Sowieso zijn aanvallende backs kut. Volgend jaar hebben wij er ook weer een (Janmaat)quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En met 2 zeer aanvallende backs spelen is ook tactisch laag begaafd.
verwijdert.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Al dat liefdesverdriet in deze SCJullie weten toch wel hoe je je browsergeschiedenis verwijderd?
Is het zeiken of zijken?quote:
Wij hebbben teminste verdriet om een chick, jij moet nog handkarrenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Al dat liefdesverdriet in deze SCJullie weten toch wel hoe je je browsergeschiedenis verwijderd?
Mee eens.quote:
Jullie klaarblijkelijk... nee laat maar onder de gordel was toch al een slechte grap.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebbben teminste verdriet om een chick, jij moet nog handkarren
aseinsijckersquote:
Dat proberen we jullie nu al weken duidelijk te maken..quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmm dat van Ajax bij United is helemaal niet meer zo speciaal nu eigelijk
Man U. wilde eruit, maar het lukte niet...quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik snap dat lapo hunten sowieso niet, alleen maar meer werk joh.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Jojoortje is wel een extreem slechte topichunter die past de tt zelfs niet aan om deze later aan te passen
gewoon een kutploegje man dat ajaxquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
ach zolang je niet kan winnen van aa gent dan heb je niks te zeggenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:44 schreef eight het volgende:
[..]
Dat proberen we jullie nu al weken duidelijk te maken..
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
gewoon een kutploegje man dat ajax
sinds jullie weg zijn uit de meer stelt het geen drol meer voor
Geenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:44 schreef Smoofie het volgende:
Nederland heeft Oekraine ingehaald. 8e plek nu. Met dit puntenaantal staan we volgend jaar 7e.
Is dat ergens goed voor dan?quote:
Kopenhagen vergeten? Of Zagreb?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ach zolang je niet kan winnen van aa gent dan heb je niks te zeggen
Als jij het zegt dan zal het wel. Werd laatst besproken en kwam er op neer dat we voorlopig geen extra plaatsen zouden krijgen.quote:
Ik snap dat jullie sowieso de CL zijn vergetenquote:
EL ook .quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap dat jullie sowieso de CL zijn vergeten
Ajax eindigt sowieso wel bij de top 3.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:49 schreef Stokstaart het volgende:
als ajax nou ff kampioen gaat worden, treffen we die in ieder geval niet in de PO's
Alsof jullie daar iets te zoeken hebben man. Elk jaar weer een schande voor Nederland.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap dat jullie sowieso de CL zijn vergeten
FK Teplice en Rapid Boekarest zijn inderdaad hoogvliegers welke Feyenoord zelfs uit de Uefa Cup groepsfase hieldenquote:
Nog geen 10 jaar geleden wonnen wij die gewoon hoor, dus wat lul je?quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof jullie daar iets te zoeken hebben man. Elk jaar weer een schande voor Nederland.
Zie nog liever Twente dan jullie daar spelen
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof jullie daar iets te zoeken hebben man. Elk jaar weer een schande voor Nederland.
Zeg dat wel. Twente is de enige nederlandse ploeg die al jaren een goede indruk achterlaat in europa...quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vergelijkbare kutclubjes ja. Maar kom niet dom ouwehoeren als je zelfs tegen Kopenhagen niet kunt winnen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FK Teplice en Rapid Boekarest zijn inderdaad hoogvliegers welke Feyenoord zelfs uit de Uefa Cup groepsfase hielden
Wanneer zijn jullie ook alweer voor het laatst kampioen geweest?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog geen 10 jaar geleden wonnen wij die gewoon hoor, dus wat lul je?
Club Bruggequote:Op donderdag 8 maart 2012 23:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vergelijkbare kutclubjes ja. Maar kom niet dom ouwehoeren als je zelfs tegen Kopenhagen niet kunt winnen.
Waren trouwens nog wel een paar zieligeploegjes
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_Feyenoordquote:
Villarreal - Twente ?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:52 schreef eight het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Twente is de enige nederlandse ploeg die al jaren een goede indruk achterlaat in europa...
Ze hebben laatst een kampioenswedstrijd gespeeld, weet niet of ze die gewonnen hebben..quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wanneer zijn jullie ook alweer voor het laatst kampioen geweest?
Die eerste zinquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_Feyenoord
Wat een verademing dat Az en dergelijke Europa in is gegaan ipv Feyenoord tering wat hebben die Nederland veel punten gekost de afgelopen 10 jaar.
Goed artikelquote:De Nederlandse club Feyenoord is een voetbalclub met een lange historie. Al vanaf het eerste landskampioenschap in 1924 behoort de club tot de beste van Nederland.
Ajax schakelde onder Van Basten ook gewoon clubs als HSV en Fiorintina uit hoor. Ach laat gaan nutteloos dit Nederlandse clubs presteren namelijk inderdaad kut.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
Moet het toch eens zijn met Stokstaart..
Off-day.quote:
Ik dacht weer dat je Jojoortjewas.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anony is anony niet met 'FUUUUUUUUU!!'. Anony is Anony met 'SCHREEUW NORMAAL!'
Jullie hadden ons anders nodig om het te worden. Als het zo zou moeten dan liever niet meer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wanneer zijn jullie ook alweer voor het laatst kampioen geweest?
au au ik moet zo naar de tandarts, heb last van mijn mondquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie hadden ons anders nodig om het te worden. Als het zo zou moeten dan liever niet meer.
Net als die omgekochte wedstrijden. Jankerds zijn jullie. Al die neuzen
3 sterren man, heerlijk. 4x EC Iquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie hadden ons anders nodig om het te worden. Als het zo zou moeten dan liever niet meer.
Kan gebeuren.quote:
Jij ook, al die avatar changes.. ik begin dadelijk nog de verkeerde mensen uit te schelden..quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat denk ik ook steeds, fucking irritant.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie praten over historie wij over victorie!quote:
klopt, niveauverschil was best groot.quote:
Jankte ik? Nee! Alleen even gezegd dat een kies er uit was.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
au au ik moet zo naar de tandarts, heb last van mijn mond
je had zo 1 van die neuzen kunnen zijn
je hapt welquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jankte ik? Nee! Alleen even gezegd dat een kies er uit was.
Je let weer niet op kut Stevie Wonder.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat iedereen elkaar nodig heeft. Wij moesten vorig seizoen van VVV winnen voor jullie.
Jij wordt later een goede leraar geschiedenisquote:
Zenuw toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jankte ik? Nee! Alleen even gezegd dat een kies er uit was.
Je let weer niet op kut Stevie Wonder.
Nee. Ik wil niet neuken, ik wil het over seks hebben.quote:
Oh.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Ik wil niet neuken, ik wil het over seks hebben.
laten we over seks pratenquote:
Idd. Zou hetzelfde zijn als HMF die ineens een UI neemt. Dat zou niet in overeenstemming zijn met z'n recalcitrante, eigenzinnige imago en dito postgedrag.quote:
Ja en de halve kies is weggeslepen.quote:
Verzuurd mannetje.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik neem het terug dat hier een prettige sfeer hangt, sinds de_kromme binnen kwam is het berg af gegaan en hard.
Het is maar hoe serieus je het neemt zo in de late uurtjes met een verveelde Stokstaart.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik neem het terug dat hier een prettige sfeer hangt, sinds de_kromme binnen kwam is het berg af gegaan en hard.
Hoezoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Je hebt dm.quote:
Jij blijkbaar best serieusquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is maar hoe serieus je het neemt zo in de late uurtjes met een verveelde Stokstaart.
Mogen pics nu gepost worden of niet?quote:
de sfeer is soms wel heel erg gemoedelijk hier.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is maar hoe serieus je het neemt zo in de late uurtjes met een verveelde Stokstaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |