Villarreal - Twente ?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:52 schreef eight het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Twente is de enige nederlandse ploeg die al jaren een goede indruk achterlaat in europa...
Ze hebben laatst een kampioenswedstrijd gespeeld, weet niet of ze die gewonnen hebben..quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wanneer zijn jullie ook alweer voor het laatst kampioen geweest?
Die eerste zinquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_Feyenoord
Wat een verademing dat Az en dergelijke Europa in is gegaan ipv Feyenoord tering wat hebben die Nederland veel punten gekost de afgelopen 10 jaar.
Goed artikelquote:De Nederlandse club Feyenoord is een voetbalclub met een lange historie. Al vanaf het eerste landskampioenschap in 1924 behoort de club tot de beste van Nederland.
Ajax schakelde onder Van Basten ook gewoon clubs als HSV en Fiorintina uit hoor. Ach laat gaan nutteloos dit Nederlandse clubs presteren namelijk inderdaad kut.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
Moet het toch eens zijn met Stokstaart..
Off-day.quote:
Ik dacht weer dat je Jojoortjewas.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anony is anony niet met 'FUUUUUUUUU!!'. Anony is Anony met 'SCHREEUW NORMAAL!'
Jullie hadden ons anders nodig om het te worden. Als het zo zou moeten dan liever niet meer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wanneer zijn jullie ook alweer voor het laatst kampioen geweest?
au au ik moet zo naar de tandarts, heb last van mijn mondquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie hadden ons anders nodig om het te worden. Als het zo zou moeten dan liever niet meer.
Net als die omgekochte wedstrijden. Jankerds zijn jullie. Al die neuzen
3 sterren man, heerlijk. 4x EC Iquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie hadden ons anders nodig om het te worden. Als het zo zou moeten dan liever niet meer.
Kan gebeuren.quote:
Jij ook, al die avatar changes.. ik begin dadelijk nog de verkeerde mensen uit te schelden..quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat denk ik ook steeds, fucking irritant.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie praten over historie wij over victorie!quote:
klopt, niveauverschil was best groot.quote:
Jankte ik? Nee! Alleen even gezegd dat een kies er uit was.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
au au ik moet zo naar de tandarts, heb last van mijn mond
je had zo 1 van die neuzen kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |