Waarvoor?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
Posts verwijderd.
PizzaGeit: laatste waarschuwing.
Snel weg met die trolls a.u.b.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
Posts verwijderd.
PizzaGeit: laatste waarschuwing.
Wat Rutten doet? Zijn fout toegeven als Willems niet geblesseerd is. Imo had hij nooit moeten starten.... Valencia is wel even een ander kaliber dan de ploegen uit ons eigen land.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat doe die Rutten man, waar slaat deze wissel op?
Opsodeflikkeren met die kut-Rutten.
Die heeft dollartekens in de ogen in Oom Dagobertstanquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Bestaat er ook een trainerswissel? Ik wil hiddink erin zetten
Heb je een pizza voor je hoofd ofzo?quote:
Voor nodeloos blááááátenquote:
Heb je een extra lening voor nodigquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Bestaat er ook een trainerswissel? Ik wil hiddink erin zetten
gomes terughalenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alletyfus wat is Isaksson ook een waardeloze keeper.
Grappig wat 1 verneukte topper kan doen. Eerst was het allemaal blabla titelkandidaat nummer 1quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mwa, hij is te wisselvallig. Maar wat is tegenwoordig 'PSV-waardig'? In mijn ogen zijn spelers als Wijnaldum en Lens ook niet PSV-waardig..om nog maar te zwijgen over Isaksson, Manolev en Marcelo...
Alleen Toivonen, Matavz en Strootman vind ik in principe goede spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |