Sowieso zijn aanvallende backs kut. Volgend jaar hebben wij er ook weer een (Janmaat)quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En met 2 zeer aanvallende backs spelen is ook tactisch laag begaafd.
verwijdert.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Al dat liefdesverdriet in deze SCJullie weten toch wel hoe je je browsergeschiedenis verwijderd?
Is het zeiken of zijken?quote:
Wij hebbben teminste verdriet om een chick, jij moet nog handkarrenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Al dat liefdesverdriet in deze SCJullie weten toch wel hoe je je browsergeschiedenis verwijderd?
Mee eens.quote:
Jullie klaarblijkelijk... nee laat maar onder de gordel was toch al een slechte grap.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebbben teminste verdriet om een chick, jij moet nog handkarren
aseinsijckersquote:
Dat proberen we jullie nu al weken duidelijk te maken..quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmm dat van Ajax bij United is helemaal niet meer zo speciaal nu eigelijk
Man U. wilde eruit, maar het lukte niet...quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik snap dat lapo hunten sowieso niet, alleen maar meer werk joh.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Jojoortje is wel een extreem slechte topichunter die past de tt zelfs niet aan om deze later aan te passen
gewoon een kutploegje man dat ajaxquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
ach zolang je niet kan winnen van aa gent dan heb je niks te zeggenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:44 schreef eight het volgende:
[..]
Dat proberen we jullie nu al weken duidelijk te maken..
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
gewoon een kutploegje man dat ajax
sinds jullie weg zijn uit de meer stelt het geen drol meer voor
Geenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:44 schreef Smoofie het volgende:
Nederland heeft Oekraine ingehaald. 8e plek nu. Met dit puntenaantal staan we volgend jaar 7e.
Is dat ergens goed voor dan?quote:
Kopenhagen vergeten? Of Zagreb?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ach zolang je niet kan winnen van aa gent dan heb je niks te zeggen
Als jij het zegt dan zal het wel. Werd laatst besproken en kwam er op neer dat we voorlopig geen extra plaatsen zouden krijgen.quote:
Ik snap dat jullie sowieso de CL zijn vergetenquote:
EL ook .quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap dat jullie sowieso de CL zijn vergeten
Ajax eindigt sowieso wel bij de top 3.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:49 schreef Stokstaart het volgende:
als ajax nou ff kampioen gaat worden, treffen we die in ieder geval niet in de PO's
Alsof jullie daar iets te zoeken hebben man. Elk jaar weer een schande voor Nederland.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap dat jullie sowieso de CL zijn vergeten
FK Teplice en Rapid Boekarest zijn inderdaad hoogvliegers welke Feyenoord zelfs uit de Uefa Cup groepsfase hieldenquote:
Nog geen 10 jaar geleden wonnen wij die gewoon hoor, dus wat lul je?quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof jullie daar iets te zoeken hebben man. Elk jaar weer een schande voor Nederland.
Zie nog liever Twente dan jullie daar spelen
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof jullie daar iets te zoeken hebben man. Elk jaar weer een schande voor Nederland.
Zeg dat wel. Twente is de enige nederlandse ploeg die al jaren een goede indruk achterlaat in europa...quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vergelijkbare kutclubjes ja. Maar kom niet dom ouwehoeren als je zelfs tegen Kopenhagen niet kunt winnen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FK Teplice en Rapid Boekarest zijn inderdaad hoogvliegers welke Feyenoord zelfs uit de Uefa Cup groepsfase hielden
Wanneer zijn jullie ook alweer voor het laatst kampioen geweest?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog geen 10 jaar geleden wonnen wij die gewoon hoor, dus wat lul je?
Club Bruggequote:Op donderdag 8 maart 2012 23:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vergelijkbare kutclubjes ja. Maar kom niet dom ouwehoeren als je zelfs tegen Kopenhagen niet kunt winnen.
Waren trouwens nog wel een paar zieligeploegjes
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_Feyenoordquote:
Villarreal - Twente ?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:52 schreef eight het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Twente is de enige nederlandse ploeg die al jaren een goede indruk achterlaat in europa...
Ze hebben laatst een kampioenswedstrijd gespeeld, weet niet of ze die gewonnen hebben..quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wanneer zijn jullie ook alweer voor het laatst kampioen geweest?
Die eerste zinquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_Feyenoord
Wat een verademing dat Az en dergelijke Europa in is gegaan ipv Feyenoord tering wat hebben die Nederland veel punten gekost de afgelopen 10 jaar.
Goed artikelquote:De Nederlandse club Feyenoord is een voetbalclub met een lange historie. Al vanaf het eerste landskampioenschap in 1924 behoort de club tot de beste van Nederland.
Ajax schakelde onder Van Basten ook gewoon clubs als HSV en Fiorintina uit hoor. Ach laat gaan nutteloos dit Nederlandse clubs presteren namelijk inderdaad kut.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
Moet het toch eens zijn met Stokstaart..
Off-day.quote:
Ik dacht weer dat je Jojoortjewas.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anony is anony niet met 'FUUUUUUUUU!!'. Anony is Anony met 'SCHREEUW NORMAAL!'
Jullie hadden ons anders nodig om het te worden. Als het zo zou moeten dan liever niet meer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wanneer zijn jullie ook alweer voor het laatst kampioen geweest?
au au ik moet zo naar de tandarts, heb last van mijn mondquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie hadden ons anders nodig om het te worden. Als het zo zou moeten dan liever niet meer.
Net als die omgekochte wedstrijden. Jankerds zijn jullie. Al die neuzen
3 sterren man, heerlijk. 4x EC Iquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie hadden ons anders nodig om het te worden. Als het zo zou moeten dan liever niet meer.
Kan gebeuren.quote:
Jij ook, al die avatar changes.. ik begin dadelijk nog de verkeerde mensen uit te schelden..quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat denk ik ook steeds, fucking irritant.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie praten over historie wij over victorie!quote:
klopt, niveauverschil was best groot.quote:
Jankte ik? Nee! Alleen even gezegd dat een kies er uit was.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
au au ik moet zo naar de tandarts, heb last van mijn mond
je had zo 1 van die neuzen kunnen zijn
je hapt welquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jankte ik? Nee! Alleen even gezegd dat een kies er uit was.
Je let weer niet op kut Stevie Wonder.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat iedereen elkaar nodig heeft. Wij moesten vorig seizoen van VVV winnen voor jullie.
Jij wordt later een goede leraar geschiedenisquote:
Zenuw toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jankte ik? Nee! Alleen even gezegd dat een kies er uit was.
Je let weer niet op kut Stevie Wonder.
Nee. Ik wil niet neuken, ik wil het over seks hebben.quote:
Oh.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Ik wil niet neuken, ik wil het over seks hebben.
laten we over seks pratenquote:
Idd. Zou hetzelfde zijn als HMF die ineens een UI neemt. Dat zou niet in overeenstemming zijn met z'n recalcitrante, eigenzinnige imago en dito postgedrag.quote:
Ja en de halve kies is weggeslepen.quote:
Verzuurd mannetje.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik neem het terug dat hier een prettige sfeer hangt, sinds de_kromme binnen kwam is het berg af gegaan en hard.
Het is maar hoe serieus je het neemt zo in de late uurtjes met een verveelde Stokstaart.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik neem het terug dat hier een prettige sfeer hangt, sinds de_kromme binnen kwam is het berg af gegaan en hard.
Hoezoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Je hebt dm.quote:
Jij blijkbaar best serieusquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is maar hoe serieus je het neemt zo in de late uurtjes met een verveelde Stokstaart.
Mogen pics nu gepost worden of niet?quote:
de sfeer is soms wel heel erg gemoedelijk hier.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is maar hoe serieus je het neemt zo in de late uurtjes met een verveelde Stokstaart.
Nog steeds niet?quote:
Neem dan ook een Feyenoord-ui.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:02 schreef Stokstaart het volgende:
vroeger vlogen mensen met een ajax-ui en feyenoord-ui elkaar nog wel eens in de haren
of niet steven?
Heb je geen Zalando-ads dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ja GGMM schakel die G-ads eens uit in dit topictetten pics.. alsof wij op die ads klikken..
Kakkerlakkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:02 schreef Stokstaart het volgende:
vroeger vlogen mensen met een ajax-ui en feyenoord-ui elkaar nog wel eens in de haren
of niet steven?
Wij hebben heerlijke ruzies gehad in ONZ iddquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:02 schreef Stokstaart het volgende:
of niet steven?
quote:
van je tieten, kutquote:
iemand is al weken bezig met een petje voor mij UIquote:
ik zat er laatst een met enige gene terug te lezen man.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebben heerlijke ruzies gehad in ONZ idd
euh? nooit last van gehadquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelukkig niet, eerst had Fok! die stomme on page pop up bannersgelukkig zijn die weer weg.
ze wil graag anoniem blijvenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:05 schreef Muto het volgende:
Ik weet hoe anonymous van haar voornaam heet.
ik ben te lelijkquote:
WTF. Please....praat over wat je wilt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja en de halve kies is weggeslepen.
Maar we mogen het van kapiteintje daar niet over hebben
Je gaat je verdriet weg drinken?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WTF. Please....praat over wat je wilt.Ik ben toch zo weg richting de stad.
Succes met het verwerken man. Niet teveel drinken!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WTF. Please....praat over wat je wilt.Ik ben toch zo weg richting de stad.
Laat ons dat maar bepalen..quote:
Ik vind jou wel een held dat je Strootman gepaint hebt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik lurk ff, het gaat hier over interessante zaken
Ze waren wel heel slecht jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik zat er laatst een met enige gene terug te lezen man.
was alleen maar k#nker dit en je moeder is een slet met schaamluis.
wat een niveau eigenlijk
Een dronken schipper met liefdesverdriet. Nu al medelijden met de hoertjes in Tilburgquote:
alleen mannentietenquote:
Zorg op z'n minst dat je er nog voor betaald krijgt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ik moet oppassen zit De_Kromme opeens tattoo's te posten van mijn neef als voorbeeld dat kan toch geen toeval zijn? Volgens mij word ik binnenkort aangerand.
Moet je dit zienquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze waren wel heel slecht ja
Om ondertussen wel via dm normaal te doen tegen elkaar
Zeker wel.quote:
maar ik ben andersquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je dit zien![]()
Dit snap ik even niet....
Thanks. Komt echt wel goed.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Succes met het verwerken man. Niet teveel drinken!
De neuk is ditquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
![]()
wat een erwten heb je anoymousz, paris hilton heeft nog grotere
Heb je haar ook patsen gegeven die ze ook zou krijgen als ze aan je PS3 zou zitten?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker wel.Zit niet zo extreem in de put man, anders was ik ook de stad niet in gegaan. We hebben geen ruzie gehad ofzo, was net zelfs nog gezellig. wtf.
![]()
Te veel gevoelens voor een man --> alcohol om dat te versimpelen.
dm gehadquote:
godverdomme gasten. Stop!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een dronken schipper met liefdesverdriet. Nu al medelijden met de hoertjes in Tilburg
Ga je fietsen? wel voorzichtig met de struiken he dat zijn ook levende dingen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Thanks. Komt echt wel goed.Nee, zal niet teveel drinken. M'n maten gaan mee dus ga ze van tevoren even instrueren om me in de gaten te houden.
Ok, nu helemaal plat op m'n bureau.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
![]()
wat een erwten heb je anoymousz, paris hilton heeft nog grotere
Ik ben de stoerste van de joden in dit topicquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand besluit pics alleen aan jou te geven? jaja
okequote:
Daar kun je wel een trucje op doenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:13 schreef Stokstaart het volgende:
Stuur wel een van die bimbo's van steven langs vanavond kapiteintje
[ afbeelding ]
ja, best leuk ook nogquote:
Behalve Jojoortje komen hier geen vrouwen.quote:
Ohh nu wil jij ookquote:
dekromme?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Jullie weten dat Anony een kloon is van .....
...Laatmaar, hij mag het zelf openbaar maken.![]()
jij was grunna toch?quote:
Schiet nou maar op, dan zal ik doorgeven aan de plaatselijke FC dat ze dit jaar niet van jullie moeten winnenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij was grunna toch?
Ik heb rookvergiftiging gehad omdat jullie wc papier in de fik gingen steken
1. Ik heb geen ps3quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je haar ook patsen gegeven die ze ook zou krijgen als ze aan je PS3 zou zitten?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schiet nou maar op, dan zal ik doorgeven aan de plaatselijke FC dat ze dit jaar niet van jullie moeten winnen
Leer mij die struiken kennen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je fietsen? wel voorzichtig met de struiken he dat zijn ook levende dingen.
als die er zo uit ziet neem ik alles terugquote:
The fuck? Trijntje Oosterhuis is naar de plastisch chirurg geweest?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:13 schreef Stokstaart het volgende:
Stuur wel een van die bimbo's van steven langs vanavond kapiteintje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Als dat de kromme is dan sponsor ik de 2e ring van ado
Gewoon vol yoghurt spuiten en geen vragen stellenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
The fuck? Trijntje Oosterhuis is naar de plastisch chirurg geweest?
Ben daar voorzichtig mee. Voor je 't weet heb je zo'n koter aan je rekker hangen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon vol yoghurt spuiten en geen vragen stellen
Nog niet weg? Je moet in Tilburg trouwens op dinsdag gaan stappen: vaste avond voor exchange studentsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leer mij die struiken kennen.Ik heb ze ondertussen al namen gegeven, zo vaak ben ik er in gepleurd.
Tot hoe laat zijn die kroegen daar open man?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben daar voorzichtig mee. Voor je 't weet heb je zo'n koter aan je rekker hangen.
Nee, alleen van jou.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als blauwe fokgod heb jij toch naaktplaatjes van alle users?
Mijn eerste positieve note?quote:
4 uur, 3.30 lichten aanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tot hoe laat zijn die kroegen daar open man?
Koop een abo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
Wat dan (inb4 koop abo).. ik heb me toch gedragen vandaag
Jij rebel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb nog 1 note nodig.... dan heb ik:
[ afbeelding ]
Ik heb er opeens 316, raarquote:
1 ster ja. Net als Feyenoord.quote:
Terwijl je nooit wat doetquote:
nee beetje jammerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
1 ster ja. Net als Feyenoord.
Kan je nog geen notes kijken.
I know.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog niet weg? Je moet in Tilburg trouwens op dinsdag gaan stappen: vaste avond voor exchange students
Sloan pa?!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb er ook een note bij volgens mij en dat terwijl ik me de afgelopen tijd nog keuriger gedraag dan anders. Tijd voor een revolutie?
meer negerpiemels nee tochquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb er ook een note bij volgens mij en dat terwijl ik me de afgelopen tijd nog keuriger gedraag dan anders. Tijd voor een revolutie?
Zou eens tijd worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als ik er 30 heb ga ik me gedragen.
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens te replyen binnen 48 uur.
4 natuurlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tot hoe laat zijn die kroegen daar open man?
Nou zo natuurlijk is dat ook weer niet in de randstad.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
4 natuurlijk
Nu echt weg mannen! Als jullie morgen horen dat een gespierd fotomodel met een voorkeur voor kip met rijst is gevonden weten jullie dat het kapiteintje is.
Fuck, sorry sorry sorry !!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij moet eens gaan oppassen, anders stem ik niet meer op je de komende Awards.
Kom op man, meer notes, meer bans ook... Ik zal je naam wel weer in ere houden hierquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben note-loos, maar dat past goed bij het 'lieve jongen in het Fey-topic' imago dat ik hebquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Oeh spannend.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is het gaynight in tillie?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
4 natuurlijk
Nu echt weg mannen! Als jullie morgen horen dat een gespierd fotomodel met een voorkeur voor kip met rijst is gevonden weten jullie dat het kapiteintje is.
Bedankt daarvoor...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom op man, meer notes, meer bans ook... Ik zal je naam wel weer in ere houden hier
Ik heb vanavond mijn notes verdubbeldquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben note-loos, maar dat past goed bij het 'lieve jongen in het Fey-topic' imago dat ik heb
Maar jij kunt je afreageren op je vrouw en kinderen daar hebben wij Fok! voor nodig... mazzelaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben note-loos, maar dat past goed bij het 'lieve jongen in het Fey-topic' imago dat ik heb
Wat deed je ook alweer de vorige keer?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bedankt daarvoor...
Al zal ik nooit meer een ban krijgen. Ik heb geleerd van mijn fouten.
Beware of the Playstation, bitches.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij kunt je afreageren op je vrouw en kinderen daar hebben wij Fok! voor nodig... mazzelaar.
Al meerdere controllers kapot gegooid tijdens fifaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beware of the Playstation, bitches.
Is nog knap lastig, mijn vrouw is juriste. En die dikke wetboeken komen fokking hard aan...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij kunt je afreageren op je vrouw en kinderen daar hebben wij Fok! voor nodig... mazzelaar.
Vriend van mij brak zijn hand een keer omdat ie uit frustratie keihard op de tafel sloeg omdat iemand er tijdens een potje mee nokte terwijl ie voor stondquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:37 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vroeger een manager-spel voor de playstation kapot gegooid omdat ik niet kon winnen.
Je krijgt niet eens met de slipper?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is nog knap lastig, mijn vrouw is juriste. En die dikke wetboeken komen fokking hard aan...
Sssht.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat deed je ook alweer de vorige keer?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij brak zijn hand een keer omdat ie uit frustratie keihard op de tafel sloeg omdat iemand er tijdens een potje mee nokte terwijl ie voor stond
welk spel?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:37 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vroeger een manager-spel voor de playstation kapot gegooid omdat ik niet kon winnen.
Goed of niet dit blijft de Hooligan SC...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is nog knap lastig, mijn vrouw is juriste. En die dikke wetboeken komen fokking hard aan...
Ik weet niet meer hoe het heet. Weet alleen nog dat als je een speler een aanbieding deed dat er zo'n filmpje was van een pen op een contract die hij ondertekende of niet.quote:
Wow memories... Dat was vroeger thuis zo. Dan kregen mijn broers en ik met de slipper van mijn moeder, maar dan moesten we die wel eerst zelf halen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je krijgt niet eens met de slipper?
dat spel met hans kraaij sr er in?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het heet. Weet alleen nog dat als je een speler een aanbieding deed dat er zo'n filmpje was van een pen op een contract die hij ondertekende of niet.
Oeh dat zou wel eens een voor of naloper van deze kunnen zijn geweest:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het heet. Weet alleen nog dat als je een speler een aanbieding deed dat er zo'n filmpje was van een pen op een contract die hij ondertekende of niet.
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat spel met hans kraaij sr er in?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wow memories... Dat was vroeger thuis zo. Dan kregen mijn broers en ik met de slipper van mijn moeder, maar dan moesten we die wel eerst zelf halen.
Mijn moeder pleurde me altijd onder de koude douche.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wow memories... Dat was vroeger thuis zo. Dan kregen mijn broers en ik met de slipper van mijn moeder, maar dan moesten we die wel eerst zelf halen.
Ja maar, ik kan nog steeds jou ass kicken... Geblinddoekt en hinkend op 1 been.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed of niet dit blijft de Hooligan SC...
Davor Sukerquote:
Nog een wonder dat we zulke vredelievende personen zijn gewordenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn moeder pleurde me altijd onder de koude douche.
Pas recentelijk hoorde ik dat dat eigenlijk kindermishandeling is
wtf.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn moeder pleurde me altijd onder de koude douche.
Pas recentelijk hoorde ik dat dat eigenlijk kindermishandeling is
Onzin ik ga altijd op de rug liggen als ik mij overgeef dus bij mijn ass kom je niet tenzij je hiernaar opzoek bent...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja maar, ik kan nog steeds jou ass kicken... Geblinddoekt en hinkend op 1 been.
Maar ik begrijp je punt, dat kan iedereen...
Bizar hequote:
Niet raar doen, gewoon bukken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin ik ga altijd op de rug liggen als ik mij overgeef dus bij mijn ass kom je niet tenzij je hiernaar opzoek bent...
tv beeldquote:
naar upc bellen heeft ook geen zin nuquote:
bel mij danquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
naar upc bellen heeft ook geen zin nu
oke en danquote:
telefoonsexquote:
nee dank jequote:
quote:
Hadden we het net over vrouwenlogicaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
naar upc bellen heeft ook geen zin nu
nouja zegquote:
ook nietquote:
andere keerquote:
okequote:
Ik heb er genoeg geteld, ga pitten nu. Bye!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
http://www.schapentellen.nl/
![]()
Maar dat is geen App![]()
http://www.rainymood.com/
Die site
Goedemorgen, 4.50 terug=nog gestopt in de Gazastrook voor shoarma?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 04:53 schreef kapiteintje het volgende:
01. 252 kapiteintje
Dinsdag 6 maart gewoon ff een nummer 1 notering te pakken.
Dagcijfers #223 Waar het niet om de kwaliteit gaat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goedemorgen, 4.50 terug=nog gestopt in de Gazastrook voor shoarma?
Waar zie je deze lijstjes eigenlijk terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |