht West ook wel, ziet er zo treurig uitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar bij Eindhoven zijn het wel veel wijkjes hoor! Wij hebben alleen nog maar noord eigenlijk, de rest valt reuze mee
Niet weer beginnenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef SoldMayor het volgende:
Oh No,
doe niet zo,
geen zin, geen animo,
heel populair maar niemand kent je
Oh Nee,
weg ermee,
jij hebt echt geen idee,
jij bent een heel.. fout.. ventje
We waren jongquote:
Ja nou en of. Ik zou er zo een boek over kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar vroeger was het wel aan in de Achterhoek zo te horen
Opjuteren Jeffrey.quote:
Jeffrey, kan je me meteen vertellen waarom ik je laatst zag met Berry in de stad? Ik dacht dat dat nu wel eens over was ja! Ik dacht dat wij samen waren! maar nee, tegenwoordig is het Berry voor, Berry na, Berry zus en Berry zo! Nou, ik heb er genoeg van Jeffrey! Met je crack! Ga maar lekker naar je Berry, doe maar! Maar ik hou de hond, als je dat maar weet!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef jeffreyf16 het volgende:
battlefield cracks?
http://tinyurl.com/86lpoka
Ik weet bijna zeker dat die kleine een of ander syndroom heeft. Dat kan niet anders. Dat moet haast een of andere groeistoornis zijn met die apenkop.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:59 schreef SoldMayor het volgende:
Ik moet toegeven dit komt best wel hard.
Ik ga vanavond even checken bij mijn vriendin voor zondag, aangezien ik toch in Budel ben dan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kom je zo helpen pierre lets smack some ho's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |