Schitterend toch ?quote:
Nou is de ene persoon ook wel fitter dan de andere, zij is toch echt een uitzondering bij de hoogbejaarden die ik heb gekend.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schitterend toch ?
En ik af en toe, en meer 40+ers, maar klagen over de leeftijd.
Sommige mensen weten alles in het negatieve te trekken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:47 schreef sorcees het volgende:
Zeker een en ander te kort gekomen in haar leven.
Leven doe je NU, niet als je gepensioneerd bent, pluk de dag!
Dit lijkt me nou juist iemand die alles uit haar leven heeft gehaald. Anders heb je niet de mentaliteit om dit op die leeftijd te gaan doen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:47 schreef sorcees het volgende:
Zeker een en ander te kort gekomen in haar leven.
Leven doe je NU, niet als je gepensioneerd bent, pluk de dag!
Misschien had ze geen tijd omdat ze op haar 95e eerst een wereldreis wilde maken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:07 schreef sorcees het volgende:
Waarom dan zolang wachten of is het alleen maar om het record te doen?
Als je iets heel graag wilt ga je dat niet uitstellen totdat je 101 jaar bent.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga ook bungiejumpen als ik zo oud ben, je bent toch bijna dood, wat maakt het uit als het touwtje knapt.
Elastiekje zul je bedoelen, bungee jumpen aan een touwtje doe je inderdaad maar 1x en daar hoeft ie niet voor te knappen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga ook bungiejumpen als ik zo oud ben, je bent toch bijna dood, wat maakt het uit als het touwtje knapt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |