Ehhquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:33 schreef tong80 het volgende:
Borisz weet jij nog welk kindje bij wie hoort in de OP ?
Gek dan eigenlijk dat we het nog steeds in de OP hebben staan. De meesten posten hier nooit meerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Ehh
Carmen = DylanDog?
Mateja = ?? Digger?
Axel = AZ
Maud = Bjoor
Raul = ?
Marc = AZ
Caitlin = ?
Ik weet er drie zeker.
Nee niet privéquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja uiteraard heb ik gekeken, maar ik lig er niet wakker van, was even bang dat het om de privé sfeer ging..
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:31 schreef borisz het volgende:
Toespeling
aantijging
insinuatie
maar in 1991 kwam dit album uit. En dat mag best een TT krijgen
[ afbeelding ]
Carmen is van Dylan Dogquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Carmen --> DIGGER
Mateja --> PyTh
Axel --> Againzender
Maud --> Bjoro
Raúl --> Dylan Dog
Marc --> Againzender
Caitlin --> Lionheead
Ole zo'n beetje het laatste kindje van Hools.quote:
Dus dan had ik het gewoon goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Carmen --> DIGGER
Mateja --> PyTh
Axel --> Againzender
Maud --> Bjoro
Raúl --> Dylan Dog
Marc --> Againzender
Caitlin --> Lionheead
heerlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:59 schreef chufi het volgende:
Goeie Morgen..... Die Siestas hier duren best wel lang
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:43 schreef borisz het volgende:
Die kassadames in Zaltbommel hebben weer een hartverzakking gekregen.
MOgge
dat ben ik !quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ole zo'n beetje het laatste kindje van Hools.
En jij dan. Je bent net thuis uit de kroeg.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:48 schreef Ole het volgende:
Tjeemig Tong . Laat me eens niet zo schrikken zo vroeg
Het moet niet gekker worden, we hebben buiten het langebaanschaatsen ineens uitzicht op een aantal medaillesquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:56 schreef borisz het volgende:
Sjinkie Knegt vijfde op de 500m WK shorttrack. Wellicht gaan we ook medailles scoren in Sochi bij het shorttrack.
Sauerbrij doet niet meer mee?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, we hebben buiten het langebaanschaatsen ineens uitzicht op een aantal medailles
Inderdaad, denk niet dat ze nog doorgaat tot Sochiquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:35 schreef borisz het volgende:
Die presteert niks meer na d'r zege. En het zou me niets verbazen als ze haar afscheid nog gaat aankondigen. Ze wilde iig door tot 2012 maar de prestaties zijn matig. Lees 1 podiumplek in twee jaar.
toffe actie man! leuk dat je er twee mensen blij mee hebt gemaaktquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:22 schreef BrandX het volgende:
Ja hoi, ik vind net in mijn tas twee vouchers van de burgerking voor 1 maand gratis eredivisie live op je mobiel.
dus ik kan twee users er blij mee maken, uiterlijk vandaag te activeren. Stuur me maar een pm of dm, de eerste twee users krijgen de code.
En als niemand is geintresseerd, naja, dan gooi ik ze vanavond weg
Heldinquote:
Tong wil wel een overnachting met Dionequote:Op zondag 11 maart 2012 00:00 schreef borisz het volgende:
Tong Radio1 aan. Dione nu te gast in De Overnachting van BNN.
Er gaat nu een wielrentrainer overheenquote:Op zondag 11 maart 2012 02:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tong wil wel een overnachting met Dione
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |