SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef FL_Freak het volgende:
Supporters - Rutte 294- 0 *
Rutte ga weg aub
Heb je Valencia Barca gezien dit seizoen in la liga? Vast niet hequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
Moet je nagaan dat Barcelona Valencia helemaal wegspeelt en dan zie je dit...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebber
Toch lijkt Ajax - Barcelona mij geweldigquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
beter dan die lamme Rutten die niks doetquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef Merkie het volgende:
Die coach van Valencia. Wat een acteur.
2-3 Valencia - Real Madridquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet iemand de uitslag Valencia - Real of Real - Valencia?
vast wel.. sport 1 was een tijdje gratisquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heb je Valencia Barca gezien dit seizoen in la liga? Vast niet he
PSV<Feyenoordquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Derijck kon het niveau bij Feyenoord niet aan, hebben ze dat gemist in Eindhoven?
Die tweede wedstrijd heb ik het over.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heb je Valencia Barca gezien dit seizoen in la liga? Vast niet he
Spelen wel meer afdankertjes van Feyenoord bij PSV.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Derijck kon het niveau bij Feyenoord niet aan, hebben ze dat gemist in Eindhoven?
Hij is druk met schrijven.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
beter dan die lamme Rutten die niks doet
Maar jij hebt een chromosoom te veel.quote:
Nou, toen was Valencia dus een tijdlang de bovenliggende partij.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef JamFlava het volgende:
[..]
vast wel.. sport 1 was een tijdje gratis
Okequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef Adames het volgende:
[..]
2-3 Valencia - Real Madrid
2-2 Valencia - Barcelona
gelijkspelletje dit jaar, wedstrijd dan weer niet gezienquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
het kan nogquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als het 2-6 wordt, tatoeëer ik een PSV-logo op mijn lul, doe ik een roze jurk aan en post het filmpje op FOK!.
Afdankertjes.. wat waren ze aan het janken in die haven toen Wijnaldem vertrokquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Spelen wel meer afdankertjes van Feyenoord bij PSV.
Barcelona speelt iedere club weg zolang de tegenstander niet met 10 verdedigers speeltquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
Ditquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:37 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Afdankertjes.. wat waren ze aan het janken in die haven toen Wijnaldem vertrok
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Deze is leuker
[ afbeelding ]
Dan nog. Barca verliest toch ook veel teveel dit seizoen, dus het zegt ook zo lekker bijzonder veel. Wat meer zegt is dat PSV voor de 2e keer op rij een gatenkaas heeft als verdediging, waarbij het een feestje is voor de vleugelspelers.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die tweede wedstrijd heb ik het over.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Kan jij anders niet opbokken ofzo? Jij loopt alleen maar te zuigen hier.
Wat speelt'ie goed hequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:37 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Afdankertjes.. wat waren ze aan het janken in die haven toen Wijnaldem vertrok
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef Oidipous het volgende:
MANOLEVVV! Wat een prachtige voorzet weer.
???quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef TwenteFC het volgende:
Wereld op z'n kopquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef Oidipous het volgende:
MANOLEVVV! Wat een prachtige voorzet weer.
Op zo'n gasten moeten we gewoon niet reageren, dan stoppen ze vanzelf.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef TwenteFC het volgende:
dat moet gewoon een emoticon worden op FOK!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Deze is leuker
[ afbeelding ]
Risico's nemen jwtzlfquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef Ascendancy het volgende:
In de 33e minuut je verdediger wisselen
67% is ajacied.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
Poll: Moet Rutten direct worden ontslagen?
• Ja, optyfen met die gast!
• Ik zie nog toekomst in Rutte
• Als PSV nog van Valencia weet te winnen wel ja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Risico's?quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:39 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom stel je zo'n knul dan op? Dit is gewoon kapotmaken.
of hesselinkquote:
Tegen Twente volgens mij wel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Wedstrijd nummer 14 oprij die Willems niet uitspeelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tyf gewoon op successupporterquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
Poll: Moet Rutten direct worden ontslagen?
• Ja, optyfen met die gast!
• Ik zie nog toekomst in Rutte
• Als PSV nog van Valencia weet te winnen ja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
15.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Wedstrijd nummer 14 oprij die Willems niet uitspeelt?
Die is al 2000 jaar weg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:40 schreef Doublepain het volgende:
Echt waar gadverdamme, weg met die vent jezus christus
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:40 schreef Dekatria het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat noemen ze zelfkastijding.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat weet je bij Willems, die kan dit niet aan. Waarom stel je hem dan alsnog op
Ruttenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat doe die Rutten man, waar slaat deze wissel op?
Opsodeflikkeren met die kut-Rutten.
Bij die 2 tegengoals was Willems echt heel zwak.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:41 schreef Bananenbuiger het volgende:
Willems gewisseld omdat Mertens verzaakt....laf mannetje die Rutten
Ja, ongeveer dan he.quote:
Ik douw hem erin hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Willems kan er ook serieus niets van.
Je gedragen als een ajacied terwijl je voor feyenoord bentquote:
Chel$kiquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:41 schreef Ascendancy het volgende:
Alsof Rutte de schuld is van dit kutteam. Je kan gewoon geen topteam kopen
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik douw hem erin hoor
[ afbeelding ]
Ik snap je nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je gedragen als een ajacied terwijl je voor feyenoord bent
Mwa, hij is te wisselvallig. Maar wat is tegenwoordig 'PSV-waardig'? In mijn ogen zijn spelers als Wijnaldum en Lens ook niet PSV-waardig..om nog maar te zwijgen over Isaksson, Manolev en Marcelo...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:41 schreef Slobeend het volgende:
Maar de PSV fans hier vinden Derijck wel PSV-waardig?
quote:
Waarvoor?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
Posts verwijderd.
PizzaGeit: laatste waarschuwing.
Snel weg met die trolls a.u.b.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
Posts verwijderd.
PizzaGeit: laatste waarschuwing.
Wat Rutten doet? Zijn fout toegeven als Willems niet geblesseerd is. Imo had hij nooit moeten starten.... Valencia is wel even een ander kaliber dan de ploegen uit ons eigen land.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat doe die Rutten man, waar slaat deze wissel op?
Opsodeflikkeren met die kut-Rutten.
Die heeft dollartekens in de ogen in Oom Dagobertstanquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Bestaat er ook een trainerswissel? Ik wil hiddink erin zetten
Heb je een pizza voor je hoofd ofzo?quote:
Voor nodeloos blááááátenquote:
Heb je een extra lening voor nodigquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Bestaat er ook een trainerswissel? Ik wil hiddink erin zetten
gomes terughalenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alletyfus wat is Isaksson ook een waardeloze keeper.
Grappig wat 1 verneukte topper kan doen. Eerst was het allemaal blabla titelkandidaat nummer 1quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mwa, hij is te wisselvallig. Maar wat is tegenwoordig 'PSV-waardig'? In mijn ogen zijn spelers als Wijnaldum en Lens ook niet PSV-waardig..om nog maar te zwijgen over Isaksson, Manolev en Marcelo...
Alleen Toivonen, Matavz en Strootman vind ik in principe goede spelers.
Recht voor z'n raapquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent echt dom en je hebt een DM.
Ja de PVV en CDA moeten weg.quote:
Ja. Geen enkele kans voor ons.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
Heb niet zo veel van de wedstrijd gezien.
PSV wordt overlopen dus?
Ja!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
PSV wordt overlopen dus?
Ze hebben wel wat kansjes gehad, maar aan de andere kant ook geluk dat het "maar" 2-0 staat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
PSV wordt overlopen dus?
Laat ik het zo zeggen, als psv het zo kan houden vnd ik dat erg knap.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
PSV wordt overlopen dus?
echt hequote:
Haha, Mertens roept dat Feyenoord de kampioenswedstrijd was en jij denkt dat iedereen van PSV het ermee eens is? Ik heb een seizoenskaart en je moet het commentaar in het stadion van de echte fans eens horen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Grappig wat 1 verneukte topper kan doen. Eerst was het allemaal blabla titelkandidaat nummer 1Met ajax strijden om het kampioenschap en FEYENOORD WAS DE KAMPIOENSWEDSTRIJD.
Al die arrogantie zorgt voor falen. Twente en AZ zeggen gewoon, ach we zien het wel.
Meer kansen weggegeven hoor, teletekst supporter.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef TakAFCA het volgende:
Jullie doen het beter dan tegen Twente.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor Piatti is toch altijd een ledikantje geregeld?
En in de bus mag hij op schoot bij de coach?
Dat heb ik tenminste gehoord van onze Landsman SdV.
Ja, dat zei ik dus net!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:46 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens Sierd mag die Piatti bij uitwedstrijden altijd voorin de bus bij Emery op schoot zitten.
Daar heb je een punt. Maar dat was wel het idee bij heel PSV. Ze gingen het wel winnen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, Mertens roept dat Feyenoord de kampioenswedstrijd was en jij denkt dat iedereen van PSV het ermee eens is? Ik heb een seizoenskaart en je moet het commentaar in het stadion van de echte fans eens horen.
hahaquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meer kansen weggegeven hoor, teletekst supporter.
Oh shit. Verhaal over hotelbed al gehad ?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat zei ik dus net!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:47 schreef PizzaGeit het volgende:
Mwhah, hij raakt hem op zich wel hoor, weet niet wat die commentator zegt
Misschien is hij de 6e. Je weet maar nooit.quote:
Ik denk het.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Jol vloog eruit na de wedstrijd tegen Madrid, Gaat Rutten eruit na deze wedstrijd....
Ik denk het wel.
Hij is gewoon bijzonder knap lelijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Kap eens met die strootmanne plaatjes
Beetje mij nadoen!
Ik voel met je mee. Ik gun eigenlijk alle clubs in Nederland gewoon een goed resultaat in europa voor de puntjes, maar stiekem heb ik nu ook wel een glimlach op mijn gezicht bij het zien van psvquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Het klinkt slecht van me, maar hoe hoger de nederlaag, des te fijner het gevoel om en nabij de lever ik er op na houd.²
Wowquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:49 schreef Saekerhett het volgende:
Gvd je kunt ook niet effe fatsoenlijk schijten of het is alweer 3-0
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:49 schreef Saekerhett het volgende:
Gvd je kunt ook niet effe fatsoenlijk schijten of het is alweer 3-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |