abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108894181
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:08 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Als je eist dat gelovigen geen aanstoot nemen aan twee homo's die dartel hand in hand huppelen dan moet je zelf natuurlijk ook geen aanstoot nemen aan iemand die aan het bidden is. Lijkt mij.
Eens ^O^
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:16:13 #122
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_108894221
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:13 schreef A-mineur het volgende:
Waarom eigenlijk het matje, ik snap dat de grond niet de schoonste is maar als je zo van je god houdt dan mag de grond ook wel goed genoeg zijn toch (niet lullig bedoeld) of heeft dat matje ook nog betekenis?
Wikipedia over het matje:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebedskleed_(islam)

Er staat o.a. dat het niet verplicht is om op een matje te bidden maar dat het wel helpt om op een schone ondergrond te bidden.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_108894233
quote:

[..]

Als je eist dat gelovigen geen aanstoot nemen aan twee homo's die dartel hand in hand huppelen dan moet je zelf natuurlijk ook geen aanstoot nemen aan iemand die aan het bidden is. Lijkt mij.
Ach, H woord in een moslim topic. Wacht je op BansheeBoy? Overigens heb je gelijk

Maar mij lijkt het voornamelijk een praktisch probleem. Geen ideologisch zoals de TS meestal van dit soort zaken maakt.

Bidden is nooit verboden, dus dat mogen ze overal doen. Nou, ik kan me voorstellen als over dat hele terrein verspreid moslims gaan liggen bidden dat niet-moslims echt gaan zeiken. Dus als ze dit al voor zijn door een ruimte aan te vragen lijkt me dat een verstandige actie.
pi_108894237
quote:

[..]

Mja. De gretigheid waarmee de homo's zijn geadopteerd door dit soort lui is redelijk beangstigend idd. Soort van de vijand van mijn vijand is toch maar mijn vriend ofzo.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:21:57 #125
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108894370
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ach, H woord in een moslim topic. Wacht je op BansheeBoy?
Neuh, de H's waren al genoemd in combinatie met intolerantie door gelovigen. :+.

quote:
Maar mij lijkt het voornamelijk een praktisch probleem. Geen ideologisch zoals de TS meestal van dit soort zaken maakt.
Niet alleen TS hoor, in Nederland maken we er graag ideologische zaken van en spreken we graag voor anderen.

Dan krijg je van die dingen dat er kerstbomen verboden worden want moslims zouden er wel eens aanstoot aan kunnen nemen waardoor onderbuikend rechts nederland op de achterste benen staat te ageren tegen de moslims en de moslims zelf zitten met een kop van "wtf? what just happened?" omdat ze zelf van niets weten en die hele kerstboom ze niet boeit.

The road to hell is paved with good intentions denk ik altijd maar.

quote:
Bidden is nooit verboden, dus dat mogen ze overal doen. Nou, ik kan me voorstellen als over dat hele terrein verspreid moslims gaan liggen bidden dat niet-moslims echt gaan zeiken. Dus als ze dit al voor zijn door een ruimte aan te vragen lijkt me dat een verstandige actie.
Nah, ze liggen ergens onderaan een trap bij een nooduitgang, ze liggen niemand in de weg zo te zien. Ze willen gewoon een kastje voor de handdoeken omdat die steeds worden weggehaald als handdoeken bij een zwembad in Mallorca. :+.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_108894478
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 07:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeiken zeiken drammen drammen dwarsliggen dwarsliggen, haat kweken, ruzie zoeken etc etc etc
Wie zoekt er ruzie en hoe wordt precies haat gekweekt? Jij leest een ander bericht dan ik?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:27:37 #127
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108894500
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie zoekt er ruzie en hoe wordt precies haat gekweekt? Jij leest een ander bericht dan ik?
Lees effe door, we zijn dat stadium allang voorbij.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_108894521
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:27 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik ben aan het werk. Heb geen tijd om tig pagina's door te lezen. Kom enkel effe binnenvallen met een one-liner.
pi_108894595
quote:
Ben ik het toch niet helemaal mee eens. De Hogeschool is een openbare school en heeft geen religieuze achtergrond. Als ze hieraan toegeven zouden ze ook voor een synagoge voor Joden moeten zorgen, of een kerk voor Christenen. Ik vind als ze zo graag willen bidden onder schooltijd dan gaan ze maar naar een moskee ergens in de buurt die zal er vast wel zijn.
Dit
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:31:56 #130
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108894622
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ben aan het werk. Heb geen tijd om tig pagina's door te lezen. Kom enkel effe binnenvallen met een one-liner.
Je hebt nu ook een volg topicknop he, dan hoef je niet meer te tvp'en.
pi_108894733
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:27 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat verwacht je nou zelf met zo'n TT?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:36:43 #132
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108894769
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:35 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wat verwacht je nou zelf met zo'n TT?
Dat mensen een topic lezen en niet op de eerste de beste reactie die ze zien er zelf een oneliner uit gaan gooien.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:37:15 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108894787
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:36 schreef Dagonet het volgende:

Dat mensen een topic lezen en niet op de eerste de beste reactie die ze zien er zelf een oneliner uit gaan gooien.
Nieuw op FOK!?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_108894793
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:31 schreef SaxoPower het volgende:

[..]

Dit
Niet relevant want je mag in principe altijd en overal bidden. Iets met vrijheid van meningsuiting en zo.
pi_108894806
Gewoon een gat in het midden van het kleedje maken en het dan buiten de gebedstijden dragen als een poncho. Probleem opgelost.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:38:16 #136
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_108894816
quote:

[..]

Niet zo intolerant doen tegen mensen die anders zijn he :P.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:38:17 #137
3542 Gia
User under construction
pi_108894818
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 07:51 schreef Stokstaart het volgende:
Moslims hebben toch recht op een gebedsruimte?
Nee hoor.
quote:
Je weet dat ze 3x per dag moeten bidden, moeten ze dan thuis gaan bidden?
5 x per dag en dat mogen ze inderdaad ook op een later tijdstip, thuis doen.
quote:
En wat als 30% van je klanten/leerlingen ergens behoefte aan heeft? Negeer je ze dan?
Er zijn behoeftes die niet op school bevredigd hoeven te worden, als dat ook prima thuis kan.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:38:23 #138
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108894821
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nieuw op FOK!?
Elke dag weer.
pi_108894832
quote:

[..]

Mensen reageren op het artikel de TT en de OP. Niet op de reacties.
Lijkt me ook niet meer dan logisch. Anders verzand je snel in een offtopic discussie ook.
Groetjes, Ezio.
pi_108894839
quote:

[..]

Ik reageerde op de OP. Ze vreemd is dat natuurlijk niet.

Verder zie ik het probleem niet zo. Kwestie van vraag en aanbod. Je hoeft geen duizenden euro's te besteden aan het inrichten van zo'n gebedsruimte. Trek bij wijze van een bezemkast leeg en doop die om tot gebedsruimte. En als joodse of christelijke leerlingen behoefte hebben aan een eigen ruimte, dan is er vast ook wel iets te regelen.

Begrijp eerlijk gezegd niet waarom mensen elkaar zoiets misgunnen. Oh noes, moslims hebben een eigen ruimte. Nou de fuck en. Laat die lui toch.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:39:04 #141
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108894842
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:38 schreef MaLo het volgende:

[..]

Niet zo intolerant doen tegen mensen die anders zijn he :P.
Dingen verwachten maakt je niet meteen intolerant. :+.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:39:28 #142
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_108894847
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Niet relevant want je mag in principe altijd en overal bidden. Iets met vrijheid van meningsuiting en zo.
Ze mogen toch ook gewoon bidden van de school en zelfs ook in de school? De school houdt ze niet tegen, maar wil alleen geen aanvullende faciliteiten bieden.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:39:51 #143
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108894861
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:37 schreef Karboenkeltje het volgende:
Gewoon een gat in het midden van het kleedje maken en het dan buiten de gebedstijden dragen als een poncho. Probleem opgelost.
Allah caramba! Mexeecahn mooslims!
pi_108894864
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik reageerde op de OP. Ze vreemd is dat natuurlijk niet.

Verder zie ik het probleem niet zo. Kwestie van vraag en aanbod. Je hoeft geen duizenden euro's te besteden aan het inrichten van zo'n gebedsruimte. Trek bij wijze van een bezemkast leeg en doop die om tot gebedsruimte. En als joodse of christelijke leerlingen behoefte hebben aan een eigen ruimte, dan is er vast ook wel iets te regelen.

Begrijp eerlijk gezegd niet waarom mensen elkaar zoiets misgunnen. Oh noes, moslims hebben een eigen ruimte. Nou de fuck en. Laat die lui toch.
quote:
Vorig jaar liet Van der Toorn al weten geen voorstander te zijn een gebedsruimtes op de hogeschool. ‘Wij zijn immers een openbare onderwijsinstelling. Dat betekent dat alle overtuigingen zich bij ons op hun gemak moeten voelen. Daarom wil ik geen aparte religieuze ruimte.
Sim-pel.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_108894884
quote:

[..]

Heb jij de ijdele hoop NWS inhoudelijk te maken?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2012 09:42:38 ]
pi_108894892
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:39 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ze mogen toch ook gewoon bidden van de school en zelfs ook in de school? De school houdt ze niet tegen, maar wil alleen geen aanvullende faciliteiten bieden.
Daarover zeg ik toch niks? Mij lijkt het gewoon handiger omdat wel te doen voordat figuren als de TS er helemaal een drama van gaan maken.
pi_108894955
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:41 schreef Ulx het volgende:

[..]

Daarover zeg ik toch niks? Mij lijkt het gewoon handiger omdat wel te doen voordat figuren als de TS er helemaal een drama van gaan maken.
Hmm. Maar dan moet je dus ook ruimte bieden aan mensen die willen mediteren?
Die yoga willen beoefenen?
Die nudisme willen beoefenen?
Die boksen willen beoefenen?
Etc

Dat is toch helemaal geen taak van een school? Die school zijn taak is onderwijs te bieden. Niet om faciliteiten voor om het even welke levensovertuiging/religie aan te bieden.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_108894970
Moslims sowieso. :N Ik heb het niet op die mensen en snap ook niet waarom er altijd weer wordt geklaagd. :') Dan bid je lekker 3 keer in de ochtend thuis en vervolgens 2 keer 's avonds, mag ook.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:44:21 #149
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_108894989
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Die nudisme willen beoefenen?
Die boksen willen beoefenen?
Etc

Dat is toch helemaal geen taak van een school? Die school zijn taak is onderwijs te bieden. Niet om faciliteiten voor om het even welke levensovertuiging/religie aan te bieden.
De hoofdtaak van school is onderwijs. Andere taken van school is onder andere socializen en mensen leren zichzelf uit te drukken.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:44:24 #150
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108894992
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat soort dingen wordt vaak in één ruimte gedaan samen met de gelovigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')