Ehhquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:33 schreef tong80 het volgende:
Borisz weet jij nog welk kindje bij wie hoort in de OP ?
Gek dan eigenlijk dat we het nog steeds in de OP hebben staan. De meesten posten hier nooit meerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Ehh
Carmen = DylanDog?
Mateja = ?? Digger?
Axel = AZ
Maud = Bjoor
Raul = ?
Marc = AZ
Caitlin = ?
Ik weet er drie zeker.
Nee niet privéquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja uiteraard heb ik gekeken, maar ik lig er niet wakker van, was even bang dat het om de privé sfeer ging..
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:31 schreef borisz het volgende:
Toespeling
aantijging
insinuatie
maar in 1991 kwam dit album uit. En dat mag best een TT krijgen
[ afbeelding ]
Carmen is van Dylan Dogquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Carmen --> DIGGER
Mateja --> PyTh
Axel --> Againzender
Maud --> Bjoro
Raúl --> Dylan Dog
Marc --> Againzender
Caitlin --> Lionheead
Ole zo'n beetje het laatste kindje van Hools.quote:
Dus dan had ik het gewoon goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Carmen --> DIGGER
Mateja --> PyTh
Axel --> Againzender
Maud --> Bjoro
Raúl --> Dylan Dog
Marc --> Againzender
Caitlin --> Lionheead
heerlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:59 schreef chufi het volgende:
Goeie Morgen..... Die Siestas hier duren best wel lang
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:43 schreef borisz het volgende:
Die kassadames in Zaltbommel hebben weer een hartverzakking gekregen.
MOgge
dat ben ik !quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ole zo'n beetje het laatste kindje van Hools.
En jij dan. Je bent net thuis uit de kroeg.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:48 schreef Ole het volgende:
Tjeemig Tong . Laat me eens niet zo schrikken zo vroeg
Het moet niet gekker worden, we hebben buiten het langebaanschaatsen ineens uitzicht op een aantal medaillesquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:56 schreef borisz het volgende:
Sjinkie Knegt vijfde op de 500m WK shorttrack. Wellicht gaan we ook medailles scoren in Sochi bij het shorttrack.
Sauerbrij doet niet meer mee?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, we hebben buiten het langebaanschaatsen ineens uitzicht op een aantal medailles
Inderdaad, denk niet dat ze nog doorgaat tot Sochiquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:35 schreef borisz het volgende:
Die presteert niks meer na d'r zege. En het zou me niets verbazen als ze haar afscheid nog gaat aankondigen. Ze wilde iig door tot 2012 maar de prestaties zijn matig. Lees 1 podiumplek in twee jaar.
toffe actie man! leuk dat je er twee mensen blij mee hebt gemaaktquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:22 schreef BrandX het volgende:
Ja hoi, ik vind net in mijn tas twee vouchers van de burgerking voor 1 maand gratis eredivisie live op je mobiel.
dus ik kan twee users er blij mee maken, uiterlijk vandaag te activeren. Stuur me maar een pm of dm, de eerste twee users krijgen de code.
En als niemand is geintresseerd, naja, dan gooi ik ze vanavond weg
Heldinquote:
Tong wil wel een overnachting met Dionequote:Op zondag 11 maart 2012 00:00 schreef borisz het volgende:
Tong Radio1 aan. Dione nu te gast in De Overnachting van BNN.
Er gaat nu een wielrentrainer overheenquote:Op zondag 11 maart 2012 02:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tong wil wel een overnachting met Dione
Nog geneukt de laatste tijd ole ?quote:
quote:
leuk!quote:
welkomquote:
twitter:andy_c_scott twitterde op zondag 11-03-2012 om 20:38:06@PhilDTaylor's phenomenal @OfficialPDC ProTour #darts record: 99 starts, 59 wins, 13 finals, 5 semis, 8 quarters, 9 last 16s and 5 last 32s. reageer retweet
Nee hoor. Ik laat in mijn berichten echt wel merken dat ik een voorkeur heb voor Neuchatel en niet voor FC Basel..quote:Op zondag 11 maart 2012 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed gedaan... Maar nu moet je wel onpartijdig worden Bossie
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik laat in mijn berichten echt wel merken dat ik een voorkeur heb voor Neuchatel en niet voor FC Basel..
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:41 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een portie statistiek over Phil Taylor en zijn resultaten op de vloertoernooientwitter:andy_c_scott twitterde op zondag 11-03-2012 om 20:38:06@PhilDTaylor's phenomenal @OfficialPDC ProTour #darts record: 99 starts, 59 wins, 13 finals, 5 semis, 8 quarters, 9 last 16s and 5 last 32s. reageer retweet
Weet ik nog niet. Daar ga ik even over slapen ofzo. Iig geen moderator. Been there, done that zoals je weet.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:04 schreef rubbereend het volgende:
FP en Sportcrew, wat wordt je volgende stap hier op FOK! Bos?
Nope er komt eerder een topic over mij als Hunk dan dat ik daar mod word.quote:
wie?quote:
Een willekeurige goede capabele trainer, zodat hij per direct Rutten kan opvolgen..quote:
Net nu Rutten flinke vooruitgang boektquote:Op maandag 12 maart 2012 11:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een willekeurige goede capabele trainer, zodat hij per direct Rutten kan opvolgen..
omdat die niet naar PSV wilquote:
Waarom wel?quote:
Ja richting de afgrondquote:Op maandag 12 maart 2012 11:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Net nu Rutten flinke vooruitgang boekt
Tja... als we zo blijven spelen.. spelen we volgend jaar niet eens in Europa...quote:Op maandag 12 maart 2012 11:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom wel?
Ik denk niet dat Erwin degene is die dit PSV aan de praat gaat krijgen hoor. Sterker ik denk dat geen enkele trainer hoe goed ook, dit PSV weer echt aan het spelen gaat krijgen. Nee, die opmerking van mij hierboven was een beetje ironisch. Ik denk dat we gewoon het beste met Rutten het seizoen af kunnen maken en dan fris na het EK met een nieuwe trainer een mooi eeuw-feest tegenmoet kunnen zien..
nee joh, 2-6, 2-4, 1-3 dat is toch steeds beter/minder slecht.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee joh, 2-6, 2-4, 1-3 dat is toch steeds beter/minder slecht.
Heb er nog een gesloten topic over geopendquote:Op maandag 12 maart 2012 12:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]goed punt
stijgende lijn is ingezet
sinds wanneer kan jij gesloten topics openen?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb er nog een gesloten topic over geopend
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sinds wanneer kan jij gesloten topics openen?
Toen ik nog wel vrijwel dagelijks met de trein ging. Las ik wel de Metro en de Spits, die toen net begonnen waren. De Pers kwam pas toen ik allang niet meer dagelijks treinde..quote:Op maandag 12 maart 2012 15:44 schreef borisz het volgende:
Het was echt de kwaliteitskrant onder de gratis kranten. Sterker nog ik als ik niet de papieren versie las, las ik de krant wel in PDF formaat. Ik deed er altijd veel langer mee in de bus dan met die spits en metro waar je in tien minuten doorheen bent.
quote:
Bij mij donderdag weer.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:50 schreef Ole het volgende:
Mijn huisje wordt weer schoongemaakt nu![]()
Lui varken dat ik ben
we zijn ergquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij donderdag weer.
Ben ook een lui wijf.
Waarom Ellerman. Ik begrijp je post niet Bos.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:58 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag in het stadion op mogen halen.
Je kreeg ook een contract van het shirt die ondertekend werd door Marcel Brands. Je mocht dus naar de perszaal aan de tafel gaan zitten en je handtekening er op zetten naast Brands. Daar zijn foto's van gemaakt door zorgverzekeraar Mensis, waar dit alles van uit is gegaan. Morgen of donderdag kan ik die foto's downloaden
Een van mijn favoriete PSV-ers.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom Ellerman. Ik begrijp je post niet Bos.
Dat is ook de hoofdredenen dat ik Ellerman gekozen heb.Als je zegt PSV - Steaua hoor je 99 van de 100 keer. O Romario Romario Romarioooooooooo De Souza Faria.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:15 schreef tong80 het volgende:
Duidelijk genoeg.
Ellerman
Zijn wedstrijd samen met Romario tegen Steaua is legendarisch.
Ik mocht zelf een opdruk bepalen. Had ook voor Bos met rugnummer 81 kunnen kiezen, maar vond dit leuker.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:16 schreef Bjoro het volgende:
Shirtjes met Linskens erop waren zeker al uitverkocht
Ja, die ging ook. Maar ik moest er 2 uur eerder zijn dan Dndiek, dus hij zat in een andere groep..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:23 schreef Bjoro het volgende:
Zeker gaaf !
Was Dndiek er ook nog ? Die zou ook gaan dacht ik
gaaf, Ellermanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:58 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag in het stadion op mogen halen.
Je kreeg ook een contract van het shirt die ondertekend werd door Marcel Brands. Je mocht dus naar de perszaal aan de tafel gaan zitten en je handtekening er op zetten naast Brands. Daar zijn foto's van gemaakt door zorgverzekeraar Mensis, waar dit alles van uit is gegaan. Morgen of donderdag kan ik die foto's downloaden
Ja gaat prima ! Met Maudje ook helemaal prima.....gaat echt hardquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:49 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Bjoor hoe is het met jou en Maudje?
Geen, het was gewoon handje geven hoi zeggen ondertekenen met foto's en de volgende is aan de beurt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaaf, Ellerman
kreeg je van Brands meteen niet ook een ander contract? En hoeveel grapjes zijn daarover gemaakt?
tofquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen, het was gewoon handje geven hoi zeggen ondertekenen met foto's en de volgende is aan de beurt.
Daar kwam het op neer, maar wel op een hoedanige manier dat het wel gewoon prettig was en niet geforceerd.
Deze uitnodiging had ik al voordat ik bij FOK! sport had gesolliciteerdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:11 schreef chufi het volgende:
Maar Bossie je bent nu toch ook gewoon Sportverslaggever, een FoK!king-perskaart en je komt gewoon overal binnen man ...
Ah OKquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Deze uitnodiging had ik al voordat ik bij FOK! sport had gesolliciteerd
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
1x zilver me ... We doen het goed hier
Oja Ellerman... hoe kon ik die vergeten zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook de hoofdredenen dat ik Ellerman gekozen heb.Als je zegt PSV - Steaua hoor je 99 van de 100 keer. O Romario Romario Romarioooooooooo De Souza Faria.
Maar die 2 goals van Ellerman waren net zo belangrijk en zelfs mooier dan die van Romario (okee over de 5-1 valt de discussiëren, maar de 4-1 en 1-1 van Juul behoren gewoon tot de 3 mooiste van die avond)
alleen jammer dat de voorkant niet zo mooi isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja Ellerman... hoe kon ik die vergeten zijnde held.
mooi shirt trouwens!
de mooiste blijft toch wel dezequote:Op woensdag 14 maart 2012 01:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen jammer dat de voorkant niet zo mooi is
Vind het uitshirt dit jaar echt niet mooi
Ik vond die grijs-zwarte van een jaar of 8 terug ook erg mooiquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
de mooiste blijft toch wel deze
[ afbeelding ]
Dat zwarte shirt met de Brabantse vlag erin? Die was heel mooiquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:52 schreef borisz het volgende:
Dat uitshirt PSV van dit jaar. En dat PSV-kroatie-uit shirt van het jaar ervoor
quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:35 schreef Bjoro het volgende:
Bos, dat FREO achterop betekent dat Fred Rutten Eindelijk Ontslagen ?
Hahahaquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:28 schreef Bos81 het volgende:
Tong en co:
Graag spoiler niet meequoten...
Ik plaats hem straks nog wel een keer![]()
in Barcelona was het meer "junioren"quote:
In mijn UIquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:02 schreef rubbereend het volgende:
gefeliciteerd Bos, en waar blijft de taart?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:03 schreef borisz het volgende:
[ http://img413.imageshack.us/img413/5342/psvhome1bj7.jpg (copy/paste deze link) ]
Er is er 1 jarig en dat is Bossie
[ afbeelding ]
heb je haar al uitgepakt Bos?quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:03 schreef borisz het volgende:
[ http://img413.imageshack.us/img413/5342/psvhome1bj7.jpg (copy/paste deze link) ]
Er is er 1 jarig en dat is Bossie
[ afbeelding ]
cd cd's of het nummer van energy 52?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:27 schreef borisz het volgende:
Heb de Cafe Del mar MP3map eens geopend.
oke, toch net iets minderquote:
quote:
ja die is echt zo knettergoedquote:
twitter:BBCWorld twitterde op vrijdag 16-03-2012 om 12:06:51#India's Sachin #Tendulkar becomes first cricketer to score 100 international centuries http://t.co/avczr6td #cricket reageer retweet
Lijkt me geen goeie oplossing in deze. Het is niet zo maar pijn maar erg brandend op twee specifieke plaatsen. Ben er niet gerust op.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:06 schreef borisz het volgende:
De Golferoplossing, een slok whisky doodt de slechte bacteriën.
Beterschap
Zag het net op CNN. Bijna 2 keer zoveel als de nummer twee. En die gaat stoppen. De nummer 5 heeft er 41. Dat record zal niet snel worden verbroken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:11 schreef borisz het volgende:
twitter:BBCWorld twitterde op vrijdag 16-03-2012 om 12:06:51#India's Sachin #Tendulkar becomes first cricketer to score 100 international centuries http://t.co/avczr6td #cricket reageer retweet
Bah, sterkte Tongquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:38 schreef tong80 het volgende:
Buik gevoeld rug gevoeld. Zat bij de milt en dikke darm. Geen griep of buikgrijp want geen koorst en niet veel poepen. Hij vond me te zwaar, te veel zweten, bloeddruk te hoog en een hartslag van 136 is niet normaal. Dat ik slap ben en niet kon eten kon ie niet rijmen met de milt en dikke darm Maandag bloedprikken en urine inleveren.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:45 schreef tong80 het volgende:
Realiseerde me net trouwens dat Spleen in het Engels milt betekent. Toch ff lachen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Wat leesvermaak tong; http://sport.fok.nl/speci(...)aar-goud-deel-1.html
deel 1 van een tweedelige special die ik schrijf over het Dream Team
Het zou in één special passen maar het is zo'n gaaf verhaal dat ik hem in twee delen maakquote:
tssk allang gelezenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Wat leesvermaak tong; http://sport.fok.nl/speci(...)aar-goud-deel-1.html
deel 1 van een tweedelige special die ik schrijf over het Dream Team
Jamaar jij bent altijd pijlsnelquote:
Lamkotelettenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:12 schreef appelsientje het volgende:
Vandaag lammetjes dag... gaan we met de kids naar toe, hopelijk dat het droog blijft
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lamkotelettenje kan die kids niet vroeg genoeg lekker leren eten ja
Iets beter. Kan momenteel eten binnenhouden en lig niet meer heel de dag in bed. De pijn is ook iets minder maar zit er nog steeds. Ben was zo slap als een vaatdoek.quote:
Ben ik nog te ziek voor. Ben wel al boodschappen gaan doen. Maar 2 uur langs de lijn staan trek ik niet. Jammer want Methodmich en ik zouden elkaar ontmoeten. 3-6 verloren trouwens.quote:
Ja ik zag het. Vanwege MethodMich stelde ik dus ook de vraag of je bent geweest, Jammer dus..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik nog te ziek voor. Ben wel al boodschappen gaan doen. Maar 2 uur langs de lijn staan trek ik niet. Jammer want Methodmich en ik zouden elkaar ontmoeten. 3-6 verloren trouwens.
Ik begreep een Pizza met klodder mayonaisse. Echtquote:
Ik ook niet maar Ole straks welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begreep een Pizza met klodder mayonaisse. Echt
Ik ken heel die Klodder niet.
MIsschien wil rubber wel die pizza Shoarma met je delenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb nog spaghetti van gisteren, maar ik heb daar geen zin in
Ik wil een vette hap
Ja, ik las het, je kan het volgen via de sportsite. Misschien ook al in een topic hier in VBL, maar doe het maar op het Sport gedeeltequote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:48 schreef tong80 het volgende:
Hartaanval Bolton speler FA-cup duel gestaakt
quote:
ze kennuh de kolere krijgen.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:51 schreef Againzender het volgende:
Overigens riep Roel vandaag buiten opeens 'Assel!'
Maar Axel hoorde dat niet natuurlijk, die rende achter een voetbal aan.
terecht uiteraardquote:Op zondag 18 maart 2012 00:21 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/8xpoz5
Koeman is zelfs een NOSTT 101 waard
Je had beter je wekker vroeg kunnen zettenquote:Op zondag 18 maart 2012 06:36 schreef tong80 het volgende:
Deze idioot is wakker gebleven om de F-1 te zien.
Ja, maar het was al laat. En dan ga ik er niet meer uit.quote:Op zondag 18 maart 2012 07:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je had beter je wekker vroeg kunnen zetten
Het gaat steeds beter. Voel het nog steeds, maar het is nu draaglijk. Dus morgen gewoon bloed prikken.quote:
Neequote:Op zondag 18 maart 2012 15:14 schreef Bluezz het volgende:
Je kent de 6weken regel in de gezondheidszorg he![]()
Mooiquote:Op zondag 18 maart 2012 16:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
75% van klachten die mensen ontwikkelen, verdwijnen vanzelf na 6 weken
Dank je.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:34 schreef Bluezz het volgende:
En Bossie ook nog een dikke verjaardagszoen.
Gaat het een beetje beter de laatste tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
nee joh, we hadden vandaag toernooi van onze club dus de hele dag in het dorpshuis geweest. Volel bak met meer dan honderd tafeltennissers. 's Ochtends de jeugd en 's middags de volwassenen. Daarna bier en etenquote:Op zondag 18 maart 2012 07:32 schreef tong80 het volgende:
Kijk je ook Rubbereend ?
Jammer van Schumacher trouwens
Ja was gaaf.quote:
Ja klopt en over iets meer dan uur staat een oud-klasgenoot voor de deur. Die ga ik helpen met de admin van zijn eigen bedrijf (ZZP-er) en hopelijk kan ik ook nog nieuwsposten tussendoor.. en dank je.quote:
Nee, dat is ook inderdaad vrij lastig en ik moest dus bijna een uur!! onbewogen blijven liggen..quote:Op maandag 19 maart 2012 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Het lijkt me dan ook helemaal niks om op je rug in zo'n MRI te liggen
The horror.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook inderdaad vrij lastig en ik moest dus bijna een uur!! onbewogen blijven liggen..
Wat een zooitjequote:
ja, de meest scheve constructie en minimale meerderheid om enorme bezuinigingen en hervormingen te doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een zooitje
Toch triest dat Rutten het moet hebben van de PVV en SGP ?
lijkt me ook helemaal niets... blij dat het voor mijn moeder dan een eenmalige actie is geweest.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Het lijkt me dan ook helemaal niks om op je rug in zo'n MRI te liggen
Nee. Maar heb nu een dikke knie die erg pijnlijk is. Niet gestoten. Gisteren zeurde het vandaag loop ik mank hij is 2 keer zo dik als de anderequote:
Heb er wel gepostquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
tong ... curling niks voor jouw?
[Curling] Knikkeren op ijs
Waar en hoe laat ? En wat is het ? Eeen semi-klassieker ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:11 schreef borisz het volgende:
Zo maar eens naar Dwars door Vlaanderen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |