Waarom heb ik niets gewonnen? Ik ben toch de herpes tussen de zweren! De sepsis onder de infecties. En wat is mijn dank? Notes!quote:
Beter je best doen denk ik? Of steekpenningen...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom heb ik niets gewonnen? Ik ben toch de herpes tussen de zweren! De sepsis onder de infecties. En wat is mijn dank? Notes!
Voor steekpenningen heb ik al een note gehad! Kijk maar note #432 in de collectie!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Beter je best doen denk ik? Of steekpenningen...
Je hebt er maar 16quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor steekpenningen heb ik al een note gehad! Kijk maar note #432 in de collectie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja? Ik geloof er niets van! Wat staat erin dan?quote:
Neem een abo en je kan ze lezenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja? Ik geloof er niets van! Wat staat erin dan?
Ik mis POL ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef TheOnion het volgende:
[..]
KLB staat er niet bij hoe verassend ook
Dat is als de politie betalen om te weten waarom je een boete hebt gehad. Niet betalen is goedkoper en logischer.quote:
Leugenaar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor steekpenningen heb ik al een note gehad! Kijk maar note #432 in de collectie!
Met je zoete woordjes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |