Wat is er mis met één ruimte waar iedereen die daar behoefte aan heeft zijn/haar ding kan doen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
Verder zie ik het probleem niet zo. Kwestie van vraag en aanbod. Je hoeft geen duizenden euro's te besteden aan het inrichten van zo'n gebedsruimte. Trek bij wijze van een bezemkast leeg en doop die om tot gebedsruimte. En als joodse of christelijke leerlingen behoefte hebben aan een eigen ruimte, dan is er vast ook wel iets te regelen.
Als ik werkgever was zou ik wel graag willen weten of m'n toekomstige sollicitanten 5x per dag gingen bidden of nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waarom zou een werkgever daar naar moeten vragen? Dat zijn privézaken. Waar de werkgever dan ook sowieso geen rekening mee hoeft te houden.
Als hij het in z'n eigen tijd doet (pauzes), wat boeit het jou dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik werkgever was zou ik wel graag willen weten of m'n toekomstige sollicitanten 5x per dag gingen bidden of niet
Als het werk er niet onder lijdt en niemand heeft er last van, waarom zou het je dan boeien?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik werkgever was zou ik wel graag willen weten of m'n toekomstige sollicitanten 5x per dag gingen bidden of niet
Zolang het in z'n eigen tijd gebeurt heb ik er geen last van, maar dat wordt dan wel even zwart op wit vastgelegd. En niet ergens waar iedereen het ziet maar gewoon achter het gebouw ofzo, wil er niks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als hij het in z'n eigen tijd doet (pauzes), wat boeit het jou dan?
Wat is het grote probleem om zo'n ruimte te faciliteren?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waarom zou een werkgever daar naar moeten vragen? Dat zijn privézaken. Waar de werkgever dan ook sowieso geen rekening mee hoeft te houden.
In pauzes wel, en dat kun je niet verbieden. iets met vrijheid van meningsuiting. Je zou niet willen dat Wlders dan gaat zeiken tenslotte.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:13 schreef Gia het volgende:
Verder is het zo dat bidden onder schooltijd en/of werktijd niet hoeft te worden toegestaan.
Hoezo? Als je je boeken laat slingeren hoef je toch ook niet te verwachten dat die er de volgende dag nog liggen?quote:
Dan mag je nog steeds als werkgever verlangen dat ze dat niet onder werktijd doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar zou hij dat moeten doen dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als hij het in z'n eigen tijd doet (pauzes), wat boeit het jou dan?
Dan kun je voor elk dingetje wel een aparte ruimte regelen. Een kolf-kamer, een bid-kamer, een masturbeer-kamer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is het grote probleem om zo'n ruimte te faciliteren?
Er gaan ook zat tokkies om het uur 10 minuten roken...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Even in contractje zetten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan mag je nog steeds als werkgever verlangen dat ze dat niet onder werktijd doen.
Je loopt wel het risico dat je dan te maken krijgt met een hoop gezeur en beschuldigingen. Daar hebben veel werkgevers geen zin in, dus kiezen ze eieren voor hun geld. En wie is de dupe? Juist.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan mag je nog steeds als werkgever verlangen dat ze dat niet onder werktijd doen.
Of zitten continu op bepaalde internetforums te kutten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Er gaan ook zat tokkies om het uur 10 minuten roken...
Wie zegt dat dat goed is?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Er gaan ook zat tokkies om het uur 10 minuten roken...
Ik heb het over werktijd, niet over pauze.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
In pauzes wel, en dat kun je niet verbieden. iets met vrijheid van meningsuiting. Je zou niet willen dat Wlders dan gaat zeiken tenslotte.
Jij wil naar het geloof van mensen vragen bij een sollicitatiegesprek?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Even in contractje zetten.
Ja, dat denk ik ook!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:19 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Je loopt wel het risico dat je dan te maken krijgt met een hoop gezeur en beschuldigingen. Daar hebben veel werkgevers geen zin in, dus kiezen ze eieren voor hun geld. En wie is de dupe? Juist.
Lopende band?Huh?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb het over werktijd, niet over pauze.
Als je aan de lopende band staat, bijvoorbeeld, kun je niet effe pauze nemen omdat het gebedstijd is.
Ik ga ervanuit dat ze dat zelf aan kunnen geven, als ze in werktijd willen bidden in ieder geval. Want dan weet de werkgever waar hij aan toe is enzulks.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Jij wil naar het geloof van mensen vragen bij een sollicitatiegesprek?
En kolfkamer wordt ook gefaciliteerd. Het argument om elk dingetje gaat niet op. Het meerdere malen bidden per dag hoort nu eenmaal bij een grote groep gelovigen. Wanneer dat in eigen tijd wordt gedaan zie ik het probleem niet om die mensen te voorzien.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:17 schreef CasB het volgende:
[..]
Dan kun je voor elk dingetje wel een aparte ruimte regelen. Een kolf-kamer, een bid-kamer, een masturbeer-kamer.
Bron?quote:
Dat is waar. En die worden dus vooral door hun geloofsgenoten genaaid.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:19 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Je loopt wel het risico dat je dan te maken krijgt met een hoop gezeur en beschuldigingen. Daar hebben veel werkgevers geen zin in, dus kiezen ze eieren voor hun geld. En wie is de dupe? Juist.
Inderdaad, ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Of zitten continu op bepaalde internetforums te kutten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |