Succes met het verwerken man. Niet teveel drinken!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WTF. Please....praat over wat je wilt.Ik ben toch zo weg richting de stad.
Laat ons dat maar bepalen..quote:
Ik vind jou wel een held dat je Strootman gepaint hebt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik lurk ff, het gaat hier over interessante zaken
Ze waren wel heel slecht jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik zat er laatst een met enige gene terug te lezen man.
was alleen maar k#nker dit en je moeder is een slet met schaamluis.
wat een niveau eigenlijk
Een dronken schipper met liefdesverdriet. Nu al medelijden met de hoertjes in Tilburgquote:
alleen mannentietenquote:
Zorg op z'n minst dat je er nog voor betaald krijgt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ik moet oppassen zit De_Kromme opeens tattoo's te posten van mijn neef als voorbeeld dat kan toch geen toeval zijn? Volgens mij word ik binnenkort aangerand.
Moet je dit zienquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze waren wel heel slecht ja
Om ondertussen wel via dm normaal te doen tegen elkaar
Zeker wel.quote:
maar ik ben andersquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je dit zien![]()
Dit snap ik even niet....
Thanks. Komt echt wel goed.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Succes met het verwerken man. Niet teveel drinken!
De neuk is ditquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
![]()
wat een erwten heb je anoymousz, paris hilton heeft nog grotere
Heb je haar ook patsen gegeven die ze ook zou krijgen als ze aan je PS3 zou zitten?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker wel.Zit niet zo extreem in de put man, anders was ik ook de stad niet in gegaan. We hebben geen ruzie gehad ofzo, was net zelfs nog gezellig. wtf.
![]()
Te veel gevoelens voor een man --> alcohol om dat te versimpelen.
dm gehadquote:
godverdomme gasten. Stop!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een dronken schipper met liefdesverdriet. Nu al medelijden met de hoertjes in Tilburg
Ga je fietsen? wel voorzichtig met de struiken he dat zijn ook levende dingen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Thanks. Komt echt wel goed.Nee, zal niet teveel drinken. M'n maten gaan mee dus ga ze van tevoren even instrueren om me in de gaten te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |