Ja ik ben nog aan het dubben, ik heb geeeeeen idee, ik moet nog ff kraken voor half 9quote:
jawel hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er nog mensen die een wedje willen doen, wie er gaat winnen?
http://www.thewinneris.nl/kandidatenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
jawel hoor![]()
Uhh maar wie zijn de finalisten ook alweer per categorie?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.thewinneris.nl/kandidaten
Deze die!
Goeie. Ik heb eigenlijk geen flauw idee.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Is er iets bekend over hoe de stemmen gaan? Is het publiek de kiezer of ook de jury?
Als het publiek merendeel bepaalt dan zeg ik; Desray Jillquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goeie. Ik heb eigenlijk geen flauw idee.
Geplande seks?quote:
Heeeejjjjquote:
quote:
John de Mol kiest gewoon denk ik, maar dat hoor je nooit...quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Is er iets bekend over hoe de stemmen gaan? Is het publiek de kiezer of ook de jury?
Kijken, of niet kijkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:54 schreef Pheno het volgende:
Nu ben ik thuis en nu vraag ik me af wat ik moet doen.
Niet huilen iigquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:54 schreef Pheno het volgende:
Nu ben ik thuis en nu vraag ik me af wat ik moet doen.
Hmmm, interessante mogelijkhedenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:45 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
ik denk dat Bryan B of CPG gaat winnen.
Volgens mij zijn er wel 30 andere dingen die je kunt kijken, en dan heb ik downloads en uitzending gemist niet meegeteldquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
Het is wel echt kut geprogammeerd, er zijn wel 3 andere dingen die ik zou kunnen kijken.
Wat een initiatiefquote:
Ik heb wel 50 dingen die ik moet doen, maar ik ben trouwe kijker, en ik heb er plezier inquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel 30 andere dingen die je kunt kijken, en dan heb ik downloads en uitzending gemist niet meegeteld
Met tegenzin moet je niet kijkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb wel 50 dingen die ik moet doen, maar ik ben trouwe kijker, en ik heb er plezier in
Nou dat heb ik op de vrijdag wel eens gehad, vandaar dat ik 2x VOH kids van een afstandje keek ipv eerste rijquote:
Morgen komen 'mijn' meisjesquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dat heb ik op de vrijdag wel eens gehad, vandaar dat ik 2x VOH kids van een afstandje keek ipv eerste rijMaar ook daar zit ik weer scherp
Heb je ook nog iets erboven? Compleet huispak?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Om daarna in mijn comfortabele 'huisbroek' te stappen. Maar dat sprak toch voor zich?
Benny, kun je nog een update geven wat er verder aan TAL programmering bezig is in April?quote:
Gewoon het shirt wat ik al aanhad, alleen mijn 'strakke' broek verruiltquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets erboven? Compleet huispak?
Picsquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon het shirt wat ik al aanhad, alleen mijn 'strakke' broek verruilt
Dat staat in de quotequote:
Holland's got talent(vrijdag, vanaf 30 maart), The Ultimate Dance Battle(zondag) en The Face(maandag)quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Benny, kun je nog een update geven wat er verder aan TAL programmering bezig is in April?
Thanks!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Holland's got talent(vrijdag, vanaf 30 maart), The Ultimate Dance Battle(zondag) en The Face(maandag)
Ik gok tot midden Mei ofzoquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks!Weet je ook toevallig tot wanneer HGT duurt?
Of The Face het gaat halen... ik betwijfel het.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Holland's got talent(vrijdag, vanaf 30 maart), The Ultimate Dance Battle(zondag) en The Face(maandag)
Ik heb geen idee. weet ook niet meer wie er allemaal meedoenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat staat in de quote
Even tussendoor; wie denk jij dat wint vanavond? Desray?
quote:
Kloptquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Voor juni zal alles wel zo een beetje afgelopen zijn denk ik. Geen hond die een talentenjacht gaat kijken als de EK bezig is. Plus dat dan ook zo een beetje de vakanties gaan beginnen.
Voor zover ik weet niet, maar ik heb ook nog niet gezochtquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh. Wie wint er? (In een spoiler graag). Of is dat niet bekend?
twitter:SBS_TheWinneris twitterde op donderdag 15-03-2012 om 20:30:37'It's all about the money, money, money!' 1 miljoen euro!! Are you ready?! De finale van #TWI gaat bijna beginnen!! reageer retweet
Ik gun het die Bryan nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gun iedereen de winst, maar Jill en dat duo vind ik niet erg likeable
Voor de kijkers die denken dat wel zo is natuurlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Ze doen in ieder geval WEL of het live is:twitter:SBS_TheWinneris twitterde op donderdag 15-03-2012 om 20:30:37'It's all about the money, money, money!' 1 miljoen euro!! Are you ready?! De finale van #TWI gaat bijna beginnen!! reageer retweet
Er staat ook geen logootje LIVE in beeld.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Voor de kijkers die denken dat wel zo is natuurlijk.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet of ik die donkere oudere bollo nou wel of niet erg sympathiek vind
quote:
Om via een gang naar studio21 te gaan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:33 schreef iBenny het volgende:
Waarom lopen ze studio 21 binnen als het in studio 24 is?
Nee klopt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Er staat ook geen logootje LIVE in beeld.
maar er is wel publiek een uur geleden binnen gekomen.. volgens twittert.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Er staat ook geen logootje LIVE in beeld.
Dit is leuker, dan is het echt hun eigen schuld als ze verliezen, hebben ze fout gegokt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:35 schreef iBenny het volgende:
Kiezen? Waarom neit gewoon live(!) loten...?
Dat is waarquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is leuker, dan is het echt hun eigen schuld als ze verliezen, hebben ze fout gegokt.
+1quote:
Good on yaquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef Pheno het volgende:
Echte meisjes op zoek naar is nu al geniaal :")
Helaas, ze heeft gelijk voor een makkelijke weg gekozen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
+1
Lukt natuurlijk nu nog niet, maar toch.
ik ga het van het weekend terug kijken, ben benieuwdquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef Pheno het volgende:
Ik weiger dat soort pulp. Ik weet dat het raar klinkt gezien het feit dat ik nu naar SBS6 kijk, maar ik heb m'n grenzen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef Pheno het volgende:
Ohw ja, dat is ook nuquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef Pheno het volgende:
Volgende week of tussendoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef Pheno het volgende:
Morgen dan maar kijken, ik wil nu weten wie er wint, al zapte ik wel evenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weiger dat soort pulp. Ik weet dat het raar klinkt gezien het feit dat ik nu naar SBS6 kijk, maar ik heb m'n grenzen.
Het klinkt nog steeds vreemd Cee.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weiger dat soort pulp. Ik weet dat het raar klinkt gezien het feit dat ik nu naar SBS6 kijk, maar ik heb m'n grenzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |