Ok, nu helemaal plat op m'n bureau.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
![]()
wat een erwten heb je anoymousz, paris hilton heeft nog grotere
Ik ben de stoerste van de joden in dit topicquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand besluit pics alleen aan jou te geven? jaja
okequote:
Daar kun je wel een trucje op doenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:13 schreef Stokstaart het volgende:
Stuur wel een van die bimbo's van steven langs vanavond kapiteintje
[ afbeelding ]
ja, best leuk ook nogquote:
Behalve Jojoortje komen hier geen vrouwen.quote:
Ohh nu wil jij ookquote:
dekromme?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Jullie weten dat Anony een kloon is van .....
...Laatmaar, hij mag het zelf openbaar maken.![]()
jij was grunna toch?quote:
Schiet nou maar op, dan zal ik doorgeven aan de plaatselijke FC dat ze dit jaar niet van jullie moeten winnenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij was grunna toch?
Ik heb rookvergiftiging gehad omdat jullie wc papier in de fik gingen steken
1. Ik heb geen ps3quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je haar ook patsen gegeven die ze ook zou krijgen als ze aan je PS3 zou zitten?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schiet nou maar op, dan zal ik doorgeven aan de plaatselijke FC dat ze dit jaar niet van jullie moeten winnen
Leer mij die struiken kennen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je fietsen? wel voorzichtig met de struiken he dat zijn ook levende dingen.
als die er zo uit ziet neem ik alles terugquote:
The fuck? Trijntje Oosterhuis is naar de plastisch chirurg geweest?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:13 schreef Stokstaart het volgende:
Stuur wel een van die bimbo's van steven langs vanavond kapiteintje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Als dat de kromme is dan sponsor ik de 2e ring van ado
Gewoon vol yoghurt spuiten en geen vragen stellenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
The fuck? Trijntje Oosterhuis is naar de plastisch chirurg geweest?
Ben daar voorzichtig mee. Voor je 't weet heb je zo'n koter aan je rekker hangen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon vol yoghurt spuiten en geen vragen stellen
Nog niet weg? Je moet in Tilburg trouwens op dinsdag gaan stappen: vaste avond voor exchange studentsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leer mij die struiken kennen.Ik heb ze ondertussen al namen gegeven, zo vaak ben ik er in gepleurd.
Tot hoe laat zijn die kroegen daar open man?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben daar voorzichtig mee. Voor je 't weet heb je zo'n koter aan je rekker hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |