En dan woon je nog niet eens in Boxtelquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:41 schreef KoningStoma het volgende:
En jullie vroegen je af waarom ik boos was [ afbeelding ]
Miep niet, gister van 10 tot 21:00 gewerkt en nu zo weer tot 5uur en dan verjaardag van me mams. en op mijn werk is het woord pauze onbekend. 11 uur non stop, non stop we rocken non stop.quote:
Ik sta nu op station Boxtel,omg zo dicht bij Nicklasquote:Op zondag 11 maart 2012 09:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Miep niet, gister van 10 tot 21:00 gewerkt en nu zo weer tot 5uur en dan verjaardag van me mams. en op mijn werk is het woord pauze onbekend. 11 uur non stop, non stop we rocken non stop.
Predatorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:58 schreef KoningStoma het volgende:
Wat een baas is deze gast
[ afbeelding ]
I knew itquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)uitgesteld-tot-zomer
Nu is het dus 100% zeker zomer Ross
quote:Op zondag 11 maart 2012 11:34 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren The Woman in Black in de bios gezien. Is met Harry Potter in de hoofdrol, maar hot dang wat was dat een slechte film zeg... beetje ring/grudge/gothicka achtig met heeeeuuuuullle cheape schrikmomenten.
Het enige leuk was dat er achter ons drie (niet al te snuggere) surinamers zaten die constant alles zaten te analyseren.
"Zie je dat? Die deur is ineens open!"
"Hij was toch al open?"
"Nee swa, net was die nog dicht!"
"Voor die spannende muziekje was hij nog dicht en nu staat hij ineens open!"
"Let op, let op! Spannend muziekje! Nu komt so die vrouw weer man!"
*insert schrikmomentje*
"Ha-haaaaa zie je wel! Zie je! Ik zei het je toch!"
"Huh? Hey... nu is die deur weer dicht"
Als ik dat filmpje zo zie op die website vrees ik het ergste. Ik krijg geen enkel cs gevoel als ik dit zo ziequote:Op zondag 11 maart 2012 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I knew itDe release in de lente was excl. valve-time...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf doe je daar danquote:Op zondag 11 maart 2012 10:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik sta nu op station Boxtel,omg zo dicht bij Nicklas
Zomer zullen ze ook niet halen denk ikquote:Op zondag 11 maart 2012 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I knew itDe release in de lente was excl. valve-time...
quote:
quote:
Niet zo jankenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |