Nee, alleen van jou.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als blauwe fokgod heb jij toch naaktplaatjes van alle users?
Mijn eerste positieve note?quote:
4 uur, 3.30 lichten aanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tot hoe laat zijn die kroegen daar open man?
Koop een abo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
Wat dan (inb4 koop abo).. ik heb me toch gedragen vandaag
Jij rebel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb nog 1 note nodig.... dan heb ik:
[ afbeelding ]
Ik heb er opeens 316, raarquote:
1 ster ja. Net als Feyenoord.quote:
Terwijl je nooit wat doetquote:
nee beetje jammerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
1 ster ja. Net als Feyenoord.
Kan je nog geen notes kijken.
I know.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog niet weg? Je moet in Tilburg trouwens op dinsdag gaan stappen: vaste avond voor exchange students
Sloan pa?!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb er ook een note bij volgens mij en dat terwijl ik me de afgelopen tijd nog keuriger gedraag dan anders. Tijd voor een revolutie?
meer negerpiemels nee tochquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb er ook een note bij volgens mij en dat terwijl ik me de afgelopen tijd nog keuriger gedraag dan anders. Tijd voor een revolutie?
Zou eens tijd worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als ik er 30 heb ga ik me gedragen.
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens te replyen binnen 48 uur.
4 natuurlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tot hoe laat zijn die kroegen daar open man?
Nou zo natuurlijk is dat ook weer niet in de randstad.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
4 natuurlijk
Nu echt weg mannen! Als jullie morgen horen dat een gespierd fotomodel met een voorkeur voor kip met rijst is gevonden weten jullie dat het kapiteintje is.
Fuck, sorry sorry sorry !!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij moet eens gaan oppassen, anders stem ik niet meer op je de komende Awards.
Kom op man, meer notes, meer bans ook... Ik zal je naam wel weer in ere houden hierquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben note-loos, maar dat past goed bij het 'lieve jongen in het Fey-topic' imago dat ik hebquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Oeh spannend.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is het gaynight in tillie?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
4 natuurlijk
Nu echt weg mannen! Als jullie morgen horen dat een gespierd fotomodel met een voorkeur voor kip met rijst is gevonden weten jullie dat het kapiteintje is.
Bedankt daarvoor...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom op man, meer notes, meer bans ook... Ik zal je naam wel weer in ere houden hier
Ik heb vanavond mijn notes verdubbeldquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben note-loos, maar dat past goed bij het 'lieve jongen in het Fey-topic' imago dat ik heb
Maar jij kunt je afreageren op je vrouw en kinderen daar hebben wij Fok! voor nodig... mazzelaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben note-loos, maar dat past goed bij het 'lieve jongen in het Fey-topic' imago dat ik heb
Wat deed je ook alweer de vorige keer?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bedankt daarvoor...
Al zal ik nooit meer een ban krijgen. Ik heb geleerd van mijn fouten.
Beware of the Playstation, bitches.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij kunt je afreageren op je vrouw en kinderen daar hebben wij Fok! voor nodig... mazzelaar.
Al meerdere controllers kapot gegooid tijdens fifaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beware of the Playstation, bitches.
Is nog knap lastig, mijn vrouw is juriste. En die dikke wetboeken komen fokking hard aan...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij kunt je afreageren op je vrouw en kinderen daar hebben wij Fok! voor nodig... mazzelaar.
Vriend van mij brak zijn hand een keer omdat ie uit frustratie keihard op de tafel sloeg omdat iemand er tijdens een potje mee nokte terwijl ie voor stondquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:37 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vroeger een manager-spel voor de playstation kapot gegooid omdat ik niet kon winnen.
Je krijgt niet eens met de slipper?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is nog knap lastig, mijn vrouw is juriste. En die dikke wetboeken komen fokking hard aan...
Sssht.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat deed je ook alweer de vorige keer?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij brak zijn hand een keer omdat ie uit frustratie keihard op de tafel sloeg omdat iemand er tijdens een potje mee nokte terwijl ie voor stond
welk spel?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:37 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vroeger een manager-spel voor de playstation kapot gegooid omdat ik niet kon winnen.
Goed of niet dit blijft de Hooligan SC...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is nog knap lastig, mijn vrouw is juriste. En die dikke wetboeken komen fokking hard aan...
Ik weet niet meer hoe het heet. Weet alleen nog dat als je een speler een aanbieding deed dat er zo'n filmpje was van een pen op een contract die hij ondertekende of niet.quote:
Wow memories... Dat was vroeger thuis zo. Dan kregen mijn broers en ik met de slipper van mijn moeder, maar dan moesten we die wel eerst zelf halen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je krijgt niet eens met de slipper?
dat spel met hans kraaij sr er in?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het heet. Weet alleen nog dat als je een speler een aanbieding deed dat er zo'n filmpje was van een pen op een contract die hij ondertekende of niet.
Oeh dat zou wel eens een voor of naloper van deze kunnen zijn geweest:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het heet. Weet alleen nog dat als je een speler een aanbieding deed dat er zo'n filmpje was van een pen op een contract die hij ondertekende of niet.
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat spel met hans kraaij sr er in?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wow memories... Dat was vroeger thuis zo. Dan kregen mijn broers en ik met de slipper van mijn moeder, maar dan moesten we die wel eerst zelf halen.
Mijn moeder pleurde me altijd onder de koude douche.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wow memories... Dat was vroeger thuis zo. Dan kregen mijn broers en ik met de slipper van mijn moeder, maar dan moesten we die wel eerst zelf halen.
Ja maar, ik kan nog steeds jou ass kicken... Geblinddoekt en hinkend op 1 been.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed of niet dit blijft de Hooligan SC...
Davor Sukerquote:
Nog een wonder dat we zulke vredelievende personen zijn gewordenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn moeder pleurde me altijd onder de koude douche.
Pas recentelijk hoorde ik dat dat eigenlijk kindermishandeling is
wtf.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn moeder pleurde me altijd onder de koude douche.
Pas recentelijk hoorde ik dat dat eigenlijk kindermishandeling is
Onzin ik ga altijd op de rug liggen als ik mij overgeef dus bij mijn ass kom je niet tenzij je hiernaar opzoek bent...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja maar, ik kan nog steeds jou ass kicken... Geblinddoekt en hinkend op 1 been.
Maar ik begrijp je punt, dat kan iedereen...
Bizar hequote:
Niet raar doen, gewoon bukken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin ik ga altijd op de rug liggen als ik mij overgeef dus bij mijn ass kom je niet tenzij je hiernaar opzoek bent...
tv beeldquote:
naar upc bellen heeft ook geen zin nuquote:
bel mij danquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
naar upc bellen heeft ook geen zin nu
oke en danquote:
telefoonsexquote:
nee dank jequote:
quote:
Hadden we het net over vrouwenlogicaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
naar upc bellen heeft ook geen zin nu
nouja zegquote:
ook nietquote:
andere keerquote:
okequote:
Ik heb er genoeg geteld, ga pitten nu. Bye!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
http://www.schapentellen.nl/
![]()
Maar dat is geen App![]()
http://www.rainymood.com/
Die site
Goedemorgen, 4.50 terug=nog gestopt in de Gazastrook voor shoarma?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 04:53 schreef kapiteintje het volgende:
01. 252 kapiteintje
Dinsdag 6 maart gewoon ff een nummer 1 notering te pakken.
Dagcijfers #223 Waar het niet om de kwaliteit gaat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goedemorgen, 4.50 terug=nog gestopt in de Gazastrook voor shoarma?
Waar zie je deze lijstjes eigenlijk terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |